Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaguar X-type přibrzďuje

Již nejaký čas výrobní linka britského Jaguaru vyrábí více kusů svého nejmenšího modelu x-type než je třeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ales

nevim
hlavni je, kdo v tom jede.
0/0
5.2.2003 14:48

Kira

Luxus
Pokud se mluví o luxusu, mluví se o Jaguáru. Právě proto že je drahý, náhradní díly jsou náročný sehnat, atd. Holt tohle auto si nemůže dovolit každý.
0/0
5.2.2003 10:27

Virus

Ace2 - co je to za živočicha?! Proč ho někdo neutratíte? Vždyť se evidentně trápí a mele pí*oviny...
0/0
5.2.2003 9:09

Ace2

Re: Ace2 - co je to za živočicha?! Proč ho někdo neutratíte? Vždyť se evidentně trápí a mele pí*oviny...
Co to ? Já ? Co být trochu konkrétní ať se k tumu můžu vyjádřit lépe než jenom osobní injektivou.
0/0
5.2.2003 10:04

honza

¨Nevolíš náhodou komunisty? Podle tvé chopnosti přijímat názory druhých, bych to hádal. Vždycky když ti dojdou argumenty, tak se snižuješ k takovým ubožárnám? Chudák mladá...
0/0
4.2.2003 14:46

mabosk

Ale ta spotreba
Inac neviem ako v cechach ale aspon v nemecku mate po dobu troch rokov od zakupenia hradene vsetky vydavky servisne vydavky tz. zadarmo vsetky kontrolne prehliadky (aj pouzity spotr. material je zadarmo). Ale obrovska nevyhoda je spotreba, nech sa na mna nikto nehneva ale spotreba okolo 17 litrov v meste ak jazdim opatrne je uz trochu privela (pri tom vykone)
0/0
3.2.2003 16:04

honza

0/0
3.2.2003 12:03

honza

0/0
3.2.2003 11:56

Ja Ja

Diesl
Jaguar X-type je jiste dobre auto, cenou a kvalitou srovnatelny s nemeckou konkurenci. V cem ale vidim velky problem, je cena nahradnich dilu a oprav a jejich dostupnost v CR. V tomto smeru jsou na tom Nemci mnohem lepe.  Diesl v Jagauru bych rozhodne nezatracoval, Audi, Mercedes, BMW uz delsi dobu montuji do svych lux. limuzin diesl. Zakaznici ho proste zadaji a vubec se jim nedivim.
0/0
3.2.2003 11:45

honza

Re: Diesl
Tak to si dovolím oponovat. Audi A4 je levnější a lépe vybavená. A co se týče kvality zpracování, může s eJaguár učit... Pravdu máš naopak v tom, že servis a díly jsou na Audi v pohodě. Jen jsem zvědavej na opravy A8, hlavně na svařování kastle... Ahoj Honza
0/0
3.2.2003 12:08

Ace2

Re: Diesl
Servis Jaguara mám 2 km od baráku. Od 93 roku kdy je ze oficiální zastoupení nebyl ani jeden Jaguar odcizen. Audi je tradičně za rok odcizeno více než prodáno (poslední rok byl tuším vyjímkou)  Výhodný kauf. Audi je uměle vytvořená pseudoluxusní značka, která mimo ceny nemá s luxusním autem nic společného. Žádné technologie, žádný luxus, ztrátka nic co by nezkopírovala od někoho jiného. To auto je jenom drahý a tím to končí   
0/0
3.2.2003 13:06

XANTRA

Re: Re: Diesl
Pokud luxusní, sportovní, kvalitní, spolehlivé, a prostě skvělé auto tak jedině BMW!!!
0/0
3.2.2003 13:27

Ace2

Re: Re: Re: Diesl
A který BMW ? 3xx s tunou plastu a s dvěma budíkama podobnýma jako u Avie :) podobnou 5xx jen je vše větší a 7xx která vypadá jako nábytek v naší kuchyni :)))) No a jestli myslíš spolehlivostí to že v nouzovém režimu dojedeš bez světel a blinkrů do servisu... velmi pupulární vlastnost u 7xx  protože i toto jde přes počítač. Holt přerušování blinkru je nad německé odborníky :))))))))) Ne děkuji
0/0
3.2.2003 14:14

F. J.

Re: Re: Diesl
NO koukám, že auta nejsou zrovna tvoje silná stránka. Jen na okraj, firma Audi měla hned několik technolog. novinek, které úspěšně uvedla na trh: Quattro, motory TDI, celohliníková karoserie. Např. systém Quattro je stále hodnocen jako vůbec nejlepší pohon 4 kol pro silniční vozy /viz poslední vydání čas. Off Road/!!!
0/0
3.2.2003 17:41

Ace2

Re: Re: Re: Diesl
No to jsou tedy technologické novinky jak noha... Celo hliníková karoserie byla co vím první u modelu Cadillac Allanté. TDi motor je irelevantní, to mi domů nesmí. Nehledě na to, že snad první přímé vstřikování nafty měl Fiat někdy v 80. letech. Quattro uznávám.
0/0
3.2.2003 19:16

Jach

Re: Re: Re: Diesl
Stálý pohon čtyř kol u os. automobilů začala vyrábět fa. Subaru osm let před Audi.
0/0
7.3.2003 19:56

honza

Re: Re: Diesl
Jaguar se nekrade stejně jako se nekrade Lada, Moskvič, Volha, Dacia... Moc hezká společnost!!! Asi to bude proto, že na tyto auta se nedá nic sehnat, nebo je levnější si to nechat udělat. Mimochodem Jaguár má polovinu palubky z Fordu, takže o kopírování bych pomlčel...
0/0
4.2.2003 8:36

f

Re: Re: Re: Diesl
Booze ty ses truhlik:-)Ty jak porad obhajujes audi musis se snad pri tom udelat....
0/0
4.2.2003 9:35

honza

Re: Re: Re: Re: Diesl
Nevolíš náhodou komunisty? Podle tvé chopnosti přijímat názory druhých, bych to hádal. Vždycky když ti dojdou argumenty, tak se snižuješ k takovým ubožárnám? Chudák mladá...
0/0
4.2.2003 14:52

Ace2

Re: Re: Re: Diesl
No tím snad lépe. Na co mi budou výhodně sehnané brzdové destičky, když už nebudu mít auto :) tedy auto. Audi, protože nazývat imitaci auta za auto je přinejmenším diskutabilní. Nehledě na to, že když už si pořídím Jaga tak nebudu shánět díly na vrakovištích jako nadšenci do si kupují dobité radoby luxusní auta z německé produkce, jenom že musí být "IN". To je pod úroveň majitele Jaguaru, jenom přeci tyhle auta si nekupují lidé v šusťakovém oblečení. Nehledě na to, že 3 roky záruky se shoduje s leasingem, takže mimo spotřebáku 0 riziko. No a s tím kopírováním. Sem se to to díval a X-type má z Mondea jen páčky pod volantem. Kdežto VW má stejné vše od volantu, přes palubku většina modelů i budíky, ovládací prvky, ovládání klimatizace a též u některých modelů těžko rozeznat je z venku. Tak tedy nevím kdo že je na to hůř
0/0
4.2.2003 9:39

f

Re: Re: Re: Re: Diesl
Souhlasim. Kdych chtel reprezentativni auto (nebo kdybych na to mel:-)) rozhodne si vyberu auto na urovni, tedy Jaguara nebo Lexus. Rozhodne ne auta pro retizkare jakymi jsou audi, bmw, mercedes. Honziku muzes s tim nesouhlasit, muzes proti tomu protestovat ale to je asi tak vsechno co s tim muzes delat- je to proste fakt!
0/0
4.2.2003 9:55

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Diesl
No ty ses taky expert! V Autobildu psaly o dlouhodobem testu Jaguaru S-Type=exteremne nadprumerna poruchovost-i v banalnich vecech!!! A ten tvuj "super" Lexus, kterej nema vubec zadny image, testovali taky=plastove madlo na ruce jim zustalo v ruce!! Sam jsem byl prekvapen, protoze jem mel trochu jine predstavy o "made in Japan"!!! O Audi A8 se v nemecku pise jako o nelepsim voze ve sve tride!
0/0
4.2.2003 17:24

Ace2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesl
No to je divný, že v německém testu je nejlepší německé auto.  Jo o tom testu jsel slyšel, žel bohu nikdo jiný už takové zkušenosti neměl... tak to otázkou.
0/0
5.2.2003 10:19

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Diesl
Někdo má rád holky (nebo holki), jiný zase vdolky... Poku si například koupíš poslední Auto Tip, nahlédni na test aut na sněhu. Mají na Audi jinej názor...
0/0
4.2.2003 19:08

honza

Re: Re: Re: Re: Diesl
No ti lidi sou snad úplný pitomci. Jaguár je tak super auto a oni si ho nekupují. Nebo tu výrobu zastavují jenom tak ze srandy? Asi chcou, aby bal Jaguár ještě exkluzivnější, že?
0/0
4.2.2003 14:55

Ace2

Re: Re: Re: Re: Re: Diesl
X-Type je nejpovedenější auto své třídy a za tím si stojím. Projel jsem veškerý konkurenty (c-klasse, 3xx, Volvo 40 i 60, Audi 4) samozřejmě v X-type. Osobní zkušenost je nedocenitelná. Doporučuji všem. A ne jen číst testy z časopisů...
0/0
5.2.2003 10:36

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesl
No jistě!!!! Němčouři si na luxus pouze hrají, Mercedes je dobrej, ale s BMW už to tak valný není a audi to je VW, což hovoří samo za sebe.
0/0
5.2.2003 11:59

Mirek

Je nadhernej nejnadhernejsi
nazdarek chlapi, hele musim se sem vmisit a prihodit svuj nazor na tohle auticko, protoze X-Type je pro me od svyho uvedeni na trh pred dvema  lety nejpohlednejsi karou, fakt sem se do nej zamiloval , proc ho tady zase srovnavate s autama, ktery sou treba i lepsi, ale uplne o necem jinym? Je tady nekdo koho taky tak tohle auto bere? Na strankach www.arden.de je tenhle "malej Jag" Ardenem hodne vymazlenej a stoji za to na je skouknout. Napiste jxt76@seznam.cz co na to rikate, nejde preci o to kolik za to chtej, dyt ja taky jezdim v Berlingu...
0/0
8.2.2003 9:31

Ace2

Ach jo.
No nazdar. Jaguar s dieselem, kam ten svět jenom spěje   Kde je nějaký smysl pro image a hrdost. Všichni jenom zisk zisk zisk. Sice Jaguar vytvoří krátkodobě zisk a zvýší prodej, ale díky sestupu do obyčejných vod. Ztratí své tradiční zákazníky a hlavně bude muset brát ohled na konkurenci  Ještě nedávno to bylo, tak že jsem Jaguar a konkurence mě nazajímá. A zákazníci rádi XJ řadu. X-type je velmi povedené auto řídil jsem ho a opravdu za ty peníze je vidět protihodnota. Nejlepší auto této třídy. Též jsem měl půjčený model XJR též těžko hledat konkurenci. Tak proč k sakru hergot sestup do obyčejný třídy  :-((( ještě k tomu s dieselem, no to bude nádhera. Už se těším na ten kultivovanej zvuk Jaguáru.... kadle, kadle, kadle, kadle, kadle... černý kouř po každem podřazení   Jaguar jako aristokrat, by se k tomuto neměl snižovat. S hrdostí svého jména by měl vyrábět to v čem byl vždy vyjímečný. Nádherné plavné limuzíny se sportovním vzhledem.
0/0
3.2.2003 10:16

honza

Re: Ach jo.
Tak to jsi asi ještě nejel v Audi A4. Jednak je levnější, ale zato nabízí podstatně více techniky a technologie, než jaguár. V X-type jsem taky seděl, ale jak má udělanej interiér, to je na úrovni Renaultu.... No a pochybuji, že se jeho čtyřkolka dá srovnat se systémem Quattro od Audi. Jinak S-type, je nářezový auto. To zas jo. Ahoj Honza.
0/0
3.2.2003 11:52

Ace2

Re: Re: Ach jo.
Jo A4 je vynikající auto. Nádherný interier, použití jen těch nejlepších plastů. 2 budíky u kterých každou chvíli čekám kdy zazvoní. A celé je to retro. Myslím, že je dobře že automobilka dělá Audi ve stylu retro. Interier z 80 let design exterieru raný začátek let 90. To je přesně ono. Cena je sice trochu dražší, ale vždyť Audi používá technologie hodné vesmírného věku. Třeba elektrické ovládání oken  Nic víc v nabídce nemá. Mimochodem jaký je rozdíl mezi Octávkou a Audi A4 ? Dodnes mi to nebyl schopen nikdo uspokojivě vysvětlit.
No a interiér Jagu je krasně štědrý, útulný, tradiční a přesto moderní. Špatného zpracování jsem si vážně nevšiml. Ze všeho je cítit vyjímečnost a identita k Jaguaru. Audi má interier hodný tak pracovní dodávky s odpuštěním. Nakonec i  ten zvuk auta tomu odpovídá.
 
0/0
3.2.2003 12:59

Aleš

Re: Re: Re: Ach jo.
S A4 Oktávka nic společnýho nemá. Má delší podvozek, celkově je to auto o třídu výš. Oktávka je na úrovni A3 nebo Golf.
0/0
3.2.2003 13:26

Ace2

Re: Re: Re: Re: Ach jo.
To to jsem přesně chtěl slyšet :) to řekne každý. Má delší podvozek o pár mm a jinak kde že nějaký podstatný rozdíl ?  Jo v ceně to máš pravdu.
0/0
3.2.2003 13:55

Pepa

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo.
A4 má víc prostoru pro cestující. A větší rozvor a rozchody. A to přesně o tu třídu. U auta nezáleží na vnějších rozměrech nebo na velikosti kufru, protože kdyby záleželo třeba na objemu kufru, tak je octavka o třídu vejš jak Rolls-Royce a to není. Je to auto nižší střední třídy, protože má stejné vnitřní rozměry a podvozkovou platformu jako golf, A3, leon. škodovka mě rozhodně nenamluví, že od roku 2001 je to auto střední třídy. Umělím přeřazením vozu otřídu výš si jen odůvodnily vyšší cenu vozu, protože v nižší střední byla drahá a ve střední kraluje svou cenou. Sou směšný.
0/0
3.2.2003 14:16

Ace2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo.
No já neobhajuju Oktávku, já bych si nic od VW nekoupil. Já jenom tvrdím, že Audi není luxusní auto, že Audi nemá odpovídající cenu za to kolik za ní chtějí to je asi všechno. Snad je to, že Audi je vošklivé, nicméně to je podle mého názoru. Takže to není argument.
0/0
3.2.2003 14:33

Pepa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo.
V tom s tebou taky souhlasim.
0/0
3.2.2003 14:37

honza

Re: Re: Re: Ach jo.
Aha. Tak to mi pak není jasný, proč má Jaguár čím dál tím míň prodaných vozů. Mimochodem Audi rok od roku lepší. No a technika - 24 Le Mans 1.,2.,3.,4., Audi. Jaguar?
0/0
3.2.2003 15:56

Pepa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.2.2003 14:23

Ace2

Re: Re: Ach jo.
No s tou čtyřkolkou bych brzdil. Jaguar má pernamentní pohon všech kol s rozdělení 60% na zadek 40 na předek. Pak se rozděluje síla na nápravu kdy je potřeba. Tedy nejedná se o pseudo 4x4 jako třeba v Octávce. V Audi to snad funguje jinak ?
0/0
3.2.2003 13:59

honza

Re: Re: Re: Ach jo.
Ano. Jedině Audi a Subaru má plně adaptabilní poměr předek - zadek. Například u Audi je to 50:50 a může to být i 100:0 nebo 0:100. Je to spojkou Haldex nebo uzávěrkou Torsen. Víc Audi.cz. Mimiochodem pohon 4x4 u Octavie a Audi nemá nic společnýho. Aho Honza
0/0
3.2.2003 16:04

AUDI 4x4
1)Audi nemá HALDEX spojku. 2)První 4x4 bylo Subaru PP
0/0
4.2.2003 19:57

honza

Re: AUDI 4x4
No tak se podívej na www.audi.cz, otevři si lexikon a tam je o tom článek. Možná si to pletou sami...
0/0
5.2.2003 9:45

honza

Re: AUDI 4x4
No a mimochodem - první 4x4 nebylo Subaru, ale jakejsi Ford či co. Viz poslední AutoTip.
0/0
5.2.2003 14:39

jag fan

Re: Ach jo.
Jezdim s dvanactivalcovym XJSem a XJ12kou, v lednu jsem v LA videl vedle sebe XKR, Xtype od Ardenu, S typeR a dokonce na vystave i NOVEJ XJR. Nadherne vozy. Kdyz ma nekdo BMW, kazdej s nim chce zavodit a predvadet se, kdyz ma nekdo Mercedes, musi se s nim ukazovat a lidi to vedi. Kdyz jede JAGUAR, lidi zpomali, zastavi na krizovatce, nechaji ho predjet a s pokorou a laskou hladi ladne tvary a uprimne si vchutnavaji ten lahodny pohled.....
0/0
9.2.2003 17:20

pa.

Re: Re: Ach jo.
Vyborne, lepe bych to nevyjadril, Jaguar, to neni jen image vlastniho auta, ale hlavne majitele ( klidny, elegantni aristorat ), z neho prece nemuze vystoupit "inteligent" v teplacich a retezem okolo krku.
0/0
11.2.2003 11:46

HAVIROV DEVILS!!!

Re: Re: Re: Ach jo.
no chlapce to by ses divil jak oblikany chodej opravdu prachaty chlapy!!! par hodne dobrech zakazniku a prijdou klidne v teplakach protoze jim to je fuk!
0/0
12.2.2003 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.