Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupte svému Volkswagenu šálu

Nejen lidem vadí nízké teploty, mrazivé počasí nesvědčí ani motorům. S problémy u pohonných jednotek o objemech 1,0 a 1,4 litru se nyní potýkají technici ve Wolfsburgu. "Zimomřivé" mohou být i některé Škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zababa

A co škodovka???
Ty samé motory 1,4l/55kW a 75 kW montovala i Škoda do fabií a ten 55 kW i do oktávie. Z článku vyplývá, že je budou preventivně opravovat jen v SEATech a VW a škodovka nechá své zákazníky zamrzat? Nebo se mýlím, což by mne jako majitele potrefeného motoru potěšilo. Zkoušel už někdo preventivní opravu nebo kontaktovat Boleslav?
0/0
17.2.2003 14:37

Karel

Zkušenosti
Měl jsem problém s ohřevem motoru a proto i s topením, vyměnili mi temostat a je neuvěřitelné jak to pomohlo !!! Tak to netopilo ani nové ...
0/0
14.2.2003 16:02

MT

sorry
"od modelového roku 1997" je OK, omlouvám se. Druhá část ale platí.
0/0
14.2.2003 11:46

MT

Kupte své Škodě šálu?
V článku je uvedena nepravda. Problém se netýká jen motorů z roku 1997, ale vyráběných od roku 1997 do 2002.
Vzhledem k rozšíření Škodovek u nás a tedy i mezi Vašimi čtenáři, mě napadá:  Proč se auto.idnes nezabývá vazbou problému na Škodovku, tím, zda už byly evidovány případy potíže s VW motory u Škodovek v ČR, a tím, jak problémy automobilka řeší. Nebo je vůbec neřeší?
To by možná pomohlo:)
0/0
14.2.2003 11:40

Vlkysh

Ještě dost předsudků k japonským autům
je mezi českým lidem.  Od roku 1994 mám Mazdy 323, první 5 let a druhou 4 roky. Nikdy žádná závada, kromě kapalin nic neměněno. Úžasně spolehlivá auta. Nezávidím kolegům s VW, Škodovkami, Fiaty, ale i Renaulty a Peugeoty jejich  návštěvy v servisech. Kupujte Japonce
 
0/0
12.2.2003 21:26

pak

Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
Souhlas i když to samé platí taky o francou. a ital. autech, která tak spolehlivá určitě nejsou ale udělali ohromný skok k tzv. německé dokonalosti.
0/0
13.2.2003 13:42

Kubosh

Re: Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
No ja mam Audi z '92 a problemy s tim taky nemam vubec zadne. "Dokonale" auto z ryzovych vlaken proste nechci. BTW> 1.0i a 1.4i nejsou motory do aut, ale tak pohonne jednotky vhodne do indoor HOBBY naradi.
0/0
13.2.2003 21:54

pak

Re: Re: Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
Kuboshi ty jsi pěkný vůl!! Taky nejsem příznivec japonských aut, ale napsat ryzova vlakna??!!
0/0
14.2.2003 12:01

Radek

Už dávno nejsou kvalitní a levná...
Nic nového, Volkswagen je drahá hračka a nemám s ním dobré zkušenosti. A tak zvaná koncernová auta jsou na tom o poznání hůře.
0/0
12.2.2003 18:33

Cat5M

Re: Už dávno nejsou kvalitní a levná...
mam na seatu 200 000 km a serou se pouze malickosti nejsou to spatny auta
0/0
15.2.2003 21:51

Peters

Je to pochopitelné...
Němci si na kvalitu opravdu jen hrají, měl jsem golfa VI s motorem TDi a byl jsem s ním víc v servisu než na cestách. Teď mám novýho Mégana dCi a hlavně klid od závad. Jezdí perfektně s ještě nižší spotřebou než golf. A hlavně potichu.
0/0
12.2.2003 15:28

Honza

Re: Je to pochopitelné...
To se nedivím, že byl samá závada. Předběhl totiž dobu o dvě generace. Teď se teprve prodává IV.....
0/0
12.2.2003 20:04

Honza

Re: Je to pochopitelné...
Nicméně máme v rodině Polo z 96 a bylo v servisu jenom s výfukem. A Kangoo z 99 je tam každýho čtvrt roku....
0/0
12.2.2003 20:06

Franta

Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Záleží také jak dobře je motor chlazen proudícím vzduchem při jízdě. Většinou je měřič teploty motoru motoru u vývodu do chladiče, který je regulován termostatem. Osobně dopručuji dát si na zimu před chladič "dečku". Na Octavii 1,9 TDi to dost pomohlo.
0/0
12.2.2003 11:35

Ludva

Re: Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Asi to udělám. Dneska opět -15°C a při zapnutém topení jsem měl teplotu vody pod 90°C i při mětském provozu.
0/0
13.2.2003 12:04

emerson

Němci všeobecně vyrábějí velmi nekvalitní, až zmetková auta.
Další důkaz, že němci si na kvalitu jen hrají. :-)
0/0
12.2.2003 11:07

Hondista

Jen se chechtám
nechápu, jak se něco takového může přihodit německým motorům...
0/0
12.2.2003 9:29

Pepa

A co chlazení motoru a topení u TDíček
Mám 1.9TDi a pokud je venkovní teplota pod -15°C a mám nastavené topení na max, tak se mi voda v chladiči neohřeje nikdy na 90°C a to ani když jedu delší vzdálenost. Při zapnutém topení a při teplotě cca -20°C jsem měl ukazovanou teplotu vody v chladiči max. tak 75°C.
Myslím, že to taky není normální.
0/0
12.2.2003 9:09

Mac

Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Všechny motory s přímým vstřikováním nafty jsou tak účinné (proto malá spotřeba), že vyrábí málo odpadního tepla. Když se zapne topení, tak se ohřívají velice pomalu. Ostatně často se pro ně nabízí přídavný ohřev motoru (někdy série, někdy za příplatek - nevím jak je to u VW), který tento problém řeší.
0/0
12.2.2003 9:35

Colombo

Re: Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Zas tak extremne ucinne zase nejsou.....
0/0
14.2.2003 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.