Diskuze

Kupte svému Volkswagenu šálu

Nejen lidem vadí nízké teploty, mrazivé počasí nesvědčí ani motorům. S problémy u pohonných jednotek o objemech 1,0 a 1,4 litru se nyní potýkají technici ve Wolfsburgu. "Zimomřivé" mohou být i některé Škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zababa

17. 2. 2003 14:37
A co škodovka???
Ty samé motory 1,4l/55kW a 75 kW montovala i Škoda do fabií a ten 55 kW i do oktávie. Z článku vyplývá, že je budou preventivně opravovat jen v SEATech a VW a škodovka nechá své zákazníky zamrzat? Nebo se mýlím, což by mne jako majitele potrefeného motoru potěšilo. Zkoušel už někdo preventivní opravu nebo kontaktovat Boleslav?
0 0
možnosti

Karel

14. 2. 2003 16:02
Zkušenosti
Měl jsem problém s ohřevem motoru a proto i s topením, vyměnili mi temostat a je neuvěřitelné jak to pomohlo !!! Tak to netopilo ani nové ...
0 0
možnosti

MT

14. 2. 2003 11:46
sorry
"od modelového roku 1997" je OK, omlouvám se. Druhá část ale platí.
0 0
možnosti

MT

14. 2. 2003 11:40
Kupte své Škodě šálu?
V článku je uvedena nepravda. Problém se netýká jen motorů z roku 1997, ale vyráběných od roku 1997 do 2002.
Vzhledem k rozšíření Škodovek u nás a tedy i mezi Vašimi čtenáři, mě napadá:  Proč se auto.idnes nezabývá vazbou problému na Škodovku, tím, zda už byly evidovány případy potíže s VW motory u Škodovek v ČR, a tím, jak problémy automobilka řeší. Nebo je vůbec neřeší?
To by možná pomohlo:)
0 0
možnosti

Vlkysh

12. 2. 2003 21:26
Ještě dost předsudků k japonským autům
je mezi českým lidem.  Od roku 1994 mám Mazdy 323, první 5 let a druhou 4 roky. Nikdy žádná závada, kromě kapalin nic neměněno. Úžasně spolehlivá auta. Nezávidím kolegům s VW, Škodovkami, Fiaty, ale i Renaulty a Peugeoty jejich  návštěvy v servisech. Kupujte Japonce
 
0 0
možnosti

pak

13. 2. 2003 13:42
Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
Souhlas i když to samé platí taky o francou. a ital. autech, která tak spolehlivá určitě nejsou ale udělali ohromný skok k tzv. německé dokonalosti.
0 0
možnosti

Radek

12. 2. 2003 18:33
Už dávno nejsou kvalitní a levná...
Nic nového, Volkswagen je drahá hračka a nemám s ním dobré zkušenosti. A tak zvaná koncernová auta jsou na tom o poznání hůře.
0 0
možnosti

Cat5M

15. 2. 2003 21:51
Re: Už dávno nejsou kvalitní a levná...
mam na seatu 200 000 km a serou se pouze malickosti nejsou to spatny auta
0 0
možnosti

Peters

12. 2. 2003 15:28
Je to pochopitelné...
Němci si na kvalitu opravdu jen hrají, měl jsem golfa VI s motorem TDi a byl jsem s ním víc v servisu než na cestách. Teď mám novýho Mégana dCi a hlavně klid od závad. Jezdí perfektně s ještě nižší spotřebou než golf. A hlavně potichu.
0 0
možnosti

Honza

12. 2. 2003 20:04
Re: Je to pochopitelné...
To se nedivím, že byl samá závada. Předběhl totiž dobu o dvě generace. Teď se teprve prodává IV.....
0 0
možnosti

Franta

12. 2. 2003 11:35
Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Záleží také jak dobře je motor chlazen proudícím vzduchem při jízdě. Většinou je měřič teploty motoru motoru u vývodu do chladiče, který je regulován termostatem. Osobně dopručuji dát si na zimu před chladič "dečku". Na Octavii 1,9 TDi to dost pomohlo.
0 0
možnosti

Ludva

13. 2. 2003 12:04
Re: Re: A co chlazení motoru a topení u TDíček
Asi to udělám. Dneska opět -15°C a při zapnutém topení jsem měl teplotu vody pod 90°C i při mětském provozu.
0 0
možnosti

emerson

12. 2. 2003 11:07
Němci všeobecně vyrábějí velmi nekvalitní, až zmetková auta.
Další důkaz, že němci si na kvalitu jen hrají. :-)
0 0
možnosti

Hondista

12. 2. 2003 9:29
Jen se chechtám
nechápu, jak se něco takového může přihodit německým motorům...
0 0
možnosti