Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Speedster Turbo - 200 koní pro muší váhu

Na nadcházejícím Mezinárodním autosalonu v Ženevě si odbyde svoji světovou premiéru "dvousetkoňový" Opel Speedster Turbo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Speedy

Pro MPS
To víš kámo, že nezáleží jen na výkonu. Kámoš má BMW 325, nějakejch 200 koní a na mou 206, která má jen něco málo přes 140 nestačí. Zrychlení pomalejší a na klikatý silnici odpadá ve třetí zatáčce. Pravda na dálnice by mě natřel, páč má větší maximálku, aspoň papírově, ale zase jezdit s nohou na podlaze umí každej trouba a není to žádnej požitech a pak dálnice jsou většinou tak přecpaný, že se přes 200 nedá jet a já osobně jezdím do 150, což mě příjde tak maximální rychlost, kdy č¨lověk ještě moc neriskuje. Stačí když z ničeho nic vybočí kamión a předjíždí o pět kilometrů v hodině pomaljšího kolegu. To pak zbrzdit ze 180 na 80 na pár metrech je dcoela výkon.
0/0
11.2.2003 9:50

Pepa

sef
já bych řek, že v jízdních vlastnostech žádnej problém nebude a nebude ani ve zrychlení. Spíš je ho škoda pro naše rozbitý silnice.
0/0
7.2.2003 13:38

Niki

hracka
no vono je to hlavne auto pro zabavu, se kterym se da jezdit par mesicu v roce resp. par vykendu, proste hracka a jako takovy se musi brat ... na normalni jezdeni se nehodi, uz jenom z duvodu neskutecne slozityho nastupovani a vystupovani .... kdo v nem jel, vi o cem mluvim;)))
0/0
6.2.2003 17:18

Virus

Co řešíte? Jasně, že jsou auta tohohle typu lepší, než dvoutunový bmw a spol...
0/0
6.2.2003 15:40

MPS

Re: Co řešíte? Jasně, že jsou auta tohohle typu lepší, než dvoutunový bmw a spol...
Tak to tedy těžko. Tento fešák si k BMW ani nečuchne.
0/0
11.2.2003 9:27

qert

Zase dalsi Ferrari pro chude
Nic jineho to neni. Udelejte hopla a kupte si opla!!!
0/0
6.2.2003 13:27

Niki

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.2.2003 14:45

qert

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.2.2003 15:04

Zdenek

Re: Re: Re: Zase dalsi Ferrari pro chude
No nevim, kdo si tady leci komplexy :) Vy pri jizde na dalnici nekdy nekoho smirujete? :)) Jak se to asi provadi? :) Radobysportak neni treba komentovat, nekdo tomu holt nerozumi..
0/0
6.2.2003 15:21

qert

0/0
6.2.2003 13:26

honza

No já mám sice Barchettu od Fiatu s 1,8 bez turba, ale radost mi dělá i tak... Každopádně sem seděl ve Speedstru a je to přesně moje krevní skupina.... Miluju sporťáky. Ale nedokážu posoudit jízdní vlastnosti. Honza
0/0
6.2.2003 9:14

honza

0/0
6.2.2003 9:11

Jurka

Ja tydle radoby sportaky nemusim
, vypada to jak letadlo a pak to ma ubohej ctyrvalec. tim se opel z pridomku evropska rejze nikdy nedostane
0/0
6.2.2003 5:31

atrox@post.cz

Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
A to ja zase jo... Ctryrvalec - pravda pravda, ale... Myslim, ze pomer vykon/hmotnost bude hooodne vysoko... Proste motokara
0/0
6.2.2003 7:38

Anti

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
No me bz teda asi mrzelo, ze bych nemel vzadu na kufru napsano V6, nebo V8 :D
Ale kdyby me ho nekdo vnucoval, tak bych se sklonil az k zemi...
0/0
6.2.2003 8:38

Ferrari

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
, sportaky se musej umet, nekdy mene je spatne. on takovy lehky "sportak" na bezne silnici moc neobstoji a pak mu natre prdku kazda octavie rs. nemluve o tom, ze ridit to rychlosti kolem 160 bych si netroufl jinde nez na okruhu.
0/0
6.2.2003 8:39

hi_speed

Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Mam ten samy nazor ... tyhle lehoucky auta s velkym vykonem jsou opravdu nebezpecna. Myslim, ze pilot takoveho auta musi byt hodne dobry a predvidavy ridic. Znam spoustu lidi (co ma treba Peugeot 205 GTi) - kteri takove auto nemohou zvladnout, ale proste si to nepripousti .... Ja jsem mel co delat v Honde S2000 - s tim autem se u nas proste neda jet pod plnym ...
0/0
6.2.2003 8:54

Speedy

Re: Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
S 206 GTI ukažu prdelku každý Oktávce, ikdyby to byla RS s deseti čipama. Mimochodem když si s třílitrovým Nissanem Maxima Komárek projížděl trať v Náměšti , tak jsem ho v půli kopce dojel a jen díky tomu, že mě blokoval, tak jsem ho nenatřel a na kopci z toho byl hodně špatnej. No a tenhle Opel musí být s tak lehkou kastlí ještě větší žihadlo. Docela se mě líbí, ale já už čeká na 206 RC. Jo a jinak takový auta jsou na ježdění po klikatejch cestách, kde hned akcelerují a drží dobře stopu. Z kopce na 200 se po dálnici sem tam taky nějaká Oktávka rozjede, ale tam je ten adrenalin o tom, jestli něco upadne a nebo se rozletí motor, ale požitek z jízdy Vám poskynout jen taková to vozítka.
0/0
6.2.2003 14:47

GeorgRolf

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.2.2003 15:58

Zdenek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Presne o tom to je. Drzet plyn na podlaze na dalnici dokaze kazdy, ale o tom ten zazitek ani umeni neni..zatacky to je to prave :)
0/0
6.2.2003 16:07

Jerofjev

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Jo, jo, ono ani tak nezáleží na výkonu a počtu válců, jako na podvozku a odstupňování převodvky a nebo třeba na brzdách. Dvě kila jet po dálnici, to dokáže každej trouba, ale uzká klikatá cesta, ostrý brzdy před zatáčkou, řadit o dva stupně dolů a pak zase akcelerace do další zatáčky, to je žůžo a na to je speester to pravý. Navíc lehká kastle, no určitě to bude auto 1A.
0/0
7.2.2003 11:30

MARAS

Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Ty vies o jazdeni asi kulovy pretoze maly sportiak je super na klukate a narocne trasy kde mozes ist s oktavkou rs niekam...
ak ked ti da oktavka rs z 0-100 za 4.9 tak potom mozes machrovat nezhovoriac o jej podvozku ktory je na .......
Opel ma podvozok z lotusu elise cize je dost tvrdy co je na sportovu a extremnu jazdu najlepsie myslim ze novy opel speedster bude bomba ja mam jeho predchodcu atmosfericky preplnany 2.2l a uz pri jeho 150 konskych silach mi oktavka RS nestaci ani na rovinkach !
A OPEL MA ZADNY NAHON TO JE ZAZITOK V ZAKRUTACH V SMYKU nie ako pri ostatnych nedotacavych predno nahonovych aut
sice oktavka ma 180 koni ale na aku vahu! a ked novy model bude mat 200 koni tak oktavka rs ani ziadne bezne auto mu stacit nebude za tie prachy to bude najvacsia brutalita aka sa bude dat kupit
 
A VY CO NEVIETE JAZDIT KUPTE SI FABIU ALEBO PODOBNU HARABURDU!
0/0
22.2.2003 7:50

Zdenek

Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Vubec netusim, co resite. Tohle auto z vetsiny postavil Lotus a je na podvozku Elise, prohlaseneho za jeden z nejlepe ovladatelnych sportaku na svete. Vzhledem k nizke hmotnosti ma lepsi zrychleni nez napriklad Porsche 911, takze podle me za tu cenu je to jedna z nejlepsich moznosti, jak se dostat k podobnemu automobilu.
0/0
6.2.2003 10:47

Hji

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
, ono je akcelerace a akcelerace. az bude v realnem testu se seriovym autem tendle cas tak neco povidej. ona guma musi byt taky zatizena a pokud tam nechtej dat nejaky 175/50 tak budou mit problem. Lotus je krachujici firma, to me nejak nedrti. pro me by byl zarukou treba bmw nebo ferrari
0/0
6.2.2003 11:35

Zdenek

Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
No pokud vim, tak speedster ma vpredu 175 a vzadu 225. Toho zrychleni bych se nebal, ze je nerealne, vzhledem k soucasne verzi bez turba, ktera je na tom se 147 konmi o 0.9 sec. hure nez tahle se 200 k. Kouknete treba na Catterham. Auticko co vazi snad mene nez 500 kg v mnoha ohledech (zrychleni, kvalita podvozku)predci i ty nejdrazsi supersporty.
0/0
6.2.2003 12:08

lopéz

Re: Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Jak vidno zříti, mládenec je nejen odborník na techniku, ale i na historii!?Nejen mě, ale i vás Chapmannovo dílo přežije!Hodně úspěchů s BMW.
0/0
6.2.2003 12:45

Hji

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
, ono je akcelerace a akcelerace. az bude v realnem testu se seriovym autem tendle cas tak neco povidej. ona guma musi byt taky zatizena a pokud tam nechtej dat nejaky 175/50 tak budou mit problem. Lotus je krachujici firma, to me nejak nedrti. pro me by byl zarukou treba bmw nebo ferrari
0/0
6.2.2003 11:39

bbj

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Presne tak. V odbornem tisku byva Elise oznacovan jako "maly" F50. Ma totiz jako jediny na svete srovnatelne jizdni vlastnosti. Obdivuji britskou skolu, ktera setri kazdym kilem a kilowatty nahrazuje dokonalymi podvozky - uz od 50. let. Aneb vyrobit dvoutunovou kraksnu a nacpat do ni tristakonovy motor neni az takovy problem....
....no s tou Octavii...znam auta s mnohem nizsim vykonem, ktera by ji ujela. Sportaky, prave ze sportaky.... :-)
 
0/0
6.2.2003 14:08

bbj

Re: Re: Ja tydle radoby sportaky nemusim
Presne tak. V odbornem tisku byva Elise oznacovan jako "maly" F50. Ma totiz jako jediny na svete srovnatelne jizdni vlastnosti. Obdivuji britskou skolu, ktera setri kazdym kilem a kilowatty nahrazuje dokonalymi podvozky - uz od 50. let. Aneb vyrobit dvoutunovou kraksnu a nacpat do ni tristakonovy motor neni az takovy problem....
....no s tou Octavii...znam auta s mnohem nizsim vykonem, ktera by ji ujela. Sportaky, prave ze sportaky.... :-)
 
0/0
6.2.2003 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.