Diskuze

Almera omládla

Nissan vyráží do konkurenčního boje s výrazně inovovaným zástupcem nižší střední třídy. S faceliftem však přišly nejen světlomety s čirou optikou, ale také nové motory a přepracovaný interiér. Konkurence se má opět čeho obávat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Broněk

21. 3. 2003 15:40
japonské vozy
Vlastním Nissan Almera jsem s ním velmi spokojen.
0 0
možnosti

Adam

15. 2. 2003 20:56
Japonci jsou skvělí
Ja osobne jezdim na švedských vozech,ale ve firmě jsme mě    li nissany a já musel smeknout.To je fakt neuvěřitelný,cota auta vydržela absolutně bez závady nebo vyměňování nějakých dílů.Myslím,že ten kdo na japonce plive je pořádnej omezenec.Kdybych u nákupu auta používal mozek a ne srdce,tak bych jiný než japonský auto nekoupil.
0 0
možnosti

Thyronx

15. 2. 2003 4:06
Pro kritiky Japoncu a Nissana..
Letos Nissan prichazi s 26 novymi modely! Ovsem do Cech se dostane jen par z nich.
Pokud se jedna o ceske podminky: Osobne jsem pro malicke Hondy Civic a malicke Toyoty Camry a Celicy.Ma to vynikajici spotrebu a technicky o poradny kus dal.Senzory na pedalech,tichy klidny chod motoru a skvele jizdni vlastnosti. Takovy Lexus ma motor podstatne vymakanejsi nez jakykoliv Nemecke auto.Nemci maji sva auta dobra ale cenove neumerne draha.Pritom vzhledove....nema to smrnc a myslenku.Promne kdyz delam 60tis km rocne jsou male a stredni osobaky nepouzitelne.Musim jezdit 7 dni v tydnu at je pul metru snehu nebo zaplavy.A kdyz to nekde uz vyvalim,odejdu po svych.Jine podminky vyzaduji jina auta.
0 0
možnosti

Honza

15. 2. 2003 14:44
Re: Pro kritiky Japoncu a Nissana..
Nejsem nějekej extra odborník a možná proto nevíc, v čem je Lexus vymakanější. Nicméně si neuvědomuji, že by montoval něco jako 8 válec bi-turbo s proměnou geometrií lopatek, délkou sání a nastavení časování ventilů o výkonu 450 PS a krouťáku 560 Nm.... A to znám jenom Audi, takže nevím co má v rukávu Mercedes a BMW. Nicméně VW dělá do Tuaregu 5 l diesel o krouťáku 750 Nm. Co je teda lepší na tom Lexusu?
0 0
možnosti

Thyronx

15. 2. 2003 3:51
Jezdil jsem s tim.
Mel jsem to pujcene ve Frankfurtu predloni a jel jsem s tim 3 tydenni dovolenou v CR. Melo to automatku a mohu rict ze do kopce to bylo liny a slaboucky. Loni jsem mel Opel Astru s rucni prevody a bylo to znatelne lepsi.Doma mam Ford Explorer 4 litry 6 valec,ten nevi co to je kopec.Jede to porad stejne.Spotreba? Nezajem.
0 0
možnosti

Vlkysh

12. 2. 2003 21:41
Ještě dost předsudků k japonským autům
 
je mezi českým lidem.  Od roku 1994 mám Mazdy 323, první 5 let a druhou 4 roky. Nikdy žádná závada, kromě kapalin nic neměněno. Úžasně spolehlivá auta. Nezávidím kolegům s VW, Škodovkami, Fiaty, ale i Renaulty a Peugeoty jejich  návštěvy v servisech. Kupujte Japonce
 
0 0
možnosti

Jan

13. 2. 2003 8:46
Re: Ještě dost předsudků k japonským autům
Měl jsem služební Mazdu 323 od roku 97 a musím říci, že co se týče provozu, byla bezproblémů.(až po zhruba 100 000 odešly kotouče a v servisu to dhalovali 3 měsíce....) Jenom co se týče náhradních dílů a servisu je to dražší, než současné Audi kterým jezdím!Je to s podivem, protože mi každý tvrdil, jak to bude drahehj provoz... 2 x nám někdo Mazdu naboural na pohled nic moc, ale opravy byly desetitisícové. Naproti tomu žena mé Polo a bourá (ženská) co chvíli, ale opravy jsou v únosné míře...
0 0
možnosti

Radek

12. 2. 2003 18:46
Dobrý, ale...
Japonské auta jsou dobrá auta, ale když se něco pokazí výplata nestačí.....
0 0
možnosti

006

12. 2. 2003 17:39
Almera
Nejsem sice příznivcem japonských aut, sám mám doma německé, ale  Almeru jsem měl v práci jako služební vůz. Najezdila 180tis. km a nutno uznat, že prakticky bez oprav, a to jsem ji rozhodně něšetřil (kdo taky bude šetřit služební vůz, že?) . Design nic moc, ale užitná hodnota za ty peníze byla rozhodně veliká, spolehlivost taky.
0 0
možnosti

12. 2. 2003 16:34
0 0
možnosti

jsju

12. 2. 2003 13:20
Z me vlastni zkusenosti delaji rozhodne nesrovnatelne kvalitnejsi vozy nez lecktera evropska automobilka vcetne te "nasi".
0 0
možnosti

Peters

12. 2. 2003 13:16
Renault
Zajímavé je použití motoru 1,5 dCi od Renaultu. Je vidět, že v Japonsku dostávají rozum a dieselové motory berou z Evropy. Na ně prostě nemají buňky. To že Renault koupil podíl v Nissanu, byl asi dobrý tah pro obě firmy. 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!