Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodinné stilo přijíždí

Očekávaný Fiat Stilo Multi Wagon přichází na český trh. Zákazníky osloví především variabilitou interiéru a rozumnou cenou. Navíc kupci, kteří budou dostatečně rychlí jej pořídí výhodněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Craig

Oprava
Oprava 2.0l i Dik moc
0/0
2.11.2004 9:42

Craig

Schanim papiry na auto Ford Escort RS 2.0l i z roku 1988
Cabas chlapi. Chtel jsem se zeptat.Schanim papiry na auto znacky Ford Escort RS 2.02l i z roku 1988.Jestli bude vedet o nekom kdo prodava papiry na auta konkretne na tohle auto,tak se ozvete na cislo +420 605 441 648. A nebo napiste na meil: Craig2@seznam.cz  . Dik moc cau Jarda
0/0
2.11.2004 9:41

Pepa

Opravdu pěkný Fiat
Stilo mě příliš neoslovilo - nějak mi nesedí ten zadek, na Fiat podivně konzervativní a bez nápadu, ovšem varianta kombi je prostě brilantní: Střízlivé, lehce konzervativní tvary, účelný, nápaditý interiér. Bohužel, většina těch zajímavých prvků za příplatek a tak solidní verze až někde u 600.000 Kč. Ale i tak bych si ho koupil radši, než současnou verzi Oktávky. Zatím jezdím ve Fábce kombi a proti ní Fiat postavil Palio a to je teda těžký propadák.
0/0
5.4.2003 20:57

Pavel 128

Re: Opravdu pěkný Fiat
Proti Fabce Fiat Palio asi nepostavil, spíš chtěli vyplnit mezeru po Felicii Combi, jenže to by se musel FIAT CZ rozhoupat trochu dřív. Stejné je to s Fiatem Strada - pick up na bázi Palia, který kdyby začali prodávat po ukončení výroby Felicie Pick Up, tak jim lidi utrhaj ruce. A v době ukončení výroby obou Felicií už se Palio Weekend a Strada myslím vyráběly oba. Jinak máš pravdu že s Fabií se Palio srovnávat nedá, je to spíš auto vyvinuté pro trhy jako Turecko, Jižní Amerika atd. a existuje jako 3-dvéř, 5-dvéř, 4-dvéř a combi, které jediné se sem vozilo (už dovoz myslím ukončili). S Fabií bych srovnával Punto ale to v kombíku holt není.
0/0
30.9.2004 13:33

martiniii

stilo-propadak roku
neni nahodou FIat Stilo propadak roku?????
0/0
21.3.2003 10:19

Jarin

Nejhorší auto co jsem kdy měl byl lidovýwagen Vento TDI 66 kW. Motor OK, ale jinak drnčák a plasťák, ložiska v zadních kolech odešla po první zimě, prej se do nich dostala sůl. Papíry má od 91, takže Schade 120, kterou jsem měli za totáče nepočítám, s tou jsem bez papíru zas tolik kiláků nenajel a pak ji otec vyměnil za Fanouše a po kotrmelci se auta střídala, ale Vento bylo moje první nový a hned takovej pech. Teď mám Toyotu Avensis a je to 1A.
0/0
25.2.2003 16:22

VLK

Re:
No, že by byla A3 lepší než Stilo o tom dost pochybuji, když právě A3 spousta lidí mění za Stilo... P.S Kdybych měl ty peníze na mercedes, tak si nekoupím Mercedes nejvyšší třídy, ale no Quatroportte. Co se týká kvality Fiatů...dnes je lepší než kvalita Audi, co se vážných závad týká...Sbohem VW mozkům....
0/0
26.2.2003 15:05

VLADY

Re: Re:
Je to tak,běžte si prohlédnout STILO MW to nemá chybu kvalita je super !!!                                                     
0/0
26.2.2003 15:19

Honza

Re: Re: Re:
Hlavně ty půl centimetrový nepřesnosti v polstrování dveří kufru... Fakt super kvalita. Možná pro toho, kdo je zvyklej na 120...
0/0
14.3.2003 7:33

Honza

Re: Re:
No tak ty seš velkej odborník.... Nechceš občas taky napsat nějakej příspěvěk? Mohl bys to dát dohromady s tím jelimanem ,co píše o Zondě. Máte podobný znalosti....
0/0
3.3.2003 9:41

Oskar

Skoda = zbytecna hrdost.
Musim priznat, ze se usmivam nad tim, jak se tu vsichni dohaduji. Skodovky jsou urcite simpaticka auta, ktera oslovi spousty zakazniku, bohuzel vsak musim rici, ze o Skodovkach se da mluvit jen tezce. To co je na tech autech Ceske je uz opravdu jen to logo a misto vyroby. Proto nechapu tu desnou hrdost a nadutost nekterych cechacku, kteri si mysli o Skodovce buh vi co. Vzdyt samotna Skoda si dela z Cechacku dojnou kravu. Zato, zakolik tam lide pracuji, by ta auta mohla byt minimalne o tretinu levnejsi. Jenze Skoda si je vjedoma, ze Cechy jsou plne nadutych a slepych vlastencu, kteri jsou ochotni zaplatit za predrazene "ceske" auto, nez aby se poohledli u konkurence. Ja jsem naprosto rad, ze nejsem jednim z nich a ze jsem se rozhodl pro Alfu 147. Priznam ze auto je to o neco drazsi, svym vzhledem a vybavou vsak naprosto dokonale a v porovnani s tradicni a nekdy az legracni Skodou, velice elegantni. Mohu napriklad porovnat, ze kdyz jsem pocital na kolik by vysla Fabia se stejnym vybavenim, jako ma Alfa v zakladni vybave, dosel jsem k cenam pomalu stejnym a to Fabie nektere doplnky vubec nenabizela, o designu uz ani nemluve. Alfu mam jiz druhym rokem, najeto 70000 km bez nejakeho problemu. Proto se nebojim zastat Fiata a jeho kvalit. Myslim ze neprohloupi ten kdo si ho poridi. PS: Musim dodat ze nekdy preci jen lituji, ze jsem si Alfu poridil, jezdit s ni po ceskych silnicich, to opravdu boli.
0/0
23.2.2003 21:05

limach

Re: Skoda = zbytecna hrdost.
Koupil jsem ji taky, před měsícem, mám najeto jen 1000 km, ale zatím je to fantazie, plno emocí a povznášející pocit. Jestli Tě to neotravuje, sděl mi zkušenosti - 70.000 km, to je již slušná porce, nikoho s více km u 147ky neznám. e-mail:limach@seznam.cz. Díky.
0/0
24.2.2003 9:23

Toník

Pánové neblázněte
Nový auta jsou vesměs špičkový práce. Mrzí mě,že se zapomíná na starý dobrý škodovky 120. Skoro každý se na ní učil jezdit a teď by je na silnici nejradši převálcoval. Myslim si,že by se nad tim měl někdo zamyslet.
 
0/0
21.2.2003 8:44

Honza

Re: Pánové neblázněte
Toníku, tos mě teda nas... Jednou mě na dálnici málem trefilo upadený kolo od 120 a podruhé urvaný vozík včetně závěsu. Nehledě na to, že neskutečně smrdí. Opravdu se mi zvedá žaludek.... A tvrdit, že na jiný auto nemám peníze a proto ohrožuji svoje zdraví a hlavně zdraví druhých je nehorázná sobeckost. Ještě jsem nezažil například Favorita, kterýmu by upadlo kolo...
0/0
21.2.2003 8:56

Borek

Vivat Stilo Multi Wagon
Nemám Fiata(pro někoho)
ale musím říc že to auto se mi líbí,a ta cena také.Tod vše
0/0
20.2.2003 20:52

Petr

Fiat opravdu ne!
Pokud někdo srovnává značku FIAT s VW, Audi, PSA apod. tak vůbec neví o čem je řeč. Fiat je prostě italské auto a to stačí . Nechápu proč, když vymysleli COMMON RAIL  mají menší výkon a větší spotřebu. To svědčí o velkých plánech a špatnejch výsledcích. V dnešní době je lepší koupit Škodovku, která dává určité záruky kvality zpracování a motorů VW, než něco od FIATU. ALFA je hezké auto, ale za její cenu si můžete pořídit znatelně lepší auto (SUPERB). POZOR hlavně nekupovat FIAT FUJTO=ŠKODA FAVORIT
0/0
20.2.2003 10:33

Mišel

Re: Fiat opravdu ne!
Konečně někdo řekl pravdu. Souhlas
0/0
20.2.2003 10:51

Speedy

Re: Fiat opravdu ne!
Srovnávat Alfu se škodou!!!! Chacha, to jste truchu mimo. To je jako kdyby jste porovnával rogalo s F-16.
0/0
20.2.2003 11:00

Martin

Re: Re: Fiat opravdu ne!
Nechtel jsem to tu psat, ale prectete si vcerejsi clanek v MF Dnes ohledne nakupu nove Fabie. To nikomu nepreju a ten pan byl chudak. Myslim, ze to je selhani jednoho kusu a lidske selhani, ale kdyz mate takove argumenty jake mate, vytahnu podobne. Skodovka nedela sity a tohle byl ulet, ale ma stejne problemy jako vetsina automobilek. VW mrznou motory, meni civky. VW diky tomu neni spatna znacka, problem je u vyrobce civek, ale bohuzel, VW je proste nejlepsi a FIAT je podle Vas shit.
0/0
20.2.2003 11:08

Speedy

Re: Re: Fiat opravdu ne!
Rogalem je samozdřejmě myšlena Škoda Superb.
0/0
20.2.2003 11:16

Mišel

Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Pane Speedy a Martine (jedna osoba) snad nechcete říci, že Alfa, nebo jiný Fiat je F-16? To je směšné
0/0
20.2.2003 13:45

Martin

Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Sorry, nejsem speedy, takze nesrovnavam Fiat s F16 :-) Jsem realista, povazuji Fiat za prumernou znacku, stejne jako cokoli od koncernu VW . Pardon, ne cokoli, AUDI bych si dal libit, Porsche asi taky :-), ale holt na to nemam.
0/0
20.2.2003 15:01

Speedy

Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
S Martinem nemám nic společnýho, ale stačí postavit vedle sebe Alfu 166 a Superb a už jen ten design jasně mluví pro Alfu. A teď se v tom ještě svezte a zjistíte, že Superb je proti Alfě trakař. Kdybych měl zbytečný milión, 166 kupuju. Jenže už jsem objednal jenom přece dostupnější 156 Sport Wagon s 2.4 JTD, tak jsem na to zvědavej.
0/0
21.2.2003 10:30

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Jasne, nejsme jeden. Ja mam Stilo, a Speedy ma objednanou 156, staci?
0/0
21.2.2003 11:02

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Jo to stačí! 2 spokojení zákazníci.... No možná proto je Fiat před krachem, že?
0/0
21.2.2003 12:06

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Mně je jedno, jestli Fiat krachuje nebo ne. Ale rozhodně Alfa nestojí na každým rohu a mě se moc líbí. Z těch dostupných mám v oblibě i jiný značky, hlavně Peugeoty a BMW, ale Peugeotů u nás jezdí už moc a bávo by mě za pár dní někde ukradli. Ale je fakt že jsem chvíli váhal mezi trojkovým kombikem a 156. Měním to za 406, což je suprový auto, neměl jsem s tím žádný problém, ale jak říkám, nemám rád, když to stojí na každým rohu. No ale 407 bude zajímavá, tak třeba pak bude další změna zase k frantíkům.
0/0
21.2.2003 13:10

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Co se tyce krachu. Je otazka, do jake miry za to mohou samotne vyrobky. Fiat ziskal hodne oceneni za auto roku. Punto bylo dokonce nejprodavanejsi auto v Evrope. Jiste, do urcite miry za to muze spis sortiment , nez kvalita. Proste na chvili zaspali a to se v zadne branzi nevyplaci. Mnohem vetsi problem je ale to, ze firma tahne Italskou ekonomiku. Vsichni si zvykli na uspechy, odborari stavkuji, chteji vic a vic, firma neni konkurenceschopna, protoze musi zamestnancum platit vice, nez automobilky zamestnavajici delniky z vychodu. Stat kolikrat pomohl, protoze Fiat je nejvetsi zamestnavatel v zemi a nikdo si nelajsnul propousteni. Nepripominaji Vam nektere body neco? Ano, je to stejne jak u nas. Skoda tahne ekonomiku, podle toho se chova management a lobuje za slabsi korunu, misto aby se snazili optimalizovat vyrobu. Zamestnanci pouze stavkuji, chteji vic a vic. Proto jsou skodovky tak drahe. Nechci tady rict, ze se to same bude opakovat u Skodovky, ale je to hlavne o techto faktorech. Fiat je tak obrovska firma ze nemuze zkrachovat a zavrit kram. To nejde. Mozna budou muset Talosi prodat GM, budou truchlit nad zratou sve narodni perly tak jako nekteri truchlili nad prodejem skodovky. Krome toho Fiat nepodnika jen v automobilovem prumyslu, ale patri pod nej i nejake banky a ja nevim co jeste. Proste situace neni tak jednoducha.
0/0
21.2.2003 13:14

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Máš určitě pravdu. Je vidět, že nejseš jedním z těch 120kářů ,kteří tady píší o autech nad půl mega. Každopádně se Stilem - i FIAT sám prohlásil, že se prodává podstatně hůře, než očekával. A srovnej Evropský prodeje 307, Golfa a pod. s prodejností Stila. Proč (když je taková hvězda), ho "nikdo" nechce? Četl jsem jakýsi článek, který to odůvodňoval tím, že FIAT vždy dělal levná auta a teď se cpe do segmentu trhu, který mu prostě nesedí. Bravo stálo 360 a Stilo 420. Není to trochu velký mezigenerační skok? Evropa prostě bere FIAt jako levný 2 - 3 vůz a ne jako špičkový výrobek za špičkovou cenu. Nemyslíš?
0/0
21.2.2003 19:07

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
To jednoznacne bere. Velky problem Stila byla jeho cena, ktera je ted ovsem velmi aktraktivni a Fiat se timhle vybavou nadupanym autem v podstate vratil do sve cenove hladiny. Jenom je otazka jestli to neni pozde. Kazdopadne uznej, ze ani Skodovka do nekterych segmentu nepatri. Viz. Superb a jejich vyroky typu, jsme lepsi nez Volvo . Ne vazne, myslim, ze Stilo mohlo uspet, ale bohuzel pocatecni cenova politika ho srazila. Az ted ma sanci, ale zase je tu velka konkurence.
0/0
24.2.2003 8:22

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
No však taky Škoda dostala přes prsty za Superb a asi se nebude dál dělat.... Každopádně dost nechápu pilitiku VW. Superb ji vadí, ale sama udělá nesmyslnej Phaeton, kterej v prodejnosti stejně neohrozí BWM, Medvěda a ani koneckonců Audi. Nechápu, proč když Audi je pro VW luxusní značka, dělá ještě luxusního Volkswagena... Jel sem v tom nej Phaetonu s tím 12 válem a potom v A8 s 8 válem a objemem 4,2 a prostě je pro mě Audi pořát větší zážitek. Phaeton je už moc sterilní....
0/0
24.2.2003 9:23

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fiat opravdu ne!
Ve Phaetonu jsem jenom sedel a nejel, takze nemuzu hodnotit. Ale vim urcite, ze kdybych mel takove penize radsi koupim BMW nebo Medveda, i kdyz spis to BMW . Kazdopadne se pohybuju v jinych asi 10x nizsich cenovych relacich nez je Phaeton a jemu podobni. Myslim, ze VW v tom nema moc jasno, zda se, ze si hodne konkuruji napric znackami a jediny vysledek teto konkurence jsou vysoke ceny. Chteji mit skodovku levnou, pro souboj s Fiatem a zaroven si konkuruji napr. Golfu a proto je cena vyssi. Zda se mi ze nevedi co by chteli. Jenom posledni dovetek. Pracoval jsem pro firmu patrici do VW koncernu a meli jsme rozsahly vozovy park vsech VW aut. Od spravce tohoto vozoveho parku jsem slysel o super kvalite VW vse. Nebudu konkretizovat, ale i u hodne drahych aut hodne problemu, ale faktem je, ze podle nej i me je nese velkou vinu servis. Ukazte mi v teto zemi solidni znackovy servis kterekoli znacky. Myslim, ze je spocitate na prstech jedne ruky
0/0
24.2.2003 11:04

VLADY

Re: Fiat opravdu ne!
Toto jsou typické nesmysly člověka,kterému zamrznul mozek někdy v 80 letech minulého století a pořád mele tu svou.Vše svědčí pouze o absolutní neinformovanosti a proto BUDˇ FIAT !!!!!
0/0
20.2.2003 15:12

Wq1

Re: Fiat opravdu ne!
Nejsem zrovna příznivec italských aut, ale srovnávat Superba, toho nevkusně protáhlého Passata, s Alfama No sorry, to si Italové opravdu nezaslouží
0/0
20.2.2003 17:12

VLADY

FIAT STILO MULTI WAGON
Motor 1,9 MULTIJET 16V !!! 103kw již vrní v Alfě156 a celkově motory JTD vůbec neumírají,protože systém COMMON RAIL je patentem Italů,ověřený v milionových seriích.WW má pouze chráněné označení TDI!.Jinak souhlas MULTI WAGON je super auto za skvělou cenu!!!.   
0/0
20.2.2003 10:03

Martin

Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Presne tak, je to bezesporu skvely motor a ze neni ve Stilu? Kdyz ho tam daji, dopadne to jak u VW, cena bude nehorazne vysoka. Daji tam radi 115k JTD, u ktereho jeste udrzi rozumnou cenu. Jde tu prece o vhodnou motorizaci. Kdyz si nekdo koupi Fabii TDI za 500 000,- je to magor, to auto potrebuje neco mensiho a levnejsiho, protoze je to nizka trida. A konkretne Fabia ma velmi mizernou motorizaci, same 1.4, pak 2.0 , SDi a TDI. Kde je nejaka 1.6, kde je nejake slabsi TDI, treba VW 1.4. To jsou rozumne volby pro normalni zakazniky.
0/0
20.2.2003 11:16

Maestro

Další novinka-FIAT je mrtvej
Motory nesoucí název HDI 1.6 ve vozech skupiny PSA Peugeot Citroën a Duratorq TDCi 1.6 ve vozech Ford Motor Company, se budou vyrábět ve dvou provedeních o výkonu 110 k (80 kW) a 90 k (66 kW). Setkáme se s nimi v celkem 37 verzích automobilů obou koncernů. Agregát HDI / TDCi 1.6 je celohliníkový, což umožňuje dosáhnout velmi příznivé hmotnosti (120 kg) a předurčuje agregát k montáži také do malých vozů. Motory HDI / TDCi 1.6 jsou postaveny na nejmodernějších technologiích: systému vstřikování Common-rail Bosch druhé generace, který vyvíjí vstřikovací tlak až 160 MPa, v kombinaci s vícečetným vstřikováním (až 6 vstřiků paliva za jeden cyklus).
0/0
19.2.2003 18:12

Martin

Re: Další novinka-FIAT je mrtvej
To by me zajimalo, kdyz tu tak pisete ze Fiat je mrtvej a jak jsou PSA motory super (to opravdu jsou) cim jezdite. Libi se mi toto hodnoceni od lidi, kteri takovy motor opravdu pouzivaji. Bohuzel pokulhava od lidi, co maji doma Favorita a pisou jak je Fiat mrtvej. To souvisi i s hlaskami o vykonech VW TDI. Pekne vykriky do tmy, ale kdo na ty auta ma. Me staci mensi vykon, ale za podstatne mene penez. Ke hezke vedet, ze Alfa, nebo VW ma 150ps u dieselovych motoru, ale ty nikdy nebudou pro me. A jeste jedna vec, Fiat u JTD mozna umira, ale pokud vim, tak autorem te Vami vychvalovane technologie common rail je prave koncern Fiat
0/0
20.2.2003 8:41

DJ

volskwagen má nejlepší TDI
Verze motoru pro GOLF- 1,9l / 110 kW - TDI (6st. manuální převodovka), Max. výkon, kW při 1/min 110/4000 Max. točivý moment, Nm při 1/min 320/1900. Zdá se, že FIAT stále ztrácí. Tu citovanou výbavu dostanete dnes všude. Jinak STILO je trochu nepovedený, soudím dle malého výskytu na našich silnicích. Když porovnán např. P307, který se začal vyrábět stejně, jich jezdí opravdu málo. Takže kde je chyba?
0/0
19.2.2003 17:21

Krtek

Re: volskwagen má nejlepší TDI
Chyba je v ceně.
0/0
26.2.2003 8:23

HOPKY

FIAT STILO MULTI WAGON
Za překlepy se omlouvám, v životě se stávají horší věci. Vaše reakce je naprosto ubohá a neadekvátní-nemám k tomu již co dodat. ŽIJTE FIATEM!!!
0/0
19.2.2003 15:21

HOPKY

FIAT STILO MULTI WAGON
Pánové, některým chybí zákl. informace o Stilu a proto: upozorňuji, že se jedná o vůz nižší stř. třídy - zákl. výbava ACTIVE: 6x airback (!!!), ABS + EBD, BREAK ASSIST., ASR + MSR, mlhovky, el. pos. DUALDRIVE, central DEAD - LOCK, el. ovl. oken s poj. proti přivření, el. zrcátka, děl. zad. sedadla, rádio + cas. (4x35W +6xrepro). To odpovídá výbavou vozům stř. třídy. Když si laskavě přečtete úroveň výbavy DYNAMIC - není co řešit. Motor 1,9JTD MULTIJET 16V - 103KW je motorem druhé generace, kde elektronická řídící jednotka zajišťuje vícebodové vstřikování nafty. Jinak řečeno: systém PD (česky - čerpadklo tryska), kterou používá koncern WW je překonán!!! Fiat má sice problémy (chybná strategická rozhodnutí), ale kdo sleduje situaci, tak ví, že se z toho dostane. Naopak připravuje: nástupce Pandy, velkoprostorové Punto, revoluční nejmenší diesel 1,3l MULTIJET (výkon 70 PS) atd. atd. A ještě něco: jelikož zde  "vládne" německá "LOBY" (Škoda Auto), tak se nedivte, že se o těchto novinkách moc nemluví. Německá auta jsou sice solidní, ale nemají duši. Jsou až příliš konzervativní - strohá (viz Octavia). A na úplný konec: dívejte se na špičku vozu F 1 FERRARY - kde je Fiat, protože všichni ostatní toto logo neuvidí, protože budou opět vzadu!!! ŽIJTE FIATEM!!! 
0/0
19.2.2003 13:11

Speedy

Re: FIAT STILO MULTI WAGON
No já se raději spokojím jen se čtyřmi AIRBAGY. "Airback" by mě byl při nehodě na nic, ikdybych jich měl třeba deset. A v F1 jsem "Ferrary" ještě neviděl.
0/0
19.2.2003 14:07

Honza

Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Nicméně tento zázrak nikdo ještě neviděl... Fiat nabízí zatím jenom ubohej 1,9 Di 85 kW, 255 Nm se spotřebou 5,3. Oproti motoru v Toledu 110 kW, 320 Nm a spotřebou 5,5 je to pěkně vydechlej motor....
0/0
19.2.2003 14:47

Milosch

Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Porovnávej porovnatelné a né nejlepší variantu s jinou variantou!!! Pokud uvádíš tento motor tak ho porovnej s alfáckou 1,9. Je to stejné jako bych ti připomínal VW varianty 77 a 81 Kw a fiaťáckou 85 Kw.
0/0
19.2.2003 15:19

Martin

Re: Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Asi tak. Trendem je vzit to nejlepsi od VW a srovnat to s tim nejhorsim co dela koncern FIAT a tam pokud to nekdo nevi Alfa patri.
0/0
19.2.2003 16:44

Honza

Re: Re: Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
No tak zatím je tady diskuze na téma Fiat Stilo. A Fiat uvádí jako nejlepší motor do Stila právě toto. Aspoň na své stránce na netu. Mimochodem ji porovnejte třeba s VW nebo Audi....
0/0
20.2.2003 9:02

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Ale urcite ma VW v autech silnejsi TDI, ale kolik lidi je koupi? Je lepsi udrzet rozumnou cenu a tu 115k verze JTD nabizi.
0/0
20.2.2003 11:18

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Předchozí debata ale byla o technice, nikoli o caně. Souhlasím s tím, že je Fiat levnější. Toť ovšem vše...
0/0
20.2.2003 14:20

Martin

Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Docela uprime HOPKY, nevim proc se rozcilujes. Tohle vazne nema smysl. Kazdy si mysli svoje, pro nekoho je VW nebo jina znacka nejlepsi, tak je nech a hotovo. Ty vis, ze Fiat je OK, tak je nepresvedcuj. Chovas se pak stejne jako ostatni a flame je opravdu zbytecnej. Taky jsem se snazil, ale fakt to nema smysl. Podotykam,  ze mam Stilo, ale myslim, ze presvedcovat majitele nemecke kvality o kvalite Fiatu je zbytecne. Oni maji stejne svuj nazor a ten nezmeni. Nekdo proste chce jine auto, rad se lisi a nema rad uniformitu (oktavia apod.), nekomu se to libi. Kasli na to a neres to.
0/0
19.2.2003 16:37

pekoz

Re: Re: FIAT STILO MULTI WAGON
Mně příjde že právě pokus o přiblížení se německému designu se FIATU vymstil. No a jinak to vypadá že těch 300 let Habsburků se neprojevilo jenom v politice a ve švejkování ale bohužel i v takových věcech jako jsou měřítka hodnot spotřebních výrobků. 
0/0
20.2.2003 6:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.