Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetá Škoda Octavia - slušný výběr za vyšší cenu

Octavia je první automobil značky Škoda, který byl postaven na koncernové bázi. Zájemci o ojetinu mají na výběr ze dvou karosářských variant a mnoha pohonných jednotek. Sportovně založení řidiči sáhnou po verzi RS, zatímco lidé žijící v horských oblastech upřednostní spíše variantu s pohonem všech kol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alfred

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 22:49

horace7

Re: příspěvek zrušen
Milá redakce, že jsi zrušila příspěvek je pěkné (i když bych rád věděl, co v něm bylo), ale že milí pan Liška, na kterého přísp. reagoval, si přímo nechutně kopíruje stejnou vlezlou reklamu do všech komentářů ojetin, to už s vámi ani nehne??!!
0/0
13.4.2005 14:35

alfred

0/0
21.5.2003 22:47

Zed.

super Octavie.
Jo jo, za vyšší cenu těžkou a nepohodlnou krávu, která si hraje na co nemá a v přímém srovnání se střední třídou, kam ji před několika měsíci začali čeští redaktoři horlivě řadit, dostane pěkně na...  To je kauf. Aspon, ze to zase za tu vyssi cenu od vas koupi zase dalsi hejl. Rád dám za českou ojetinu o 60 tis. vic, než za lepší ojetinu z ciziny, ale budu patriot..
0/0
9.4.2003 16:20

Mutherfucker

Jo!
0/0
28.3.2003 10:46

Anti

Re: Jo!
Co to má, prosím pěkně, znamenat?
0/0
28.3.2003 10:48

Georgg

Měl
jsem ho taky, ve variantě kombi(1,8/20V). Bylo to dobré auto a nežralo, přesto že jsem s ním jezdil po SRN doslova na plný plyn, jenže mi ho po půl roce přes alarm, medvěda ap. prostě ukradli..., resp. s ním jednoduše odjeli - měli prostě klíče, ne ovšem ode mne...  
0/0
27.3.2003 23:34

tico

autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
Záleží jen na stylu jízdy, který řidič zvolí. Můj rekord s tímto modelem je průměrná spotřeba 6,8 litru/100 km na trase Praha - Most, která zahrnuje jak dálnici, tak i silnice 1. a 2. třídy. Styl jízdy není v tomto případě nikterak pomalý - rychlost se pohybuje kolem 100-120 km/h, a na plynový pedál nešlapu za každou cenu a ze všech sil. Na druhou stranu je pravda, že když jsem do Brna (z Prahy) jel 55 minut, projevilo se to spotřebou v průměru 11,8 lt/100 km. Prostě : není to o mototru, je to o řidiči a jeho stylu jízdy. Navíc je nutné si uvědomit, že modely 1,8/20 V a 1,8/20 V Turbo jsou přímými předchůdci Octavie RS - tomu musí nutně odpovídat i výkon, který je na daný typ vozu skutečně vynikající. Tak že - než bude autor znovu něco posuzovat, nechť se s daným vozem nejprve řádně seznámí.
0/0
18.3.2003 11:18

Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
No, mel jsem 1,8 20V 3roky a nahjezdil s nim kolem 100000Km. Ted mam 2,5 roku 1,8 20V Turbo a pri stejnem stylu jizdy mam spotrebu o 30% nizsi ale dynamika je o 100% lepsi, o hlucnosti ani nemluve. Ale je pravda ze i s atmosferickou 1,8 20V jsem mel spotrebu 5,5l/100 ale to bylo jen tehdy, kdyz jsem se moc snazil. Ono je rozdil jet na petku 200Km/h a na otackomeru mit 6800 ot/min nebo 5000 ot/min. Jinak Paraha - Brno za 55min? Jestli se nepletu, ta vzdalenost po dalnici je pres 200Km. Z toho vyplyva prumer nejmene 218Km/h. Nejen, ze jsem s 1,8 20V nikdy po rovine tolik nejel ale musel by ste nekolik kilometru projet i mnohem vyssi rychlosti, aby jste onoho prumeru docilil. A je pravda, ze jsem cestu Praha - Brno nekolikrat absolvoval s plynem temer na podlaze ( uz si bohuzel nevzpominam na cas ), ale spotreba pod 13 l/100 neprichazela v uvahu. To byl jiz ten motor s promennym sanim a casovanim. Podle informaci, ktere jsem na internetu posbiral o tomto motoru byl tento od prvopocatku konstruovan jako preplnovany a atmosfericka varianta podle mne nikdy nemela existovat.
0/0
19.3.2003 11:09

Jenda benda

Re: Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
Bracha má taky 1.8 turbo, ale v audi TT, ale za 55 minut to nezvladnu ani s audinou od cedule k ceduli. A kdo zná D1, tak ví, že se tam dvě kila pořád nedá jet ani s ferrari. Jednak brání provoz, sem tam uzavírka a místy nekvlitní povrch.
0/0
19.3.2003 14:40

Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
No, mel jsem 1,8 20V 3roky a nahjezdil s nim kolem 100000Km. Ted mam 2,5 roku 1,8 20V Turbo a pri stejnem stylu jizdy mam spotrebu o 30% nizsi ale dynamika je o 100% lepsi, o hlucnosti ani nemluve. Ale je pravda ze i s atmosferickou 1,8 20V jsem mel spotrebu 5,5l/100 ale to bylo jen tehdy, kdyz jsem se moc snazil. Ono je rozdil jet na petku 200Km/h a na otackomeru mit 6800 ot/min nebo 5000 ot/min. Jinak Paraha - Brno za 55min? Jestli se nepletu, ta vzdalenost po dalnici je pres 200Km. Z toho vyplyva prumer nejmene 218Km/h. Nejen, ze jsem s 1,8 20V nikdy po rovine tolik nejel ale musel by ste nekolik kilometru projet i mnohem vyssi rychlosti, aby jste onoho prumeru docilil. A je pravda, ze jsem cestu Praha - Brno nekolikrat absolvoval s plynem temer na podlaze ( uz si bohuzel nevzpominam na cas ), ale spotreba pod 13 l/100 neprichazela v uvahu. To byl jiz ten motor s promennym sanim a casovanim. Podle informaci, ktere jsem na internetu posbiral o tomto motoru byl tento od prvopocatku konstruovan jako preplnovany a atmosfericka varianta podle mne nikdy nemela existovat.
0/0
19.3.2003 11:09

Pavel

HAHAHA
Dělej si srandu někde jinde, Praha- Brno=200Km dálnice s často rozbitým povrchem, ze kterého by vylétla i F1, pokaždé minimálně 4 uzávěry a svedení do jednoho pruhu. Takže je jasné, že jsi buď po té dálnici ještě nikdy nejel, nebo jsi totálně namol.
0/0
14.5.2003 12:46

petr

Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
zdravim,
rekord 6.8? ... pokud jsem se hodne snazil, da se dostat na 5.5l /100km, ale chce to hodne sebezapreni a rychlost kolem 90km/h ...
ovsem bezne kolem 8 ... a pri ostrejsi jizde pres 11l/100km (na stejne trase, jako tech 5.5)
petr
0/0
22.5.2003 6:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.