Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ojetá Škoda Octavia - slušný výběr za vyšší cenu

Octavia je první automobil značky Škoda, který byl postaven na koncernové bázi. Zájemci o ojetinu mají na výběr ze dvou karosářských variant a mnoha pohonných jednotek. Sportovně založení řidiči sáhnou po verzi RS, zatímco lidé žijící v horských oblastech upřednostní spíše variantu s pohonem všech kol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MILAN LIŠKA

7. 7. 2004 21:13
PLÍNA
reagovat
NAZDA HOŠANI,

alfred

21. 5. 2003 22:49
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

horace7

13. 4. 2005 14:35
Re: příspěvek zrušen
Milá redakce, že jsi zrušila příspěvek je pěkné (i když bych rád věděl, co v něm bylo), ale že milí pan Liška, na kterého přísp. reagoval, si přímo nechutně kopíruje stejnou vlezlou reklamu do všech komentářů ojetin, to už s vámi ani nehne??!!
0 0
možnosti

alfred

21. 5. 2003 22:47
0 0
možnosti

Zed.

9. 4. 2003 16:20
super Octavie.
Jo jo, za vyšší cenu těžkou a nepohodlnou krávu, která si hraje na co nemá a v přímém srovnání se střední třídou, kam ji před několika měsíci začali čeští redaktoři horlivě řadit, dostane pěkně na...  To je kauf. Aspon, ze to zase za tu vyssi cenu od vas koupi zase dalsi hejl. Rád dám za českou ojetinu o 60 tis. vic, než za lepší ojetinu z ciziny, ale budu patriot..
0 0
možnosti

Mutherfucker

28. 3. 2003 10:46
Jo!
0 0
možnosti

Anti

28. 3. 2003 10:48
Re: Jo!
Co to má, prosím pěkně, znamenat?
0 0
možnosti

Georgg

27. 3. 2003 23:34
Měl
jsem ho taky, ve variantě kombi(1,8/20V). Bylo to dobré auto a nežralo, přesto že jsem s ním jezdil po SRN doslova na plný plyn, jenže mi ho po půl roce přes alarm, medvěda ap. prostě ukradli..., resp. s ním jednoduše odjeli - měli prostě klíče, ne ovšem ode mne...  
0 0
možnosti

tico

18. 3. 2003 11:18
autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
Záleží jen na stylu jízdy, který řidič zvolí. Můj rekord s tímto modelem je průměrná spotřeba 6,8 litru/100 km na trase Praha - Most, která zahrnuje jak dálnici, tak i silnice 1. a 2. třídy. Styl jízdy není v tomto případě nikterak pomalý - rychlost se pohybuje kolem 100-120 km/h, a na plynový pedál nešlapu za každou cenu a ze všech sil. Na druhou stranu je pravda, že když jsem do Brna (z Prahy) jel 55 minut, projevilo se to spotřebou v průměru 11,8 lt/100 km. Prostě : není to o mototru, je to o řidiči a jeho stylu jízdy. Navíc je nutné si uvědomit, že modely 1,8/20 V a 1,8/20 V Turbo jsou přímými předchůdci Octavie RS - tomu musí nutně odpovídat i výkon, který je na daný typ vozu skutečně vynikající. Tak že - než bude autor znovu něco posuzovat, nechť se s daným vozem nejprve řádně seznámí.
0 0
možnosti

19. 3. 2003 11:09
Re: autor nemá pravdu - motor 1,8/20V je i úsporný.
No, mel jsem 1,8 20V 3roky a nahjezdil s nim kolem 100000Km. Ted mam 2,5 roku 1,8 20V Turbo a pri stejnem stylu jizdy mam spotrebu o 30% nizsi ale dynamika je o 100% lepsi, o hlucnosti ani nemluve. Ale je pravda ze i s atmosferickou 1,8 20V jsem mel spotrebu 5,5l/100 ale to bylo jen tehdy, kdyz jsem se moc snazil. Ono je rozdil jet na petku 200Km/h a na otackomeru mit 6800 ot/min nebo 5000 ot/min. Jinak Paraha - Brno za 55min? Jestli se nepletu, ta vzdalenost po dalnici je pres 200Km. Z toho vyplyva prumer nejmene 218Km/h. Nejen, ze jsem s 1,8 20V nikdy po rovine tolik nejel ale musel by ste nekolik kilometru projet i mnohem vyssi rychlosti, aby jste onoho prumeru docilil. A je pravda, ze jsem cestu Praha - Brno nekolikrat absolvoval s plynem temer na podlaze ( uz si bohuzel nevzpominam na cas ), ale spotreba pod 13 l/100 neprichazela v uvahu. To byl jiz ten motor s promennym sanim a casovanim. Podle informaci, ktere jsem na internetu posbiral o tomto motoru byl tento od prvopocatku konstruovan jako preplnovany a atmosfericka varianta podle mne nikdy nemela existovat.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům

22. dubna 2024

Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...

Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář

22. dubna 2024

Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...