Diskuze
Nová fabia jezdí přes dvě stě
Děkujeme za pochopení.
Zeus
Moje Tatra jezdí přes dvacet let taky přes 200 a nikomu to necpu!!
No světě div se. Auta který za něco stály se přestaly vyrábět a ted se mame posadit na zadek jenom z toho, že německočeská automibilka Škoda převzala motor a zvýšila jeho výkon o pár kilowat. Nechá pu co na tom všichni viděj. Možná že to je pěkný, ale samej plast. To radši budu jezdit v autě starym dvacet le a vim, že na něj je spoleh. Až taková fabie vydrží dvacet let tak možná. Toť vše. ZeusHeineken
Maras
Fabia ide nad 200?!!!!
panX
Fabka RS
Co to všichni pomlouváte vždyt RSo udělali jen proto aby mohli získat homologaci na WRCéčko pravda mohli jí trochu rozšířit a ne tam prilepit spojleryMarcel
revoluce pod oznacenim RS
Važení přátelé, jezdím s upravenou Fabií 1,9 TDi PD (140 koní, 330 N/m, sportovní tlumiče, atd.). Myslím si, že vím o čem hovořím. Tento vůz opravdu hravě dosahuje rychlosti 200 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h má za 8,5 s (je super!), ale rozhodně to není žádný "čistokrevný" sporťák v pravém slova smyslu. Nemá význam vypočítávat všechny všeobecně známé klady a zápory dieslových motorů, o to tady vůbec nejde. Domnívám se, že označení tohoto vozu "puncovanými" písmeny RS není nejšťastnější a právem budí rozpaky především mezi odbornou veřejností.Zeus
Re: revoluce pod oznacenim RS
Prosimtě kde by jsi sebral 140 koní? S tim tvym turbosmradem se ani nevyhrabeš z díry. Sportovní tlumiče no to určitě. Místo tlumiče si dát trubku umim taky. Až se ti začne kouřit od gum u sériově vyráběného auta a hrabat na dvojku při sešlápnutí plynu tak se teprve ozvi. Tatra to je auto. To by tu tvoji plastovou mrchu rozmačkalo. Nazdar.Slavie
Míra
Re: Fakt nebrečím
Míra
Fabia TDi - fakt dobrý
Jezdím s Fábií Combi TDi-PD 74 kW rok, mám najeto 70.000 km a k motoru můžu říct jenom jedno-super. Podle tachometru na dálnici 210, akcelerace a pružnost v táhlých stoupáních skvělá, skutečně se moc aut nečape. Přitom prům.roční spotřeba 5,1l/100km. Kritizovat Fábii s tímhle motorem může jenom ten, kdo s ní nikdy nejel! Když si představím Fábii RS, tak to bude něco! Určitě se najdou rychlejší auta, ovšem za jinou cenu a s jinou spotřebou. Čistokrevný sporťák to není, ale už se těším na svezení. Na závěr vzkaz kritikům - všechno naše není špatné, nejdřív vyzkoušejte a pak kritizujte.Petr
Kdo si jí koupí?
Za půl miliónu? Kdo bude ten blázen a koupí malé si auto, které je výkonově na úrovni standartních vozů střední třídy, které jsou v mnoha případech levnější a poskytují více komfortu při cestování? VW vymýšlí samé nesmysly....šíma
200 s 1.4MPI
200 jedu i s 1.4 MPIčkem !! Dobre zajeta musi mastit 220 min !!!Pepa
Re: 200 s 1.4MPI
Jestli jsi to jel podle tachometru, tak si musíš odečít 11% chybu. To znamená, že jsi jel 180,18 km/h, ale i tak je to dobrej výsledekČíňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!