Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia jezdí přes dvě stě

Tak rychlá sériově vyráběná Škoda Fabia tady ještě nebyla. Její maximální rychlost je 204 kilometrů za hodinu a z nuly na 100 zrychlí za 9,4 sekundy.Fotogalerii najdete ve speciálu http://autosalon.idnes.cz!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zeus

Moje Tatra jezdí přes dvacet let taky přes 200 a nikomu to necpu!!
No světě div se. Auta který za něco stály se přestaly vyrábět a ted se mame posadit na zadek jenom z toho, že německočeská automibilka Škoda  převzala motor a zvýšila jeho výkon o pár kilowat.  Nechá pu co na tom všichni viděj. Možná že to je pěkný, ale samej plast. To radši budu jezdit v autě starym dvacet le a vim, že na něj je spoleh. Až taková fabie vydrží dvacet let tak možná. Toť vše. Zeus
0/0
18.3.2003 14:54

Heineken

Skoda celkovo smeruje do riadnej riti a ne ku 200 km/h. Je to pomaly drnciak a v premavke velmi nespolehlivy voz.
0/0
18.3.2003 14:44

Maras

Fabia ide nad 200?!!!!
Naviem ci skodovka ide 200 pretoze ked sa nahanam pod dialnici napr s octaviou kazda odpadne pri 194 okrem octavie rs ta ide tak 220 a som si isty ze ak ste niekto na fabibii isli cez 200 tak to bolo odchylkou ve tachometri ja si meriam rychlost cez gprs cize viem presne urcit ako rychlo idem...
Pardon este moze byt vcelku slusna skoda superb ta ide cez 200 ale tu by som si aj tak nekupil koli znacke ...... 
0/0
18.3.2003 13:29

Lojza

A to se ta škodná při takový rychlosti nerozpadne?
0/0
17.3.2003 16:54

panX

Fabka RS
Co to všichni pomlouváte vždyt RSo udělali jen proto aby mohli získat homologaci na WRCéčko pravda mohli jí trochu rozšířit a ne tam prilepit spojlery
0/0
15.3.2003 19:50

Marcel

revoluce pod oznacenim RS
Važení přátelé, jezdím s upravenou Fabií 1,9 TDi PD (140 koní, 330 N/m, sportovní tlumiče, atd.). Myslím si, že vím o čem hovořím. Tento vůz opravdu hravě dosahuje rychlosti 200 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h má za 8,5 s (je super!), ale rozhodně to není žádný "čistokrevný" sporťák v pravém slova smyslu. Nemá význam vypočítávat všechny všeobecně známé klady a zápory dieslových motorů, o to tady vůbec nejde. Domnívám se, že označení tohoto vozu "puncovanými" písmeny RS není nejšťastnější a právem budí rozpaky především mezi odbornou veřejností.
0/0
14.3.2003 14:19

Zeus

Re: revoluce pod oznacenim RS
Prosimtě kde by jsi sebral 140 koní? S tim tvym turbosmradem se ani nevyhrabeš z díry. Sportovní tlumiče no to určitě. Místo tlumiče si dát trubku umim taky. Až se ti začne kouřit od gum u sériově vyráběného  auta a  hrabat na dvojku při sešlápnutí plynu tak se teprve ozvi. Tatra to je auto.  To by tu tvoji plastovou mrchu rozmačkalo. Nazdar.
0/0
18.3.2003 15:00

Slavie

Nechápu, proč většina škodovkářů musí dokazovat, že právě tak jejich škodvka jede dvě kila. To je u škody taková vzácnost jet 200? Ještě jsem si nevšiml, že by se tady hádali, zda BMW, Mazda, renault nebo Lancia jedou dvě kila. Ale škodvkáři pořád musí dokazovat, z kterýho kopece jeli 210 a do kterýho kopce se nechytl mercedes. To mě fakt nejde na rozum. Buď to to dvě kila udělá a neřeším to a nebo nebrečím, že jsem koupil pomalej shit a příště se poohlídnu po nečem slušnějším, ne?
0/0
14.3.2003 13:10

Míra

Re: Fakt nebrečím
Člověče, vono to TDI fakt jede 210 po rovině (-10%?). Vůbec si nechci nic dokazovat, jenom mi vadí kritici, kteří nevědí, o čem mluví. Ona totiž Fabia TDI je úplně jiný auto než běžná Fabia 1,4 nebo 1,2 MPi (stabilita, brzdy, ABS, ASR+EDS atd.), takže Fabia RS prostě bude auto světových parametrů ve své třídě malých vozů.
 
0/0
14.3.2003 14:06

Míra

Fabia TDi - fakt dobrý
Jezdím s Fábií Combi TDi-PD 74 kW  rok, mám najeto 70.000 km a k motoru můžu říct jenom jedno-super. Podle tachometru na dálnici 210, akcelerace a pružnost v táhlých stoupáních skvělá, skutečně se moc aut nečape. Přitom prům.roční spotřeba 5,1l/100km. Kritizovat Fábii s tímhle motorem může jenom ten, kdo s ní nikdy nejel! Když si představím Fábii RS, tak to bude něco!  Určitě se najdou rychlejší auta, ovšem za jinou cenu a s jinou spotřebou. Čistokrevný sporťák to není, ale už se těším na svezení. Na závěr vzkaz kritikům - všechno naše není špatné, nejdřív vyzkoušejte a pak kritizujte. 
0/0
14.3.2003 13:00

Petr

Kdo si jí koupí?
Za půl miliónu? Kdo bude ten blázen a koupí malé si auto, které je výkonově na úrovni standartních vozů střední třídy, které jsou v mnoha případech levnější a poskytují více komfortu při cestování? VW vymýšlí samé nesmysly....
0/0
13.3.2003 14:50

šíma

200 s 1.4MPI
200 jedu i s 1.4 MPIčkem !! Dobre zajeta musi mastit 220 min !!!
0/0
11.3.2003 12:26

Pepa

Re: 200 s 1.4MPI
Jestli jsi to jel podle tachometru, tak si musíš odečít 11% chybu. To znamená, že jsi jel 180,18 km/h, ale i tak je to dobrej výsledek
0/0
11.3.2003 12:33

šíma

Re: Re: 200 s 1.4MPI
 
Nepresnost beru,ale stejne to byl prijemnej pohled:-))
0/0
11.3.2003 13:57

Milos

palce hore!
Z cisto technickeho hladiska mi pripada uzasne, ze bol v sportovom aute pouzity vznetovy motor - to ukazuje aky obrovsky pokrok turbodiesely urobili v poslednej dobe. Je to podla mna dobry tah, pretoze seriovo vyrabanemu autu nevadi az tak nizka elasticita motora v oblasti maximalneho vykonu, lebo do tej sa clovek za normalnych podmienok malokedy dostane. Ked sa k tomu pripocita uspornost paliva vyplyvajuca z vacsej ucinnosti kompresneho zapalenia - a pokial to bude dobre sprevodovane a s dobre naladenym podvozkom: vsetky palce hore! S kupou by som vsak radil pockat, kym sa vychytaju pociatocne "muchy".
0/0
11.3.2003 8:55

Jarin

Chacha, škodovka a dvě kila, chahca, to by musel někdo ten okřídlený šíp vystřelit z pořádnýho praku, aby letěl, jinak s těma motůrka to sotva leze. Tím myslím i vychvalovanou Oktávku RS, co odpadne v každým delším stoupání. Chacha, škodovka a dvě kila, fakt jsem se nasmál, díky!
0/0
10.3.2003 17:28

Luďan

Re:
A co máš ty?Já sice nemám RS, ale jenom obyčejnou 1.8 turbo a nemám problém se honit do kopce ani s BMW 2.5 a to nemluvím o zatáčkách.Ta chacha Škodovka je jenom název zbytek je Audi a VW.Chacha se směju tobě.
0/0
12.3.2003 14:40

Jarin

Re: Re:
Nevím co si honíš, ale bávo asi těžko. Fakt dobrej fór. Hele a nebreč, že Ti co se škodovkama nejezděj, z nich maj akorát srandu. Ale Vy škůdkaři jste vážně nadšenci, co si myslí, bůhví jakým že strojem nejezdí. Stačí se projet po D1. Z kopce to Fábie sviští 200 kila, kolem nich se hrnou ještě Oktávky TDI a pak když příjde kopeček, pletou se ve stoupáku nákladákům. Ale aspoň mě škodovkáři vždycky pobaví, bez nich by byla nuda. No a co se týče jizdních vlastností, pravděpodobně jsi jiným autem asi nikdy nejel. Škodovka nemá špatný jízdní vlastnosti, ale to je asi tak všechno. Pořád je na trhu víc jak půlka aut s lepším podvozkem.
0/0
12.3.2003 15:30

Jiříček

Re:
Jezdil jsem s Fabií 1,4 16V a Octavií 1,8 (92 KW) a z obou jsem v pohodě dostal 200km/h a i něco málo více. A téměř kdykoliv. Ale je fakt, že Fabie mám docela slušnou odchylku rychloměru.
0/0
13.3.2003 12:22

JPS

Nad 200 ? to neni zly ...
Rychlost nad 200 je opravdu uzasna.  Moje plecka udela s bidou 185. No jo, taky je to jenom petilitrovy Mustang GT z roku 99.  Mimichodem, je tu rec o MPH nebo km/h
0/0
9.3.2003 17:11

Jan Mladek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2003 10:37

Pepa

Re: Fobie RS
To by měla hodně špatný parametry na 1,8T.
0/0
11.3.2003 7:39

Jan Mladek

Je to fakt, ja jsem (po zkusenostech s jinymi velkymi auty: BMW 530d, BMW 325tds, Omega 2.5TD, Fiat Croma td id,Peugeot 605 2.1TD, Scorpio 2.9i...) koupil Subaru Impreza WRX STI (2.0i turbo 16V 265koni/320Nm 0-100 za 5.6s bez tunningu ...)a reknu vam, ze uz nikdy nekoupim jine auto nez Subaru. Absolutni kvalita a spolehlivost, spickove vykony (zkuste mi to natrit treba na krizovatce, klidne vam dam jeste naskok...hahaha) Jinak jsou opravdu ve spolehlivosti dobre Toyoty, mam v rodine Carinu II z roku 91 a zatim se menily jen jednou pneu a predni desky...jinak nic, neuveritlne, s BMW to neni nic moc, ta 530d byla katastrofa, ale nikdo vam to nerekne, pokud za to vysoli 1.6 milionu, tez otec ma Fobii 1.9TDI a to je taky hruza, ona skodovka sice neni spatna, ale nesmite s ni moc jezdit, jen ji nechat pro sousedy pred barakem at puknou zavisti...ale ja mam auto na jezdeni, (rocne ujedu kolem 100 000km)...Jinak zdravim vsechny priznivce motorismu
0/0
8.3.2003 10:32

Honza

Re:
Taky myslím že to tvoje Subaru bude mazec. Akorát ten design... prostě příšerný. Ale pokud sedíš uvnitř, tak tě asi víc zajímá jízda. Celkem bych to chtěl zažít.
0/0
8.3.2003 19:18

ben

Re:
Jestli jste schopnej najet 100 000 km za rok v Subaru Impreza WRX STI tak vás teda obdivuju.Jel jsem v tom, je to super zážitek ale na delší jízdy po našich silnicích a dálnicích, stejně jako po městě ten kostitřas není stavěnej.
0/0
11.3.2003 14:23

Thomas

Re: Jedine Audi
Jezdim Audi RS2 Biturbo 2,6 cca 340 PS v originalnim tuningu Audi Freilassing.Temer jedina v CR ( a par kousku v D, odkud jsem si dovezl)a jeste se mi nestalo, ze bych potkal vetsiho dravce. Pripoustim ale, ze Impreza je rovny konkurent.Myslim si, ze privlastek RS patri prave takovym vozum a v zadnem pripade ruznym Fabiim apod.Takze o cem se to vlastne bavime, ze?
0/0
11.3.2003 23:35

panX

tdi
Stajně tam zachvíli daj nákej benzín 2.0 či 1.8 20v z oktávky aj
0/0
7.3.2003 21:45

Lukas

0-100 za 9,2s ? Cha cha
Tak to uz vidim ty ksichty majitela RS, kdyz jim 13 let starým autem za 135 tis. , kdykoliv natrhnu prd.l :) A to jeste se sundanou strechou - Toyota MR 2 RULEZZ !
0/0
7.3.2003 18:48

Pepa

Re: 0-100 za 9,2s ? Cha cha
Vždyť sou to zoufalci. Z Německejch aut dělaj naprostou bombu. viz. Opel Vectra GTS 3.2 obsah a sovku za 8s. Honda Acord? 2.3 obsah a kilo za 6.9s. Většina Německejch aut potřebuje obrovskej obsah aby trochu jeli.
0/0
7.3.2003 19:27

Honza

Re: 0-100 za 9,2s ? Cha cha
Tak MR2 je nádherný auto, to bezpochyby. Ale asi si nejel v Audi RS6....
0/0
8.3.2003 19:21

El Niňo

Octavia
Já mám Octávku rok. je to 97 1.8 20V a jsem spokojen. Žádné opravy (klepu) všechno funguje tak jak má.
0/0
7.3.2003 9:55

Daňový soumar

Re: Octavia
ZÁZRAK!!!!!
0/0
7.3.2003 15:54

Tommy.t

Diesel???
Diesel ve sportovním autě...To je teda třída!!!! Co příště? Ereso na plyn??
0/0
7.3.2003 8:31

To je jedno

Re: Diesel???
Neco proti Dieselum? Pokud vim tak se ma zacit montovat i do trojkoveho bavoru, do kupe .. A co... Ma pomalu lepsi vlastnosti nez benzin.. A pokud neveris tak si sedni do Octavie 1,8 20V a pak presedni do 14,9 TDI 81Kw (popripade te silnejsi) a zjistis, ze se ti bude lepe jezdit v te 1,9 a k tomu jeste ustris dost penez ..  (teda pokud se nebudeme bavit o porizovaci cene:-)
0/0
7.3.2003 11:06

Pepa

Re: Re: Diesel???
Je to zvláštní. Já mám nepřeplňovanýho dvoulitra a ze skušenosti vým, že to na pětku akceleruje líp jak turbocetan u fábie a to mám krouťák miniaturní ve srovnání s Fábií. Nepopírám, že do stovky by mě ne pětku ujel, ale na dálnici už né. A když to srovnám s nepřeplňovanym cetanem, tak na F1 strácim na kilo míň. A spotřeba? Ta je lepší, ale než si koupit dehta to si radši koupim levnější 1,4  a jezdí to stejně, možná eště líp,  a je levnější poviný ručení a navíc mám k dispozici větší rozsah otáček. A když srovnávat turbo tak jedině s turbem. Pokud chcete srovnávat turbo s atmosférou, ta to turbo musí mít poloviční obsah jako ve Formuli. A je mě jedno naco jezdí, třeba na setrvák. Turbodiesel se s atmosféricky plněným benzínem srovnávat nedá nafta má při spalování větší účinost účinnost,  proto ta spotřeba, ale nedostane se z ní takovej výkon.
0/0
7.3.2003 12:07

panX

Re: Diesel???
Ty ten diesel má 130 koníků.Fabka je lehká takže jí to slušně rozhejbe
0/0
7.3.2003 21:39

Pepa

Re: Re: Diesel???
Lehká? vždyť je těšká jak dělová koule. 130 koní je hezkejch ale 167 je hezčí. U TDI udává Škodovka 1145 - 1235 kg. To je trochu dost na tak malý auto.
0/0
11.3.2003 7:37

panX

Re: Re: Re: Diesel???
Ale určitě lehčí než oktávka.Měl sem možnost svést se v Superbu s tím samym motorem a jel sem s tim 220km :)
0/0
15.3.2003 19:40

Daňový soumar

Utrpěl jsem Škodu
Po 3 letech jsem vyhodnotil "kvalitu" Octavie r.v.98. Náklady na opravy na počet ujetých km. Nad výsledkem jsem se zhrozil: 1,20 Kč/km!!! Pro porovnání u předchozího auta, 12 let starýho Žigulíka, to bylo 0,50 Kč/km. Naše slavná automobilka udělala skutečně Velký krok vpřed ke svému vlastnímu zisku. Tolik suchá řeč čísel...
0/0
6.3.2003 21:59

panX

Re: Utrpěl jsem Škodu
Jak můžeš srovnávat oktávku se žigulem????????
0/0
7.3.2003 21:54

Daňový soumar

Re: Re: Utrpěl jsem Škodu
Touto metodou můžu porovnávat jakýkoliv sériový auta!
0/0
10.3.2003 13:48

Pepa

Re: Re: Re: Utrpěl jsem Škodu
A kolik tě stál litr benzínu? A co pivinný ručení? Tos tam taky započet?
0/0
11.3.2003 7:32

panX

Re: Re: Re: Re: Utrpěl jsem Škodu
Tak za a: žigul je hodně starý auto je to malý vůz b:oktávka je na rozhraní nižší střední astřední třídy má jiné objemmy motorů a jak řekl kolega touto metodou můžeš srovnávat jakékoli auta!!!!
0/0
15.3.2003 19:34

Tomáš Horák

Fabia je nejlepší!!!
Fabia RS je fakt super kára.Kdo si myslí něco jiného nerozumí autům, nerozezná trabanta od mercedesa.
0/0
6.3.2003 17:28

Pepa

Re: Fabia je nejlepší!!!
aha
0/0
7.3.2003 11:47

Pitrs

Re: Fabia je nejlepší!!!
Tak to je jina, hned si jdu koupit.Hlavne,aby na me zbyla
0/0
7.3.2003 15:07

Dede

nechápu
Nechápu, že na těchto diskuzích se furt někdo trefuje do Škodovky. Mám zkušenosti s Fabií 1.4 74 kw i s Octavií 1,6 74 kw a nemůžu si stěžovat.
0/0
6.3.2003 11:49

KN

Re: nechápu
Vite, ono je to trochu jinak. Ja se skodovkou sice nejezdim a ani ji nijak nepohrdam, ale je to jak pisete - nemuzete si stezovat. Tak to je - spolehlivost sice neni nejlepsi, ale neni ani nijak spatna, jizdni vlastnosti sice za moc nestoji, ale pokud jedete na dobre silnici, tak podvozek lecos snese, motory take nicim nevynikaji, ale az na vyjimky typu 1,9 SDI v Octavii nebo 1,0 ve Fabii atp. se neda rici, ze by byly spatne.
Takze si opravdu neni moc na co stezovat, ale ve srovnani s nekterymi jinymi vozy jsou skodovky a VW obecne sed prumeru. Osobne jsem mel tri roky VW Passat a nyni mam Nissan Primera. To teprve clovek pozna, jaky muze byt rozdil mezi podvozkem, u ktereho si "neni na co stezovat" a podvozkem, kteremu "absolutne neni co vytknout." Pak si srovnejte VW dvoulitr a dvoulitr od Nissana atd. Nakonec se podivate na cenu a ackoli mohu rici, ze az opet na drobne vyjimky proti Passatu nic nemam, tak uz nevidim duvod, proc bych si ho mel koupit, jsou proste lepsi auta a dokonce za lepsi cenu.
A to same plati u Skodovky. Octavie neni spatne auto, ale pri posledni servisni prohlidce jsem mel pujcenou faceliftovanou Almeru. Kdyz to srovnate, zjistite, ze Almera je lepsi po vsech smerech, ma i delsi zaruku a nakonec se podivate na cenu a zjistite, ze to same v Almere poridite o desitky tisic levneji nez v Octavii a dokonce nejlevnejsi model Almery poridite za cenu prumerne Fabie.
Takze ted budeme pro manzelku kupovat prave Almeru, ackoli jsme puvodne chteli Skodovku. Ono kdyz si to srovnate, tak skodovka dnes nevychazi nejlepe a to je mozna to, o cem tu lide hovori.
 
Takze opakuji - proti skodovce nic, ale kdyz to srovnate s nekterymi jinymi auty, tak poznate, ze nejde o uplne nejlepsi volbu. Pro nekoho zatvrzeleho to pak znamena, ze skodovky zacne absolutne odmitat a hanit je. To je ale treba brat s nadhledem, v zasade se tito lide snazi rici to same, co ja...
0/0
6.3.2003 13:31

Honza

Re: Re: nechápu
No já mám zase poněkud jiné zkušenosti s Nissanem. Moje známá (nikoli jedna paní povídala)si koupila novou Almeru. Zhruba po 3 měsících jí přestal fungovat řídící počítač. Takže se nemohla odkudsi dostat domů a musela se nechat v sobotu večer odtáhnout. Protože auto bylo v záruce a ona jej kupovala v Praze (ač je z Brna), čekal ji ještě odtah do Prahy. Poté čekala 14 dní na novou jednotku (celkem opruz bez auta...). Vrcholem všeho bylo, když jí řídící jednotka odešla znovu po 14 dnech.... Pak se asi nebudete divit, že Nissana bych si prostě nikdy nekoupil. Nehledě na to, že jsme chtěli do firmy koupit Almeru a tak jsme obcházely salony a stačilo se jenom podívat a posadit se do Almery a poté do Audi a bylo rozhodnuto. Tak žalostně slícované plasty jsem nenměl ani ve starém Pólu z roku 96! Ale máte pravdu v tom, ať si každý jezdí v tom, co mu sedí. A také souhlasím s tím, že je potřeba si nejdříve auto vyzkoušet a poté si udělat názor. Někdy stačí zabouchnot dveře a podívat se jak sedí těsnění a (pro mne) je rozhodnuto. Samozřejmě jsou i tací, kteří vám stejně tvrdí, že Fiat je na tom kvalitou zpracování stejně jako to Audi... Ale to nemusím komentovat, že? Přeji hezký den a více štěstí než moje známá....
0/0
6.3.2003 14:57

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.3.2003 21:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.