Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi Quattro Nuvolari: s pětilirem pod kapotou

Po legendárním závodníkovi minulosti Taziu Nuvolarim pojmenovala ingolstadtská automobilka svůj koncept čtyřmístného kupé. Na moderním a nápaditém designu studie bychom čtyři kruhy Audi snad ani nečekali. Studie v ničem neodkazuje na klasický styl automobilky, jediným znakem příslušnosti k ní jsou přední světlomety a tvar mřížky chladiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Vomáčka

Věta vložená
Ach jo, kdyz uz neumite vetny rozbor, tak se nepoustejte do diskuzi. Rika Vam neco veta vlozena?  Viz: Pod karoserií z hliníku trůní motor o objemu 5.0 biturbo, ktery, jak už samo pojmenování vozu napovídá, pohání všechna kola. No a nazev clanku je: Audi Quattro Nuvolari. Leda by quattro znamenalo "osmilitrovej dvacetivalec pohanejici 64 kol". Babicka to vi.
PS. Na Italsky hranici stavi celnik 2 typky ve Fiatu UNO. Ze porusujou predpisy - UNO=jeden a ze budou muset calovat pokutu. Typci se nedaj a chtej mluvit s nacelnikem. Celnik ho jde zavolat, za chvili se vrati se spravou, ze nacelnik je zamestanenej 5-ti nemcourama v Audi QUATTRO
0/0
11.3.2003 16:43

Milos

biturbo
Precitajte si znova: "motor o objemu 5.0 biturbo, ktery, jak už samo pojmenování vozu napovídá, pohání všechna kola". Pomenovanie vozu je "quattro". Autor ma pravdu, staci pozorne citat.
0/0
11.3.2003 2:01

Mario

Audi
Chlapi ja to auto videl.Je to pilnik.Jdete do toho.
0/0
8.3.2003 13:57

MaLer

autor?? Autor!!
"Na moderním a nápaditém designu studie bychom čtyři kruhy Audi snad ani nečekali. Studie v ničem neodkazuje na klasický styl automobilky, jediným znakem příslušnosti k ní jsou přední světlomety a tvar mřížky chladiče" Uz jste si vsiml, ze se dela Audi TT?
0/0
7.3.2003 4:24

Otakáro

Ten novinář asi není moc vyštudovanej a asi je trochu biblbej.
0/0
6.3.2003 11:00

Dieter

Re:
Prý ho přetáhli z rubriky o papírových modelech v Mateřídoušce.
0/0
6.3.2003 11:24

KN

Re: Re:
Nechci byt jedovaty, ale podle nekterych clanku to opravdu vypada, jako kdyby pretahli redakci Materidousky celou
Jinak auto je pekne, i motor vypada slibne, ale mne image Audi prilis nesedi, prijde mi jako znacka s umele vytvorenou aurou drahych vozu, pritom jsou to povetsinou Volkswageny s jinym kabatem a sem tam lepsim nebo lepe naladenym koncernovym motorem
0/0
6.3.2003 13:48

Zdenda

Biturbo - co to je?
To je jasny, jsou to dve parni turbiny, kazda pohani jednu napravu , teplo pro ne vyrabi standartni jaderny reaktor typu VVER centralne ulozeny vyrobeny v Maskvje.
0/0
6.3.2003 10:00

Dieter

Re: Biturbo - co to je?
Hm, tak z toho nic nebude. Babička totiž o jaderným pohonu nic neví.
0/0
6.3.2003 10:54

Dieter

iDNES patří do pomocný novinářský školy
Auto je z Ingolštadtu, biturbo je pohon na všechna kola a auto nevypadá jako Audi, až na to, že je jako zvětšený TT. Auto je to pěkný, ale iDnes zase boduje. Musím se zeptat babičky, jestli by tam nešla psát. Gramatiku má výbornou a o autech toho ví víc, než oni.
0/0
6.3.2003 9:41

Aleš

Re: iDNES patří do pomocný novinářský školy
Pořádně si to přečti. Autor píše, že biturbo pohání všechna 4 kola už na základě označení (quattro). Ale jinak úroveň článků o autech na iDnes opravdu nic moc.
0/0
6.3.2003 20:38

Honza

De to. Nicméně Project Rosemayer byl teda větší nářez.... Jen tak dál...
0/0
6.3.2003 8:24

Honza

0/0
6.3.2003 8:23

Tom

biturbo
akorát jsem neopochopil myšlenku autora že z přívlastku biturbo jsme si odvodili že jsou poháněna všechna kola?????????? a co teda dělá quatro?
0/0
6.3.2003 7:21

Mic

Re: biturbo
Jo tak to jsem taky nepochopil.ale to by nebyl článek na idnes kdyby neměl alespoň jednu krpu nebo ne???
0/0
6.3.2003 7:51

Petr

Re: biturbo
Biturbo jsou dvě turbodmychadla...slouží k přeplňování motoru! To más s quatrem dost málo společného.
0/0
6.3.2003 9:02

pHn

hmm
Pěkně našlapané Audi TT :-))
0/0
6.3.2003 0:16

petr

autak
doprdele tomu rikam autak,ale nejak jsem nenasel cenu
0/0
5.3.2003 19:42

Honzis

Re: autak
Podle odhadu, pokud se vuvec dostane do vyroby  100.000 EUR. Viz. oficialni sajt autosalonu.
0/0
5.3.2003 20:15

Magor

Re: Re: autak
No to neni spatny 3 melouny, du do toho. Kde se to da koupit?
0/0
5.3.2003 21:23

mike

Re: Re: Re: autak
kurna ale vy jste cvoci.... taky bych do toho sel :-)))
0/0
6.3.2003 1:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.