Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koncern VW postrádá velké kupé

Zatímco trh hladoví po automobilových novinkách, koncern Volkswagen na ženevském autosalonu nabídl jen vozy touran a multivan. U multivanu jde navíc pouze o víceméně luxusní velkoprostorové limuzíny odvozené od páté generace modelu transporter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mic

strčit Škodu pod WV byla chyba
Dříve jsem bzl rád, že škodovka si pod WV vede tak dobře, ale teď mě mrzí, že jí prodali právě Němcům. WV se svou sociální přerozdělovací politikou  nemůže uspět a škodovku stáhne ssebou. Správně na to jde např. Renault, Volvo nebo Ford, kteří staví na originalitě a nesnaží se za každou cenu ušetřit třeba na velikosti levého zpětného zrcátka. Nehledě na to, že tohle šetření se na prodejní ceně vozů koncernu WV vůbec neprojeví. Všechno jde do jejich kapsy. Bohužel se obávám, že jen dočasně.
0/0
25.3.2003 14:12

Strkal

Doufam, ze zacnou vyrabet kupe Skoda Tudor
Jakmile zacnou vyrabet kupe Skoda Tudor, hned si jedno objednam
0/0
11.3.2003 16:37

Realista

Re: Doufam, ze zacnou vyrabet kupe Skoda Tudor
Tak na to zapomeň. Tento projekt už dávno koncern VW. zarazil. Škodovka tendle typ vozů menůže vyrábět......
0/0
18.3.2003 15:51

Jaro

Highway to hell
Mám pocit, že Škodovka pude se současnou koncernovou strategií do řiti. Nudnej a nenápaditej design (Škoda byla přeci zařazena do konzervativní skupiny koncernu), otálení s omlazováním stávajících modelů (Octavia), žádný nový modely jako kupé, kabrio, MPV, off-road (vše bude bude striktně podřízeno rentabilitě a tak se rozšíření ze stávajících tří řad asi jen tak nedočkáme), velké spoždění s přebíráním koncernové techniky do vozů Škoda atd.., prostě Škodovka bude jen vyzobávat zbytky, který šéfům koncernu upadnou milostivě od huby. Takže se obávám, že to Škodovce přinese do budoucna nemalý problémy. Nakonec, dobře vám tak!
0/0
10.3.2003 11:17

Michal

Názory nového šéfa Volkswagenu jsou strašné
Četl jsem názory nového šéfa koncernu Volkswagen a je neuvěřitelně zaměřený proti Škodovce. Byly v tom rozhovoru zprávy o tom že se bude zastavovat výroba Superbu do dvou let, takže pouze Octavia a Fabia plus řekl že Škodovky budou ponechány jako nejšmejdovější automobily koncernu, kterými jsou dnes Seaty. No a nyní představil dva facelifty VW Transporteru, gratulujeme. Ferdinand Piech by se měl vrátit a dát mu pár facek.
0/0
7.3.2003 9:09

Phoenix

A proč asi
Je jasné, proč ho postrádá. Protože zatrhli výrobu Tudoru. Kdyby ho povolili, vůbec by přeci nevadilo, že to není ani Audi, ani Volkswagen. Určitě by si našel velkou řadu příznivců. Ale když nechtějí, ať nechají být. Stejně se bojím, že se tak za rok za dva totéž auto objeví, avšak jako Passat Coupé nebo nějaká podobná zhůvěřilost.
0/0
6.3.2003 16:41

JanVs

Re: A proč asi
Bohužel si myslím, že Tudor by se moc neprodával. Nejsem nepřítel škodovky, ale myslím si, že zákazníci v tomto segmenu jsou zvyklí na MB/Jaguar. Svědčí o tom i to, že ani Lexus nebo Aston Martin moc nerodávají.... proto je potřeba konkurence od Audi...
0/0
6.3.2003 18:42

Martin

Re: Re: A proč asi
Nechci Vam kazit naladu, ale AstonMartin a Lexus jsou ponekud jinde. Lexus = masova, malo prestizni vyroba, zakaznik majici na MB, ci Jaguar si malokdy koupi Lexus bez tradice AstonMartin = malokusova, satel temer rucni (i kdyz to ted Ford ponekud reformuje:-)) vyroba superluxusnich a superrychlych sportaku
0/0
6.3.2003 23:41

...

Re: Re: Re: A proč asi
Ja vam taky nechci kazit naladu, ale muzu rict, ze Lexus a Jaguar je opravdu neco jineho - kdo ridil lexus, uz nechce ridit nic jineho. A pochybuju, ze ty jsi treba v malinke sc430 ridil, co???
0/0
6.3.2003 23:58

kuba

Re: Re: Re: Re: A proč asi
A uz jsi ridil Jaguara? Plati zrejme to same - kdo sedne do Jaguara - XK-R, uz nechce jinak...
0/0
12.3.2003 18:03

Martin

Re: Re: A proč asi
Nechci Vam kazit naladu, ale AstonMartin a Lexus jsou ponekud jinde. Lexus = masova, malo prestizni vyroba, zakaznik majici na MB, ci Jaguar si malokdy koupi Lexus bez tradice AstonMartin = malokusova, satel temer rucni (i kdyz to ted Ford ponekud reformuje:-)) vyroba superluxusnich a superrychlych sportaku
0/0
6.3.2003 23:45

Phoenix

Re: Re: A proč asi
Lexusy se prodávají, ale v Americe. Důvod je jediný - v Evropě chybí tradice. I když za stejné peníze dostanete auto, které je na mnohem lepší úrovni než MB (což dokonce uznal i německý časopis Auto Motor und Sport), tak evropan si ho prostě nekoupí, protože MB nebo BMW jsou prostě zavedené. Jiný důvod není. Stejně tak, proč si někdo koupí namísto Seat Alhambra VW Sharan - je to úplně totéž, jenže s VW ukáže lepší prestiž
0/0
7.3.2003 9:02

voytech

Re: A proč asi
... verim, ze radu priznivcu by si nasel. Problem je, ze kupujicich by bylo mnohem (mnohem, mnohem ...) mene. A u VW samozrejme rozhoduji penize (a platici mensina), takze bylo dulezitejsi zacelit diru na lukrativnim trhu malych MPV a OFF-ROADu.
P.S. vsiml jste si kolik (cti "jak malo") automobilek ma velke kupe? Proc asi ...
0/0
7.3.2003 14:39

Emerson

Re: Re: A proč asi
Alfa Romeo má kupéčko ze 156, BMW má z trojkový řady, Fiat má model Coupé, Ford Cougar, Honda Accord Coupé, Mazda jich má několik, Mercedes též, Opel Astra Coupé, Peugeot 406 Coupé, Renault Megane Coupé, Saab 9-3, Toyota Celica, Volvo C70 a to jsou jen ty dostupnější. Myslím, že jich je docela dost.
0/0
13.3.2003 8:42

Emerson

Re: Re: A proč asi
Alfa Romeo má kupéčko ze 156, BMW má z trojkový řady, Fiat má model Coupé, Ford Cougar, Honda Accord Coupé, Mazda jich má několik, Mercedes též, Opel Astra Coupé, Peugeot 406 Coupé, Renault Megane Coupé, Saab 9-3, Toyota Celica, Volvo C70 a to jsou jen ty dostupnější. Myslím, že jich je docela dost.
0/0
13.3.2003 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.