Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetá Alfa 155 - atraktivní ale poruchová

Na jaře roku 1992 byla uvedena na trh nová Alfa Romeo 155, která ve výrobním programu milánské automobilky zaujala místo po zastaralém, avšak poměrně úspěšném modelu 75.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

+++

+++

Bylo by zajímavé vědět, kolik vás závodníků je ještě dneska naživu. VX

0/0
21.4.2008 20:27

magic

Silva vitezi!
Pokud by se vyhlasoval totul o nejhloupejsiho prispevatele tohoto fora, jako favorita bych jednoznacne oznacil cloveka s nickem Silva! Viva Silva! Tolik blabolu na 3 internetovych strankach - to je tedy uctyhodny vykon! Jenom to doklada moji domenku, ze u nakupu kycu typu BMW Brabus musi zajemce nejprve svym IQ testem prokazat, ze nepresahuje hodnotu 60 a pote svym majetkovym priznanim, ze je na tom tak mizerne, ze lecba jeho mindraku opravdu potrebuje takovyto "skvost". Tak az ty mistre volantu budes nekde v zatacce predjizdet tu 156 GTA nebo 155 GTA nebo 155 Q4, tak mi zavolej, ja se prijdu podivat. Budes totiz prvni v celym vesmiru, kterymu se to povede! A az toho na tratich automobilovych soutezi nebo alespon okruhu najezdis tolik, co ja jsem nacouval, tak potom muzes mozna trochu opatrne hovorit i pojmech jako je ovladatelnost vozu, jizdni vlastnosti apod, ty zroute prospektu. Tipuju te tak na 16 let a s cumakem zaborenym do nejakyho nemeckyho casopisu pro zakomlexovany socky. Myslim si, ze by ses nad sebnou a svymi prospevky mel trochu zamyslet a neco si precist treba o fyzice. Takova ucebnice pro zakladni skoly sedmeho rocniku bude idealni pripravou!
0/0
29.4.2004 12:46

Petr

Ahoj..
Všem co máte ty tuningy tak se moc nekochejte.. Padne tma a já Vám to nandavám v turbodieslu.. A to má jen 90koníků..  V noci mně brzdíte..
0/0
9.5.2003 19:26

VLK

Alfa
Ti lidičkové s německými superauty opravdu nemohou vědět co je to dobrý podvozek. Auto, který v zimě může jet max 20 u mě dobrý podvozek nemá. Ano BMW je vzhledem ke své hmotnosti klidnější při vysoké rychlosti na dálnic, ale to jen pokud jede rovně, běda tomu řidiči např. na dálnici z Vídně do Grazu. Jsou to šunty. A pak motor není to, co auto drží na silnici...A pokud jde o závodníky v autech, tak neznám lidi s Alfama, kteří by závodili. Tak to asi připadá těm kteří jsou předjíždění, ale pro Alfu je to jen normální cestovní rychlost v běžném provozu (nemyslím jen na dánici, tam i favorit jede 160). Mějte se...
0/0
1.4.2003 9:28

Thomas

Yugo
Tak nevím jak vy všichni ostatní, ale já mám super káru. Je to Yugo Koral 65 EFI. Jak již z názvu jde poznat, má 65 koní., objem 1.3, akcelerace 0-100 za 14s, maximálku mám zatím ozkoušenou na 145km/h a to jsem jel jen na třičtvrtě plynu. Jsem s tímto vozem velice spokojen a natřu to kdejaké 120 a dokonce i Favoritu. Mimochodem, nejsem žádný starý páprda, je mi 22 a jak to tady občas čtu a vydím na silnicích, tak začínám mít strach vůbec jezdit, protože si kdejaký  "borec" v jakémkoliv autě, řeší svoje psychické problémy za volantem.
0/0
23.3.2003 1:33

jirka

Re: Yugo
ja taky vydim
0/0
1.4.2003 14:38

zdenek

Re: Yugo
kde prosím se dají sehnat na toto letadílko n.d?
0/0
10.7.2003 19:26

Bad.Man

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.3.2003 14:47

al

alfa vs octavia turbo
byla to 156 6válec a na zrychlení se nechytala,teda ne z 0 ale na silnici na 3 asi do 180 ti.
A chtěl bych vidět ty upravený super audi co jedou jak ferrari Jo a k tomu porovnávání aut a moto.Novější 600 stovka na 5 ku je rychlejší na zrychlení ze 100km než 99,99% aut.Testoval jsem při ježdění hodně takových tuněných Bmw alf atd.Z 0 na 100 je to bez diskuze,to je rychlík i skůtr. čus bus
0/0
20.3.2003 21:37

Zed.

Je to jeste porad diskuze o jete Alfe?
Faktem je, ze tady v te jete Alfe clovek potka nejvic kluky pod 20, kteri chteji mit nejakou "poradnou" karu. A taky nekdy potkate ve starsi cerne alfe s tmavyma sklama bandu vyholenych corkaru, kterym Alfy slouzi coby rychly prostredek pro odklizeni se z mista cinu a jeste si pripadaji stylove :-) (ti od nas uz nastesti dojezdili)
0/0
20.3.2003 12:31

Saki

Cuore Sportivo
Nebudu porovnavat AR s jinymi auty. Ale urcite vim ze cuore sportivo si alfa zaslouzi a nejde o zadny levny reklamni trik. Tento napis je tam uz od zaloazeni. A orientace automobilky je jasna. Sportovni duch se nezapre v zadne alfe coz doklada historie  i soucasnost. A kdybych si mel vybrat mezi MB nebo Audi tak asi beru Audi prece jenom stat na svetlech vedla dodavky ktera ma na masce stejne logo mi pripada dost divne? Mercedes zustane fabrikou na limosky a v tom jsou dobri a auta v kterych chcu mit pocit z jizdy at nechaji jinym.
A co se tyce dieslu by mely byt vsechny fabriky vdecne FIAt group konkretne AR. protoze AR jako prvni na svete prisla s common railem a predala patent boschakum ktery je dodava temer do vsech aut na svete.
 
0/0
18.3.2003 11:14

David

Poradte mi...
Momentalne mam Mazdu MX-6, ale je uz holka staricka a zacina se sypat. Premyslim jake jine kupe za cenu tak do 300tis. koupit. Zatim jsem nikde nenasel odpovidajici autak.
0/0
14.3.2003 17:37

Jo jo

Jo jo
Asi mate prdlajs co na praci, kdyz se tady hadate o takovych kravinach!!!!!!!
0/0
14.3.2003 11:17

Tom

Jo, taky se směju, jak to tuningářům frčí. A když se hádáte o zrychlení, tak Vám můžu říct, že ve městě je nejlepší skůtr. Mám tam osmdesátkovej motor a na semaforech to nechá za sebou v pohodě i třílitrový BMW. Vyzkoušeno, bylo skvělý, jak se boreček tvářil. A k honění se nechá vystresovat i starší pán ve VW Passat TDI. Po městě jsme to hrnuli kilo, na semaforech protočil kola, na jedna se mě držel, ale než přeřadil na dva, už jsem byl před ním. Ale jinak sporťák je sporťák a limuzína je limuzína, ikdyž to ladí Alpina nebo AMG. Takže to porche natrhne jakýkoliv audi.
0/0
12.3.2003 9:09

Honza

Re:
No s tím skůtrem máš pravdu a je to fakt sranda. Nicméně s tím Porsche se pleteš. Co se týče akcelerace RS6 vyklepe většinu. Jiná věc asi budou vlastnosti na okruhu. ALe pocit, že odpálím s kombíkem ze semaforů svižněji, než maník v Porsche... sranda.
0/0
12.3.2003 9:24

Pepa

MB
Silvo mohu se tě optat kolik ti MB jede? Není to narážka myslim to vážně. Skoušela si změřit zrychlení 0 - 160 nebo na 100?
0/0
12.3.2003 8:26

Tom MB

SALVA: " KUPUJU ALFU"
Hele Salvo a ted se priznej, ze uz ti to vrta hlavou, proc ty blbouni tak tu Alfu vynasej do nebes. Uz to neni ta pohoda v tom AMG, co?  Jedes, ale porad si rikas, co ksakru na tech italskejch sracich vlastne vsichni maj? No a za chvili uz  mas taky objednany jedno bezva italsky faro.
0/0
11.3.2003 22:50

Honza

Re: SALVA:
No mě to taky vrtá hlavou. Podle mé teorie si to kupují fandové do aut a do mechaniky vůbec. Pak musí být pošušňáníčko jezdit měsíčně do servisu, popřípadě pořát něco ladit doma. Ale asi kdybych rozuměl autům, tak bych volnej čas věnoval udržování veterána a ne 2 roky starýho auta:)
0/0
12.3.2003 7:53

veteran

Nemusím mít nový a výkoný auto abych se bavil na silnici
Když náhodou vyrazim z nějakým svým veteranem tak nepotřebuji ani hromadu kobil pod kapotou ani komíny na zádi vozu a věřte že se za mnou otočí jak kořeň v MB tak ve Škodovce ale to je o pocitu a kusu historie našich dědečků co dělaly auta z ničeho a co kus to jedinečný exzemplář.
0/0
11.3.2003 15:40

STRÁŽMISTR JARÝ

Jo ještě jsem chtěl dodat, že tahle debata je na úrovni ladičů golfů a oktávek, co na to cpou tuny plastu a výfuky maj jak komíny ze spalovny a o Audinách RS, emovejch bavorácích a nadupanejch alfách tak akorát sní, páč neznám lidi, co maj doopravdy silný auto, aby se hádali kolik to jede a jak to sedí. Oni prostě vědí, že to jede a sedí jako přilepený a nemusí kvůli tomu stresovat celý den na netu. Možná kdyby celý den stresovali a nedělali, tak by právě jezdili tou oktávkou nebo golfem. Takže Silvo a spol. Co ladíte v garáži?
0/0
11.3.2003 15:24

STRÁŽMISTR JARÝ

Jedině B.S.A.
Hoši, ste ftipní jak vajíčko na pánvičce. Nevím, na co si hrajete, mně je celkem jedno, jestli mně předjede nějaký hranatý TDI, co bude mít pod kapotou nějakej 2.5 benzín, nebo co do těch vašich shitů montují. Já jen vím, že kdybych chtěl, tak vám ukažů mezi zadníma světlama nápis P O R S C H E, ale třeba se mně vůbec nechce honit vaš rádoby sportovní křapky a chci se jen kochat.
0/0
11.3.2003 15:16

Andre

Re: Jedině B.S.A.
, a ty myslis ze se svojim porsche ujedes S6? heh
0/0
11.3.2003 18:55

Honza

Re: Jedině B.S.A.
Hm, asi seš mistr volantu. Pokud totiž nemáš GT model od Porsche, tak uvidíš nápis RS6 na zádi Aidi jenom na semaforu.... Pokud bys nastudoval zrychlení 0-100 tak bys zjistil, že kombík kterej je o 1/3 dražší, ti laxně ujede...
0/0
12.3.2003 7:22

Honza

Re: Re: Jedině B.S.A.
No po ránu píšu ještě s chybama... RS6 je Audi a stojí o 1/3 míň.
0/0
12.3.2003 7:27

Ondra

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 13:29

Silva

Re: O AR...
, No nejtezsi bylo presvedcit polovicku ze je nutna koupe kol za 6800eur :-), vykonu taky zatim dost, takze spokojenost. Brabus pochopitelne znam, take je super. S tvym prispevkem se stotoznuju.
0/0
11.3.2003 14:36

Olaf Ludwig

Už nikdy německej šmejd Auto Union a jemu podobný pseudosportovně luxusní limuzíny. Jedině Jágoš S-Type. To je mazec kára.
0/0
11.3.2003 13:19

Ondra

Re:
.... za to Jaguar je fakt sporťák :-)  I když R Type může být zajímavá kočička, mně se nezdá interiér a není to v combi.... navíc to má ovladače s Forda. I když počkat... audina taky smrdí VW až za roh. Asi je to jen o tom líbení ... je to jako s Alfou, Jaguar je hezký autíčko, jenže pro mě jen hezký. .... Zatím jsem na trhu nic lepšího nenašl, opět je to můj pohle... snad bych uvažoval o Tuaregovi, ale to je už jiný třída a úplně jiné auto, potřebuji prostě combi... škoda že M5 je jen v sedanu.
0/0
11.3.2003 13:44

Honza

Re: Re:
No já mám na Audi společná jenom ovládače blinkrů. Každopádně jsem seděl minulej týden v Turegovi a je to fakt super auto. Ne jako uprděný pseudo off-roady typu Nissan Terano, ve kterým je "místa" jako v Octávii.
0/0
12.3.2003 7:48

Ondra

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 13:16

Tom MB

Ahoj zavodnici
tak jsem prisel z hospody, ctu to tady a je to dobra prdel. Nejlepsi je ten Salva, nebo salza.   Jezdim motokros a mam obcas i nejakou silnici (jako motorku,  zavodnici) a muzu odpovedne napsat, ze kdyz v zatacce predjizdim trabanta, nebo mercedes Brambus, nebo co,  tak se mi nezda, ze by jeden z nich byl nejak o mnoho rychlejsi. a presto dal v klidu jezdim i autem. Jinak jsem asi klasicka stredni trida, ktera chce machrovat za malo penez, tak jezdim v AR. ale hlavne piste dal, je to prdel
0/0
11.3.2003 1:08

Silva

Re: Ahoj zavodnici
, no to nezni moc presvedcive, vsak ja se taky nehadam, pokud jenom nekeckas a mas nejakou rychlou motorku tak vim ze me kdykoliv predjedes, mozna ne na spatnem povrchu a mozna ne na dalnici na maximalni rychlost, ale na akceleraci urcite. Jenze holt srovnavas nesrovnatelne, tak jako oni. Srovnavat vykony MB s AR je stejny nesmysl jako srovnavat vykony CBR900 s MB. A na tvoji pripominku, ano jsi klasicka stredni trida, mozna nizsi trida (podle stari tvojich milacku a dalsich aspektu) a evidentne mas nejaky malicky komplexik kdyz si musis pomahat komolenim jmena.
0/0
11.3.2003 6:16

Tom MB

Re: Re: Ahoj zavodnici
Sakra Salvo, chlape  tys me prokouk. Uz trikrat jsem spravoval proslaplou podlahu podlahu pod plynem, jak se vzdycky chci udrzet nejakyho rychlyho BMW nebo tak neco. Ale marne. Nejhur je, kdyz me predjede MB v uprave firmy Trambus. To musim zastavit, valim se po zemi, kopu nohama a vztekle kricim forza italia!!!  Je to komplex jako prase a  ty jsi ho odhalil. Proste se vyznas, budes asi jak se rika, takovej znalec lidske duse.
0/0
11.3.2003 12:45

Silva

Re: Re: Re: Ahoj zavodnici
, Jo tomu uz "verim verim" a nevim proc mi rikas chlape. Mimochodem kdy ze vam tam zavedli internet, sacuju to nekde mezi zvlastni skolou a blazincem, nebo se pletu? :-)
0/0
11.3.2003 14:40

Tom MB

Re: Re: Re: Re: Ahoj zavodnici
Tak vidis, tohle jsi treba vubec neodhad. Mam pevny pripojeni prímo na pater,  doma a zadarmo. Tak muzu pohodlne sledovat  vsechny zajimavy diskuse, ktery auto je nejvic nejrychlejsi  a tak.
0/0
11.3.2003 22:38

Speedy

Jak to tady čtu, hádáte se jako malí kluci, kdo má lepší kyblíček, ale bábovičky stejně máte všichni stejný. Ty auta se od sebe až zas tak neliší. Jen takovej příklad, kámoš má 325 BMW, druhej má 320, takže pro ně jsou nej bavoráci, další kámoš má Corsu, pro něj jsou bezkonkurenční Oply, ikdyž teďka jeho tata dostal služební Mondeo TDCi, což není vůbec špatnej motor, další má Golfa IV a podle něj není lepší diesel než od VW, další kámoš má 323 F a nedá dopustit na Japonce, já mám 156 Alfu a Peugeota 206 GTI, normálně se bavíme, chodíme spolu na pivo a klid, tak nevím proč tady stresujete. A z naší bandy všichni vědí, že nejlepší zrychlení má 206, jenže zase na dálnici jede 325 o něco rychlejc, Corsa zase jezdí neuvěřitelně úsporně a na litrovej objem dost rychle. prostě každý má nějaký svoje přednosti, ale vesměs jsou to všechno dobrá auta a zaplať panbůh za to, že nemusíme jezdit hundrtkama a fanoušema. Nic proti, srandovní přibližovadla, ale na delší jezdění už to není.
0/0
10.3.2003 16:53

Honza

Re:
Ahoj Speedy. Tak konečně si napsal slušnej příspěvek. Naprosto s tebou souhlasím a taky jsem rád, že to tak je. Každej chválí svoje. A jsem rád, že tady nejezdí jenom audi, i když jsem z něho nadšenej. S chutí se ohlídnu za 147kou nebo 156kou. A za spoustou jiných aut. A taky mě připadají trapný hádky hlavně s lidima, kteří jezdí v těch hundertkách, ale všemu rozumí. Což, myslím, je ta 3/4 zdejších přízpěvků. Už podle mluvy je jasný, že to je tak jediný, čím budou v životě jezdit.
0/0
11.3.2003 8:14

Holík

Alfa je Alfa, tý nešáhá po ráfky ani auto union. A můžeš tám tím klidně i RS 10, nebo s čím si to němci hraji na šumachry.
0/0
10.3.2003 16:03

Andre

Re:
, holiku ty mas dost :-DDDD
0/0
10.3.2003 18:48

Honza

Re:
Opravdu duchaplnej přízpěvek. Je vidět, co za týpky používá AR. Jen piš dál....
0/0
11.3.2003 8:26

ALFA

Ty chceš srovnávat 164 a RS 6
Asi toho opravdu moc nevíš snad jenom kde je plyn, spojka a kama se nalívá benzín nebo snad nafta?Jak chceš srovnávat auta která jsou od sebe rokem narození 10 let to je trošku jako kdybys měl trabanta a ja mini cooper co.Až předjedeš s tou tvou plechovečkou někoho kdo má stejný datum narození stený koníky pod kapotou a nehraje si na Tdi tak vystrč tu svou vychloubačnou hlavu z prdele a podívej se pravdě do očí.
0/0
10.3.2003 15:26

ALFA

RS 6 plechovka z německa snad!
Asi jsi nepotkal 3,0 V6 ve 155 nebo 164 ta tvá krasná RS 6 je tak mozná do mesta na nákupy a ne na poradné silnice takže čus a těším se až tě potkám mám tam taky 2.5 td čus a i malá radost je radost že?
0/0
10.3.2003 15:22

Honza

Re: RS 6 plechovka z německa snad!
Promiň, ale asi máš dost. Pro tvoji informaci - RS6 má 450 koní. 560 Nm krouťák. 0-100 4,7 s . To žádná seriová Alfa nikdy neměla. Navíc má systém DRC vyrovnávání náklonu v zatáčkách. NA rozdíl od tebe se v ní jel. Takže se sám sobě divím, že vůbec reaguji na takovej blábol....
0/0
10.3.2003 16:00

ALFA

Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
Tak se dojed okázat a zajed tu stovku za 4.7. jsi schumacher nebo snad niki lauda co?Něco jiného je mít šlechtu za 4,7 na to a umět se se s tím rozjet co tak 155 GTA nebo mladší sestra 156 GTA nemyslím seriovky ale v upravách to potom ať ten s tou RS 6 zavodí a ne s TDI čus a pokud si spravujke sebevědomí na silnici tak asi v životě opravdu moc nedosáhl čus.
0/0
11.3.2003 7:29

Honza

Re: Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
Asi nevím o čem mluvíš. Nebo ti nerozumím. RS6 má automat, takže se s ním rozjedeš i ty za 4,7. Pokud teda nejseš uplný pako. No a taky myslím, že pokud někdo má na auto za 2,8 mil, tak dosáhl celkem dost.
0/0
11.3.2003 8:31

Silva

Re: Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
, no ono u te audi je ta akcelerace jen o tom chtit a nechtit. ma totiz 4x4 a to pomerne chytre
0/0
11.3.2003 8:32

Silva

Re: Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
, jo jeste alfe, nas malej spisovateli, kdyz mluvis o upravach, tak tu audi upravis na cca 800 koni a pak podle diskuzi na forech je to schopne na akceleraci udelat prakticky jakekoliv ferrari. o jizdnich vlastnostech se nebavim, ty jsou dobre, a rozhodne dve tri dimenze vzdalene od i treba na desetkrat upravene AR
0/0
11.3.2003 8:36

Silva

Re: RS 6 plechovka z německa snad!
, tak to je teda ulet :-). nas pan s formuli chce zavodit s RS6... :-D hned mam krasny cely den jak se chechtam :-DD
0/0
11.3.2003 6:05

ALFA

Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
Silvo výkon není vše ještě to musíš umět dostat na silnici Ha ha a to bez vaší spásné elektroniky co na to.Umýš se vůbec rozjet bez protiprokluzu?
0/0
11.3.2003 7:25

Silva

Re: Re: Re: RS 6 plechovka z německa snad!
, nejen ze umim, ale navic umim a muzu rychlejc nez ty. blby co?
0/0
11.3.2003 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.