Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lotus Elise 99T: sporťák za 1,5 milionu

Jedním ze sportovních vozů, které je možné vidět na letošním ženevském autosalonu je Lotus Elise 99T. Jedná se o další akční model této britské automobilky postavený na bázi standardního Elise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pips

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.3.2003 11:33

Otakáro

Re: Lotus-Audi
Brácha má TT s 1,8 Turbo a je z toho špatnej. Leze to jako kdyby to turbo nemělo, v zatáčkách to taky nějak extra nesedí, akorát je to dobrý na holky, ty na to fakt zabíra. Občas si ho půjčím, ale že by to byl nějaký požitek řídit, to se říct nedá. Když to porovnám s mišákem evo VI, kterou jsem měl možnost řídit, tak mišák je teprve pořádný svezení.
0/0
20.3.2003 13:16

HasanSash

Lotus rules
0/0
13.3.2003 13:57

Pepin

Super
Jezdil jsem se speedstrem (a ten vlastně dělaj na stejný lince, jako tenhle elise), a můžu říct, že větší zážitek jsem nezažil. S jízdou v audi TT se to nedá srovnávat, i když jezdit většinou po městě a normálních cestách, zůstal bych radši u audi. Ale akcelerace v zatáčkách a předjíždění... A myslím, že lotus by mohl být ještě lepší. Jen ty záda, kdyby to každýmu neoddělalo.
0/0
11.3.2003 14:57

Honza

Re: Super
Hm, tak to ti celkem závidí. Mě se Speedster líbí víc, než Elise. Pokud bych to měl jenom pro zábavu, tak bych klidně oželel pohodlí. Ale jezdit s tím každej den po městě, tak radši to TT...
0/0
12.3.2003 7:16

bbj

co řešíte?
Jedná se skutečně o raritu, za tuhle cenu. Jedná se o vůz, který se údajně jako jeden z málo vyrovná jízdními vlastnostmi Ferrari F50. Je to nádherná hračka, nekompromisní výsledek vývoje britské školy sportovních vozů. Jen vám nesmí vadit, že uvnitř nic moc není a na bezpečnost se taky příliš nedbá...
A maximálka? Jet 220 po dálnici umí každej blbec s autem za 50 tisíc. Tohle je o něčem jiném...
 
0/0
11.3.2003 10:37

Kokin

hmm
No cena fakt neni spatna, ale jak uz tu nekdo napsal, Oktavka RS by me v pohode udelala a to teda neni nic moc... Na druhou stranu na cene tohle auto moc ztracet nebude (asi)
0/0
11.3.2003 8:35

Honza

Re: hmm
No a ty tomu věříš?
0/0
11.3.2003 9:02

Pepa

lotus
Koukal sema na Audi TT a to zrychlí na sto se 165 kW za 6,6 s a stojí 1.385000,- a je rychlejší.
0/0
11.3.2003 7:51

zbysa

super cena
ja bych do toho šel, cena je super. Zajímalo by mne, kolik by to stálo, kdyby to same dělalo audi
0/0
11.3.2003 7:30

Honza

Úžasný autíčko. MOc se mi líbí, stejně jako Speedster se kterým je brácha. Myslím že na ovladatelůnost bude rozhodně zajímavější , než M3 a spol. Fakt paráda. Můj sen o sportovním autě...
0/0
11.3.2003 7:22

Mirek

Nebylo zmíněno...
Typ 99T byl posledním Lotusem, který v F1 zvítězil. Stáj sice vstupovala do sezóny 87 s tím, že se Senna stane mistrem světa, konečné 3.místo bylo zklamáním.
 
0/0
11.3.2003 2:16

kamil

to je špatně
Lotus by měl vítězit. To zrychlení 0-100 za 6s je zajímavé, ale na dálnici mě předjede velké naftové auto? To není ono. Sportovní auto začíná být sportovním až někde od 250 koní, myslím tím skutečně spodní hranici, jinak malý prostor a ostatní omezení z důvodu aerodinamiky a hmotnosti není dostatečně vykoupeno. K
0/0
10.3.2003 22:47

maras

Re: to je špatně
toto auto je hlavne o prejazde zakrutami a relativne dobrej akceleracii na dialnici vie ist rychlo kazdy blbec ...
0/0
12.3.2003 3:44

Hans

To Jakub
Motor byl samozrejme preplnovanej (turbodmychadlo). Vykon okolo 800 koni byl pouzivanej vetsinou v zavode, pro kvalifikaci pry napriklad motory BMW meli vykon okolo 1200k, na brzde ve zkusebne udajne  az 1500k (dle dostupne literatury). Motor pak ale samozrejme vydrzel taktak jedno dve kola kol... Kazdopadne v rally skupina B v polovine osmdesatych let pouzivala preplnovane motory s objemy cca 1.8 a vykony pres 500k ktere museli vydrzet celou velkou rally (tj. cca 400-500km). Zkus si sehnat neco napr. o Lancii Delte S4 nebo Peugeotu 205 T16, cloveku pri zrychleni z nuly na sto za 2.1 vteriny (pohon vsech kol!!!) spadne celist...:o))))))
A jinak v rally maj ted super1600 (objem 1600)vykon bezne pres 210k.
0/0
10.3.2003 21:46

Jakub

1,5 l a 800 koní ?
to se mi nějak nezda aby motor honda 1,5 l mněl 800 koní, ja videl motor 1,6 l a maximalně mněl 200koní ale ne 800. nekde je chyba
0/0
10.3.2003 21:22

Stan

Re: 1,5 l a 800 koní ?
to jo, ale bez dvou turbomnichadel
0/0
10.3.2003 21:45

Andre

Lotus za 1,5 mega?
, kam ten svet speje
0/0
10.3.2003 18:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.