Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C2: baby WRC

Na oficiální uvedení nového "ošklivého kačátka" si budeme sice muset počkat až na frankfurtský autosalon, jasnou představu o tom, jak bude následovník legendárního Citroënu 2CV vypadat, si však můžeme udělat už dnes. Koncept C2 Sport, který Citroën představil v Ženevě je jedním z hlavních lákadel stánku francouzské automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ctenar webu

Spousta nepresnosti, bohuzel.
Vazeny pane redaktore. V koline, jak uz pise predchozi ctenar, se bude vyrabet s nejvetsi pravdepodobnosti C1. O tomto se psalo vsude, snad i v casopisu Vlasta, tak by snad stalo za to si to zapomatovat. Polepsete se.
0/0
13.3.2003 18:03

Speedy

Tak tomu říkám galerie! Díky, lepšíte se hoši. jen tak dál!
0/0
13.3.2003 16:37

Fanda

souhlas
...nezbývá mi než souhlasit - tohle auto fakt z Kolína nebude - příště se nad tím, co napíšete, zkuste zamyslet (viz. prohlášení šéfa TCPA, které proběhlo tiskem...)
0/0
13.3.2003 16:28

Fantomas

Co to píšete za bludy???
Jsem rád, že jste zařadili tuto novinku na vaše stránky, ale za obsah článku se styďte! Toto není nástupce 2CV, za toho je považován model C3 včetně verze Pluriel. A že se toto auto bude vyrábět v Kolíně, to je úplný nesmysl, tam se bude vyrábět ještě menší model C1. Možná by bylo lepší, takový článek ani nepublikovat. Než příště něco napíšete, zjistěte si pravdivé informace a neklamejte nezasvěcené čtenáře!!!
0/0
13.3.2003 15:37

františek dvořák

Re: Co to píšete za bludy???
Dobrý den, máte pravdu, pro závod v kolíně je opravdu počítáno s výrobou Citroënu C1 (měla by začít v roce 2005). S tím, že nástupce "kačátka" je C3 a od něj odvozený Pluriel však nesouhlasím. Protože je velmi složité porovnávat ve své podstatě předválečný automobil (premiéra Citroënu 2CV měla proběhnout už na pařížském autosalonu v roce 1939). Je možné se orientovat pouze dle rozměrů a dle postavení modelu v modelové škále automobilky. Rozměrově je Citroënu 2CV mezi Citroënem C3 a C2. - 2CV je dlouhý 3,78 m; C3 3,85 m a C2 3,66 m. Ve své době byl Citroën 2CV nejmenším modelem značky, stejně jako jím zanedlouho bude i C2. (Nyní vyráběný nejmenší Citroën - Saxo je delší než C2, 3,737 m dlouhý, nabídka motorů je pak stejná s jakou se počítá pro C2.) Výroba Citroënu C1 je ještě příliš vzdálená. A na závěr, označení C2 přece jen dává více vzpomenout na legendární ošklivé kačátko. Ještě jednou děkuji za upozornění na chybu a přeji krásný den, s pozdravem František Dvořák www.auto.idnes.cz
0/0
13.3.2003 18:37

mato

Re: Re: Co to píšete za bludy???
Nejsem si tak docela jistý, že v Kolíně by se měl vyrábět model C1, protože označení C1 si vybrala automobilka BMW pro označení jednoho ze svých modelů a Citroen při přechodu na nové značení C(číslo) prohlásil, že toto bude respektovat a nejmenším vozem v nabídce bude právě C2. Na více podrobností lze odkázat např. na rozhovor s předsedou představenstva fy Citroen, který byl otištěn v jednom z loňských čísel časopisu Auto, motor a sport.
0/0
14.3.2003 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.