Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Adieu, Ženevo 2003 aneb ohlédnutí za autoshow!

V neděli 16. března se definitivně zavřely brány za největším motoristickým svátkem jara. Čím letošní - už 73. ženevský autosalon překvapil a čím zklamal?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mrfnil

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
26.3.2003 11:40

Kattt

katt
Tak jak to tu vypadá ?
0/0
25.3.2003 19:21

Skyline

A co Japonci?
Nadávat autorovi za to, že se mu líbil víc RR než Maybach je ubohost, je to totiž čistě subjektivní dojem. Pravdou zůstává, že ten sem nepatří, média by měla objektivně informovat, takže podobné soudy (stejně tak o Fiatu) by si měl pan autor nechat do hospody. Mě se nelíbí ani fiaty, ani RR, ani nástupce Hitlerova vozidla, takže mě osobně tím nijak neurazil. Co mě ale vadí je opět silné protěžování evropských automobilek a škody zvlášť. Tak jako v testu Mazdy 6, kdy k ní poměřoval koktávku, se i zde pan Dvořák pustil do cesty napříč evropskými automobilkami a nějak zapomněl, že existují i jiné světadíly. Jistě, pěkných tuším 6 řádků věnoval dokupy Mazdě a Nissanu, tím ale seznam japonských automobilek ani zdaleka nevyčerpal. Koncept následníka Accordu Type-R, který se svým hybridním pohonem nabízí nejen naprosto fantastický vzhled, ale i 350 koní pod kapotou ho zřejmě nechal chladným.
Neodpustím si ani názor na fobii RS s dieselem. Ano, jistě je 96 kW PD výkonným motorem, ovšem slušel by spíše nějaké luxusní verzi. Já jako příznivce sportovních vozů považuju umístění takového motoru do verze RS za totální úlet. I přes vysoký výkon a ještě vyšší točivý moment jsou parametry "ereska" někde na absolutním chvostu současných sportovních modelů konkurence, o jízdních vlastnostech se "šutrem" na předku ani nemluvím. Prostě děs.
0/0
20.3.2003 17:06

Jirka

Docela dobry clanek.
Článek je dost slušné zpravodajství, což asi těžko pochopí někdo, kdo jednou za den zapíchne vidle do hnoje a jde si léčit komplexy na internet. Je mi líto autorů, kteří píší pro takové kretény.
0/0
20.3.2003 13:59

Jeremi73

Re: Docela dobry clanek.
Souhlasím s tím, že jde o standardní a docela dobře čtivý článek. Nechápu ty zcela negativní reakce. Možná by oni kritici mohly ukázat svoje vlastní dílo ...
0/0
20.3.2003 14:37

MS

A co Hoggar?
Nechapu ze se nezminil alespon vice o buggine Hoggar. Skvely design, ktery bohate zastinuje ostatni "konvencni" vozy. A kdyz uz nemluvit o buggine jako o "rodinnem" aute, coz mohl byt duvod ze se o nem nikdo nerozepsal tak stacilo pohlednout na nove Volvo. Osobne lituji, ze jsem presne v dobe kdy autosalon zacal a byl jsem v Zeneve, jsem ho nenavstivil, ale o to vic me prekvapuje ze lide kteri tam na naklady denniku klidne mohli jet o tom nenapisou trochu vic...
0/0
20.3.2003 13:44

dement

Proboha, pane Dvoraku vy jste
jeste vetsi dement nez jsem ocekaval. Sleduji Vas jiz dlouho - nechcete prijit treba na skupinovou terapii k nam do Bohnickehu ustavu pro dusevne chore?
 Ja vim - nemuzete za to, ale kdo si proboha vy pisalku myslite ze jste? Buh? Nebo Vam Skoda-Auto dala vybavu naradi pro domaci kutilstvi k Vanocum? Nebo jak to je? Nechte si ty svoje slinty o tom, ze RR je lepsi design nezli Maybach - obe jsou to auta, ktera Vam pri nejlepsi vuli rikat pane nikdy nebudou (a to ani v pripade ze vyhrajkete ve Sportce), a s ohledem na design, jsou obe velice povedena (s ohledem na historii). Nebo o tom, ze Ferrari nedoleha kapota.... Byl jste proBoha nekdy na Automoto vystave? To je preci normalni, a bezne, stejne jako to ze Skoda dala RS Fabie Diesel - je to totiz normalni a bezne - nebot spoustu lidi si to koupi (alespon ve svete je to normalni - viz . Mercedes, BMW, Audi...).
Mam pro Vas radu - jdete za svym sefem, ukazte mu ohlasy lidi na Vase slinty (clanky) a reknete mu, ze Vas to stejne nebavi, a ze to delate jenom prot, ze nic jinyho nebylo. On Vas vyrazi a my ctenari budeme mit zase na chvili klid...
0/0
19.3.2003 11:34

Mike

Koukam autor ma rad akorat skodovky, protoze ty jediny pochvalil, jinak vsechny ostatni modely stoji za prd, asi si neuvedomuje, co ty auta na toakovy vstave zkusej, kdyz ty miliony lidi na tech autech zkousej uplne vsechno, pak se nelze divit, ze ze nekde neco nedolyha, kor u typu, ktery se jeste ani nevyrabi taky mne zarazi kritika fiatu - mne se ty modely nahodou libi, narozdil od "bomby" fabie RS, ktera je jen o par centimetru prodlouzena verze a nic jinyho na ni neni, navic vyrabena jen proto, aby mohla byt fabie WRC prihlasena do zavodu, protoze se musi vyrabet seriovy vuz s delkou min 4 metry novy renaulty jsou take pekny, alespon se snazi trefit do vkusu lidi, treba VW se netrefuje nikam a jejich strohosti je to opravdu lidovy vuz (socka), i kdyz cenou to neodpovida takoveto clanky maji byt nezavisle shrnuti, co bylo k videni a ne zaujate hodnoceni
0/0
18.3.2003 15:12

Zdenda

Re:
Presne tak, jako obvykle autor zvraci u cehokoliv od VW, (ze by ho mel soused, co mu chodi za starou?:-), ucurava si u skodovky (local patriot), jen dnes chybi ucuravani si u renaultu (ze by draha navsteva v servisu?:-)
Na rubriku jim v redakci asi nikdo nezbyl, tak hledali, az nasli...
0/0
18.3.2003 17:56

Mario

Re:
Prvne testuj a potom kecej.Doma ti stoji stare embecko a tady hrajes frajera ty ....
0/0
20.3.2003 3:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.