Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat Toledo - oblíbená ojetina bojuje s kvalitou zpracováni

Toledo patří mezi vyhledávané ojeté automobily, ale přestože jej pohánějí koncernové motory Volkswagen, v počátcích výroby byla jeho kvalita nevalná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

beny

Za ty peníze pohoda
Mám 2.0/85kW a kromě nutných věcí u auta přes 100 000 km, tj rozvodový řemen, tlumiče , výfuk bez problémů. A je to 1. generace 91/92. Jediná věc navíc: vyměna ložisek v alternátoru( a to zvládne skoro každý).
0/0
19.10.2003 12:42

Sound

Toledo je srdcová záležitost
Tak já vám tedy něco řeknu... Kupoval jsem před pár lety ojeté Toledo, přivezené z Německa. Když jsem si ho prohlížel, zaujaly mě v polstrování nad sedadlem spolujezdce dva malé důlky, které se nějak nechtěly vyrovnat... Napadlo mě , že buď řidič na sedadle vedle sebe vozil něco rohatýho... nebo že prostě dáma nezula lodičky, no... A tak jsme si to vyzkoušeli s přítelkyní, a přestože ta rohy prokazatelně nemá, přidali jsme k těm původním ještě další dva důlky...
0/0
6.6.2003 13:08

Petr

Toledo je super auto zvláště s motory TDI, spolehlivé, a je to držák
0/0
4.4.2003 6:31

Jarda

Toledo - kočár bez problémů
Jsem majitelem již 3. vozu Toledo. První a druhý byly starší modely (1,9D a 1,9 TDi), ted mám Toledo 2. generace (TDi-66 kW). A proč myslíte, že zůstávám u stejné značky? Proč Toledo? Protože jsem s nima byl naprosto spokojený. S prvním jsem najel 80 000 km, s druhým 50 000 km a ted už mám skoro 60 000. Nikdy mne nenechalo stát na cestě, odvezl jsem toho spousty, na dovolenky jsem vždy využil obrovský kufr. Předtím jsem měl Audi, Opel, Peugeot 405 pak Mitsubishi - už tyto značky nechci vidět. Hlavně s Peugeotem jsem si užil. Hodně poruch a ty ceny za opravy!?! Navíc spotřeba u dieselových Toled-super? Olomouc-Benátky (ne nad Jizerou, ale v Itálii) 4,7 l nafty/100 km. A to při plném naložení a trvalé rychlosti 130 km/h. A že se někomu nelíbí LED na palubce? Já je beru-už jste podstoupili martirium s výměnou spálené žárovičky palubky? To u LED nehrozí. A o novém Toledu si myslím, že je to nejpěknější auto koncernu VW, včetně nové Cordoby (mimo sortimentu Audi, ale to už jsou trochu jiné peníze).
0/0
1.4.2003 14:25

HObe

Jak to vidim ja
Od roku 1995-2002 jsem mel toledo 1.8TD (v 95 se jeste do Toled TDi motory nemontovaly) po  250000km jsem v loni na podzim koupil nove Toledo Signo 81kW s kridlem, "cipnute", takze ted ma ke 130konikum. Na puvodnim a zatim na tom novem zadna zavada, pravda na novem je jen 15000 km. Porovnaval jsem odpich a brzdy s Mazdou MX3 1.8 benzin a subjektivne se mi s Toledem jezdi lepe. Mazda ma sice cca 130k a v benzinu, ale na na 5000 otackach a proste se mi proti Toledu zda lina. Motor u Toleda ma obrovsky kroutak uz od malych otacek a "dira za plynem" se mi subjektivne zda mensi, nez u zminovane MX3. O brzdach nemluvim, kdybych silou nutnou pro brzdeni v Mazde slapnul v Toledu, projdou vsichni neprivazani prednim sklem. Pristup do kufru je skutecne hovadsky, ale (a to neumim posoudit) udajne je karoserie daleko pevnejsi - pod zadnim oknem je dost robustni horizontalni prepazka. Proste - spokojenost. A navic, Toledo se proste v designu povedlo. Rozhodne to neni zadny plnokrevny sportak, a sportovni nadech, podle meho nazoru bezesporu ma. Honza
0/0
26.3.2003 16:06

PIKO

TOLEDO JE FARO
Mam Toledo z roku 1997 a jsem s nim velmi spokojen. Ma velky kufr, vevnitr je taky mnoho mista, cena byla dobra. Za celych 6 let jsem nemel jedinou poruchu a to uz je co rict. Myslim si , ze aut v teto cenove relaci a s takovymi vlastnostmi moc nejezdi. Priste si koupim zase TOLEDO.   
               Nazdar
0/0
24.3.2003 9:49

Karel

Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
"Rychlíku" - máš pravdu! Ten Zed. - co tam plácá za nesmysly, na toho se vykašli. Měl jsem postupně 10 aut a najel asi milion kilometrů. Nikoli bez nehod, ale aspoň bez nehod z vlastní viny... Toleda jsem měl dvě, jedno byla 100koňová šestnáctka a druhé bylo TDi 110k...! S prvím jsem najel jen 65000km a jak se začal dávat do Toleda motor TDi s červeným íčkem, okamžitě jsem do něho "šel"...! S ním jsem za 3roky najel 168000km. Bylo to nádherné "dělo", s palubním počítačem, klimou, křídlem, stříbrná metalíza, ABS, 15"kola na SPEEDlinech...! (195/50-15)Odpich úžasný, brzdy jak F1. Na Dnu otevřených dveří na Masarykově okruhu v Brně jsem udělal po šesti "zahřívacích" kolech jeden okruh za 2:47min...!!! Mnoho lidí tady asi nepochopí, co to je za výkon...! Ale ten se nedá zajet s měkkým podvozkem. Všichni co tady nesmyslně pindají o houpavém podvozku Toleda, tak ti ať si nechají vyměnit tlumiče nebo dofouknou pneumatiky na 2,4 a 2,6atm. Jen fajnšmekr ví, o čem mluvím. Když srovnám užitnou hodnotu a cenu, NEEXISTUJE lepší auto...!!! Kufr má větší už pouze Mercedes E500-combi nebo S600. Ale za cenu jednoho mohly být Toleda 4, možná 5. Tak se mějte a až někdo zajede brněnský okruh pod 3minuty a navíc s Peugeotem, tak mi napište...!!! Nebo si zjistěte, co na to říká Venca Šenkýř, okruhový závodník... Čau všem, Karel ze Zlína. P.S. dnes jezdím v MONDEu 2,0-16V, ale na Toledu s pěti dveřmi nedám dopustit.
0/0
22.3.2003 18:56

Ondra

Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
Karle divím se, že se do vás tady nepustili týpci co vlastní vytuněný BMW, Medvědy apod...Toledo může být zajímavá alternativa. To co jsete napsal, mi připadá aý nemožné, jak jste byl z Toleda nadšný, píšete o něm, jako byste měl bůhví co. 15" Speedliny... 110k v ropě a vzadu kufr na 550l... odpich úžasný (cca12s) tak tomu říkám sporťák. Na druhou stranu kéž by bylo víc takových nadšenců jako vy, Toleda bych vozil jedno za druhým a měl bych na nich tak o 30 litů víc než na Passatech a Octávkách. Hergot.... když je to takový dělo, proč to ti češi nechtěj víc než ty "nudný  a ošklivý" Volkswageny?
0/0
24.3.2003 9:40

Olin

Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
206 1,6 16v 120 kobyl a ty tvoje barevný íčka a déčka natrhnu, kdy si řekneš. teda je fakt, že to ode mě nebude fér. Benzín je pořád benzín a pak 206 je o dost menší a lehčí. Měl jsem TDI Ibizu, 90 koni, motor dobrej, ale jinak to byla křapka, pořád v přístrojovce něco drnčelo, origo střešní okno netěsnilo a ložisko se dvaktá muselo měnit v pravým zadním kole. Krouťák to mělo dobrej, to jo, ale sportovní svezení s dislem prostě není. Ikdyž vím, že ani moje 1,6 není žádnej ďábel, takovej normální motůrek, ale docela šlape a ve spojení s malým autem je docela rychlej.
0/0
24.3.2003 11:18

Pikaso

Re: Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
Jseš na špatné adrese kecy o tuningu jsou na jíným sajtu,tady se jedná o spolehlivost!
0/0
24.3.2003 15:39

Olin

Re: Re: Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
Jakej tuning, kromě laufu a kol je tam všechno seriovka.
0/0
26.3.2003 10:31

george

Re: Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!

Ze neni sportovni svezeni v dieselu?? Svez se v BMW E46 330D pokud mozno v M-Packetu a uvidis, ze je. I kdyz cenove uz je to zas nekde trosku jinde nez to francouzsky prditko na nakupy.

0/0
19.1.2007 15:40

zet

tolodo no problem
mam toledo 1.9Tdi 81kw a mam na nem najeto za 4 roky 120 tis km Chodim pravidelne na kontroly a za celou dobu jsem nemel zadny vetsi problem ktery by souvisel s kvalitou zpracovani .... mozna je to tim ze jsem zakoupil predvadeci verzi
0/0
22.3.2003 10:25

Peter L

Neduhy Toleda
Mám toledo 1,9 TDI 81 kW Signo r.v. 2002. Hlavné neduhy by som zhrnul takto:
1. Zákerné chovanie podvozku podvozku v šmyku (najprv mierne nedotáčavý, potom šup, strata kontroly a zbohom). Na doteraz jazdených autách som si vždy rád vyskúšal školu šmyku, na Tolede mám po dvoch skúsenostiach strach.
2. Veľký kufor, ale vstup doňho o ničom - tu sa asi návrhár dosť sekol.
3. Nepríjemné kolísanie auta na štandardných tlmičoch. Stopu v zákrute drží dobre, ale z toho nakláňania sa mi obracia žalúdok.
4. Priestor na nohy na zadných sedadlách je nevyhovujúci.
Pri porovnaní s inými koncernovými značkami by som Toledo zaradil niekde medzi Octaviu a Passat.
 
0/0
21.3.2003 13:48

Pikaso

Re: Neduhy Toleda
Seděl jsi někdy v Octávii xa řidičem?
0/0
24.3.2003 15:41

Dalibor

S Toledem jsem nemel problem
Vlastnim Toledo 1.9TDi r.v.1998 Magnus puvodne 66KW. Kopil jsem ho nove a od te doby mi pripada uplne stejne. Proste zatim nestarne. Lak je skvely, koroze zadna. Jedine problemy ktere jsem mel je problem centralu otevrit prave zadni dvere v zime a praskla uchytna prepazka na mezi dvemi vyfuky. Posledni problem se jednoduse zavaril. Po najeti 100tis. Km jsem nechal prechipovat ridici jednotku, takze z 66KW 210Nm mam ted 84,5KW 269Nm. Nyni mam najeto 135tisic km a jsem s nim maximalne spokojen. Zadne vrzani, podvozek ani mekky ani tvrdy, proste kompromis mezi plavbou na ceste a drncenim na kazdem kaminku. Na ceste drzi dobre a pritom je pro me jizda pohodlna. Vykon je ted uzasny. Zadne problemy po prechipovani nejsou. Poridil jsem 15" alu. kola, folie na okna a je to opravdu libivy kousek. Jedine co mi hodne chybi je klimatizace, kterou prave shanim. Nova stoji 35tis. starsi jde sehnat za 8tis i s montazi. Hlavne si vsichni ze dveri stareho toleda odmontujte koliky na zavirani dveri. Je velmi jednoduche se pomoci smycky na provazku do vozu dostat. Takhle jsem prisel o jedno radio. Nove Toledo bych si rad koupil, ale vadi mi nepritomnost 5-tych dveri. To jsou me skusenosti s mym milackem.
0/0
21.3.2003 11:48

Inkvizitor1

Re: S Toledem jsem nemel problem
Tak to chci vidět, jak do toho montuješ klimu za 8 litrů. Tak leda nějakou z mrazáku.
0/0
21.3.2003 12:31

Petr

Toledo
S Toledem starsiho typu jsem najel vic nez 110 tis. km. Jednalo se o novy vuz, TDi 90koni. Byl jsem velmi spokojen s prostornosti vozu a uspornosti. To auto je asi 250 kg lehci nez Octavia. Par tisic km jsem najel i Toledem ve verzi TDi 110- koni. Obe Toleda mely zcela rozdilne jizdni vlastnosti. Slabsi byl mekky kocar a silnejsi mel velmi tvrde ladeny podvozek. Na pohled uplne stejna auta. Ted jezdim s Octavii TDi 110k (protoze nove Toledo nema 5 dvere) a mam pocit, ze Toledo bylo lepsi auto.
0/0
19.3.2003 19:15

Jakub

Kilometry s toledem
Sám mám již skoro 4 roky Seat toledo 1996, TD, které jsem koupil tříleté. Najel jsem na něm cca 75 000km (má teď 135 000km) a nemůžu si něj stěžovat. Za celou dobu mě nenechalo na holičkách. Leju do něj řepku, spotřeba je slušná i na mou těžkou nohu a převážně pražské jízdy. Vyměnily se jen věci spotřebního charakteru (pneu, vejfuk, tlumiče a běžná údržba každých 15 000km). Je to opravdu velké auto s velkým vnitřním prostorem a nepřekonatelně velkým kufrem do kterého se obrazně vejdou i hrábě. Samozřejmě design vozu je poplatný době vzniku, ale i dnes se nemusí za něj stydět. Náhradní díly jsou v celku za rozumné peníze, samozřejně, že nelze kupovat v Seatu a spousta např. vzduchový filtr je schodný s felicíí. Antikorozní úprava je také velmi slušná, spousta stejně starých vozů je již pěkně zrzavá, ale toledo je OK. Samozřejmě má i své nedostatky: občas se pustí sami stěrače, centrál v zimě neotevře jedny dveře, ale to jsou všechny věci lehce napravitelné. Chápu však, že každému vyhovuje jiný druh vozu. Já bych nechtěl například japonce, kvůli ceně náhradních dílů a francouze, kvůli měkému perování. Kdy nebylo rozdílnosti požadavků řidičů na vozy, tak by stačilo jedno univerzální vozidlo pro všechny. A o tom to je. Nové toledo 2 generace se mi tuze libí a pakliže bych měl peníze na nové auto, asi bych se rozmýšlel právě mezi ním a mezi Škodou octavia, vždy v TDI. Domnívám se, že toledo má však jedem nedostatek na rozdíl od octavie v karoserii. To je nevýklopné zadní okno s dveřmi. Právě asi z tohoto důvodu bych si vzal octavii. (aby se mi vešly do kufru hrábě) Tady právě doplácíme na malý český trh kam VW nedodává celou modelovou řadu vozů. Například v Německu se dělala jako "stavebnice" i verze toleda (1. verze) v provedení combi. S pozdravem Jakub Bartoš, Praha 5
0/0
19.3.2003 18:24

rychlík

Toledo bylo super
Autor zapomněl na jednu alternativu agregátu - měl jsem Toledo 1.8 16V, jedny z prvních motorů, co se do nich dávaly, r.v. 1991. Auto mělo kolem 135 koní. Zvládl jsem z něj postavit nový - výměna paliv. čerpadla, výměna startéru, výměna spojky, rozvody, udělaná hlava, komplet nový výfuk a brzdy. Sice to stálo dost peněz, ale jezdilo fakt super. Pak jsem to na popud manželky vyměnil za Lagunu 2.0, stejně jsem neušetřil a připadám si na silnici jak vypasenej šnek. Toledo forever!!!
0/0
19.3.2003 16:44

Zed.

Re: Toledo bylo super
A co takhle R19 1.8 16V 137k? BTW Laguna I 2.0 16V ma 140k a zase takovej snek to neni. A hlavne ten komfort, zadnej kostitras jako vsecky stary toleda, vectry, 405, oktavky a podobnej humus.. A kupodivu to i lip sedi na ceste :-)
0/0
19.3.2003 17:27

Jan H.

Re: Re: Toledo bylo super
Plácáš nesmysly. Toleda první generace byly spíš měkčí a určitě ne kostitřes. Sám jsi humus.
0/0
19.3.2003 22:00

Zed.

Re: Re: Re: Toledo bylo super
Že je to měkčí ve srovnání s kostitřasem neznamená, že je to komfortní ;-) Kdyz uz mi nadavate, vy jste do Toleda zrejme sednul z Favorita, co? Typicky obhajovatel pohodli ve Fabiich atp. ;-)
0/0
20.3.2003 10:21

Pepa

Kvalita???
Vlastním již více jak 4 roky Toledo, které jsem zakoupil jako ojetinu dovezenou ze Švýcarska. Za tuto dobu jsem kromě výměny olejů, pneu a servisních prohlídek měl s tímto vozidlem jeden problém a to, když odešla zapalovací cívka. Toť vše. Auto slouží a za ty 4 roky najezdilo 100 000km. Takže si na kvalitu vozu nestěžuji.
0/0
19.3.2003 13:33

Thomasero

Re: Kvalita???
Vlastnim Toledo II. generace (1.9 TDi, 81 kw), od roku 2000. Auto jezdi naprosto bez problemu. Jedina vytka - horsi pristup do velkeho zavazadloveho prostoru. Nechapu jen jednu vec , proc k clanku o Toledu I. generace (navic s neprilis lichotivyn nadpisem) je pripojena fotka Toleda noveho? Pan redaktor zrejme casto a rad micha jabka a hrusky dohromady.
0/0
19.3.2003 15:46

Ondra

Toledo může být zajímavá alternativa
Nejprve co se článku týče... radaktor má opět a zase problém, myslím že už na to někdo reagoval, Toledo je nižší střední třída, teda Bora, Octavia, 306 sdn. Astra sdn... myslím, že redaktor pochopil, že je hloupost porovnávat s Primerou, Vectrou atd. Toledo může být zajímavou alternativou ve střední třídě, spolehlivost je prostě průměr, stejně jako většina koncernových vozů. Ona pověstná spolehlivost VW je mýtus, prostě průměr, neberte to nijak špatně..... spoustě z nás zase Toyoty (nemyslím šicí stroje) připadají ošklivé. Koupě to ale může být zajímavá, protože Toledo pořídíte levněji než Octavii, interiér je příjemnější, vzadu víc místa. Motorově stejný, osobně mi víc sedí Toledo. Pro někoho může být zajímavější červené podsvícení přístrojů, než nudné zelené u Octavie. Svému známému jsem doporučil spíš Toledo než Octavii, cena byla u vozu s 1.9 TDi (81Kw) nižší. Co se designu týče... docela v pohodě, určitě lepší než Corola.
0/0
19.3.2003 11:12

Jarin

Osobní zkušenosti se Seaty moc nemám, ale táta měl Seata Toledo TD z 95, který pak vyměnil v 98 za Cordobu Vario TDI 81 kW. K motorům nejsou žádný připomínky, pouze u Cordoby prskla po 100 000 km hadice k chladiči, po 30000 km výměna ložiska v zadním kole a u Toleda odešlo po 120 tis km turbo. Obě auta byla koupená jako nová, ale po dvou letech a to byly drnčáci, pořád se muselo něco dotahovat, ale že by se něco vyloženě pokazilo, tak to ne. Jinak motory úsporný a výkonný. Co se týče konkurence, Toledo je mezi 306 a 406, v kabině prostoru jako v 306, ale kufr je lepší než 406. Oba Peugeoty jsem měl, takže vím, co říkám, 306 byla kufrová SRDT.
0/0
19.3.2003 9:54

ToledáY

Ocekaval bych vice
Mam Toledo r.v.93, koupil jsem ojete s 90000 km, behem 25000 km , vymena spojky, rozvodovy remen, svetlomet+servo,zadni lozisko,vyfuk-komplet,gumove dorazy u tlumicu,labda sonda,baterie,pneumatiky. Vrzou brzdy-vypadaji jako nove, ozyvaji se divne zvuky v krajnich polohach volantu od posilovace. Perovani jako u nemeckého zebrinaku. Vrzani plastu nepocitam. Zaver, ocekaval jsem mnohem vice od koncernoveho bratra, nahrd. dily extremne drahe. Pokud odmyslim techto par "drobnosti" , tak to neni zase az tak hrozne.
0/0
19.3.2003 9:13

Radim radim.bzura@email.cz

Re: Ocekaval bych vice
To že je potřeba vyměnit pneumatiky, baterii popř. rozvodový řemen po 90000 km považuju vcelku za normální. Zkorodovaný výfuk u 10 let starého auta, není překvapením ani u kvalitnějších aut než je toledo. Spojka, která odejde po 90 000 km atd...už tak normální není.....
0/0
19.3.2003 9:45

Geronimo

Re: Ocekaval bych vice
Mám již třetí toledo:
2.0GT 140 PSr.v93 najeto 280 000, závady výfuk komplet,spojka,lamda sonda, baterie,tlumiče po každých 100 000. problémy s klimou ale ta nebyla originál,spotřeba průměr 6,3 l/100km
2.0 16V sport, 150 PS r.v.97 najeto 123 000,menší problém s netěsností chlazení, po 100 000 tlumiče,jinakžádný problém, spotřeba průměr 6,6 l /100km
1.9TDi , 136 PS,r.v 2000 , po 120 000 tlumiče,4 x výměna žárovky PR, jinak zatím bez problému najeto 198 000, průměrná spotřeba nafta 5,0l/100km, super!!
Mezitím Mondeo slušný, Peugeot 406 mizerný.
 
 
0/0
19.3.2003 9:47

Jarin

Re: Re: Ocekaval bych vice
Tak já to mám přesně obrácene. Toledo na mě vůbec nezapůsobilo, 406 je proti Seatovi kočár. Už mám druhou (1. 2,1TD, 2. 2,2 HDI) a žádný problémy - stejně jako otcův seat, ale auto je prostornější a má lepší zpracování, nic v něm nedrnčí a je i pohodlnější. Ale to je už věc pocitu, co kdo chce.
0/0
19.3.2003 13:25

toleďák

Re: Ocekaval bych vice
Vole-gumy ,alternátor se musí měnit na každém autě.
Náhradní díly jsou levné jenom se nesmí nakupovat v Seatu.
např.
přední kotouče 1ks 360,-
výfuk s montáží 3300,-
ložisko zadní kolo 440,-
 
0/0
19.3.2003 15:07

Taky mám...

Re: Re: Ocekaval bych vice
můžu vědět kde se ty věci za takovou cenu daj sehnat? zrovna mi právě odešel alternátor a výfuk budu potřebovat asi taky :-(
a je jasný, že u deset let starýho auta záleží spíš na kusu než na značce. deset let je deset let ne?
0/0
19.3.2003 16:24

jara

Re: Re: Re: Ocekaval bych vice
Nam odeslo zadni lozisko na cordobe po 40 tis a v autorizovanym servisu to bylo za 1200. Koukam, ze loziska odchazi nak hodne. Jo jinak taky by jsme chteli toledo, ale stve nas ten kufr. Vzdyt ja do cordoby nenalozim ani 17'' monitor!
0/0
19.3.2003 22:26

Radim

Re: Re: Re: Ocekaval bych vice
Pokud chceš něco použitýho mrkni do Annonce, pokud chceš neoriginální náhr. díly optej se v nějakých autoopravnách či v prodejnách náhr. dílů. Nabídnou Ti několik alternativ. Sám kupuju na Toledo neznačkový díly ( tlumiče, kotouče, filtry atd ) a úspora je trojnásobná - životnost dílů neposoudím.......ale třeba plechy koupíš na vrakáči v dobrém stavu za 1/10 proti ceně nových ...... jo a funkčnost - asi zhruba stejná.
0/0
20.3.2003 15:26

Honza

líbivý design.... CHE CHE
vždyť je to humus
0/0
19.3.2003 9:04

Jarda

Re: líbivý design.... CHE CHE
Plně chápu,že někomu kdo jezdí v trabantu nezbývá nic jiného než pomlouvat design Toleda.
0/0
19.3.2003 10:23

volvo-driver

Re: Re: líbivý design.... CHE CHE
moc kulaty :-)
0/0
19.3.2003 15:50

Radim radim.bzura@email.cz

Toledo 1,8 66KW
Již pár let máme Toledo 1.8 rok 95 ( podle TP) . Některé vady se projevily ( ložiska u kol, stěrače..... ). Najeli jsme na něm od zakoupení jako ojetého  přes 100000 km a až na tyto drobnosti auto opravdu funguje spolehlivě a i kdyby mohl někdo říct, že je za zenitem díky stáří a ujetým km, musím říct, že je v technicky v podstatně lepším stavu než felicie která má najeto 0 60000 míň má zhruba stejnou spotřebu ( s toledem jezdíme za 7-8 litrů z krátkou felicií ve stejném provozu za 7-7,5 ) a je mladší. Toledo není žádnej zázrak, ale je opravdu prostorný, relativně spolehlivý a cenově přijatelný ( i proto nechápu lidi, kteří jsou ochotni zaplatit za ojetou feldu i přes 150000 Kč)
S pohodlným tlumením si dovolím nesouhlasit - je to spíše tvrdý kostitřas jako většina z aut  na této platformě VW, ....
0/0
19.3.2003 8:58

Martin

Re: Toledo 1,8 66KW
A proc teda mate tu felicii, kdyz je to proti seatu tak spatny auto ? Proc jste nekoupil radsi dva ojete seaty, nez jednu novou felicii, kdyz tedy nechapete ty lidi co jsou ochotni za ni zaplatit. Myslim ze seat mel vzdy docela problemy s kvalitou i kdyz ve sve dobe byly technologicky o dost dal, nez felicie. V soucasne dobe se to spis srovnalo. Seat jiz vyrazne zlepsil kvalitu zpracovani a nove vozy skodovky jsou technologicky na spickove urovni. Spis je potreba se zamyslet nad tim, proc by vyrobci chteli vyrabet auta co dele vydrzi a jsou bez zavad.  Myslim ze to neni v jejich zajmu.
 
0/0
19.3.2003 15:56

richard

Re: Re: Toledo 1,8 66KW
Co je na 8 let starem podvozku Octavie technologicky na spickove úrovni
0/0
19.3.2003 22:42

ToledáY

O
0/0
19.3.2003 8:55

Pepa

Toledo
Jak může autor článku psát o konkurenci v podobě Peugeotu 406, Nissanu Primera, Oplu Vectra, když Toledo je podlahové plošině, která je rozměrově shodná VW Golf. Vždyť je to jako Bora, Golf s kufrem. Kdyby tam napsal Škoda Octavia, VW Bora, Renault Megane Classic, Peugeot 306 tak tomu bych rozuměl.
0/0
19.3.2003 7:54

Pikaso

Nekvalitní?
Vlastním Seat Toledo r.v.1995,najeto 225 700
bez jediné závady,nepočítám li pneu,brzd.destičky a jiný spotř.materiál.Tak
v čem se projevuje nekvalita?
0/0
19.3.2003 7:40

rumburak

Re: Nekvalitní?
Stejně je to normální nekvalitní šmejd, hoď to ze skály, ohrožuješ tím lidi.
Kup si pořádný auto a ne takovýho španělskýho z...a
 
0/0
19.3.2003 7:45

Jarda

Re: Re: Nekvalitní?
Máš pravděpodobně namysli Velorex, kterého jsi určitě majitel.Viď ty Pingle.
0/0
19.3.2003 10:27

Pikaso

Re: Re: Re: Nekvalitní?
Jseš ubohej chudák.
0/0
24.3.2003 15:49

Pikaso

Re: Re: Nekvalitní?
V čem jezdíš Pane chytrej v hadroletu?
0/0
24.3.2003 15:48

miki

Re: Nekvalitní?
Naprosto s tebou souhlasím. Mám stejný rok výroby a najeto 255.400km a ty samé zkušenosti.
0/0
26.3.2003 9:56

bobr

SEAT TOLEDO MAGNUS
Již v první generaci byly Toleda vybaveny motorem 1.9 TDI s výkonem 81 kW a to v luxusní verzi Magnus těsně před zavedením druhé generace.
0/0
19.3.2003 6:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.