Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Avantime: futuristická dodávka končí

Neslavně končí "závodní dodávka", která momentálně reprezentuje pravděpodobně nejodvážnější a nejzajímavější vozidlo, na které mohou motoristé v současných showroomech narazit. Renault poprvé svůj koncept představil veřejnosti na ženevském autosalonu v roce 1999. Tehdy ovšem nikdo nepředpokládal, že se toto "kupé-MPV-kabriolet" o dva roky později dočká sériové výroby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2525

Zvláštní, ale neúčelné ...
Nemůžu si pomoci, ale většina lidí,když si kupuje auto, tak hlavně srovnává poměr cena /užitné vlastnosti. A u tohohle auta je tenhle poměr dost špatný - za tyhle peníze mám můžu mít daleko lepší pětidvéřové kombi,konečně i velkoprostorový vůz. Uvědomme si, že 1 promile fajnšmekrů nemůže běžnou automobilku uživit - ať chceme nebo nechceme, Renault byl a je běžná konfekce, což většině zákazníků (i mě) naprosto vyhovuje.
0/0
26.3.2003 8:41

free

mne se libi,ale cena
0/0
25.3.2003 13:51

divíšek

Pěkné, ale k ničemu
AVANTIME je bomba zvenku, ale vnitřek nestojí za mnoho. Prostoru vepředu je dost, ale vzádu se nevejdou nohy pod sedačku, takže tam sedíte jak skrčenec Koncepčně zastaralý auto, který se dlouho připravovalo k výrobě   Jo a ten Martin Valášek, kterej chválí 3,0 V6, je obchodní zástupce plzeňskýho Renaulta a ten skvost nemůžou už víc jak rok prodat Tak v tom jezdí manželka majitele autosalonu. Zdarec
0/0
25.3.2003 11:27

fil

renault vs nem auta
Jsem velkym zastancem Renaultu, ale presto jsem si koupil nemecky opel, musim rict, ze jsem si dlouho musel zvykat, nevim co me vadilo, ale proste ty nemecky auta jsou takovy chladny, usedly. navic technologicky taky hodne konzervativni az na nejake specialy a pod. Proste musim rict, ze bych si uz asi nemecky auto nekoupil. Nasi maji dva nove renaulty a oba maji obcas nejake ty musky, jako je treba cosi s katalizatorem(pry to dela u vetsiny meganu), presto na ne nedam dopustit.To svezeni je proste nadhera. Typickej priklad napaditosti nem. designu je treba superb vs passat, pridat si na passata okrildeny sip umi kdejakej buran...
Avantime se mi moc libi,myslim, ze tento design ma budoucnost, mozna jen prisel prilis brzo.Byl jsem minuly tyden ve francii a tam tech novych meganu a vel staisu jezdi strasne moc.
0/0
22.3.2003 0:08

Milan156

Re: renault vs nem auta
Trošku ti musím oponovat, na dovolené jsem měl půjčenou novou Corsu a nové Clio -  a když je takhle přímo porovnám, tak to Clio mě vůbec neuchvátilo oproti nové Corse - to je super autíčko, které bych přítelkyni koupil spíše než Clio. Ale já jinak stejně nejraději Alfu Romeo protože chci mít z jízdy radost :o)
0/0
22.3.2003 7:52

Cae

Je to davno
Videl jsem tu karu v roce 2001 nekde pred autosalonem renaultu ve franci a strasne se tesil az to zacne jezdit u nas. To je proste kara pro lidi kteri neziji uslapnuti v davu. A neboji se experimentovat. Uzasna kara, skoda ze je vyroba pozastavena.
0/0
21.3.2003 20:42

Pepe

Novy Megane!
Kterej trouba tady napsal, ze novej Megane je propadak ??? Asi nekdo kdo je hluchej, slepej a neumi cist. Novej Megan dela vitr i na dost konzervativnim nemeckym trhu! A jestlipak vite, ktera znacka osobnich aut byla nejprodavanejsi v Evrope za rok 2002 ? No spravne - Renault. Takze kluci usaty nemecky se musej snazit aby se zase vysplhali nahoru. Pracuju ve firme, ktera je vetsinove vlastnena Nemci, takze moje iluze o jejich perfekcionismu vzali rychle za sve. I kdyz na sluzebni Audi nemuzu rict kriveho slova, akorat me designove nijak neuchvacuje a je na ni pekelne drahej servis a pojistka.
0/0
21.3.2003 20:21

Honza

Re: Novy Megane!
Hm tak já jezdím taky služební Audi a máme ve firmě i služebního Renaulta. A zatím je na servis levnější Audi. Sice dražší sazby, ale zase Renault je v servisu 3 x častěji. Takže zpětně za 2 roky je provou Renaultu dražší. Nehledě na to, že jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Pokud snad má někdo názor, že jo, doporučuji nečíst testy a projet se. Design je věc jiná. Klobouk dolů před Renaultem...
0/0
24.3.2003 13:39

dan

Cena
No, ja si kupuju auta o 2 tridy niz. Ale i v mym lidovym segmentu mam predsudky vuci Renaultu. A kdybych kupoval za ty ceny, co tu pisou, tak nevim, proc si nekoupit radsi daimlera.
0/0
21.3.2003 20:16

Honza

Ještě bych rád pohanil autora článku. Prosímvás co má Avantime společného s dodávkou? He? Jak jste na to vlastně přišel? Jel jste s tím vozem vůbec někdy?
0/0
21.3.2003 17:36

Honza

Velká škoda
Nevím nevím, tohle auto mě prostě fascinuje, je opravdu škoda, že jeho cena je tak vysoká (rovná se ceně VelSatise a z praktického hlediska bych si také vybral spíš VelSatis). Jeho design je neotřelý a extravagantní, zkrátka vyjadřuje osobnost svého majitele, je to jedna z věcí co omezenci ve svých VW, Audi, BMW apod. nemohou nikdy pochopit a proto Renaulty odsuzují. Dnešní německá auta jsou většinou úplně stejná, studená a bez jakéhokoliv nápadu. Pravdou je, že jsou perfektní po technické stránce, ale tím nechci říct, že jsou méně poruchové než třeba vozy Renault či Peugeot. Já osobně jsem měl Mégana předchozí generace, najezdil jsem s ním 90000 km a kromě oleje, destiček, svíček, filtrů a gum jsem nic neměnil, nikdy nebyl problém. Tady zkrátka někoho žere, že někdo má jiné modely než jeho oblíbená automobilka a proto jsou podle něj špatné. Ano přiznávám se, že na to koupit si Avantime nemám peníze, ale kdybych si jej mohl dovolit, určitě bych si jej koupil (VelSatis je sice nádherný ale připadá mi trochu "usedlejší". Tedy pokud se to o něm dá vůbec napsat, protože znamená revoluci ve vozech vyšší střední třídy.)
0/0
21.3.2003 17:29

Andy

Re: Velká škoda
Absolutní souhlas Honzo. Jsem taky příznivec této značky a navíc si myslím, že Avantime ikdyž byl revoluční z venku, tak malinko (podle mě) Renault nedopracoval vnitřek. Ten už tak revoluční nebyl (viz. třeba existence klasického klíčku do zapalování místo čipové karty, neatraktivní podsvícení palubovky vřevzaté ze starší verze ESPACU,...atd.) a myslím si, že toto Renault podcenil. To je taky docela podstatná věc když se zákazník rozhoduje. Škoda, škoda i mně je to líto. Ale uvidíme. Myslm, že ten kdo to má, tak do budoucna asi na ceně neprodělá...
 
0/0
21.3.2003 17:45

Zbyněk

Cesty jsou různé
Před lety byl propadák VW-Porsche, dnes je to oblíbený auto. Chrysler neměl v úmyslu vyrábět model PT Cruisera dnes je to velmi oblíbený model. Já mám v oblibě Fiat Multipla, ale chápu, že můj vkus nemusí ostatní akceptovat. Někdo musí ukazovat možné cesty, a to jak velká část populace nové trendy přijme je vždy ve hvězdách. Jen si vzpomeňte, jak překvapivý nástup měl Ford Siera. Čau. Zbyněk Polák, Hradec Králové, Jižní 791.
0/0
21.3.2003 17:00

Roberto, Praha

Renault a ti druzí...
Takovy sperk, jako je Avantime, by trh vzal, jedine, kdyby se jmenoval Porsche. Zadny Renault ani nahodou nedosahuje kvalit treba nemeckych znacek. Navic tomuhle sperku chybi lepsi vybrouseni - jako by ho zapomneli "dodelat". Sejdeme se tu za rok a uvidime, jak bude vypadat design Renaultu. Ja myslim, ze tudy cesta nevede, Scenic byl puvodne vazne hezky, ale ted? Proc vyrobil Ford posledni model Scorpio? A Toyota minulou radu Corolly? A co Fiaty? Mozna na tyhle designy nejsme pripraveni ani my... Nastesti je spousta jinych znacek, ktere se MI libi.
0/0
21.3.2003 15:48

Radar

Jsme v Evropě
Možná výhoda,možná ne.Pamatujete na to když Ford přišel s modelem fokus.Jé to bylo slávy.Porážel každý auto v jizdních vlastnostech,designu a...I golfa tehdy porazil.A dnes?V testech propadák,golf se vrátil na výsluní i jako přestárlý model a hádejte,co jedinýho ho porazilo..Ano správně nový megane.A nenívám ta situace povědomá,za dva možná tři roky,kde asi bude?
0/0
21.3.2003 15:26

Roberto, Praha

Re: Jsme v Evropě
Focus je propadak v testech? A v kterych? V recenzi TÜV je to nejspolehlivejsi auto do stari 3 let... Skvele se prezentuje v World Raly, prodava se uplne skvele, co by si Ford mohl prat vic? Ze se nekomu nelibi, to je jina kapitola. Ja ho taky nemusim, ale... :-)
0/0
21.3.2003 15:52

Jirka

Re: Jsme v Evropě
Jaký propadák? Ford Focus je nejprodávanější auto ve své třídě na světě.
 
0/0
21.3.2003 16:51

Adolf II.

Re: Jsme v Evropě
Nejhezčí jsou N E M E C K E kysny
0/0
21.3.2003 18:33

TS Chod

Re: Re: Jsme v Evropě
Není nad Š 100. Začínal jsem s ní a dnes má na dálnici obrovskou výhodu, že se Ti nikdo nelepí na zadek. Ten smrad ze spálenýho oleje se nedá dýchat.
0/0
22.3.2003 0:56

Franta

neco, co nejsou
Renault ze sebe prostrednictvim vozu Avantime a Vel Satis dela neco, co neni. Pokud chci luxus, neporidim si Reanult. Tak to bylo se Safrane, porad to byl "pouze" Renault. Ted se to ukazalo v cele nahote.
Sam jsem mel Lagunu a Espace (predposledni modely) a byla to hruza. Dilenske zpracovani, pristup v servisu a mnoho dalsiho. Ted mam VW a neda se to srovnat.
0/0
21.3.2003 15:20

Nick

auto predem odepsane
cekal jsem jeho konec drive. dalsim na rade je novy megane. trh je trh, na nej neplati zadne opicarny. doporucuji se zamerit na osvedcene znacky, volvo nebo vw, to je kvalita a nadcasovost bez kycovite originality.
0/0
21.3.2003 14:57

Jirka

Re: auto predem odepsane
Kvuli tomu novymu propadaku meganu se polozi celej Renault=huraaa!
0/0
21.3.2003 16:15

Cibulek

Re: auto predem odepsane
Suchare
0/0
22.3.2003 3:26

Adam

Re: auto predem odepsane
Jak můžeš stavět do řady vedle sebe Volvo a nějakýho vyrobce předraženejch tuctovejch aut jako je VW?
0/0
27.3.2003 7:41

monsoon

Nerad Vás zklamu!!!:-( (raptor123@seznam.cz)
Bohužel vás všechny musím zklamat! Z velmi dobrých zdrojů vím, že Avantime již dva týdny nejde zadat do výroby a je možné vybírat jen z několika ks již vyrobených vozů, které jsou zatím bez majitele! Novináří mají bohužel zase staré informace!!! Jinak mám stejný nazor jako vy, je to skvost a mít na něj tak už ho mám!!!  Je radost s ním jezdit a ve vnitř je to vrchol luxusu a designerského umu!!! BRAVO RENAULT!!!
0/0
21.3.2003 14:30

Martin

Avantime
Avantime je naprosto skvělé auto. Nějakou dobu jsem s ním jezdil.Byl to 3,0 V6.Jede to jako blázen. Ještě ho teď vlastníme, takže kdo by měl zájem je na prodej:)). Můj mail- valasek@mastercar.cz
0/0
21.3.2003 14:24

Roumen

Re: Avantime
Aby nejezdil...s takovym motorem. B-))) A postreba dobra? ;-)))))
0/0
21.3.2003 15:43

Jirka

Re: Avantime
Kdyz je tak skvelej, tak proc ho prodavas?!
0/0
21.3.2003 16:08

outcast

škoda
protože mně se líbí. Lidé nadávají, že všechna auta dnes vypadají stejně, nicméně v momentě, kdy si někdo troufne být nekonvenční, doplácí na to. Bravo Renault
0/0
21.3.2003 14:06

Sasoň

He...
To je dobře, že tahle hnusná francouzská pixla nebude hyzdit naše krásné opravené české silnice!!!  Doufám, že megane dopadne stejně, je to hrůza...
0/0
21.3.2003 13:52

Muf

Tak to abych si ho rychle pořídil
Kdo má momentálně peníze a chce je investovat, měl by si tohlé kupé rychle pořídit a zakonzervovat. Za 20 let z něj bude velice žádaný veterán, něco na způsob Chryslera Airflow, který byl svého času taky až příliš pokrokový...
0/0
21.3.2003 13:05

Jirka

Re: Tak to abych si ho rychle pořídil
tak tak, mit ty prachy tak to auto urcite beru a za par let ho bude mozne zhodnotit ... urcite to bude jednou sberatelsky skvost
0/0
21.3.2003 13:20

Ace2

Re: Re: Tak to abych si ho rychle pořídil
Je to nádherný designérský počin. Viděl jsem to auto na vlastní oči a je velmi velmi povedené. Škoda té ceny, lidé co na to mají jsou a) starší generace a volí konzervativní modely b) mladí bohatí si vyberou radši německé auto, protože nemůžou mezi své se značkou Renault. No a skupina dobře situované střední třídy, která by tento modely kupovala na něj zkrátka nemá peníze. Toto auto vhledem k tomu že je to coupe měla být tak na hranici 500 tis a věřím že by se prodalo mnohem více. Samotný design cenu až tak neprodraží a bylo asi smutné udělat z toho exkluzivní = drahý model. Jinak souhlasím za 20 let to bude velmi ceněný kousek. Investice by to marná nebyla.
0/0
21.3.2003 13:38

Speedy

Re: Re: Re: Tak to abych si ho rychle pořídil
No táta asi před čtyřma rokama koupil MG. Nějakej kousek z konce šedesátých let. Dal za něj asi 130 litrů, auto bylo po renovaci, takže s ním neměl už další vydání, jen ho občas v létě v neděli vytáhne a projede (a nechce mě ho půjčovat) no a dneska to má cena už tak 170 -180 litrů - samozdřejmě ve výborným stavu. A že těch MG bylo vyrobenejch. A jestli těhdle rencků je jen pár, tak to bude fakt dobrej sběratelskej kousek. Bohužel mimo můj rozpočet. Alfa 156 a P206 asi jako vetrán díru do světa neudělá, co?
0/0
24.3.2003 16:59

oldrt

Re: Tak to abych si ho rychle pořídil
no, nechci vam brat iluzi, ale pri cene okolo 1,5 mil. se jako mnohem vynosnejsi jevi investice do umeni (obrazy, plastiky, apod.) nebot se to lepe bezpecne skladuje, pojistuje, atd., a je pritom na 100% jasny, se jedna o "likvidni" investici. naproti tomu kupce tyhle pixly musite hledat.
0/0
21.3.2003 14:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.