Diskuze
Renault Avantime: futuristická dodávka končí
Děkujeme za pochopení.
2525
Zvláštní, ale neúčelné ...
Nemůžu si pomoci, ale většina lidí,když si kupuje auto, tak hlavně srovnává poměr cena /užitné vlastnosti. A u tohohle auta je tenhle poměr dost špatný - za tyhle peníze mám můžu mít daleko lepší pětidvéřové kombi,konečně i velkoprostorový vůz. Uvědomme si, že 1 promile fajnšmekrů nemůže běžnou automobilku uživit - ať chceme nebo nechceme, Renault byl a je běžná konfekce, což většině zákazníků (i mě) naprosto vyhovuje.divíšek
Pěkné, ale k ničemu
AVANTIME je bomba zvenku, ale vnitřek nestojí za mnoho. Prostoru vepředu je dost, ale vzádu se nevejdou nohy pod sedačku, takže tam sedíte jak skrčenec Koncepčně zastaralý auto, který se dlouho připravovalo k výrobě Jo a ten Martin Valášek, kterej chválí 3,0 V6, je obchodní zástupce plzeňskýho Renaulta a ten skvost nemůžou už víc jak rok prodat Tak v tom jezdí manželka majitele autosalonu. Zdarecfil
renault vs nem auta
Milan156
Re: renault vs nem auta
Trošku ti musím oponovat, na dovolené jsem měl půjčenou novou Corsu a nové Clio - a když je takhle přímo porovnám, tak to Clio mě vůbec neuchvátilo oproti nové Corse - to je super autíčko, které bych přítelkyni koupil spíše než Clio. Ale já jinak stejně nejraději Alfu Romeo protože chci mít z jízdy radost :o)Cae
Je to davno
Videl jsem tu karu v roce 2001 nekde pred autosalonem renaultu ve franci a strasne se tesil az to zacne jezdit u nas. To je proste kara pro lidi kteri neziji uslapnuti v davu. A neboji se experimentovat. Uzasna kara, skoda ze je vyroba pozastavena.Pepe
Novy Megane!
Kterej trouba tady napsal, ze novej Megane je propadak ??? Asi nekdo kdo je hluchej, slepej a neumi cist. Novej Megan dela vitr i na dost konzervativnim nemeckym trhu! A jestlipak vite, ktera znacka osobnich aut byla nejprodavanejsi v Evrope za rok 2002 ? No spravne - Renault. Takze kluci usaty nemecky se musej snazit aby se zase vysplhali nahoru. Pracuju ve firme, ktera je vetsinove vlastnena Nemci, takze moje iluze o jejich perfekcionismu vzali rychle za sve. I kdyz na sluzebni Audi nemuzu rict kriveho slova, akorat me designove nijak neuchvacuje a je na ni pekelne drahej servis a pojistka.Honza
Re: Novy Megane!
Hm tak já jezdím taky služební Audi a máme ve firmě i služebního Renaulta. A zatím je na servis levnější Audi. Sice dražší sazby, ale zase Renault je v servisu 3 x častěji. Takže zpětně za 2 roky je provou Renaultu dražší. Nehledě na to, že jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Pokud snad má někdo názor, že jo, doporučuji nečíst testy a projet se. Design je věc jiná. Klobouk dolů před Renaultem...dan
Cena
No, ja si kupuju auta o 2 tridy niz. Ale i v mym lidovym segmentu mam predsudky vuci Renaultu. A kdybych kupoval za ty ceny, co tu pisou, tak nevim, proc si nekoupit radsi daimlera.Honza
Honza
Velká škoda
Nevím nevím, tohle auto mě prostě fascinuje, je opravdu škoda, že jeho cena je tak vysoká (rovná se ceně VelSatise a z praktického hlediska bych si také vybral spíš VelSatis). Jeho design je neotřelý a extravagantní, zkrátka vyjadřuje osobnost svého majitele, je to jedna z věcí co omezenci ve svých VW, Audi, BMW apod. nemohou nikdy pochopit a proto Renaulty odsuzují. Dnešní německá auta jsou většinou úplně stejná, studená a bez jakéhokoliv nápadu. Pravdou je, že jsou perfektní po technické stránce, ale tím nechci říct, že jsou méně poruchové než třeba vozy Renault či Peugeot. Já osobně jsem měl Mégana předchozí generace, najezdil jsem s ním 90000 km a kromě oleje, destiček, svíček, filtrů a gum jsem nic neměnil, nikdy nebyl problém. Tady zkrátka někoho žere, že někdo má jiné modely než jeho oblíbená automobilka a proto jsou podle něj špatné. Ano přiznávám se, že na to koupit si Avantime nemám peníze, ale kdybych si jej mohl dovolit, určitě bych si jej koupil (VelSatis je sice nádherný ale připadá mi trochu "usedlejší". Tedy pokud se to o něm dá vůbec napsat, protože znamená revoluci ve vozech vyšší střední třídy.)Andy
Re: Velká škoda
Zbyněk
Cesty jsou různé
Před lety byl propadák VW-Porsche, dnes je to oblíbený auto. Chrysler neměl v úmyslu vyrábět model PT Cruisera dnes je to velmi oblíbený model. Já mám v oblibě Fiat Multipla, ale chápu, že můj vkus nemusí ostatní akceptovat. Někdo musí ukazovat možné cesty, a to jak velká část populace nové trendy přijme je vždy ve hvězdách. Jen si vzpomeňte, jak překvapivý nástup měl Ford Siera. Čau. Zbyněk Polák, Hradec Králové, Jižní 791.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...