Diskuze

Renault Avantime: futuristická dodávka končí

Neslavně končí "závodní dodávka", která momentálně reprezentuje pravděpodobně nejodvážnější a nejzajímavější vozidlo, na které mohou motoristé v současných showroomech narazit. Renault poprvé svůj koncept představil veřejnosti na ženevském autosalonu v roce 1999. Tehdy ovšem nikdo nepředpokládal, že se toto "kupé-MPV-kabriolet" o dva roky později dočká sériové výroby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

2525

26. 3. 2003 8:41
Zvláštní, ale neúčelné ...
Nemůžu si pomoci, ale většina lidí,když si kupuje auto, tak hlavně srovnává poměr cena /užitné vlastnosti. A u tohohle auta je tenhle poměr dost špatný - za tyhle peníze mám můžu mít daleko lepší pětidvéřové kombi,konečně i velkoprostorový vůz. Uvědomme si, že 1 promile fajnšmekrů nemůže běžnou automobilku uživit - ať chceme nebo nechceme, Renault byl a je běžná konfekce, což většině zákazníků (i mě) naprosto vyhovuje.
0 0
možnosti

free

25. 3. 2003 13:51
mne se libi,ale cena
0 0
možnosti

divíšek

25. 3. 2003 11:27
Pěkné, ale k ničemu
AVANTIME je bomba zvenku, ale vnitřek nestojí za mnoho. Prostoru vepředu je dost, ale vzádu se nevejdou nohy pod sedačku, takže tam sedíte jak skrčenec Koncepčně zastaralý auto, který se dlouho připravovalo k výrobě   Jo a ten Martin Valášek, kterej chválí 3,0 V6, je obchodní zástupce plzeňskýho Renaulta a ten skvost nemůžou už víc jak rok prodat Tak v tom jezdí manželka majitele autosalonu. Zdarec
0 0
možnosti

fil

22. 3. 2003 0:08
renault vs nem auta
Jsem velkym zastancem Renaultu, ale presto jsem si koupil nemecky opel, musim rict, ze jsem si dlouho musel zvykat, nevim co me vadilo, ale proste ty nemecky auta jsou takovy chladny, usedly. navic technologicky taky hodne konzervativni az na nejake specialy a pod. Proste musim rict, ze bych si uz asi nemecky auto nekoupil. Nasi maji dva nove renaulty a oba maji obcas nejake ty musky, jako je treba cosi s katalizatorem(pry to dela u vetsiny meganu), presto na ne nedam dopustit.To svezeni je proste nadhera. Typickej priklad napaditosti nem. designu je treba superb vs passat, pridat si na passata okrildeny sip umi kdejakej buran...
Avantime se mi moc libi,myslim, ze tento design ma budoucnost, mozna jen prisel prilis brzo.Byl jsem minuly tyden ve francii a tam tech novych meganu a vel staisu jezdi strasne moc.
0 0
možnosti

Milan156

22. 3. 2003 7:52
Re: renault vs nem auta
Trošku ti musím oponovat, na dovolené jsem měl půjčenou novou Corsu a nové Clio -  a když je takhle přímo porovnám, tak to Clio mě vůbec neuchvátilo oproti nové Corse - to je super autíčko, které bych přítelkyni koupil spíše než Clio. Ale já jinak stejně nejraději Alfu Romeo protože chci mít z jízdy radost :o)
0 0
možnosti

Cae

21. 3. 2003 20:42
Je to davno
Videl jsem tu karu v roce 2001 nekde pred autosalonem renaultu ve franci a strasne se tesil az to zacne jezdit u nas. To je proste kara pro lidi kteri neziji uslapnuti v davu. A neboji se experimentovat. Uzasna kara, skoda ze je vyroba pozastavena.
0 0
možnosti

Pepe

21. 3. 2003 20:21
Novy Megane!
Kterej trouba tady napsal, ze novej Megane je propadak ??? Asi nekdo kdo je hluchej, slepej a neumi cist. Novej Megan dela vitr i na dost konzervativnim nemeckym trhu! A jestlipak vite, ktera znacka osobnich aut byla nejprodavanejsi v Evrope za rok 2002 ? No spravne - Renault. Takze kluci usaty nemecky se musej snazit aby se zase vysplhali nahoru. Pracuju ve firme, ktera je vetsinove vlastnena Nemci, takze moje iluze o jejich perfekcionismu vzali rychle za sve. I kdyz na sluzebni Audi nemuzu rict kriveho slova, akorat me designove nijak neuchvacuje a je na ni pekelne drahej servis a pojistka.
0 0
možnosti

Honza

24. 3. 2003 13:39
Re: Novy Megane!
Hm tak já jezdím taky služební Audi a máme ve firmě i služebního Renaulta. A zatím je na servis levnější Audi. Sice dražší sazby, ale zase Renault je v servisu 3 x častěji. Takže zpětně za 2 roky je provou Renaultu dražší. Nehledě na to, že jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Pokud snad má někdo názor, že jo, doporučuji nečíst testy a projet se. Design je věc jiná. Klobouk dolů před Renaultem...
0 0
možnosti

dan

21. 3. 2003 20:16
Cena
No, ja si kupuju auta o 2 tridy niz. Ale i v mym lidovym segmentu mam predsudky vuci Renaultu. A kdybych kupoval za ty ceny, co tu pisou, tak nevim, proc si nekoupit radsi daimlera.
0 0
možnosti

Honza

21. 3. 2003 17:36
Ještě bych rád pohanil autora článku. Prosímvás co má Avantime společného s dodávkou? He? Jak jste na to vlastně přišel? Jel jste s tím vozem vůbec někdy?
0 0
možnosti

Honza

21. 3. 2003 17:29
Velká škoda
Nevím nevím, tohle auto mě prostě fascinuje, je opravdu škoda, že jeho cena je tak vysoká (rovná se ceně VelSatise a z praktického hlediska bych si také vybral spíš VelSatis). Jeho design je neotřelý a extravagantní, zkrátka vyjadřuje osobnost svého majitele, je to jedna z věcí co omezenci ve svých VW, Audi, BMW apod. nemohou nikdy pochopit a proto Renaulty odsuzují. Dnešní německá auta jsou většinou úplně stejná, studená a bez jakéhokoliv nápadu. Pravdou je, že jsou perfektní po technické stránce, ale tím nechci říct, že jsou méně poruchové než třeba vozy Renault či Peugeot. Já osobně jsem měl Mégana předchozí generace, najezdil jsem s ním 90000 km a kromě oleje, destiček, svíček, filtrů a gum jsem nic neměnil, nikdy nebyl problém. Tady zkrátka někoho žere, že někdo má jiné modely než jeho oblíbená automobilka a proto jsou podle něj špatné. Ano přiznávám se, že na to koupit si Avantime nemám peníze, ale kdybych si jej mohl dovolit, určitě bych si jej koupil (VelSatis je sice nádherný ale připadá mi trochu "usedlejší". Tedy pokud se to o něm dá vůbec napsat, protože znamená revoluci ve vozech vyšší střední třídy.)
0 0
možnosti

Andy

21. 3. 2003 17:45
Re: Velká škoda
Absolutní souhlas Honzo. Jsem taky příznivec této značky a navíc si myslím, že Avantime ikdyž byl revoluční z venku, tak malinko (podle mě) Renault nedopracoval vnitřek. Ten už tak revoluční nebyl (viz. třeba existence klasického klíčku do zapalování místo čipové karty, neatraktivní podsvícení palubovky vřevzaté ze starší verze ESPACU,...atd.) a myslím si, že toto Renault podcenil. To je taky docela podstatná věc když se zákazník rozhoduje. Škoda, škoda i mně je to líto. Ale uvidíme. Myslm, že ten kdo to má, tak do budoucna asi na ceně neprodělá...
 
0 0
možnosti

Zbyněk

21. 3. 2003 17:00
Cesty jsou různé
Před lety byl propadák VW-Porsche, dnes je to oblíbený auto. Chrysler neměl v úmyslu vyrábět model PT Cruisera dnes je to velmi oblíbený model. Já mám v oblibě Fiat Multipla, ale chápu, že můj vkus nemusí ostatní akceptovat. Někdo musí ukazovat možné cesty, a to jak velká část populace nové trendy přijme je vždy ve hvězdách. Jen si vzpomeňte, jak překvapivý nástup měl Ford Siera. Čau. Zbyněk Polák, Hradec Králové, Jižní 791.
0 0
možnosti