Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S jarem potřebuje auto aspoň základní péči

Existují dva motoristické extrémy. Řidiči, kteří jsou doslova otroky svých automobilů a poskytují jim až přehnanou péči a na druhou stranu majitelé, kteří autu věnují pozornost jen když potřebuje doplnit palivo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomik21

zase o ničem
Tak iDnes zase předvedl, jak se da napsat spousta pismenek o nicem
0/0
2.8.2004 10:03

Jarin

kapaliny
vymena brzdovky po 3 letech? Spis po dvou ne?
0/0
29.4.2004 12:05

john

takovouhle sračku
jsem už dlouho nečetl, pravděpodobně je to určeno dementním řidičům ala spojené státy americké :-)
0/0
21.4.2004 9:35

Viktor

MERCEDES
A MERCEDES MA RETEZ!!!!!!!!!!!
0/0
18.4.2003 21:51

Ghia

Re:
a nejen medvěd, např. francouzské třílitrové motry je má také
0/0
15.4.2004 15:01

Lib

Re:
Oplacka 2.2ka taky ;)
0/0
16.4.2004 11:09

Milhaius

A próóóóóč?
0/0
1.4.2003 13:42

Ghia

Re:
co???
0/0
15.4.2004 15:02

ALFA

Klínový řemen?
Snad rozvodový řemen a to je dle předpisu výrobce pro jeho výměnu od 50 000 km až do 120 000 km dle typu motoru a výrobce auta (rozvod ohc a pryžový plochý rozvodový řemen ne!).
0/0
28.3.2003 9:13

Ghia

Re:
ještě k tomu patří rozvodové kladky, takže hovoříme o výměně rozvodové sady...
0/0
15.4.2004 15:03

krakra

Re:
Záleží na motoru u některých aut se mění pouze řemen u jiných i ty kladky.
0/0
20.4.2004 8:09

marek

klinovy remen?
Pravdepodobne autor clanku myslel rozvodovy remen - ten ma vskutku takovou zivotnost a jeho pretrzenim dojde k havarii motoru, narozdil od jednoho z klinovych remenu, kterych je v aute podle vybavy povicero.
0/0
28.3.2003 8:52

Ian

Re: klinovy remen?
já mám jenom jeden klínový řemen a rozvodový žádný pane odporníku:)
0/0
28.3.2003 9:11

Phoenix

Re: Re: klinovy remen?
No, já ve svém současném autě rozvodový řemen nemám, ale minulé ho mělo a bohužel mi jednoho krásného dne opravdu praskl. Naštěstí to bylo po rozjezdu z křižovatky, takže se motoru nic nestalo. Jinak by se mi srazily písty s ventily a auto bych mohl tak maximálně shodit ze skály.
0/0
28.3.2003 9:14

MultiSync

Re: Re: Re: klinovy remen?
Autor clanku mysli, nebo by aspon me myslet - tezko rict jestli vi o cem pise, remen rozvodovy. Pretrzeni rozvodoveho remene, narozdil od klinoveho remene, opravdu muze zpusobit tezke pozkozeni motoru. Ale zalezi na vysce zdvihu motoru a na hloubce  otevirani ventilu (velmi jednoduse receno), jinymi slovy, zalezi na parametrech a konstrukcnim reseni motoru, zda-li dojde po prasknuti rozv. remene ke srazce pistu s ventilem, ktery zustal "vyset". Pravidlem to take byt nemusi. Oproti tomu pretrzeni klinoveho remene povede zpravidla jen k problemum s chlazenim a dobijenim.
0/0
28.3.2003 12:09

Joe

Re: Re: Re: Re: klinovy remen?
Mám kamaráda, kterému praskl klínový řemen, následkem čehož mu odešel termostat, čerpadlo chladící kapaliny a praskla hlava motoru o těsnění ani nemluvě. To je podle mě dost závažné poškození motoru. Autor pravděpodobně myslel klínový řemen, pokud napsal klínový řemen. Na rozvodový možná jen pozapomněl.
Joe
0/0
28.3.2003 16:10

ALFA

Re: Re: Re: Re: Re: klinovy remen?
Kamarád nesleduje ukazatel kde je teplota motoru že? Tak to se potom stává, že to uvaří. A nejlepší je když to uvaří tam šoupnout studenou vodu!
0/0
31.3.2003 9:16

KRISHOT

Re: Ten tvůj
kamarád to je ale pěknej vůl.
0/0
16.4.2004 13:10

Franta

Re: Re: klinovy remen?
Já mám tři klínové řemeny, z toho jeden vícedrážkový. A dva rozvodové řetězy. Takže odporník jste spíše Vy.
0/0
28.3.2003 9:39

Ian

Re: Re: Re: klinovy remen?
ešivá to neude tím, že mám jednoduchý a spolehlivý vůz, s pouze jediným klíňákem a rozvodem OHV, zbaným též OHAVA:D
 
 
 
0/0
28.3.2003 14:31

mayli

Re: Re: Re: klinovy remen?
takže to máš Tatru 613 že jo :-DDD
0/0
1.4.2003 12:21

ALFA

Re: Re: Re: Re: klinovy remen?
613 má rozvod OHC ty znalče.
0/0
2.4.2003 13:29

Ian

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 15:43

Jarin

Re:
NE TATRU 815!
0/0
29.4.2004 12:03

Tom

Re:
Co autor myslel uz nezjistime. Jestli autu takhle dobre rozumis - nebyl clanek pro tebe. Spis pro lidi, kteri i pro doliti vody do ostrikovace jezdi do servisu (par takovych znam).
Jinak v mem "voze" je 1x klinovy remen a 1x rozvodovy retez (dvojity). Neni tezke uhodnout cim asi jezdim.
0/0
17.4.2004 14:50

krakra

Re:
Zajímalo by mě čím jezdíš, dvojitý rozvodový řemen, to jako že tam jsou dva řemeny, tak to bych typoval nějaký víceválcový motor do V
0/0
20.4.2004 8:12

Duke Nukem

Re:
Že by něčím s 50 kW motorem tuzemské produkce? :)
0/0
20.4.2004 15:04

Ciferník

Letní čas
...zapomněli jste čtenářům napsat, že si také mají přeřídit hodiny v autě na letní čas!!!
0/0
28.3.2003 8:27

T2

Re: Letní čas
:o))) Diky za radu, malem bych na to zapomel!!!
0/0
28.3.2003 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.