Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtenář se ptá...oprava bezdušové pneumatiky

František Jirkal z Chodové Plané se před časem napsal, že manželka nechala v pneuservisu opravit píchnuté kolo, na kterém je obutá bezdušová pneumatika. Opravář jí do pláště namontoval duši, a tím oprava skončila. Zaplatila v pneuservisu téměř tři stovky. Čtenář se proto ptá, zda to jde i jinak?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Plicka

Lze opravovat vysokorychlostní pneu?
Mám na voze pneu 225/45ZR17 kterou jsem píchl
v odborném servisu mi bilo řečeno,že pneu této rychlostní kategorie NELZE opravit. Je to pravda?
0/0
6.2.2004 10:20

v.bobek

bezduš. pneu
Mám podobné zkušenosti - oprav pneu bezduš. je jednoduchá - pomocí knotů nebo "špuntů" , ale bacha - technologie záleží na tom jaká je díra - velikost a hlavně kde je to - na pojížděné ploše je to  většinou bez problému , hořší je to na boku a když je větší díra - dělají se "boule".
čus bus
 
 
0/0
14.11.2003 21:06

Soptik

A co takhle knoty???
A co takhle knoty???  Nebo tahle vymozenost do autoservisu jeste nedorazila??? Nemusim sundavat ani kolo z auta, zastavim u pumpy (nebo doma u kompresoru :o))) ), najdu dirku, protlacim rezakem, polepim knot, strcim do gumy, orezu precnivajici zbytky knotu, necham chvilinku zaschnout a nafoukam, po cca 100km mam naprosto spickovy neuchazejici spoj. Delka opravy max. 15 minut. Zadny autoservis, zadne penize, vyvazovani atd... A funguje to na vsechny gumy, od traktoru pres kamion k osobaku. Jen jsou ty knotky malinko drahe...  :o)))))   jizde zdar..
0/0
11.11.2003 12:13

LADA

OPRAVY
TAKTO OPRAVOVAT BEZDUSOVE PNEUMATIKY MUZE JEDINE BLBEC . TAKOVETO OPRAVY A DOVOZ STARYCH VRAKU !AT ZIJE SILNICNI BEZPECNOST DLE CESKEHO VZORU .
0/0
13.5.2003 13:02

Rambo

Způsob opravy
Proč to sundavají z ráfku? Frézovat mohu i zvenčí a tvär hříbku to má právě proto, aby to šlo strčit dovnitř, ale nešlo vytáhnout ven. Několikrát už mi to bez sejmutí z ráfku opravovali. Nebo to je kvůli tomu, bay mohli navíc účtovat demontáž - montáž a vyvážení?
0/0
6.4.2003 23:41

Pepa

Duše do bezdušovky nepatří
Několikrát jsem zůstal na cestě stát, poté, co se mi takto duše prodřela o žebrování pneumatiky. Bylo to sice ještě u žigulíka, ale tím tuplem je to blbost u moderního auta s kvalitními disky, kde jsou bezdušovky v pohodě. Jinak i údaje o rychlosti úniku vzduchu naprosto sedí.
0/0
5.4.2003 21:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.