Diskuze
Do Londýna? Raději pěšky!
Děkujeme za pochopení.
Mike
AAA AUTO
IDNES SE UKAZUJE V PEKNEM SVETLE .... VZIT SI ZA HLAVNIHO PARTNERA tak NESOLIDNI a PROFLAKLOU firmu jako je AAA je Dost HRUZA !!! Firma ktera pro MOTORISTY v CECHACH dela OPRAVDU TY NEJHORSI VECI , TOMU RIKAM REKLAMA !!! a poukazuje to na MORALKU tohoto SERVERU , proto volam ne vice AUTO.IDNES.CZ !!!! JSOU TU JINE SOLIDNEJSI SERVERY !martaseq
jo platit a poradne
sem pro at plati vsichni a minimalne 5000 za hodinovy prujezd prahou a nestihnes tag ti zacina dalsi hodina a rezidentum povolit auto pouze pokud dokazou uradum ze to maji kam zaparkovat a este by musely zaplatit 10000 rocne za znecistovani centra. tim by sme konecne udelali z prahy mrtve mesto a urady by se mohly presunout do jineho vhodnejsiho mesta. howkStan
Re: jo platit a poradne
Nejdriv vyhod od Muzea magistralu, rozumbrado.noname
čistě orientačně,
UND
Bude hur
UND
Zajimavej zpusob
Jan
Parkovat max. 24 hodin
Jirka
Proc taxi zdarma?
Goob
Jak malé děti...
dad
Mýtné
Jezdím hodně autem po Praze, bydlím na Praze 1 a tak dost zajíždím i tam. Jezdím proto, že musím - vyřizuji spoustu věcí často na opačných koncích Prahy. I když stojím na magistrále, stejně je to pořád mnohem rychlejší než městská doprava. Jednou jsem si zkusil objet to, co jezdím autem za dopoledne, městskou dopravou. Doba se prodloužila 2x - místo 4 hodin jízdy autem, jsem projezdil MHD 7,5 hodiny! A co se týče mýtného - radní se ještě nepoučili, jak zkrachoval systém placeného parkování. Místo výmyslů a vyhazovaní peněz, by se třeba mohli snažit, aby silnice nepřipomínaly tankodromy. Na mnoha silnicích jsou léta obrovské díry a nikdo s tím nic nedělá (do vedlejších ulic není radno, jiným autem než terénním, jezdit).Omezit vjezd do centra by se také dalo tím, že by policie postihovala řidiče, kteří parkují všude - na chodnících, na zákazach zastavení atd. Pokud totiž řidič nebude moci zaparkovat, tak do centra vjíždět nebude! Dále by se radní měli snažit, aby byl konečně vybudován obchvat Prahy a řidiči nemuseli projíždět centrem Prahy. Magistrála je děs, ale pořád je to nejrychlejší spojení západ-východ. Při zavedení mýtného by se v tomto státě, prolezlém korupcí, otevřely netušené možnosti magistrátním úředníkům při udělování vyjímek. A za čas bychom byly tam, kde jsme teď - všichni by měli vyjímky. Obdobně, jako jsme nyní národem invalidů (jak jinak si vysvětlit to množství takto označených aut, z nichž křepce vyskakují celé rodinky bez jakkéhokoli tělesného postižení).Martin
Auta v centru nemaji co delat
Stan
Re: Auta v centru nemaji co delat
hahaaa ! ;-)) Nenapadlo Vas treba, ze v noci jezdi mene cestujicich (nastup,vystup) a take mene samotnych prostredku MHD ??Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...