Diskuze

Do Londýna? Raději pěšky!

Hlavní město Velké Británie se stalo prvním evropským velkoměstem, které začalo vybírat mýtné za vjezd do centra. Poplatek byl zaveden 17. února letošního roku. Svým rozsahem se jedná o nejrozsáhlejší program omezení automobilové dopravy na světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mike

15. 4. 2003 17:50
AAA AUTO
IDNES SE UKAZUJE V PEKNEM SVETLE .... VZIT SI ZA HLAVNIHO PARTNERA tak NESOLIDNI a PROFLAKLOU firmu jako je AAA je Dost HRUZA !!!  Firma ktera pro MOTORISTY v CECHACH dela OPRAVDU TY NEJHORSI VECI , TOMU RIKAM REKLAMA !!!   a poukazuje to na MORALKU tohoto SERVERU , proto volam  ne vice AUTO.IDNES.CZ !!!!       JSOU TU JINE SOLIDNEJSI  SERVERY !
0 0
možnosti

martaseq

8. 4. 2003 13:11
jo platit a poradne
sem pro at plati vsichni a minimalne 5000 za hodinovy prujezd prahou a nestihnes tag ti zacina dalsi hodina a rezidentum povolit auto pouze pokud dokazou uradum ze to maji kam zaparkovat a este by musely zaplatit 10000 rocne za znecistovani centra. tim by sme konecne udelali z prahy mrtve mesto a urady by se mohly presunout do jineho vhodnejsiho mesta. howk
0 0
možnosti

Stan

11. 4. 2003 8:28
Re: jo platit a poradne
Nejdriv vyhod od Muzea magistralu, rozumbrado.
0 0
možnosti

noname

8. 4. 2003 12:57
čistě orientačně,
proč bych měl platit za vjezd do Prahy? Copak pražáci platí za to že vjedou do centra jiného města? já v tom případě budu dýchat stejné výfukové plyny jako oni když já vjedu k nim. V čem jsou spaliny mého auta horší než jejich? K čemu platím daně? na to aby poslanci měli luxusní byty, luxusní auta, a platy za měsíc jaké mám já za rok?
NE, DĚKUJI, NECHCI ZVYŠOVAT SPONZORSTVÍ TĚCHTO LIDÍ, A SYPAT VYDĚLANÉ PENÍZE DO BEZEDNÉ A DĚRAVÉ STÁTNÍ KASY.
0 0
možnosti

UND

8. 4. 2003 5:15
Bude hur
To nebudou jen auta, ale i cigarety, psi, alkohol mozna nakonec dojde i na neekonomicke duchodce a kdovi kdo si co jen jeste vymysli.
At zijou svetle zitrky
0 0
možnosti

UND

8. 4. 2003 5:07
Zajimavej zpusob
Konecne zajimavej zpusob jak zaplacnout diru v rozpoctu a vyhnout se problemum budovani dopravni infrastruktury.
0 0
možnosti

Jan

7. 4. 2003 23:36
Parkovat max. 24 hodin
No prvni vec, kterou bych v Praze udelal je, omezeni parkovani vozidla na jednom miste max. 24 hodin!
To by myslim vyresilo hlavni problem s parkovanim vozidel... Predevsim duchodcu se starymi vraky v oblasti stareho mesta, se kterymi vyjizdeji 2x do roka... Na Velikonoce a na Dusicky.
A vite o tom, ze v Londyne toto omezeni jiz existuje a funguje?
0 0
možnosti

Jirka

7. 4. 2003 22:52
Proc taxi zdarma?
To prece neni hromadna doprava. Dokonce musi zaplatit vice, protoze tam vice najezdi. Zaplatit to pochopitelne musi zakaznik....
 
0 0
možnosti

Goob

7. 4. 2003 18:44
Jak malé děti...
Tak si říkám, že se kouknu na pár příspěvků, co si o tom lidé myslí. Měl jsem za to, že tu najdu normální příspěvky normálních lidí. Ale některé příspěvky plné vulgárností, nic neříkajících argumentů a napadání druhých mě docela zarazilo. Můj osobní názor je ten, že pokud by se mělo zavést nějaké mýtné, měl by být nejdřív dokončen obchvat města a na okrajích Prahy zvýšit počet parkovišť P+R. Pro residenty udělat výjimku, aby nemuseli platit a už by nebyl důvod na žádné stěžování. Kdo Prahou pouze projíždí, pojede po obchvatu, těch pár tisíc lidí, co v centru bydlí tu extrémní zácpy neudělá a kdo bude chtít jet do centra, může nechat auto na parkovišti. Nakonec ho to vyjde levněji, než se pomalinku sunout v zácpě a možná i ušetří čas. A ten zbytek lidí by zaplatil nějakou částku peněz, která by ale zase neměla být přemrštěná.
Goob
0 0
možnosti

dad

7. 4. 2003 16:45
Mýtné
Jezdím hodně autem po Praze, bydlím na Praze 1 a tak dost zajíždím i tam. Jezdím proto, že musím - vyřizuji spoustu věcí často na opačných koncích Prahy. I když stojím na magistrále, stejně je to pořád mnohem rychlejší než městská doprava. Jednou jsem si zkusil objet to, co jezdím autem za dopoledne, městskou dopravou. Doba se prodloužila 2x - místo 4 hodin jízdy autem, jsem projezdil MHD 7,5 hodiny! A co se týče mýtného - radní se ještě nepoučili, jak zkrachoval systém placeného parkování. Místo výmyslů a vyhazovaní peněz, by se třeba mohli snažit, aby silnice nepřipomínaly tankodromy. Na mnoha silnicích jsou léta obrovské díry a nikdo s tím nic nedělá (do vedlejších ulic není radno, jiným autem než terénním, jezdit).Omezit vjezd do centra by se také dalo tím, že by policie postihovala řidiče, kteří parkují všude - na chodnících, na zákazach zastavení atd. Pokud totiž řidič nebude moci zaparkovat, tak do centra vjíždět nebude! Dále by se radní měli snažit, aby byl konečně vybudován obchvat Prahy a řidiči nemuseli projíždět centrem Prahy. Magistrála je děs, ale pořád je to nejrychlejší spojení západ-východ. Při zavedení mýtného by se v tomto státě, prolezlém korupcí, otevřely netušené možnosti magistrátním úředníkům při udělování vyjímek. A za čas bychom byly tam, kde jsme teď - všichni by měli vyjímky. Obdobně, jako jsme nyní národem invalidů (jak jinak si vysvětlit to množství takto označených aut, z nichž křepce vyskakují celé rodinky bez jakkéhokoli tělesného postižení).
0 0
možnosti

Martin

7. 4. 2003 14:40
Auta v centru nemaji co delat
a proto je spravne vybirat mytne. Vsimnete si rozdilu, jak jezdi tramvaje a autobusy v noci a jak pres den. Kdyby bylo min aut v centru, MHD by jezdilo oproti dnesku jako blesk.
Kazdy duvod PRO auta v centru mesta se da lehce vyvratit znecistenym vzduchem a hlukem.
0 0
možnosti

Stan

11. 4. 2003 8:31
Re: Auta v centru nemaji co delat
hahaaa ! ;-)) Nenapadlo Vas treba, ze v noci jezdi mene cestujicich (nastup,vystup) a take mene samotnych prostredku MHD ??
0 0
možnosti