Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O upravená auta v bazarech nikdo nezavadí

Do boků vytažené blatníky skrývající široká litá kola obutá do extrémně velkých pneumatik s nízkým profilem, spoilery vpředu i vzadu, prahové nástavce a to vše doplněné zvýšeným výkonem motoru - takovou ojetinu nepřehlédne žádný návštěvník autobazaru. Ale málo kdo si ji koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MSG

JAk to taky může dopadnout
http://www.vot.mysteria.cz 
0/0
14.3.2005 15:02

Jirik

Plus a Minus
Ahoj, jsemspolumajitelem firmy www.autalevne.com a prodavame spoustu vozu, problem PODLE ME v upravenem aute (sebekvalitneji) je takovy, ze kupujici )vetsinou prochazi etapou: 1) koupi auto, 2) snazi se vuz dat do max.puvodniho stavu jak vypadal zanova(jdou pryc veskere samolepky,...) 3) po chvili se mu zda, ze podobnych vozu vidi spoustu a pusti se do lehke upravy a ... Muj nazor je takovy, ze vetsina ridicu chce mit vuz necim odlisny, ale MUSI SI TO UPRAVIT SAM, jinak mu upravy na voze nic nerikaji a jsou pro nej spise na obtiz. Prodavali jsme spoustu vozu v tuningu (naposledy www.tuning.cz/astra) a vzdy, opravdu VZDY jsme museli jit pod cenu, a to jsem si tu astru stavel sam . Zdravim Jirik
0/0
30.8.2003 23:54

Logic

někdo si z auta dělá skvost, jiným to je jen pro zlost
Auta nebo spíše mazlíčci svých pánů se v rukou nadšených úpravců proměňuje ve skvost, který běžně na ulici nepotkáte. Zásadně nesouhlasím s výše uvedeným článkem, jelikož lidé, kteří podlehli kouzlu tuningu, věnují svému klenotu v garáži leckdy více času a peněz než kdo jiný. Neznám z nich nikoho, kdo by než vyjede na ulici, neměl auto v pořádku po technické stránce. U některých exemplářů by se možná i dalo říci, že sjely právě z výrobního pásu. Ti, kdo si takovéto upravené auto kupují, jsou lidé, kteří se chtějí odlišit od silniční šedi, která brázdí naše komunikace. A že jich utěšeně narůstá je jen dobře, protože podpisy klíči na kapotách od závistivců snad potom konečně ubydou.
0/0
21.5.2003 16:42

Petr

tuning
Nejlepší auto na tuning aspoň pro mě, protože ho mám doma, jestli se chcete pokochat tak se podívejte na http://www.peugeot-scene.ch/start.htm
Petr
0/0
15.5.2003 16:18

Joel Emanuel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 23:07

Kajo Kollar-Bratislava

per partes...
Môj prípad sa dá nazvať "vynútený tuning". Nemal som prachy na Octaviu RS v koži apod. tak som kúpil 1,6i v základnej výbave.:) A ako som zarábal, postupne som prikupoval centrálne zamykanie, elektrické motory na okná, výfuk, nechal som prerobiť čip, dal som priehľadné svetlá, zahodil som tie otrasné Continentaly a nahodil som Pirelli (rovnaký rozmer!) atď. Takže teraz mám už celkom peknú oktávku (hoci stále 1,6l)- a vozím sa už 2 roky. Keby som šetril na tú RS, nemám stále žiadne auto a ešte dlho mať nebudem.
0/0
9.5.2003 11:24

Bad.Man

:o(
No nejvic me pobavil nazor ze majitel tunenyho auta to auto vubec nesetri .... tywe kazdej spravnej tuner (pomijim ty shnily skodovkare a bawormany) si to auto hycka, v zime nejezdi .... technicky stav je pro nej alfou a omegou, po rzi nenajdes ani pamatky .... Vzkaz pro autora: Pravda ... bazary neradi kupujou, zajem asi nebude velkej ... ale jinak je to snuska kecu. Zajed si nekdy na tuningovej sraz, vybodni se na vsechny ty "gumovace a radobysprintery" a dej rec s nakym majitelem OPRAVDU TUNINGOVANYHO auta .... budes valit oci  ..... vzpamatuj se
0/0
7.5.2003 18:51

Carlos

Re: :o(
Naprosto s tebou souhlasím, vetšina vytuněných aut je fakt v super stavu, ale přesto v bazaru každej raději šáhne po běžném modelu. Je to levnější, díky předsudkům si každý myslí, že auto nebylo tak honěný, zvlášť když se od prodavače dozví, že s autem jezdil starej děda (jako vždy).
0/0
16.5.2003 12:20

had

"vytunit"
Vytuněný - to je něco jako vyhoněný ? Zní to dost podobně. Není ale lepší si pořádně zasouložit ?
0/0
7.5.2003 14:46

madmaik

Nákup tuningu
když chcete sehnat tuning car,kupte si na konci každýho měsíce časopis AUTO SPORT&TUNING,tam je soukromá inzerce.tuning carů docela požehnaně
0/0
6.5.2003 20:36

michal,chicago

oleee
koupil jsem si nove brusle.....
 
0/0
5.5.2003 19:44

Khejmll

Tunning ano i ne...
Já tedy nejsem v žádném případě přítelem těch plastů za desetitisíce.Rád si auto udělám po svém,ale abych to také někde poznal při jízdě,tzn.že ty peníze raději vrazím do nových tlumičů,brzd atd...Nechápu ty lidi,co dají na starého rapida plasty za 30.000 a pak jim to pod tím hnije a v zatáčce jsou rádi,že se udrží na silnici.
0/0
10.4.2003 14:07

Fojt

JE MI BLBE
No ja se tady asi zblaznim, kolega mi poslal odkaz na tento clanek a ja se pomalu vyvratil na zidli a to jsem na nemocenske!!!!!! je to vubec mozny??? Souhlasim ze majitele autobazaru moc do takovych aut nejdou, ale je to pouze o kseftu neeee o vztahu o tuningu!!!! Plete se zde pojem s prujmem a pak takove clanky dopadnou! Vsak vidite, majitel autobazaru s laskou k vozu, ....JInak ohlasy dobry, proste kdrypli co jen chlastaj anic jineho je nezajima, souhlasim i s nazorem a drzim se ho ze vetsina lidi si tuningovany auta nekupujou, nebo jen malo udelany, protoze si ho chteji udelat sami!!!!!!!! Tunning to je laska k vozu, originalita a znalost pomalu kazdeho sroubku auta a tim padem i kvalita a zachovalost vozu, udrzene auto v perfektnim tech. stavu, jo za to se stavim jaa, a ne huntovat auto do posledniho neurvaneho sroubku a nedat mu neco poradneho a tim bych zacal pomalu i u nekterych znamych, proste koupi a huntuji a huntuji a autu daji jen to nejmensi a paaak,... KAzdy ma neco a tunning, delany soukrome samozrejme ne firmou na zakazku (leda nejaky spec. upravy, treba na motoru, ktere nemuzes ani udelat sam) je uzasny hobby a ukazka jaci jsme! HOWG at ziji tunningari fsech zemi SPOJTE SE A NASERTE TEM POUZE LEVNYM UZIVATELUM NA HLAVY KTERI SI VOZU NEVAZI §!!!!
0/0
10.4.2003 12:39

ciza

tuning vs. kvalita
podle meho skromneho nazoru bych se spise domnival ze vetsina tuning aut - zde mam na mysli auta ktera nemaji jen par nalepek a novy zarovky - je v dokonalem stavu, protoze majitele techto vozu touto cinosti ziji a auto se stalo jejich zivotvni laskou (je jedno kterou v poradi priorit). sam jsem si poridil auto cca. pred rokem a za tu dobu do nej nacpal dost penizku ale dela mi to poteseni a rozhodne sve auto NEHUNTUJI protoze to co si clovek koupi za sve toho si vice ceni a setri to!  o auto se staram jako jsem se nikdy o nic nestaral snad krome bytu..! vse na nem se snazim zdokonalit!
Toto si myslim je pripad vetsiny lidi kteri timto "sportem" ziji!! Proste je to zabava a rozhodne lepsi nez napr. cinnost hospodska!
0/0
8.4.2003 13:07

ceti

alespon je na co koukat
Rad zajdu do bazaru jenom na "cumendu", tak proc ne ? Pokud si auto budu upravovat sam, budu na nem znat kazdej sroubek ale uz nekym upraveny auto koupit bych nechtel..to pak nejni ta radost..
0/0
8.4.2003 12:59

LARRY

Můj názor na tuning.
TUNING je moc krásná věc.Je to můj koníček a dokonce i oblast podnikání/tuningové úpravy karoserií/.Sám bych si v autobazaru upravený auto nekoupil,protože tuning je hlavně o individualitě.Určitě bych si za ty peníze to auto představoval "trošinku" jinak.A navíc-tuning je o tom-něco si sám vyrobit a né dát velký kačky za upravený auto a dělat machry,ikdyž sám budu na práci levej jak šavle.Uznejte-není lepší koupit obyčejnou sériovku a pustit se do úprav sám a vytvořit si vlastní originál,který nikde jinde nepotkáte?Vždyť auto podle vlastní představy je snem snad každýho pořádnýho chlapa/s vyjímkou vypitejch mozků,co věčně vysedávaj v hospodě,jsou bez zájmů a doma na dvorku jim hnije rezatá stopětka/.Ať jsou úpravy na autě více či méně povedené,vždycky je třeba ocenit vykonanou práci a zájem pro věc!Čágo LARRY
0/0
8.4.2003 10:36

Speedy

Jsem vysmátej tady z těch lidí, co raděj, jestli si má někdo raději vyvařit prahy a nebo nasadit křídlo. Hoši, kde žijete? Když mě rupte v bedně, tak si na auto klidně namontuju křídlo z WRC. A pak lidi co se vyžívaj v tuningu většinou nejezdí rezatejma křápama bez prahů. Spíš jde o nový auta a ty starší upravený bývají udržovaný v super stavu. A prosim nepovažujte za tuning pět nálepek rally sport, tři antéty, deset světel a děravý výfuk. Tuning je spíš upravený podvozek, lepší kola, laděné svody a výfuk, upravené sání, no a znám lidi, co si do toho daj i ostrou vačku, odlehčí písty a upraví setrvačník. Jo mimochodem, co říkáte chipy. Kámoš má Leona TDI 130 kobyl a nechal si upravit řídící jednotku a prý by to mělo mít teď 150 koní, ale nikde to není poznat, akorát účet provětral o třiadvacet litrů. Tak to vzal na brzdu je na 134 koních a tak se začal dohadovat s firmou o peníze.
0/0
8.4.2003 8:36

Re:
Otazka je kolik to melo predtim. Druha vec je taky to , ze se chiptuningem vetsinou vylepsi prubeh krouticiho momentu. Dle meho nazoru je toto dulezitejsi nez vykon v zavratnych otackach (a to plati specialne pro preplnovane vznetove motory)
0/0
6.5.2003 16:48

Batman

Su pro tuning !!!
Tož déte si vrtulu a křídlo a bedete jako já ogaři !!!
0/0
8.4.2003 8:27

jirka 363

????
je taky rozdíl jestli auto je po člověku, který auto uděla nabo si ho člověk udělal sám. Pokud jste si auto postavil vlasníma rukama chováte se k němu jako k miminku. máte k němu vztah. pokud koupíte auto ž udělané a nevidíte za těma úprava spoustu práce, nejste schopen toto vše docenit a k autu máte jiný vztah.
0/0
7.4.2003 21:41

Autičkář

To Punto vypadá dost dobře! Rozhodně o třídu líp než ta trapná fabie, co tam prudila minulý týden.
0/0
7.4.2003 17:01

antiuneři jsou ....

ČŮRÁCI !
 JSTE BANDA MAGORŮ CO ASI NEMÁ CO DĚLAT A TUDÍŽ BLBĚ KECÁTE O NĚČEM... CO SE VÁS NETÝKÁ  .
Sám tuningem žiju a musím se jen smát nad zabržděným dokazováním toho, či onoho. SERU na Vás antituneři. Běžte si do svých hospod za svými "koníčky", moc Vám to totiž  "závidím" blbečci!    pivari a jinííííí...... 
TUNING COMUNITY RULEEEEZZZZZ
M298
 
0/0
7.4.2003 13:47

Otakáro

Re: Pohlavní oragáni hanlivě na šest
Jse zvědavej, jak to tady dlouho vydrží
0/0
7.4.2003 17:00

2525

Re: ČŮRÁCI !
Podle Tvého vyjadřování tipuju, že si brzo budeš ladit leda tak postel a noční stolek v Bohnicích... Děsím se potkat Tě na silnici.
0/0
8.4.2003 7:56

2525

naprostá pravda
Pár takových aut jsem už viděl v bazaru, a většinu z nich bych opravdu nechtěl. Ono totiž podle vnějšího vzhledu vozu lze poznat, kdo s ním jenom jezdil, a kdo si s ním navíc léčil komplexy ..... Situaci v zahraničí neznám , ale u nás mám dojem, že 90% tuningářů je těch, co si lepí na starý křáp křídla, přitom by spíš potřebovali vyvařit prahy, vyměnit čepy v nápravě a tak ....
0/0
7.4.2003 13:20

Zdeněk

ať se každý stará o sebe, i média
Typický příklad dnešní doby v České republice - média a hloupý lidi co nic neumí a nedokázali kecají do všeho,..      .. auta upravují ty lidé, kteří se o ně zajímají, lidé pracující v automobilovém průmyslu a samozřejmě ty pro které je auto koníčkem,
a kdo něvěří ať se podívá např.  za kopečky do SRN 
0/0
7.4.2003 8:12

Nefašoun Český

Re: ať se každý stará o sebe, i média
To je svatá pravda. V SRN jezdí spousta teploušů v upravených starých oplících a snaží se závodit  s mercedesy a BMW.
0/0
9.4.2003 13:51

tuner

Blázni?
No já si myslim,že blázen je spíš ten co má sériovou škodárnu nebo jinou srágoru s liščím ohonem na anténě a tiše závidí pěkně udělanejm autům.Takovej člověk cpe ročně tisíce aby ten svůj vrak udržel na silnici zatimco tuner si koupí kárku zahraniční upraví ji podle svých možností za větší peníz a věřte,že do ní moc ročně dáte 100xmíň investic na provoz než do nějaké seriovky nebo starýho šrotu.Jo a jak autor psal o tom,že upravená auta většinou bývají zničená a ve špatnym stavu to je snad největší blábol stačí zajít na nějakej sraz neuvidíš tam auto ve špatnym tech.stavu.Zato zhuntovanejch rezatejch seriovek co lítaj díra nedíra přes obrubníky a divý se když s upravenym autem jedeš opatrně je hodně hlavně závistivejch vytuplejch hlaviček.Čágo !!
0/0
5.4.2003 14:10

kimirsen

jezisi, ja tu klavesnici utopim, tolik preklepu.
0/0
5.4.2003 11:29

kimirsen

tuning beru. ale ona je otazka co je tim tuningem chapano a jak je to provedeno. nekterym autum, spise vsak jejim majitelum se nelze nezasmat. vse je sice veci osobniho vkusu a kadrovat auta co prijedou dejme tomu do brna na sraz je nemozne. ale v okamziku, kdy se na aute objevi nalepka na vicku nadrze, cerne folie na oknech, falesna klec /treab jen z celniho pohledu/, neco na zpusbo leseni misto vyuku /jen at to rve/ silene barevne kombinace /namichane z barev podivnych kvalit/, barvena palubni deska, cokoliv houpajiciho se na zpetnem zrcatku, falesne sani na kapote /zejmena ta co jsou falesna uz pri pohledu zdalky/, brutalne velke nalepky na jakemkoliv miste auta /zejman firem produkujicich vyrobky, ktere se na danem aute rozhodne nemohou vyskytovat. videli jste snad behat auto s gumami nike, nebo s potahy sedacek no fear? ale i v okamziku kdy tam mam repro od magnatu, tak nechapu proc bych jim mel delat reklamu velikosti zadniho okna, kor kdyz to neni na tom aute to nejpodstatnejsi, nebo snad je?/, potahy sedacek, neony v svetlech /pod autem jsem to ochoten jakztakz chapat, oblblo vas fast and furious, ale myslim, ze ty penize bylo lepsi dat do podvozku, kor na nasich cestach./ a tak dale. proste tyto veci mne privadi v uzas. mit tohle na aute, tak se stydim. a co se tyce audia, ano, kazdeho to svede "vyhulit" si svou oblibbenou sklabu naplno, parkrat, to je proste normalni, pudove, ale radeji slysism motor. a krom toho je blby neslyste aut s pravem prednosti jizdy, nebo tramvajaka brzdiciho ocima. to se pak nedivte, ze to v tech bazarech nechteji.
0/0
5.4.2003 11:26

tommy-www.tuningx.wz.cz

"tuning"
no tak nekteri vubec nevite o cem mluvite,dalsi vubec netusej ani prd o tuningu a delaj chytry,a vy co tuning odsuzujete,nelibi se vam,tak to nereste,jedte si na chaticku a vyblbnete se na zahonku,kazdej ma nejakej konicek,jestli tuning nebo letadylka,je to jeho vec.Dalsi vec,clanek lehce mimo,znam minimum tuneru ktery svoje auta trapej nebo s nima jezdej jako prasata,my si svejch aut narozdil od normalnich aut vazime.Pro ctenare kterej tu psal ze impreza natrhne golfa kdy  se mu zachce,kamo aby jsi se nedivil,az potkas golfa vr6ku s turbem,nebo corrado vr6 z biturbem,pak jen uvidis jak vw vypada ze zadu,si vsichni myslite ze kdyz koupite karu za mega,a druhej ma jen za dve kila ze vam to nemuze ukazat,to je totiz tuning,udelat z niceho nic. VW RULEZZZZZZZZZ
0/0
5.4.2003 2:17

GJ

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 23:36

qwerty

kazdopadne dost velky magori jsou ty, co v tom jezdej po silnici. kdyz vidim "nadupanyho" golfa s kridlama jak vod raketoplanu a cernejma voknama, co pres ne musi bejt fakt dobre videt, a jeste k tomu desne vosolenej woofer s poradnou tuckou, aby byla slyset aspon kilometr pred autem, tak se hned radsi klidim do skarpy, protoze je mi jasny, co v takovy kare jede za super-ego.
0/0
4.4.2003 18:48

Ales

magori
Tuning delaj akorat ty nejvetsi magori .
0/0
4.4.2003 15:53

Ondra

Re: magori
Jo magoři jako třeba lidé z AMG, AC Schnizer, ZENDER, Alpina, Carlsson, Breyton, Nothelle, Hartge, Brabus.... jo všichni a spousta jejich zákazníků jsou magoři, jen ty jsi úplně normální
0/0
4.4.2003 16:54

Ales

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 17:03

Ondra

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 17:22

Luke 288

Re: magori
kamaráde ten tvuj obrázek nemá s tuningem nic společnýho. Uvědom si o čem tuning vůbec je. Je o zlepšování jízdních vlastností auta. Jo, jezdí spousta olepených aut u kterých to nefunguje. Ale sám si dal dost blbej příklad. Když vidíš nadupanýho Golfa, tak jenom závidíš, že Ti napráská kdy si vzpomene, to že Ti vadí černý folie svšdčí jenom o tvý stupiditě, protože kdybys někdy seděl v autě s foliema, musel bys vědět, že i z těch hoooodně tmavých je vidět uplně bezvadně. Takže klídek a nezáviď.
0/0
4.4.2003 22:41

Luke 288

Re: Re: magori
A tak sorry, pro Tebe byl jenom kousek, zbytek byl pro quertyho, nějak jsem to poplet.
0/0
4.4.2003 22:43

EMIL

Re: Re: magori
zkus se projet s cernejma foliema na oknech po zapadni evrope, budes oblibenec vsech policejnich okrsku.
0/0
14.5.2003 9:29

HonzaC

blbost
Kdyz uz se tu resi neco co vlastne ani nejsou reakce na clanek, tak Vam taky neco pridam, na co tuning??? na co vykonou karu??? znam lidi co maj nadupany kary, ale jezdit teda moc neumej, znam lidi co natrou prdel nekomu s rychlou karou jedna dve, umeni spravne radit a pracovat se spojkou a plynem bych rekl umi malo kdo, to je docela dulezita vec a ne vzdy jenom vykon a auto obleceny do plastu, to se mozna hodi tak na sadomaso
0/0
4.4.2003 15:36

Dusty

Škoda 120...
Už jste si někdo povšimnul, že se Škodovky 120 nějak vymknuly tehdejším výrobním možnostem? Nemluvím teď o motoru ale o kastli... Jo jasně, dneska už se málokde najde nějaká ta dobrá "nerez"škodovka, ale při pomyšlení na to, že i pitomej Favorit je mladší a je tak hnusně hranatej apod. A když se taková 120ka hezky vyšperkuje, to je radost počučet...
0/0
4.4.2003 15:18

Pavel L

Ja mam taky vytunino!
Pred 12 lety jsem si sletoval fakt super otackomer na LED diody a fachci dodneska. Krasny pocit kdyz muj favous toci 5000 rve kaxvine a sviti cervene ledky. Proste Náááááádhera!
0/0
4.4.2003 15:15

Dusty

Re: Ja mam taky vytunino!
Na interieru se dá udělat lecco... když se ti to líbí??? Tím ale nepovedenou verzi škodovky, nebo jak ty říkáš favouše, nevystříbříš...
0/0
4.4.2003 15:20

Australan

už jste slišeli o Nissan Skyline, burani?
Hoši východoevropský, už jste slišeli o autech jako Nissan Skyline GTR, nebo Holden Commodore HSV? Asi ne, protože by jste tady nesrali z nějaké WRX Sti. Na naše poměry je to asi rychlé auto, ale jinde, jako je Japonsko nebo Austrálie se mu smějou. Až bude mít Impreza 550 koní, tak se ozvěte, závodníci.
0/0
4.4.2003 14:52

Ondra

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 15:04

Luke 288

Re: Re: už jste slišeli o Nissan Skyline, burani?
Skyline je krásnej!!!!
0/0
4.4.2003 22:49

Tosuja

Re: už jste slišeli o Nissan Skyline, burani?
550 koni uz je kravina, prinejmensim v nasich podminkach (na nasich cestach). Na cestu to rozumne nepreneses (nechapu radost z hrabajici trojky nebo ctyrky). Co staci, je mit 180 koni v peugeotu 205. Radosti si s tim uzijes nehorazne. A nejakych 240 km/h z toho taky vytahnes, kdyz uz te prestane bavit zivot. Kdyby to byla ctyrkolka, tak pochopim jeste rekneme 250 koniku.
0/0
4.4.2003 15:18

cestovatel

Re: už jste slišeli o Nissan Skyline, burani?
Nikde, nikdy jsem nevidel vic buranu nez na Bali ci Hong Kongu po priletu letadla z Australie. Navic jsou pekne tlusty. Trochu se divim, ze se nechvasta jakyho ma Forda SUV.
0/0
4.4.2003 15:19

john

Re: už jste slišeli o Nissan Skyline, burani?
Neco mi rika, ze prumernej Lancer Evo (klidne i starsi nez VII) tomu tvymu Skyline GTR natrhne na obycejny silnici zadek kdykoliv a kdekoliv ... ono je neco jinyho jezdit rychle na letistni draze nebo na dalnici a neco jinyho je protahnout rychle normalni okresku
0/0
4.4.2003 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.