Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě klesá prodej

Mladoboleslavská automobilka Škoda na začátku roku na domácím trhu zaznamenala výrazný pokles prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Uz je to tady!!
Skoda Mlada Boleslav dnes potvrdila ze bude montovat do automobilu Superb Junior , 3 valcove motory z Fabie, vedeni Skodovky si od tohoto slibuje ze tento novy automobil ma mit nejmensi spotrebu ve sve tride. V soucasne dobe Skoda testuje nove zaveseni predni napravy, ktera bude s novym motorem znacne odlehcena a po probehnuti testu ma vuz pripraven k vyrobe na konci letosniho roku.
0/0
15.4.2003 20:13

Mike

AAA AUTO
IDNES SE UKAZUJE V PEKNEM SVETLE .... VZIT SI ZA HLAVNIHO PARTNERA tak NESOLIDNI a PROFLAKLOU firmu jako je AAA je Dost HRUZA !!!  Firma ktera pro MOTORISTY v CECHACH dela OPRAVDU TY NEJHORSI VECI , TOMU RIKAM REKLAMA !!!   a poukazuje to na MORALKU tohoto SERVERU , proto volam  ne vice AUTO.IDNES.CZ !!!!       JSOU TU JINE SOLIDNEJSI  SERVERY !
0/0
15.4.2003 17:49

Jenda Benda

Nejsou pěkný a technika je průměrná. Má vůbec Octavia boční airbagy? A nejlepší motory tam taky nemontují a když chcete lepší TDI, tak si připlatíte, tak je skoro lepší už koupit VW nebo Seat. A benzínový dvoulitr a 85 kW? To má konkurence v 1.6, 1.8T (150k) sice není špatná, ale většina dvoulitrů není o moc horší, navíc maj lepší spotřebu a lepší krouťák.
0/0
15.4.2003 14:41

Martin Horacek

Re:
Cau Jendo Bendo, vis co precti si poradne nebidku Skody a pak mudruj - www.autonaprani.cz - tam najdes odpovedi na Tve dotazy.
0/0
15.4.2003 17:51

Jenda Benda

Re: Re:
Hm, tak jsem na to koukal a za ty prachy je lepší vzít Boru a nebo si připlatit pár kaček a mít o třídu většího Passata. Adie Škoda.
0/0
18.4.2003 8:04

Nox

Jen sem se tuhle díval jak vyhrála Škoda auto roku v GB, další ocenění získala v Itálii atd... A pak taky na to jak Britská policie a hasiči objednávaj 150 Octavií RS. Lidi co sem píšou že škoda je výrobou někde v roce 89 asi nemaj moc pohromadě. Jen by mě zajímalo v čom jezděj oni, a kolik jim je.
0/0
15.4.2003 14:26

Jenik

Re: Hasicska Skodovka
Proc si myslis ze si ti hasici kupujou Oktavii? Protoze je to nejlevnejsi nemecky auto na trhu, kdyby to deleli v Bulharsku tak to budou kupovat od Bulharu. Jasny vorechu?   to cumis co
0/0
16.4.2003 1:37

MI7

Re: Re: Hasicska Skodovka
Jenže oni ji v Bulharsku nedělají, máš smůlu! A zamysli se nad tou slátaninou, kterou jsi napsal.
0/0
17.4.2003 13:49

PetrP

Škodovky a leasing...
Nedávno jsem si řekl, že bych si mohl koupit nový vůz - poprvé v životě... Líbila se mi Fabie, a tak jsem zašel do autohausu a nechal si vysvětlit podmínky leasingu. Odcházel jsem zdrcen realitou dneška a neuvěřitelnými podmínkami, jednoznačně a jednostranně vyhovující leasingové společnosti: za uzavření smlouvy 4.500 Kč pro leasingovku (tedy za podpis na smlouvě, jinak vůz než ho splatíte, patří stále leasingovce), navýšení ceny o 65.000 (rozložení splátek na 4 roky), nemluvě o problémech, když vás někdo nabourá, či vám vůz někdo odcizí... Prostě bych musel být blázen, kdybych do tohohle šel... Jinak se ani nedivím, že Škodovka neprodává. Vedení Škodovky by totiž mělo přehodnotit svůj postoj k jednotlivým leasingovkám. Podle mne právě ony blokují to, aby po silnici jezdila nová, ale hlavně bezpečná auta, a ne 25 let staré vraky Š 105-120, včetně vozů VAZ, atd. Nestálo by za úvahu změnit systém a snažit se zadotovat třeba právě Fabie, či cokoliv jiného takovými podmínkami, aby si ji mohla dovolit i mladá rodina??? Vyplatí se to jim i nám, kteří po silnicích jezdíme denně. Co vy na to?
0/0
15.4.2003 8:40

Martin

Re: Škodovky a leasing...
No nevim proc zrovna podpora pro skodovky, to je trochu sila a zadny urad pro ochranu hospodarske souteze by tohle nikdy nedovolil a je to tak spravne. Pokud vim, tak Italie praktikuje nejaky system, kdy je prispivano na nakup noveho auta a podporuje se tim obmena vozoveho parku, ale 100 procentne to neni jen na Fiaty . Co se tyce leasingu, konkretne u Skodovky SkoFIN nechce zadny poplatek za uzavreni smlouvy a muzete pri trose stesti najit i leasing s nulovym navysenim. Pral bych Vam zazit leasing pred 5 lety, to byly teprve podminky, dneska uz je to v pohode a zda se, ze jde konecne aspon trochu o podporu prodeje a ne jen rejzovani penez. Leasingovka take musi aspon neco vydelat, ale jsme bohuzel v CR, takze tady holt cekame ze nam nekdo pujci penize na 4 roky zadarmo. Jeste k tomu, ze auto neni vase, to je ale vykoupeno dostupnosti leasingu. Muzete si vzit spotrebitelsky uver a auto bude hned vase, ale zase budete muset vic papirovat a dokazovat, ze na to mate. Kazdy si vybere.
0/0
15.4.2003 10:20

Troll

Re: Škodovky a leasing...
No tak si vezmi spotrebitelsky uver, to resi spoustu bolesti s leasingem...
0/0
15.4.2003 13:50

Xray

Re: Škodovky a leasing...
Něvěřím svým očím. Zadotovat? He! Leasing není problém Škody ale leasingovek. Jejich podmínky jsou stejné u jakéhokoliv auta a značky. Jejich služby jsou patrně předražené ale využívá je stále víc Čechů. Češi si totiž zvykli žít na dluh. Ale všeobecně platí buď dej hotový, nebo si vem leasing a plať jak mourovatej. Takže pane pokud na to nemáte, vemte leasing, pokud se vám ani ten nezdá, choďte pěšky. Váš příspěvek mi zavání socialismem.
0/0
15.4.2003 13:55

Santa

Škofin? Nikdy více!
Vážený pane, tržní hospodářství si žádá gramotného a informovaného spotřebitele. Kdo nechce naletět na první nevýhodnou nabídku, musí srovnávat s konkurencí, což znamená nejprve posoudit nabídky jednotlivých výrobců aut, pak obejít více prodejců, srovnat si jejich nabídky - spousta prodejců nabízí slevy, které z mnoha důvodů neinzerují (např. většina dealerů Škoda dává 4% na nově objednané auta včetně akčních modelů - varuji před skladovkami). Tak se dopracujete ke konkrétní výsledné ceně a s tou pak musíte obejít resp. obmailovat všechny leasingovky - budete překvapen výsledky, Škofin a ČSOB jsou opravdu nejdražší, např. Česká Spořitelna nebo ČP naopak jedny z nejlevnějších. Taky si ujasněte výši spoluúčasti na havarijním pojištění, právě v pojistkách nakonec bývá největší rozdíl. Bouračka u leasovaného auta nebývá problém, hlavně proto, že je auto každopádně pojištěné - mám s tím bohaté zkušenosti... To že auto zůstává v majetku leasingovky je jedním z principů leasingu, jenom je třeba být opatrný na různé regionální společnosti náchylné na krach, to by pak byl problém. Spousta prodejců už pochopila situaci a ochotně pomůže s výběrem leasingovky - netrvá na té svojí.
0/0
15.4.2003 20:48

Roman

Re: Škodovky a leasing...
Sorry, ale nechcete toho nějak moc? Také jsem měl leasing a to už v roce 1996, kdy podmínky byly děsivé a měl jsem co dělat, abych utáhl rodinu plus Felicii. Nakonec jesm to přežil, ale nesouhlasím s tím, že by si dnes někdo měl lebedit. Dnes jsou podmínky hodně dobré a záleží na každém, jestli se umí chytit práce a otáčet se. Sociální případy nemám moc rád. Buď  se smířím s tím, že na to nemám a jezdím třeba Škodou 105 a nebo začnu více pracovat. Takže je-li leasing nevýhodný, což je, pak jděte do banky.
0/0
17.4.2003 10:56

Jenik

Diplomaticke parecky a holoskody
Vyroba lepsiho zbozi na export ma dlouhou tradici, pamatuji se, ze vsechno co slo na export bylo vzdy kvalitnejsi nez to co bylo pro vnitrni trh. Sklo, motorky, baleni piva, auta, sunka, parecky pro diplomaty, tramvaje a spousta jinych veci. V mototechne se pak prodavali vyholena embecka - zvyk je zelena kosile. Podobne to praktikuji i v Mexiku.
0/0
14.4.2003 17:54

škoda vlastniti škodu

škoda vlastniti škodu
Že by i čeští zákázníci dostali rozum? Pokud vezmu cenu, výbavu, jménoˇjakékoliv škodovky, a srovnám to s produkcí vyspělých civilizací, škodovka jasně prohrává. Za cenu fabie jsme pořídili Mégana se vším všudy. Mégan vypadá jako auto, Fabie se svým hnusným čumákem,  palubní deskou á la trabant, poruchovostí atd. se nedá ani autem nazvat. Všimli jste si navíc, jak vypadají škodovky v základní výbavě pro náš trh a jak na vývoz? V zahraniční kdysi dělali speciální, očesaná auta pro nás, ale snad už od toho upustili. Takže za stejný či dokonce menší (akce) peníz koupíte zahraniční auto lépe vybavené  než ubohou škodovku. Škodovka má akci jen při konci výroby nebo když nejdou na odbyt. To je naštěstí pro potencionální kupce v poslední době prakticky neustále. Jelikož vlastním škodovku, chytám se za hlavu, kde se furt mohou vyskytovat nové a nové závady. Provoz je díky  závadám neúměrně drahý. Pravidelné servisování v autorizovaných servisech nic nepomáhá, je to jen další tahání peněz z kapes. Vždy se něco objeví, a  i to co mnohdy před návštěvou servisu fungovalo.  Nejsem  na  auta  žádný  ras,  obdobné zkušenosti má i mnoho dalších majitelů.  Stačí poslouchat ve frontě, než na vás přijde řada v servisu. To člověk ani nevěří, co všechno se na škodovkách může vyskytnout  za  závady.
Je faktem, že až budu příště kupovat nový auto (jestli se na něj zmůžu), škodovka to rozhodně nebude.
0/0
14.4.2003 16:01

navratp

Re: škoda vlastniti škodu
Máte pravdu v tom ´, že Váš Megane byl v akci protože už je 7 let starý a tomu odpovídá cena kterou může dovozce chtít.To že Škodě klesne prodej doma svědčí o tom, že český zákazník jde po ceně. Viz hypermarkety ,salám je tam levný ale zase neobsahuje maso.
0/0
15.4.2003 12:42

Xray

Re: škoda vlastniti škodu
hlavní důvod tvého příspěvku bude tvá hloupost a zakomplexovanost. nevíš o čem mluvíš. megan je dobrý auto ale říct že škodovky jsou vraky může v dnešní době jenom v.ůl.
0/0
15.4.2003 14:00

Otakáro

Re: Re: škoda vlastniti škodu
Asi  máš  se  škodovkama  samé  dobré  zkušenosti,  jinak  bys  neurážel  někoho  titulem  "vůl" ,  že si  dovolil  tvou  škodovčičku  správně  zařadit  mezi  vraky.
Vezmu-li  historii,  tak  už  120ky,  jen  co  vyjely  z  fabriky,  byly  nepodařené  vraky. Favoriti  byly  v  tehdejším  komunistickém  bloku  na  tehdejší  dobu  supr  a  Felicie  byla asi  hřeb  produkce  okřídleného  šípu.  Byla  to  vlastně  vychytávka  konstrukčních  vad  na  Favoritu. Pak  už  následují  jen  nevzhledné  paskvily  typu  fabia,  octavia  či  superblb.
Kdo  trochu  se  škodovkami   jezdí  a  pravidelně  je  servisuje,  tak  ten  se  nastačí  divit,  co  všechno  se  na  škodovkách  může  pokazit.  O  tom  svědčí  vyslechnuté  hovory  zákazníků  s  přejímacími  techniky,  když  člověk  musí  čekat  ve  frontě,  až  na  něj  přijde  řada.  Proto  si  škodovka  může  dovolit  mít  po  celé  republice  tolik  servisů,  protože  je  pro  ně  práce  habaděj.  Není  to  však  tím,  že  škodovka  je  ve  skladbě  vozidel  nejvíce  zastoupena.  Vždyť  většina  majitelů  po  uplynutí  záruky  přestane  do  značkových  škoda-servisů  jezdit,  protože  by  se  nedoplatili.  Ti,  co  zůstávají  věrni,  jsou  podnikatelé,  co    mohou  dát  drahé  opravy do  nákladů,  a pak  líznutiny,  což  je  podmínkou  smlouvy.  Běžným  motoristům  nezbývá  nic  jiného  než  garáž  místního  vesnického  všeuměla,  nebo  se  živit  nepoctivě  a  na  takovéto  věci  si  nakrást  díky  našim  polistopadovým  kvalitním  zákonům,  které  zlegalizovaly  do  té  doby  činnost  označovanou  jako  trestnou.  Láska,  pravda  a  "demokracie"  pro  horních  100 000  zvítězí ...
0/0
23.4.2003 14:24

filip

Bavite sa o autach, ale tema je skor fabrika
Nie som odbornik na automobily, ale co tak obcas sledujem spravy, stale su dake problemy so samotnou fabrikou. Asi najkomickejsie bolo, ked skodovacki odborari strajkovali za to, ze nechcu vyrabat "Trabanty". V bratislavskej fabrike sa vyraba kazdu chvilu nieco ine a nepocul som ani naznak nejakej nespokojnosti. Momentalne presla na vyrobu luxusnych vozidiel.
0/0
14.4.2003 6:42

t7821
0/0
12.4.2003 16:19

Bedřich

Ceny Škodovek
Auta jsou normální spotřební zboží. Porovnejte cenový vývoj u jiného spotřebního zboží s auty. Porovnejte ceny aut v Evropě (liší se až 0 50% a v USA  kde srovnatelné auto pořídíte o 1/3 levněji. K tomu přidejte průměrné platy u nás a vyjde Vám, že ceny aut v ČR jsou luxusní a to i u malých aut. Výrobci se sdružují do koncernů, používají jednu platformu (motory, podvozky atd.) pro různé značky, čímž výrobu zlevňují, ale konečné ceny aut rostou. Pak ať výrobci a prodejci nepláčou nad tím, že to peněženky zákazníků neutahnou. Cílem výrobce je tvořit nadměrný zisk, aby mohli skupovat konkurenci (Mercedes, Volvo.... ). Až budou ve světe čtyři automobilky, tak si ceny jistě domluví a bude to minimálně stejně blbé jako dnes. Při připočtení dalších nákladů (pohoné hmoty, oleje, pneu, pojištění pvinné i havarijní, dálniční známky, parkovačky, STK a dále a dále) , je nové auto v ČR skutečně drahé.  Výsledná cena nákladů na km v poměru k platu je neúměrná.
0/0
12.4.2003 9:26

navratp

Re: Ceny Škodovek
Pravda je že auta u nas jsou drahá prakticky jako jinde ve světě. Že jsou malé platy u většiny oby- vatel to má trocu jinou příčinu. Za to nemecká, francouzská ani italská automobilka nemůže.
0/0
15.4.2003 12:53

Honzik

Trivalcovy SuperB!!!
ma zvratit situaci a srazit konkurenci na kolena, ptejte se u svych dealeru skoda.
 
to budete teprve 
0/0
12.4.2003 1:23

Jan

To je jenom trening na to az se zacnou delat poradny auta
v tech dvou novych tovarnach v Cechach, pak ty plecky konecne zmizej ze silnic uplne.  at zije neviditelna ruka
0/0
12.4.2003 1:10

PetrV

NEMYSLÍM,ŽE BY ŠKODOVKY,RESP. OKTÁVKY BYLY AŽ TAK PŘEDRAŽENÉ...
Mám oktávku r.v.2001 za 560tis.
Dlouho jsem v té době váhal nad jiným autem...nad pasatem,mondeem atd.
Ano, pasat-je to větší auto a stál jen o 30tis více a mondeo jen o 20,ale byly to jen 1,6 resp. 1,8 a pomalu nemely ani okna v el., mondeo, laguna  to samé. Pokud chcete podobnou výbavu,podobný motor,tak to bude min 850tis
Jak si tady čtu,tak si myslím,že se porovnává nemorovnatelné. Většina píše oktavka x passat oktavka x mondeo...pokud je mi známo,tak je oktávna na platformě A3ky, Golfu, Leonu příp.Bory a myslím,že v porovnání s těmito je nejen srovnatelná,ale lepši.
Záměrně uvádím jen koncernové konkurenty, protože si myslím, že se tak dájí hodnotit jednotlivé parametry-cenu, rozměry, jízní vlastnosti, ceny dílu, dostupnost servisu
0/0
11.4.2003 18:59

Martin

Re: NEMYSLÍM,ŽE BY ŠKODOVKY,RESP. OKTÁVKY BYLY AŽ TAK PŘEDRAŽENÉ...
Zajimave, ze spravne pises, jak se Oktavka porovnava spatne a sam ji cenove srovnavas s Mondeem a Passatem, kteri jsou o tridu vyse.
0/0
14.4.2003 8:58

pupak

opravdu tak špatné prodeje?
mám údaje za první dva měsíce: 1)Škoda 9436ks, oproti stejnému období 2002 pokles o 1.76%,2)Peugeot 1128ks, pokles o 7.16%, 3)Renault 1099, pokles o 15.33%, 4)VW 1025ks, nárůst o 2.05%. Nárůst prodeje měli. Opel, Citroen, Ford, Toyota ale to jsou celkové prodeje 250 - 400 ks měsíčně, např. Fiat (11. místo)měl prodej za první dva měsíce 364ks, pokles5.94%. Tak nechápu co všichni hysterčíte jaký má Škodovka problémy, že omezuje výrobu Superbu o 80 ks? Ale taky potřebuje o 230 Fabií denně víc, jen kdyby měl takovýhle problémy každej výrobce.Ať se jdou všichni ostatní bodnout.
0/0
11.4.2003 16:18

PetrV

Re: opravdu tak špatné prodeje?
souhlas, nevím o co tady jde všem těm odpůrcům ŠkodyAuto
0/0
11.4.2003 19:02

miro

Tři důvody, proč Škodovce klesá prodej
Jak jsem někde četl: jsou tři důvody, proč Škodovce klesá prodej. Jmenují se:
1. Fabia
2. Octavia
3. Superb
0/0
11.4.2003 13:57

Sp

Re: Tři důvody, proč Škodovce klesá prodej
miro, v ustavu pro choromyslne uz zavedli Internet ?
1. Prodej Fabie stopa, tudiz nemuze byt pricinou poklesu
2. Octavie je skvele, prakticke a hezke auto
3. Superb ma svuj zenit pred sebou
0/0
11.4.2003 17:29

Jenda

Re: Re: Tři důvody, proč Škodovce klesá
Nechtel bych pred sebou mit takovej zenit jako superb
0/0
12.4.2003 1:26

Martin

Re: Re: Tři důvody, proč Škodovce klesá prodej
Oktavie je hezke auto jak pro koho . Mozna pro toho, co ma rad uniformy.
0/0
14.4.2003 8:59

navratp

Re: Re: Re: Tři důvody, proč Škodovce klesá prodej
Proč?
0/0
15.4.2003 13:03

Martin

Re: Re: Re: Re: Tři důvody, proč Škodovce klesá prodej
Protoze ji z dalky nepoznate od Fabie nebo Superba. Je uplne stejne a to se mi nelibi. Dalsi vec je, ze jich u nas jezdi tolik, ze to je jak nosit uniformu. Proste se rad lisim.
0/0
15.4.2003 16:43

XRM

Skodovky jdou někam
Myslím že by s koncepcí škody měli opravdu něco udělat. Je to celkem slušné auto, ale zbytečně drahé. Je lepší si dnes koupit dobře vybavenou C3 nebo hezoučkou 206. Spotřeba u těchto autíček s dieslem je do 5 litrů. A ještě pro mě rozhodující maličkost, do fabie si nenarvu nohy tak, aby mě netlačily.
Octavie je slušný vozítko, ale zase drahý. Samozřejmě se dá vlastně bavit jen 1,9 TDI, ostatní motory jsou tak trochu za zenitem. Ale to ostatně celý koncern Volkswagen.
Takže škoda, by měla zlevnit a konečně zas postavit pořádnej motor. Nereálná myšlenka.
 
0/0
11.4.2003 13:38

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.4.2003 22:47

Jan

Re: Re: Skodovky jdou někam
Ja jsem tedy ve Fabii nekolikrat jel a je to jako kdyz si nasadite sveraci kazajku fakt.
0/0
14.4.2003 11:58

jay

Re: Re: Re: Skodovky jdou někam
oproti 206 nebo puntu je to podstatne pohodlnejsi auto. Urcite ne oproti passatu, A6 nebo podobnym:-))
0/0
14.4.2003 15:01

navratp

Re: Skodovky jdou někam
Dobře vybavená C3 je tak drahá jako dobře vybavená Fabia.C3 ale nemá ty jízdní vlastnosti co Fabia ani kvalitu materiálů. Totéž platí pro 206. Jestli má něco o litr menší spotřebu nebo ne je celkem jedno protože Škoda je vždy levnější v poji3tění.
0/0
15.4.2003 13:07

Mirek

Škodě klesá prodej
Škodovka by měla začít vyrábět něco jako byla Felicie.Za dva roky se začne vyrábět v Kolíně Peugeot 007a myslím si, že hodně lidí po tomto autě sáhne dřív,než po nějaké drahé Fabii. Škodovka by měla zase začít  vyrábět pro normální, obyčejné lidi. Mimochodem mám Felicii.
0/0
11.4.2003 13:00

Honza

Re: Škodě klesá prodej
Pokud se nepletu, tak Fabia začíná na 220 000. Felicia začínala na 205 000. Fabie má navíc airbag a podobně. Tudíž pokud dopočítáš cenu, tak se dostaneš na zhruba stejnou úroveň. Navíc: proč by se Škoda měla vracet o deset let zpět, kde Felicia oproti Fabii rozhodně je. Pokud někdo trvdí, že Felicia je lepší auto, než Fabia, je demagog. Potom nemám samozřejmě argumenty.
0/0
11.4.2003 13:32

Martin

Re: Re: Škodě klesá prodej
Hm, za ty penize mozna sezenes Fabii Senior, a to teda zlata felda. Ta mela aspon kastlik vepredu a dekl na kufru. Ne vazne, taky si myslim, ze doba Felicie je pryc,ale zakladni vybava skodovky vzhledem k cene je spatna. Kdyz budu chtit trochu lepsi Fabii se slusnym motorem, dostavam se na cenu za kterou si opravdu muzu koupit skoro cokoli od konkurence.
0/0
11.4.2003 13:44

Onyx

Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
Ano když budeš chtít koupit vybavenou fabii tak se dostaneš na cenu za kterou si budeš moct koupit cokoliv od konkurence. Ale u konkurence v tý ceně koupíš auto pouze v základní výbavě. Chápeš rozdíl. Jo Škoda je drahá super vybavená fabie stojí 500000,- za to mám cokoliv. Přemýšlel jsi někdy o výbavě? asi ne. skus to teď.
0/0
15.4.2003 14:08

Petr

Re: Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
Jenže to konkurenční auto vyšší třídy má v základu to, na co sis u Fabie tak draze připlácel... Chápeš?
0/0
15.4.2003 16:25

Martin

Re: Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
Za 500 000,- mam treba Stilo, 5 dveri, JTD i s klimou, 6 airbagu, ABS, central, apod. Kdyz ne JTD, tak 1.8 benzin urcite a to auto je o troidu vyse a vybava je o neco lepsi.
0/0
15.4.2003 16:47

miro

Re: Re: Škodě klesá prodej
Zda se, ze jste onu Fabii za "220 tis".- ve skutecnosti vsak 259 tisic (Fabia Junior), jeste nevidel. Je to neco jako... no, nenachazim slova - neco jako hruba stavba domu - spousta beznych veci, ktere delaji auto autem, se proste odstranila (k cemu zamek pravych dveri a dalsi zbytecnosti, ze...). Vysledkem je uz na pohled opravdu "hnusne" auto treti kategorie.
0/0
11.4.2003 13:50

pupak

Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
dle dealerského ceníku je Fabia Junior za 230.000,-
0/0
11.4.2003 15:37

Petr

Re: Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
ale bez DPH!
0/0
14.4.2003 16:44

xray

Re: Re: Re: Re: Re: Škodě klesá prodej
bez DPH? ty jsi ale hlupáček. kdyby to bylo bez DPH tak se dostaneš na 285000,- u nejlevnější fábie. Asi je problém spočítat 22% protože jinak bys tu nemoh psát ty kraviny.
0/0
15.4.2003 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.