Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Saab 9-2 - malý viking na obzoru

Švédský výrobce stylových automobilů se odhodlal sestoupit z výšin a nabídnout i méně zámožným klientům, toužícím po Saabu, něco ze své kuchyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

SAAB 9.2 DESIGN SUPER
Ahoj čtenáři, první foto SAAB 9.2 vypadají fakt dobře, auto má "tvář". A aut která by dnes v designérské šedi kabic typu GOLF ať od I do IV a i nová V bude jen a jen další krabicí.
Za designeme se pořád musí do Anglie.Ať již Aston Martin,Bentley,Lotus,MG,Rover,a další anglické značky maji svůj design a své srdce. Navíc  dřeva v interiéru jako po vykáceném pralese v Amazonce, chromu jako z oceláren v Sheffieldu. Prostě design!Fotky anglických a i jiných aut jsem našel náhodou na stránkách firmy Auto Triumf , na jejich webu WWW.AUTOTRIUMF.CZ  , tam je fakt dost dobrej foto včetně i těch SAABů.
SAAB 9.2 opět se odlišuje od šedi ! A to je dobře ! Žádné plastiklandy jako je běžné u japonských aut !
0/0
3.5.2003 13:23

Dan

Jizdni vlastnosti
Zrovna minuly mesic jsem se rozhodoval o novem aute. Rozpocet neco pres milion takze na seznamu byl krome A4 a trojkoveho BMW i novy 9-3. Vzhledem k tomu ze to pred firmou vypada jako na parkovisti BMW tak byl pred zkusebni jizdou Saab lehky favorit. Design se mi pozdaval a vybava byla lepsi nez za stejne penize nabizeli nemecke vozy. Nicmene hned pote jsem zahledl jak vypada palubni deska favorit prestal byt favoritem. Jizdni vlastnosti take neoslovili. 1.8t motor se choval velmi dobre ale podvozek byl fakt bida. Zazitek jako v pojizdnem plysovem kresle - hodne podobne predchazejici generaci Mondea ve kterem jsem trpel 2 dlouhe roky. Auto pro duchodce. Takze ackoliv mi Saab prijde docela sympaticky tak jsem bez zavahani skoncil s A4 ve slusne vybave. Dokud severani nedoladi jizdni vlastnosti tak zustanou v problemech. Rek bych ze pres pres hluboke GM prilis casu nemaji.
0/0
29.4.2003 21:43

Pepa

Re: Jizdni vlastnosti
Jestlize si mel rozpocet neco pres milion tak neni problem dostat se na SAAB 9-5. Je tam sice "jen" dvoulitr ale kdyz to srovnas napr. s dvoulitrovym motorem od zminovaneho BMW, SAAB je uplne nekde jinde (hlavne tocivej moment). Co se tyce podvozku Saabu tak si myslim ze naopak ty sou hodne dobry! A jako perlicka sou pravidelny srazy Saabu, kdyz potkas na silnici Saaba, pozdravite se atd., to se ti asi u Audi nestane:) Proste nad Saaba neni (a ze uz sem s par autama jezdil).
0/0
2.5.2003 13:23

Dan

Re: Re: Jizdni vlastnosti
No, Pepo nepresvedcil jsi me. 9-3 jsem vyzkousel, 9-5 taky znam a to ze by na me mohli na silnici blikat postizeni kamaradi me nadsenim taky nenaplnuje. Pro me je auto vec ktera slouzi svemu ucelu, dobre jede a v idealnim pripade dobre vypada.
0/0
2.5.2003 23:05

tom

...s perzekucí autora souhlas.Ta kára je fakt nádherná,ale devítistovce cabrio 2L 198X se nic nevyrovná,snad jen cooper cabrio z vosumdesátejch let se vzdáleně přibližuje tomu co je po designerský stránce nejhezčí.
0/0
25.4.2003 13:25

John Wolf

Neuvěřitelný
Zrovna dneska ráno jsem koukal na starší model SAABa a říkal jsem si: novej bych si určitě koupil, jen kdyby byl ve čtyřkolce. Náhon na dvě kola mě dost omezuje (hlavně v zimě - bydlím v kopcích ...).
Je to super zpráva!!! SAAB se svejma turbo motorama je jednička.
0/0
23.4.2003 15:55

Re: Neuvěřitelný
Souhlas, precizni prace, ale ty ceny nahradnich dilu ..... z toho by se jeden pos ....
0/0
23.4.2003 21:35

Jirka Luháček

Re: Re: Neuvěřitelný
Saabista vzdycky vi jak nakoupit levne a pritom kvalitne, ale to se obycejnejm smrtelnikum neda vysvetlit... lepsi auto jak saab proste neni:-))
0/0
24.4.2003 8:59

ML

info
panove a za takove clanky dostavate zaplaceno?
0/0
23.4.2003 14:36

Jirous

Saab
Taky bych si uměl představit poněkud širší prezentaci
0/0
23.4.2003 13:13

miky

foto
Dost slabe obrazky na to ze ma auto vyjet uz v roce 2004.
0/0
23.4.2003 8:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.