Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

salám

buďtě trpěliví
Vážení, před lety jsem koupil můj sen - Opel Vectra.
Skončil jsou u až soudu pro naprostou neschopnost českého dealera a zastoupení Opel v ČR, byla to anabáze jako hrom, trvala 18 měsíců a můj vůz se zvolna rozsypával.
Vše posvětil můj advokát, který zvoral vše, bohužel to vyšlo najevo až u soudu.
Od té doby beru auto jako věc, která se porouchá, když je to možné a jsem vcelku spokojen. Jezdím nyní s renaulty již 4 roky, závady se vyskytly, ale vždy jsem dojel.
Proto berte na zřetel, že se porouchá i auto dražší značky.Je to jen technika.
Hlavně si zachovejte duševní zdraví.
J8 osobně jsem byl zhnusen z advokáta, ne z auta.
Zdravím
 
0/0
9.3.2006 21:05

Tom

prakticky test
prakticke zkusenosti s vozem Megane II najdete na
0/0
8.3.2006 17:54

Petr

spotreba + tocivz moment
Autor prispevku by se mel zamyslet nad svoji pricetnosti 8,5 l na 100 km u 1.9 dci je opravdu zdarila hovadina. Jeste jedna poznamka kroutici moment je podle meho 300 nm ne 270, leda ze by se davali jine motory do kombika a do kratase, ja jsem videl prospekty a i vyrobce to tam uvadi spatne. Jinak si myslim ze je to super auto uz ho mam objednane.
0/0
2.11.2003 16:25

Martin...

Motor1.9dCi...
Tak nevim, mam tenhle 120k motor v lagune a mozna bych doporucil panum redaktorum prekontrolovat kalkulacku ;o) Kdyz auto nesetrim (dalnice 160..), tak jezdim lehce pod 7, kdyz jezdim s rodinou, tak 6-6,2 l/100 km. I jinak je tenhle motor super - porovnavam s TDI v Octavce a HDI v Peugeot 307 - v Octavce mne znervoznoval svist turba, HDI mi prislo lenive a hlucne. Ale je to jen subjektivni nazor.
Spotreba je ovsem objektivni - budtou jsou pani redaktori umelci, kteri stabilne toci diesel pres 4000, nebo meli diru v nadrzi (nebo neumi pocitat ;o))).
0/0
15.7.2003 11:15

Davson

MEGANE
Vážení vzhledem k jednostrannému hodnocení tuzemských novinářů doporučuji všem zájemcům test 8 vozů nižší střední třidy časopisu AUTO BILD. V tomto testu jsou především přehledně uspořádané rozměry jednotlivých vozů. V recenzích českých novinářů neustále v souvislosti s MEGANE II čteme to samé malý kufr a malo místa na zadních sedadlech. Moje osobní zkušenost ale i informace vycházející z tohoto testu jsou jiné.
0/0
28.5.2003 15:07

pepea

Megan
je hezky
0/0
27.5.2003 21:25

Realista

R Mééégan-néé...
0/0
26.5.2003 13:55

Rasto

su to dobre auta
Su to strasne dobre auta. Pohodlne. A tie podvozky... Nummero uno. Dizajn je neprekonatelny - na francuzskych dizajnerov nikto nema, snad iba taliani im sliapu na paty. Tento megane je unikatny, ale este viac sa mi paci sucasny espace. To  auto chcem mat! Ja jazdim v opli omega, ale ked pride dobra ponuka predam ho a kupim espace - je to skvost. Jedina nevyhoda - ceny nahradnych dielov, su enormne. Treba dufat, ze sa pokazi nieco, co sa da kupit aj mimo siete Renault - inak je to tragedia. (Mal som R19ku, tak viem o com hovorim).
0/0
21.5.2003 20:37

Cajickar

Spotreba
Pripojuji se ke ctenarum, kterym ze zda udaj o spotrebe prehnany. Nevim, jak byl motor zajety a jakym zpusobem autor jezdil, ale 8.5 l je na spise mensi naftovy automobil prilis. myslim ze je lepsi se spolehnout na pomerne prisne a presne metodiky mereni spotreby primo od vyrobcu, ktere se ridi urcitymi jednotnymi pravidly a ktere by v dlouhodobem horizontu mely odpovidat, nez na vysledky kratkodobeho testu od spatneho redaktora.
0/0
14.5.2003 9:33

David

Megane II
Vážení kolegové, od 5.12.2002 jsem vlastníkem Megane II 1.6 16V Lux. Je to můj 3 Renault. To auto nemá chybu. Motor, karoserie, interier je dokonalý. Žádné vrzání palubní desky ani jiné pazvuky se nekonají. Podvozek nemá chybu. To, co si s ním můžu na silnici dovolit, jen stěží mohu  s jiným autem stejné třídy. Těžko se to však vysvětluje někomu, kdo jezdí autem z dílny koncernu VW.
0/0
28.4.2003 11:13

Quido

Re: Megane II
A to Ti nevadí, že s tou tvojí obludou strašíš děti a staré lidi???
0/0
29.4.2003 15:29

Honza

Re: Megane II
Aha! Takže Tvůj Megáne má lepší jízdní vlastnosti, než Audi A3, 1,8 Turbo, Quattro . Seš tedy šťastněj člověk.... asi vlastníš nějakej prototyp. Svět je tada plněj troubů (včetně mě), kteří vlastně platí statisíce za 4 kruhy . Prodám Audi a jdu do Renaultu....
0/0
1.5.2003 11:25

Tlučhoř

Re: Re: Megane II
No jasně že Megane je lepší než Audi. A3 je stará vydechlina. Vždyť je to přeplácanej Golf nebo Koktávka, ne? Možná tak quatro ještě stačí, ale dvoukolka, to je bída. No prostě akorát namyšlenej němec a kde nic, tu nic!
0/0
5.5.2003 17:40

Roman

Re: Re: Re: Megane II
Megane II. je totiž už i lepší než Rolls Royce....
Jel jsi aspon A3, kterou tak kritizuješ....nebo jsi další zamindrákovanej francouzofil
0/0
12.5.2003 14:56

Tlučhoř

Re: Re: Re: Re: Megane II
Zamindrákovanej nejsem, frankofil taky nejsem, ač hovořím plynně francouzky (taky anglicky a německy něco taky zmáknu, ale tím bych se nechlubil), auto mám anglický (rover 75), ale nevím proč bych měl bejt vydřenej z auta, který začalo sjíždět z pásu někdy v 96 nebo jak je to stary. Má kára taky není žádný výkřik poslední techniky, určitě je spousta lepších aut, ale na holčkách mě nikdy nenechal a tak jsem spokojenej, ale nikomu to necpu.
0/0
14.5.2003 14:00

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Megane II
Nyní  Audi nevlastním, ale existuje jen málo aut, které mají lepší jízdní vlastnosti, myslím tím pochopitelně modely Quattro... A3 sice vznikla v roce 1996, ale to samo osobně neznamená, že je a to zvláště v porovnání  renaulty zastaralá...
Bohužel je designově, stejně jako každý německý vůz poněkud strohá.... 
0/0
19.5.2003 14:44

Tlučhoř

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane II
Je jasný, že dvoukolka nesahá čtyřkolce ani po kotníky, tak ale zase porovnávejte porovnatelné. Takže třeba s lancerem a nebo subaru. A tady už audi zas takovej king není.
0/0
19.5.2003 16:51

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane II
 v zásadě souhlasím....
 
0/0
20.5.2003 15:02

David

Re: Re: Megane II
Audi A3 jsem jezdil, takže skutečně porovnávat mohu. Trvám na svém.
0/0
27.5.2003 13:49

Tomas

Re: Re: Megane II

Megane 1.6 16V ma 113k...to na 1.8 turbo nestaci, mas recht.....ale jestli chces zazit to pravy peklo,tak si kup Megane Sport (myslim 225k) Nedas za to vic,jak za nadupanou Audinu, ale Audi se jaksi nechyta;-D Takze prodej audi a utikej si koupit auto,nee WV

0/0
28.12.2006 18:30

michal

sedadla
No, design se mi libi, ale sedadla jsou naprosto sileny a misto pro cloveka taky male. Sedel jsem v tom sice jen na predvadeci jizde, ale svoje dva metry se mi pohodlne do Megana II poskladat nepovedlo. Nehlede na to, ze sedadla maji kratka operadla, takze kdo je vetsi nez prumerny francouz, ma smulu. Ne, za ty prachy nikdy, zlata Mazda.
0/0
25.4.2003 15:22

Kamil

Hruza!!
Je jiz tradici, ze auta v testech MF Dnes maji nadprumernou spotrebu. Vzdy jsem si ale rikal, ze je to snad jizdnim stylem. Avsak aby nejmodernejsi diesel v relativne malem aute spotreboval PRUMERNE 8,5 l/100 km, to uz je trochu silne kafe. Jezdim s Scenikem 1,6 16V a prumerna spotreba je 7,8. A to kazdy den jezdi 3 km do prace a spatky, tzn. ze spotreba je enormni. Navic na delsi vzdalenosti take nejezdim zrovna pomalu, proto bych rekl, ze spotreba je odpovidajici. Proto by me zajimalo, jak je mozne, ze nejmodernejsi diesel v meganu II ma o litr vetsi spotrebu nez extremne namahany bezinovy motor. Pokud byl diesel v zabehu, a navic extreme namahan, je treba se o tom v testu zminit. Jinak se nejedna o test objektivni, ale o blabol, jak se jiz jeden ctenar vyjadril!
0/0
25.4.2003 12:55

čtenář

pro autora
Pane Františku Dvořáku, jednu připomínku k odstavci BEZPEČNOST: nový Megane skutečně jako jediný získal pět hvězdiček za bezpečnost, ale ne jako jediný ve střední třídě (v té R. Laguna, Mercedes-Benz C a Saab 9-3), nýbrž v NIŽŠÍ STŘEDNÍ třídě.
0/0
24.4.2003 19:22

Jabas

Já se bavím.
A to pokaždé, když se hodnotí velikost kufru.Kolikrát do roka ho každej z nás nacpe až po střechu? Kdo jde po velkým kufru koupí kombíka!Když chci radost z jizdy,tak sporťáka a nebo něco mezi.A to si myslím,že Megan II je.Já mám Renault Safrána.Proč?Protože mám rád pohodlí a má velkej kufr.(:o)A protože vozím lidi chci,aby měli pohodlí a na zadních sedadlech ho snad žádné jiné auto nemá jako múj Safík.(:o)
0/0
24.4.2003 18:13

theo

Re: Já se bavím.
Je to pravda, z kufru udělali naši rádobynovináři fetiš (snad kvůli Octavii, která jen tímto může předčit konkurenci?). Jinak s tou žíznivostí je to klasická ukázka nefundovanosti a amatérizmu recenzentů. 3xhanba MF Dnes
0/0
24.4.2003 20:58

Quido

Re: Re: Já se bavím.
ubožáku...
0/0
29.4.2003 15:31

stix

padla
zadarmo dobry, jsou snad lepsi ne.
0/0
24.4.2003 17:25

afk_cz

tuning
http://www.czechferrari.cz/tuning/tuning4.html
0/0
24.4.2003 13:43

petr

megane II sedan a kombi
na autorevue.cz je clanecek a fotky techto variant. mely by mit asi vetsi rozvor nez hatchback,takze vic mista vzadu. nevypadaji vubec spatne!!
0/0
24.4.2003 12:51

Kid

Re: megane II sedan a kombi
Pochybuju, že třídvéřák je na rozměrově jiném podvozku než hatchback a kombi..... To by byl pro fabriku dost luxus.
0/0
24.4.2003 13:14

petr

Re: Re: megane II sedan a kombi
skutecne rozvor o 61mm delsi - je to i v komunike na renault.com
 
0/0
24.4.2003 13:29

Pepa

Re: Re: Re: megane II sedan a kombi
Octávka  má rozvor menší a je z toho auto o třídu větší.
0/0
29.4.2003 11:57

Taky Pepa

Re: Re: Re: Re: megane II sedan a kombi
Octavia je nižší střední třída a já jsem její vlastník,vím o všech jejích přednostech,ale v kabině je opravdu málo místa vzadu.
0/0
5.5.2003 15:42

Zed.

Re: megane II sedan a kombi
Ty auta sou proste uplne skvely. Jak nesnasim kombiky, tak tohle je bomba a 307Break ma silneho konkurenta. O tom sedanu se mi bude i zdat... V kombinaci s 2.0 16V uz nehledam jine auto.
0/0
24.4.2003 13:43

Kuba

Re: Re: megane II sedan a kombi
Sedan SUPER a co kdyby 2.0 T? 165 koní.
0/0
28.4.2003 10:05

DDT

Hodnota informací
V článku resp. v jeho úvodu jsem našel tuto větu: "Vynikajícímu podvozku sekundují kvalitní, ale "žíznivé" motory. " Včlánku celém jsem ale o spotřebě nenašel ani řádku, přestože přímo ve článku je uvedený link. Vede ale pouze ke stati týkající se motorů. Srovnávací tabulka vypovídá a velice příznivé spotřebě motoru 1,9 dCi (120k).
ptám se tedy Páni Redaktoři, odkud se Vám tam tvrzení o vysoké spotřebě dostalo a proč, když už tam toto tvrzení máte ho nepodpoříte nějakým argumentem. Hodnota této informace je tak nulová, koresponduje však zcela z celkovým pojetím testu.... Nerad používám silné výrazy, ale je to z odpuštěním blábol. Velice bych přivítal kdyby se články o automobilech zabýval někdo, kdo tomu rozumí a ne nějaké lama.
0/0
24.4.2003 12:44

Zed.

Re: Hodnota informací
Jo jo. A pritom si staci vzit dve tabulky, aby clovek zjistil ze motory od rendla jsou (kupodivu) velmi dobre a zvlaste diesely jsou na spici. Kdyz ctu porad, jak ma PSA super diesely, ktere se parametry vubec nechytaji, tak nevim. Klasika. Pro ceske novinare bude vzdy a vsude nejlepsim autem duo Fabia/Octavia. U nas se to sice nenosi, ale snad i v R19 je lepsi komfort nez v Oktavce.
0/0
24.4.2003 13:20

Jabkac

Re: Re: Hodnota informací
Mas uplnou pravdu. R19 mel snad nejprostornejsi karoserii, v jake jsem kdy sedel z aut nizsi stredni tridy a navic i pro kurf zuslalo dost mista. Mam 190 cm a muj test na dobre auto je jednoduchy. Sednu si za volant a nastavim si optimalne predni sedadlo a pak si presednu dozadu. Pokud si nezlomim nohy a neurazim hlavu, zacnu se teprve zajimat o ostatni parametry automobilu. Oktavka je z venku pekne auto, ale uvnitr je jen pro Rakosniky. Jel jsem vzadu pouhych 100 km a stacilo mi to. Celou cestu jsem musel v kazde zatacce premahat horni casti tela odstredive sily, nebot svazujici se strecha vozu mi drhla o hlavu a nedovolila mi oprit se radne o operadlo. Operadlo predniho sedla me drtilo nohy a znemoznovalo mi posunuti hyzdi po sedaku vpred, abych se mohl trochu snizit a dostat zada do operadla. Navic ridic si celou cestu stezoval, ze ho dloubu koleny do zad. Pritom se dnes s vyskou 190 cm nemohu povazovat za dlouhana. V R19 je vse v pohode, ve starem Megane o dost horsi vcetne kufru a novy Megane II je super jen na prednich sedadlech.  
0/0
2.5.2003 11:53

Nick

prisel jsem se podivat,
kolik tedy lidi to auto videlo uz jezdit. dobry, celkem 5 !!! gratuluju renaultu    ze by dalsi novinka, ktera bude stazena z vyroby ?
0/0
24.4.2003 12:06

Speedy

Re: prisel jsem se podivat,
No u nás ho má v ulici jeden doktor. Krásnýho bílýho, člověk by řekl, že MUDr. bude konzervativní a koupí spíš něco nudnýho a ejhle, renó už stojí v garáži.
0/0
24.4.2003 12:43

Rüdiger

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
24.4.2003 13:45

Martin

Re: Re: prisel jsem se podivat,
Souhlasím s tebou. Renault je 5 let po sobě nejprodávanější značka v Evropě. To tady z těch zabedněnců nikdo ani netušil. VW je auto pro německý sedláky a tady jsou z toho lidi hotový.Zdary.
0/0
24.4.2003 15:11

Toomas

Re: prisel jsem se podivat,
V Tallinu jich jezdí docela dost. Když jsem dneska šel domů po Mustamäe tee, tak jsem viděl tři.
0/0
24.4.2003 20:40

Lib

Co ja vim :)
Design se mi vubec nelibi, zadek je primo odpornej, ale cert to vem, ta bezpecnost, motor a podvozek za to myslim stoji a bohate to vynahradi ... ovsem pro rodinu to moc neni kvuli mistu, to radeji vetsi lagunu
0/0
24.4.2003 11:18

Ondra

Zase ti redaktoři
Pánové běžte psát o politice, ta nikoho nezajímá a ať napíšete cokoliv, vždycky na tom kosek pravdy bude. Ale auta... proboha, kupte si angličáky.
Megane je určitě oživení na trhu, někomu se líbí někomu ne. Povrzávající palubka... no je to nešvar, Megane je úplná novinka a čerstvé novinky trpí "dětskými nemocemi". Jestli něco vrže je tu jedna možná primitivní rada... kupte např. WD40 a trochu stříkněte do míst, kde to povrzává, možná to pomůže. Na jednom mém Passatu takhle povrzávalo "něco" ve víku připřádky před spolujezdce a pomohlo to, navždy. :-)
0/0
24.4.2003 11:16

Sasoň

Re: Zase ti redaktoři
Haha, ty seš ale vůl!!!  Tos mě ale fakt pobavil. Já si budu pořizovat nový auto a nějaký wd40, aby mi jako v tom novým autě nic nevrzalo, jóó?! Super...:-))))
0/0
24.4.2003 14:02

Ondra

Re: Re: Zase ti redaktoři
Ne to ne, ale u nových aut je to zcela běžné. Sem tam něco vrzne. Pak se to usadí. Častější je to u čerstvých novinek nebo u aut z prvních sérií. Připadá mi, že iDnes dělá z komára velblouda. Mimochodem koupíte novou Octavii/Fabii a nestačíte se divit, co se ozývá. Ano dát v tomto případě 625tis za nové malé auto a ještě poslouchat, že "někde něco vrzne" není příjemné, ale na druhou stranu se neděje žádná velká hrůza. .... mimochodem v mé novém autě  povrzával držák nápojů na palubce.... myslíte, že jsem to auto pro to vyměnil nebo reklamoval?  ..
0/0
25.4.2003 8:51

Speedy

Super kára, jsem sice víc na Peugeoty a Alfy Romeo, ale tenhle megane se mi moc líbí. I ta barva je výborná. A když kupuju auto, tak se neřídím tím, co kdo napíše, ale jestli se mě to líbí. A kdybych užil tři auta, tak bych ho vzal.
0/0
24.4.2003 11:00

Marek

Dostal jsi dobře zaplaceno?
Je to můj čtvrtý typ Renaultu s kterým mám štěstí jezdit. Nemohu souhlasit ani s jednou připomínkou. Interier je perfektní, kufr dostatečný a jízdní vlastnosti vynikající.
Megane II nemá chybu. Marek
0/0
24.4.2003 10:29

Milan

Re: Dostal jsi dobře zaplaceno?
A tos Marku jeste nejezdil HONDOU. To uz vy ses na Megana ani mepodival. Milan
0/0
24.4.2003 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.