Diskuze

Koncept od Subaru: kupé nebo sedan?

Zástupci automobilky ji lišácky nazvali Gran Utility Turismo - tedy cosi jako rallye MPV. Svalnatý sedan, který svými majestátně rozmáchlými liniemi zrůrazňujícími dynamičnost vozu umně kamufluje přítomnost druhého páru dveří. Pod kapotou se překvapení nekoná - osvědčená a úspěšná koncepce motoru typu boxer, jehož výkon přenášejí na silnici všechna čtyři kola je uplatněna i v B11S.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jakub

2. 5. 2003 17:29
turbina?
tou evokaci tvaru letecke turbiny je mysleno co? Nema to spis evokovat sani proudoveho motoru? Pane redaktore, zamyslete se nad tim...
0 0
možnosti

MAJKL

28. 4. 2003 22:57
parada
myslim ze je to moc pekny. Bohuzel to zase bude rana s prachama.
0 0
možnosti

MAJKL

28. 4. 2003 22:56
parad
0 0
možnosti

dedis

28. 4. 2003 20:47
To je něco...
Subaru opravdu začalo pořádně makat. Když si vemu, letos nová impreza a ještě tohle. Vypadá to fakt pěkně a řekl bych, že cena bude svým způsobem(tedy jak pro koho) přijatelná. Když si vezmu, co nabízí navá impreza a za jakou cenu...
0 0
možnosti

Hermínka

28. 4. 2003 19:53
Jediný pořádný auto
Subaru vždycky bylo originální a toto auto není vyjímkou. Nenápadná impreza a outback jsou auta, která si nás získávají svojí osobitostí a ne chromovými lištami kolem oken a dalšíma píčovinama. Srovnání s ženskou je dobrý, ale já doma nechci načinčanou modelku, krása je v něčem jiném. Já mám rád subaru a proto stříbrný octavky a passaty nechám zblblejm manažerum.
0 0
možnosti

Ondra

28. 4. 2003 16:34
Japonský pokus o luxus
Subaru dost uznávám, jsou to auta co dokonale klamou vzhledem, přitom jsou originální a vysoce kvalitní a spolehlivá, viz. např. J.D.Power nebo TÜV statistiky. Jen trochu pochybuji, jestli se pouští do správného segmentu..... 400koní už auto řadí někam úplně jinam, do spol. Masserati, Porsche popř. sportovních modelů M-B... Nevím jestli se jim podaří oslovit bohaté zákazníky, ty šáhnou raději po nějaké snobské zančce. Jedinou záchnou může být cena, např na úrovni RX8 od Mazdy (její cenu neznám ale odhadl bych ji tak na 1,5mil) Jenže jde udělat za tu cenu auto, co má 400koní? Jinak moc pěkný, jen ten předek by mohl být trochu jednodušší.
0 0
možnosti

Audi

28. 4. 2003 14:19
Nic originalniho
Nemuzu si pomoct, ale az moc v tom designu vidim kopie studii od Audi(Nuovaris) a jeho sestry Buggati (Veyron)...... Ale dobry pokus
0 0
možnosti

M

28. 4. 2003 15:41
Re: Nic originalniho
Mě to zase připadá moc Italský.
0 0
možnosti

TNX

28. 4. 2003 14:18
Design
Ja si naopak myslim, ze je to skoda. Me se prave strizlivost Subaru vzdycky strasne libila. Byl to takovy osobity styl, kde zalezelo na tom, jak to jezdi a ne na tom, jak to vypada. Proste auto pro znalce a ne pro nactileteho, ktery potrebuje vsude spoilery a kridylka a kdovi co jeste a bude s tim jezdit po meste, aby se predvedl.
0 0
možnosti

Pavel

28. 4. 2003 15:51
Re: Design
Tak tohle presne nechapu. Po zenske taky prece nechcete jen aby dobre jezdila, ale musi se vam i libit. Nebo vam snad ne ? Nepotrebuju spoilery a kridylka, kupuju si auto ktery prece pekne vypada od vyroby, tak na co ?
0 0
možnosti

Honza

28. 4. 2003 13:23
Že by Subaru začalo vypadat jako auto? No je vidět, že Zapatinas prostě umí... Viz Fiat Barchetta a Coupé, Alfa 147 a 156. Konečně si přiznali, že bez evropanů nedokáží udělat v Evropě prodejný design. Klobouk dolů....
0 0
možnosti

hejnik

28. 4. 2003 12:17
Jen skoda....
JEn skoda te automaticke prevodovky, preci jen si myslim ze by tomu slusela 6-ti stupnova manualni prevodovka standartni pro Imprezu. A to uz jen kvuli tomu pro koho to auto asi bude urceny.....
 
0 0
možnosti

PavelKo

28. 4. 2003 12:32
Re: Jen skoda....
--anebo 6-ti stupnovka s razenim na/pod volantem. Podle automatu (a i designu) je zcela jasny cilovy trh - USA.
0 0
možnosti