Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda CR-V: raději na silnici, než do terénu


hodnocení iDNES 4/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
26.6.2003 10:16

Olda

nechapu vas ...
Tak mi pride, ze vetsina z vas co se tu ohanite pojmy jako ESP asi v novem CR-V nikdy nejela a nebo neumi ridit. Verte mi, ze ESP s auta lepsi vuz neudela, a ani neresi jiz spatne jizdni vlastnosti. Vse je dano konstrukci. Nove CR-V je pravy vuz kategorie SUV. Vyborny na silnici a stejne dobry v lehkem terenu. Pokud bude chtit majitel jezdit denne rozmoklym polem, koupi si Nissana Patrol. CR-V ovsem nabizi vysoky komfort jizdy, nizkou spotrebu a vynikajici motor, ktery tahne jiz od 2 tis. naprosto plynule az k 7tis. ot. Tzn., ze Vam nabidne rozsah 5 tis. ot, a je pouze na vas, jestli budete radit nebo ne (pokud budeme mluvit o manualu).
Autor asi v zivote neslysel o krivce tociveho momentu, protoze jinak by vedel, ze vsechny motory rodiny i-VTEC maji tuto krivku velmi plochou prave diky vyspele technologii promenneho casovani a zdvihu ventilu (pres 10 let zkusenosti v seriovych vozech).  Takze hodnoceni typu: nej. vykon a nej. toc. moment je dosazen az v xxx ot./min. je k smichu.
Proste si zajdete na zkusebni jizdu a uvidite, ze CR-V naplnuje veskere pozadavky na vuz kategorie SUV. A pokud se vam nezda nabidka pouze jednoho motoru, tak vezte, ze to auto jiny bezninovy nepotrebuje (2.0 je akorat) a diesel Made in Honda vyjde brzo. Pokud by jste radi videli i jiny test, tak mrknete treba sem: http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=s&s_id=11 
 
0/0
5.6.2003 17:44

Petra

Hnus
Nekdo tady pise ze tento automobil pouziva v terenu. Co tim terenem mysli,Prazske komunikace.Japonske nemehlo.
0/0
13.5.2003 17:29

Tom

CRV je vážně dost mimo
Nmaj naftu, ESP, atd.. ale to už tady bylo řečeno. Diesel nemaj, protože ty Honda fakt neumí. Co se benzíňáků týče.... no jestli ´posuzujete dobrý motor podle toho, že např H S2000 točí až 9000 otáček... tak jooo dělaá dobrý motory, i když mně to připomíná rozzuřenou sekačku na trávu. Spolehlivost? Na tom něco bude.... to souhlas ..ale jsou hnusný !!!
0/0
5.5.2003 17:42

Olda

Re: CRV je vážně dost mimo
Ale ale, "..Honda diesly neumi.." :) tak to zrovna neni. Jde o to, ze Honda se snazi pristupovat co nejohleduplneji k zivotnimu prostredi a proto diesly nevyrabela.
0/0
5.6.2003 17:48

pV.

Proč ne ?
Měl jsem CRV první generace, myslím druhé auto v republice. Bylo fajn, najezdil jsem s ním za pět let 200 tisíc km bez jediné závady v terénu i na cestách. Zrušil jsem ho na ledě, v rychlosti přes 100 km jsem vletěl do stromu. Auto celé do vrtule, všechna okna rozbitá, ani jedny dveře nešly otevřít, sedačky urvané, a mě airbak jenom rozbil nos. To bylo vše. Kdyby nás už nebylo moc (manželka, tři děti a dva psi po padesáti kilech), koupil bych si ho zas. Teď sháním nějaký terénní kontejner :-))).
0/0
30.4.2003 22:53

Ondra

CRV nové generace je dost mimo
Nabízet SUV na evropském, potažmo českém trhu bez moderního dieselu je hloupost. Stejně tak absence ESP a palubního počítače je dost zvláštní. Měl jsem možnost řídit předchozí CRV i v terénu a dost bída... no skutečně je to spíš kombík s větší světlostí, vhodný tak do města.
..... mimochodem palubní počítač nemá ve výbavě ani Accord což je ještě zvláštnější
0/0
30.4.2003 13:59

Milan

Re: CRV nové generace je dost mimo
jo, to bych bral
0/0
30.4.2003 14:55

Honza

Re: CRV nové generace je dost mimo
Ovšem tady pláčeš na špatném hrobě. Několikrát jsem měl podobný názor a místní inženýři z tohoto webu mi napsali, že "Honda má tak super podvozek, že žádný ESP nepotřebuje". Co chceš na takovej argument napsat? To stejný diesel. Spousta místních sekáčů ti určitě odvětí, že je to moc hlučný, málo výkoný a podobný hňupovinky.....  
0/0
30.4.2003 15:15

iri

Re: CRV nové generace je dost mimo
Osobne me taky pripada "mimo", ale prodejni vysledky hovori o tom ze zas tak mimo neni.
0/0
30.4.2003 16:38

Josef

Re: Re: CRV nové generace je dost mimo
Ale je to mimo.
0/0
30.4.2003 21:13

Re: CRV nové generace je dost mimo
Uz jsem tu reagoval, a pro tebe to taky plati. Ja se honim se starym CRVeckem v terenech prakticky porad a nestacil by ses divit, co umi. Kdyz to neumis, tak nelez za volant a uz vubec neremcej v diskuzich. Jediny, v cem mas pravdu je, ze chybi v nabidce diesel. Ale jestli ses takovy zvire, jak tu ze sebe delas, tak by sis diesla stejne nekoupil.
0/0
30.4.2003 18:26

Ondra

Re: Re: CRV nové generace je dost mimo
CRV v terénu? Záleží čemu říkáte "terén" ? Je to pořád je SUV, vhodné spíš na silnici, na Freelandera se prostě nechytá. A diesel bych u SUV, potažmo off-roadu volil v na prvním místě. Do těhle aut prostě patří... mimochodem Tuareq je tady kategorie SUV... a diesel V10 je prostě fantastický. Zajděte k prodejci a nechte se svézt, jen do terénu se asi nedostanete a to je škoda, pak byste ani nepomyslel.
0/0
5.5.2003 8:55

Josef

Re: CRV nové generace je dost mimo
U nás ne.
0/0
30.4.2003 21:02

Josef

Re: Re: CRV nové generace je dost mimo
Nevím proč ne. U Nás to přece jde koupit.
0/0
30.4.2003 21:10

Bart

CRV je nr. 1
Pokud jste si nevšimli, dle přiložené tabulky má nejlepší spotřebu (těsně v závěsu je toyota) a barvu čalounění si nelze vybrat u hondy snad pouze v ČR . Jinak dle mých informací se za 60 000 Kč dělá celokožené provedení v tmavé nebo světlé kůži . Cenu má vedle svých konkurentů rovněž nejlepší . A to, že se Vám na tomto vozidle něco nezdá je způsobeno že jste v tomto vozidle nejezdili. Rozhodně nejlepší jízdní vlastnosti, velmi tichý interiér . Na rozdíl od konkurence má interiér ve kterém nevržou všechny plásty . Ano, zakoupil jsem toto vozidlo po zkušenostech se starším modelem, kdy jsem jezdil 4 roky bez jediné reklamace a najel 180 tis. km. Nové CR-V s manuální převodovkou jsem koupil za 799 000 Kč u svého velmi ochotného dealera (narozdíl od pomyslně ochotných dealerů z VW se kterýma mívám tu čest u druhého auta). CR-V je prostě nadprůměrný vůz s dobrým designem a za dobrou cenu.
 
0/0
30.4.2003 12:10

Honza

Re: CRV je nr. 1
..... o čemž svědčí i tabulka prodejnost, že? Viděl bych to tak na 489 místo hned před Ladou. A ten design taky musel zabrat hodně času.... V Itálii by za to ani neudělali příjmačky na strojárnu....
0/0
30.4.2003 15:21

Re: Re: CRV je nr. 1
Poprve, co prispivam do diskuze. Ale ty ses vazne kus vola. A kastroval te asi designer z Alfy Romeo. Kazdej tady slinta o italskym designu a sam neni schopnej nakreslit ani kosoctverec. Mam predposledni model CRVecka ( je to moje uz osmy auto ) a muzu ti rict, ze neco tak spolehlyvyho jsem jeste nemel. Co se tyce terenu, nikdy me nikde nenechala - a ze s ni zkousim hodne! Jenom jednou jsem s ni vletel do vypustenyho rybnika a to uz mi musel pomahat traktor. Takze nekafrej, protoze na to stejne nemas, vytun si stodvacu nebo patnactiletyho golfa a dej nam pokoj.
0/0
30.4.2003 18:21

Honza

Re: Re: Re: CRV je nr. 1
Tak teďka si mi to nandal!  Úplně se stydím....  Sám jezdím sice v Audi, ale mohl bych si toho Golfa vytunit...  Mimochodem jsem jezdil s Allroadem a ten si dá to tvoje CRV do kufru a pojede s ním tam, kde se ti o tom ani nezdá. A ještě se 170 koňovým dieselem za 9 l.  A jestli máš něco proti italskýmu designu, tak je vás tak dohromady 10. Když se podíváš 20 let zpět na auto roku, tak je tam japonců silně poskrovnu...Japonec - nakonec - nebo raději vůbec  Možná, kdyby ta tvoje slavná Honda měla ESP, tak nepotřebuješ ten traktor. Měli by dávat traktor jako součást výbavy
0/0
1.5.2003 8:13

STORM

Re: Re: Re: Re: CRV je nr. 1
CO to ses za blba? Tak ty si koupis allroada a machrujes tu s dieselem? nechapu te, benzim je tissi vykonejsi jen vic zere. Ale to tobe kterej ma na Audi nemuze vadit ne? tak proc tu machrujes se spotrebou? Mimo to, me se audi nelibi, vylozene hnusnej design to neni ale je to nuda passat a A4 - A8 to samy. Mimoto, kazdej ti rekne ze Honda ma nejlepsi benzinaky vubec a podvozky umi taky vyborny. Ty komiku s 25 let starou AUDI!!!
0/0
1.5.2003 15:34

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: CRV je nr. 1
Tak pane Holmes: 1, nemám Allroad 2, design je věc vkusu - přít se nebudu 3, Honda benzín umí, to taky nepopírám 4, moje Audi je rok výroby 2000. Takže raději zajdi do hospody a zanadávej si tam s kamošama na to, že nemáš na slušný auto.
0/0
3.5.2003 11:40

zdeněk

Hodnocení !!!
Tomu hodnocení nerozumím ! Volba motoru 4 body - vžtyť si zákazník může zvolit pouze jeden motor !! Takže proč 4 body? Absence dnes již základních prvků bezpečnosti u vozů za téměř 1 milion korun jako např. ESP ?? Není možnost vybrat si barvu čalounění, omezený výběr barev. Za to dostala Honda průměr 4 body ??
0/0
30.4.2003 8:30

STORM

Re: Hodnocení !!!
Co je to za zakladni prvek bezpecnosti? Na suchu ti je pekne k hovnu a kdyz neumis jezdit rozumne kdyz prsi nebo je snih, tak za to nesedej. ESP je stejne jen pro dobrej pocit, osobne ho sice v aute mam ale je tam jen pro paradu a aby zvedal cenu auta
0/0
1.5.2003 15:36

petr

Honda CR-V
Možná průměrný vůz s podprůměrnými jízdními vlastnostmi pohonu 4x4, bez alternativ výbavy, bez možnosti objednat dieselový motor, výbavu jako je například palubní počítač, ESP atd., Hondě v případě CR-V ujel vlak ( ne rychlík, ale courák). Tento model žije pouze z pověsti minulého modelu. Konkurence zatím Hondu předběhla. 
0/0
30.4.2003 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.