Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mačka

6. 6. 2003 16:54
Astřička
Mam 1.4 16V najeto 140.000km Sedan. Motor je pěkná "pila", aby trochu tahnul je treba ho vzít pres 5000 otacek - pak se projevuje trochu "sportovně hlucneji". Spotreba: tezka noha i 8,5 litru, lehká okolo 6ti. Zavady? Krome vysypaneho jednoho kulaku a tlumicu (jak jinak v Praze a pri mem obcasnem lehce sportovnim povyrazeni) NIC! Rekl bych, ze z nemeckejch aut je tohle nejvice blbuvzdorne. Neuskodil by mensi hluk od pneumatik a od 110ti i od motoru (pri 130 toci skoro 4000 coz by vyresila 6°). Octavii jsem mel pred tim. TDI od VW je neprekonatelny pokud dostane svoje, v tomhle aute se zase citim trochu utulneji ikdyz porad nemecky stroze. Co opravdu ocenuji je to ze nemusim 1xmesicne menit zámky a chodit s panelem pro nove radio. Celkove kdyz to porovnam tak kazde auto ma neco a vysledek by vyznel asi nerozhodne. U Opela trosku zaspali s vyvojem novych turbodieselu takze uvidime s cim prijdou.....
0 0
možnosti

fks

2. 6. 2003 9:49
Chyby
Mam nekolik pripominek:
1/ ve srovnavaci tabulce je chyba - 1.6 od Skodovky je 2ventilova (coz svedci o "duveryhodnosti autor")
2/ U Oplu je ta 1.6 pekne "tupa" i kdyz "papirove" vypada velmi vyhodne. Povedene motory jsou 1.8(92kW) a 1.2(55kW).
Dopurucuji prohlednout grafy (prubehy) vykonu a kroutaku uvedenych motoru a svest se s nimi!
0 0
možnosti

Ivan

30. 5. 2003 12:13
Kolisave otacky
Astra 14 16V r.v. 2001. Kdyz pustim plyn tak misto volnobehu obcas se otacky i zvysi na 2500 a po case nebo po vyslapnuti plynu teprve klesnou na 1000. V servisu mi prehrali software, rekli, ze je to OK atd atd (moc jim neverim). Mate nekdo radu?
0 0
možnosti

Rasto

30. 5. 2003 13:31
Re: Kolisave otacky
Samozrejme, ze mam radu. Zijem s oplami uz peknych par rokov, su to same omegy ale to je jedno. Problem volnobehu spociva v masinke, ktora sa vola "regulator volnobehu - leerlaufregler". Kompenzuje volnobeh pri zatazi, ale aj pri studenych startoch apod. Je to vlastne obtokovy ventil okolo skrtiacej klapky, u novych oplov (od r. 94) ho tvori elektromagnet (EM), u starsich krokovy motor. S EM su problemy - zasekava sa bud v otvorenej alebo zatvorenej polohe. Odmontovat (2 imbusy 5ky), precistit benzinom alebo naftou, nastriekat WD40, namontovat spat. Papierove tesnenie netreba staci silikon. Lenze toto je iba polovica pribehu. Druha polovica je ta, ze primarna chyba byva casto v hadicke, ktora sluzi na odvod oleja z priestoru skrtiacej kapky - vedie od telesa skrtiacej k bloku motora. V sacom p. je taka sikana, tam sa zbiera olej a mal by stekat spat - ak je vsak tato hadicka upchata, husty olej zalepi reg. volnobehu. Vycistit! Ak potrebujete este radu, kludne piste hug@szm.sk
0 0
možnosti

m

22. 5. 2003 18:14
turbina
Mel jsem rok Astru kupatko s 2.0 turbinou, 190 koni. Stala skoro mega, ale svezeni to bylo! Teda krome Prahy, tam mi padaly zuby ma tramvajovejch kolejich :o(( Ovsem na dobry silnici to sedelo v zatackach jak motokara. ted se narodil harant a presedlal jsem na Vectru C. Zadny vzruso, clovek si v tom pripada jak v parniku - jen se to vali neslysne dopredu.
0 0
možnosti

Michal

15. 5. 2003 18:13
Astra 1.4 16V
Vlastním výše uvedenou astru právě 2 roky, mám najeto 40tis. km a moje zkušenosti jsou tyto: Kromě nefunkčního čidla bočního airbagu, který mi byl vyměněn v záruce se dlouhodoběji občas objevuje problém se zanášením výfukového recyklačního ventilu (v letošní zimě). Zatím jsem to řešil jeho profouknutím; v servisu radí jeho výměnu. Uvidíme... Jinak je to spolehlivé auto. Chtěl bych především vyzdvihnout kvalitní podvozek (výborné vedení stopy), prostornost (s octavií se to nedá srovnat), design (věc osobního názoru), spotřebu (můj dlouhodobý průměr je 6,7l/100km, ale když chci zajedu i na 5,7). Samozřejmě při vyšším vytáčení (např. na dálnici při rychl. nad 130 km/hod) je spotřeba vyšší. Jinak i 1.4 je velmi výkonná (osobně jsem jel max. 180 a do červeného pásma zbývalo ještě 1000 ot.) k čemuž přispívá sportovní (rychlá) převodovka. Mohl by být vyšší točivý moment v nižších otáčkách (např při trojce pod 2000 ot. se astra "zvedá" jen těžce) a také přesnější řazení. Souhlasil bych s kritikou sedaček a brzd v článku, ale co se týče brzd, je to jen otázka zvyku. Zastaralost interiéru je věcí názoru a už vůbec bych nehovořil o levných plastech, neboť celá horní deska palubovky je z příjemného měkkého materiálu (opět ve srovnání např. s octaviíí nebo fabií je to rozdíl) a volant je potažený kůží. Dále bych chtěl vyzvednou kvalitní rádio (mimochodem připravené na spojení s hands-free - ztlumení zvuku ap.) i repro - hudba se v interiéru skutečně "nese". Velmi mne potěšil palubní počítač, který kromě zákl. funkcí (teplota, spotřeba ap.) zobrazuje i informace o stavu vozu (např. nedostatek vody v ostřikovačích, oleje ap.) Doufám, že moje postřehy někomu pomůžou při výběru.
0 0
možnosti

Tom

16. 5. 2003 9:14
Re: Astra 1.4 16V
Mám dotaz, jak se projevuje zanášení recyklačního ventilu. Jinak mám Astru 1.4 a jsem naprosto spokojen.
0 0
možnosti

Lib

13. 5. 2003 9:13
Starsi
Me se teda tyhle usedlejsi designy libi vic jak ty podivny pseudotvary ala peugeot 307 nebo fabie. Ja mam 93ku astru (takze ten starsi model) a fakt je to spolehlivej a dost uspornej vozejk - ma sice najeto necelych 180t, ale celorocni spotreba (castecne i mesto - olomouc) je 6.2 (v lete tak 5.5-6, v zime tak 6-7), takze motor je uplne vpoho. A design neurazi ani ted, hlavne interier se mi dost libi. Bezpecnost teda mizerna no, airbagy to nema, ABS jo. Abych upresnil - je to sedan 1.6 8V :) Ano vykon neni oslnivy to uznavam, na moderni 16V (i 8V) bych se nechytal, ale je to spolehlivej vuz s necekane velkym kufrem. Snad jen antikorozni ochrana v zadnich lemech uplne chybi, uz to kvete :)  Otec ma vectru z 90ho, ta uz ma sice lemy skrz, ale na svou dobu - MPstrikacka, ABSko, bocni vyztuhy, 2.0motor 85Kw kterej krasne tahne odspodu (na oplech se mi libi ze sou docela nizkotockovy) a rocni prumer 7.1  Jsou to spolehlivky, doufam ze jim to vydrzi. Btw znazim se to vyzkoumat vsude mozne a je to porod - je Vectra B pozinkovana od pocatku sve vyroby? (tj 1996)
0 0
možnosti

Ivan

29. 5. 2003 10:35
Re: Starsi
Taky mam problem s temi lemy (r.v. 1992) - co se s tim da delat (kdyz uz je to uplne prorezle)? Vectra B je udajne pozinkovana od r. 98 - zkus se podivat do for na http://www.auto.cz
0 0
možnosti

Petra

12. 5. 2003 14:42
Astra
Proč se zbytečně hádáte? Já si taky vozím zadek v Astřičce 1,4 a nemůžu si jí vynachválit. Za 3 roky jsem byla v servisu jen na ročních prohlídkách. Je to už moje 4 nové auto a zatím asi nejlepší.  Denně jezdím 46km do práce po dálnici a v pohodě si předjedu jak Octavky, tak třeba Focuse. To záleží vyloženě na řidiči.  Takže můj hlas pro Astru je jasný, každopádně nehaním ostatní jistě skvělé značky aut.    
0 0
možnosti

Zed.

12. 5. 2003 19:06
Re: Astra
Jo, proč se zbytečně hádáte? Nižší střední třída jsou všecko stejne jebky akorat v jinym baleni a ty kvalitni se poznaji, ze jsou v zakladu o 100 tis. drazsi. I tady jsou ale vyjimky jako predrazeny jebky z VW. Co by taky melo byt skveleho na autech pro nejsirsi masy? Je snad neco skveleho na salamu za 40 Kc?
0 0
možnosti

Adam

12. 5. 2003 14:40
opel
Já jsem mel dva Oply -Corsu a Astru.Oba jsem koupil nový.Já jsem uz vystřídal spoustu aut, ale nic tak nekvalitního jserm v životě neviděl.A to jsem pri koupi neslyšel nic jinýho, než nějaký bludy o německé kvalitě.Snad se už trochu polepšili, ale já si Opla už v životě nekoupím.
0 0
možnosti

Kamil

12. 5. 2003 13:59
Astra je normální tuctovka!
Tak se nám tu představili skoro všichni její majitelé, aby obhájili její koupi. Je to skvělé auto, jezdí skoro na vzduch a ostatní auta se jim nemohou rovnat, zvláště výkonem motoru. Vážení, každé auto (včetně škodárny) je lepší než ty vaše pastuchy. Je to prostě zastaralý dizajn a proto máte pocit, že ostatní auta s moderní ergonomií se jí vzhledem a funkčností přístrojové desky nevyrovnají. A řazení je v ní vskutku ubohé. Měli jsme ji ve firmě jako služebák a vydržela ani ne rok, z čehož skoro čtvrtinu ztrávila v servisu.
0 0
možnosti

Pepíček

12. 5. 2003 14:09
Re: Astra je normální tuctovka!
A napleteš si Astru s Fabii, ňoumo ?
0 0
možnosti

Daktyl

12. 5. 2003 13:34
převodovka
Převodovka se zdá být poměrně dobrá ve srovnání VW golf III a škodovek, tak je určitě lepší!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  16:11

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?

Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...