Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyplatí se ojeté pneumatiky nebo protektory?

Současná nabídka na našem domácím trhu je i v oblasti letních pneumatik velmi pestrá. Motorista tak může narazit nejen na nové pláště známých značek a výrobců, ale i na nejrůznější pneumatiky použité či protektorované. Je riskantní koupě protektorů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janyh

na pneu nešetřit

uvědomte si že to co drží vaše auto na silnici jsou právě pneumatiky a tudíž se vyplatí si za ně připlatit. A to že je michelin držší není tím že je to značka, ale tím, že jsou skutečně nejlepší.

0/0
7.6.2007 13:43

krakra

Zimni Protektory
Tedka jsme dal na auto zimni protektory, normalne mam gumu 14 palcu, zimni mam disky 13 palcu, jizdni vlastnosti sly dost dolu na tech letnich to perfektne drzelo.
Uz se tesim az skonci zima  a ja sundam zimni gumy a dam tam normalni letnaky.
0/0
10.12.2003 8:35

acadiso

Poradit
Může mi někdo poradit, jakou značku pneu zvolit pro VW Vento (14" kola)? Nejezdím moc, tak 15-20 tis. km ročně. Dosud jsem měl pneu Good Year a nevím jestli zůstat věrný této značce, nebo zkusit něco levnější. Hlavně ať to není moc drahé. Díki za radu.
0/0
12.11.2003 15:14

jaroslav nevida

Protektory ? ne, dekuji !
na mnou koupenem ojetem voze (Felicia) byly celoplastove protektory - jako laik jsem vubec nepoznal, ze se nejedna o "normalni" gumu. Po par tydnech jezdeni se mi ve 120 km/h odtrhla cast behounu, nastesti bez uniku vzduchu (na predku). Koupil jsem nove pneumatiky se slevou pres internet (www.pneulevne.cz) a mam pokoj... Protektory nikdy vice...
0/0
18.7.2003 18:42

mole

chyby ve článku
Vážená redakce, rád bych se trošku pozastavil nad tímto článkem a mírně Vás poopravil, protože jsem narazil na pár nepřesností. Za prvé: kvalita protektorů - klasifikační skupina označena hvězdičkami - dle nových předpisů EHK č. 108 a 109 neexistuje, tudíž pokud mají staré formy na lisování (nebo toto neodstranili), tak se tam hvězdičky mohou objevit, jinak tam nemají co dělat. V současnosti je pouze buď "kvalitní" protektor - jedné kvality nebo nesmí vůbec přijít do provozu. No a druhá věc - označení REMOULD je trošku také zastaralé. Od 1.1.1999 je protektor nutné značit RETREAD. Prosím Vás tedy, abyste napřed trošku danou věc nastudovali a pak o ní psali. Každopádně souhlas, že protektor a nové pneu se nedají srovnat, ale pro nedělní jezdce bych doporučil. Také pro pomalejší auta na zimu (kdo má trochu hlouběji do kapsy) je lepší koupit levnější protektor než jezdit na letních gumách nových. P.S.:co takhle studené protektory, to je taky zajímavá komodita, kterou nemůžete ale házet do jednoho pytle s teplými protektory???? čus bus
0/0
17.7.2003 12:25

jyrinec

Re: souhlas
 ale protektory mam jen na zimu, v zime se totiz stejne neda jet vic jek 120 na suche dalnici, nikdy nevis, co bude v lese nebo na moste. ja jezdim preventivne do 100 pokud prsi a je tesne nad nulou. na snehu a lede stejne musis max 70, pak je to uz hazard, co kdyz ti tam vlitne treba kocka nebo zajic. mas potom pekny hodiny
0/0
11.11.2003 17:27

Rosomak

Barum Brillantis
Koupil jsem je a jsou výborné na vodě, kratší brzdná dráha (vyzkoušejte si to!) a vcelku tiché. Voba pro všechny, kteří nejsou zmagoření protektorem nebo nepotřebují něco vážně super. A nezapomeňte, že na brzdné dráze (a vašem životě) má také brzdná kapalina. Kdypak jste ji naposled měnili, hm? Měla by se jednou ročně...
0/0
19.6.2003 14:27

Vinc

Re: Barum Brillantis
Brillantisy dobře odolávají aquaplaningu, ale tím to končí, obvzláště brzdný vlastnosti na mokru sou katastrofální, alespoň, že jsou levný...
0/0
19.6.2003 19:19

Jarda

Re:
Tyhle gumy sice nemam, ale podle nemeckeho testu jsou jako jedny z mala levnych gum srovnateleny s mnohem drazsimi znackovymi Continental EcoContact
0/0
11.11.2003 17:06

Waran

VEB Berliner
Pokud jde o klasiku, nejlepší gumy jsou Berliner (pro mě)! Pokud jde o jízdní vlastnosti v poměru k ceně- jednoznačně Barum!
0/0
3.6.2003 18:09

Mike

Jakou znacku
Jakou znacku novych gum teda preferovat? Myslim pomer vykon/cena. ???
0/0
29.5.2003 9:30

snap

Re: Jakou znacku
Ja si osobne myslim, ze jedna z kvalitnich pneumatik je znacka Continental. Taky testy ukazuji jen to nejlepsi. Tiche, dlouha zivotnost atd. Cena taky neni spatna. Zalezi, na jake auto to chces dat. Ja ted mam celorocni gumy Toyo. Nejsou spatne, ale trochu hlucne. Nechal jsem si je poslat z Usa, kde cena je velice nizka. Rozmer 215/35/18. Cena za kus plus postovne asi 3400kc. Tady bych vysazel za kus okolo 9000kc. Ale opravdu zalezi, na jake auto chces dat pneu.
0/0
30.5.2003 1:52

puberťák

Re: Re: Jakou znacku
Souhlas, že jedny z nejlepších jsou Continental.Na služebních vozech máme právě tyto pneu a jsou super.Ale ta cena.Pro svoje osobní auto bych si je nekoupil.Cena neodpovídá mým příjmům.Bohužel.Kdybych měl ty tisíce zbytečné tak bych je bral okamžitě.Takže Continental ale za méně peněz.
0/0
1.6.2003 10:21

bohumil

Re:
to je videt jaky jsi tele, celeorocni pneumatiky jsou mizerny v lete i v zime a ty si je jeste nechas poslat z usa!!!
0/0
11.11.2003 15:24

Jenda

Re: Jakou znacku
Michelin, Continetal. U tech michelinek bacha na velice laciny kousky. Ikdyz jsou novy, tak jsou vyrobeny na Tchajwanu a nevydrzi tolik co gumy z evropy. Nevím, ale tohle mě ríkal majitel pneuservisu. Je to kamos, tak pochybuju, ze na me chtel vydelat diky tomu, ze jsem bral drazsi michelinky. Spousta lidi si chvali Pirelky P6000, ale me na mokru docela klouzaly a rychle se sjely. Tak nevím. No a Barumky taky nejsou spatny. Da se na tom taky jezdit.
0/0
30.5.2003 7:44

jb

Re: Re: Jakou znacku

Majitel pneuservisu neříká pravdu. Až bude mít kousek vyrobený na Tchaivanu ta k se na něj rád přijdu podívat.Tam se opravdu ned¨vyrábějí.Tyto "báchorky" říká protože není schopen se dostat na přijatelnou cenu.

0/0
25.8.2007 14:02

Rasto

Re: Jakou znacku
Pirelli P6000 POWERGY. Ludia, to je neskutocna guma. Neda sa to s P6000 ani porovnat. Ticha, strasne prilnava aj za mokra - je vyrobena zo siliky, napriek tomu, ze je to letna guma! No-nedam na nu dopustit. Z toho, co som jazdil (Matador MP11, Conti eco, BarumBravura, Hankook najroznejsie druhy, Michelin TDX! - urcite poznate, na nej sa da jazdit aj s defektom, Firestone Firehawk, Fulda Carat Assuro a Extremo atd.) mozem este odporucat anglicku znacku LEE. Ja som kupil auto uz s touto znackou a odvtedy tie gumy neviem zohnat. To bola guma snad este lepsia ako P6000 Powergy - ticha, makka, prilnava, lahka... Kto mi vie poradit, kde zohnat LEE? Musi to byt nejaky maly vyrobca... Ale TOP kvalita
0/0
30.5.2003 12:46

puberťák

Re: Re: Jakou znacku
Hele kolik ti je že jsi vystřídal tolik pneu?Aspoň 100 let?Ne?Nebo jseš frajírek který neví co s prachama a střídá auta jak ponožky.To se snad ani nedá vystřídat .Nehaž ramena a přiznej že jezdíš se 105.A názvy pneu sis našel na IE.:))))))))
0/0
4.6.2003 13:59

Rasto

Re: Re: Re: Jakou znacku
To nemyslis vazne, pubertak... OK - tak ja Ti to prezradim bejby. V roku 93 som dostal vodicak, kupil Oltcit a tiez Matador MP11 - strasnaa guma, ale aspon bola ticha. Nedrzala na vode. Potom som kupil Golf 1, leto Vredestein - pohoda, zima Kleber - strasne hlucna. Potom prisiel Golf II, tam boli tie LEE-max. spokojnost. Potom som kupil Mercedes 260E - obute Firestone Firehawk, super pneu, tie som zodral a kupil Hankook neviemaky. Po medvedovi som kupil BMW 325i, obute Michelin TDX-tvrda guma jak slak obuta na speci rafik, kam nic ine neslo dat. Bol to totiz medzistupen medzi 15 a 16 palcovym rafom. Ale Ty si pubertak, takze neviem, ci vies o com hovorim:) Ked som dostal smyk predal som to a kupil BMW 520i, tam som jazdil sialene zle gumy Barum OR35? Bolo to nejake OR. Potom som kupil Opel Omegu, origos tam boli zjazdene Semperity, kupil som Fulda Carat Assuro - po 30000km zacali strasne hucat-a to este mali 4mm. Vysmaril som ich a kupil Bravury-ale to bolo presne to same (ibaze po 20000km)a navyse boli tvrde. Tak som kupil nejake eco-Continentaly, s ktorymi som nejaky cas jazdil autoslalom, ale ked sa zohriali tak uz vobec nedrzali. Fakt-conti nedrzi ked sa zohreje. Zimu som jazdil vpredu Matador myslim winterra, vzadu Hankook??? Omegu som predal a kupil zas Omegu ale novsiu (r.97). Obute mala nejake stare Pirelli P4000myslim-tvrde boli. Kupil som Hankook 866, tiche trvanlive gumy, ale mali VELKY valivy odpor a boli aj tazke-spomalilo ma to:-) Tak som ich predal a kupil tie Pirelli P6000powergy a zaspominal som na tie stare LEE z golfa. V zime jazdim Dunlop wintersport M3 a tiez z nich mam velku radost. Podotykam, ze to nie je nijaka extra spotreba gum-jazdim cca 40.000km/rok.
0/0
4.6.2003 23:19

puberťák

Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Hele chlapečku,to máš za to bejby, ,nalítám tolik co ty možná o chlup víc.Ale že bych cítil potřebu vyměnit za 10 let bezmála 10 aut a pneu nepočítaně to ani náhodou.Tím mě neohromíš.Mě jen fascinuje jak velice rychle a sndno poznáš jak je pneu kvalitní či nikoliv.Chtěl bych mít tvou intuici.Soudě podle toho jak sji to napsal tak žádné z těch aut nebylo nové.Proč asi????? .Protože nemáš na nové.Tudíž předpokládám žes kupoval ojeté bůhví odkud a bůhví od koho.A kolikpak ta tvoje vozítka měla najeto když jsi je kupoval?Jak už tady někd psal,hlavně že mám BMW, i když má třeba 250 000 nalítáno.Že jo? .Takže tvůj příspěvek beru jako žertovný.Až  mi napíšeš najel jsem na Pirelkách 150 000km a byly takový či onaký beru to.Ale to co píšeš ty jsou bláboly.Nebo jiný pneu.To je fuk.
0/0
9.6.2003 12:35

Rasto

Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Kazdy dobry vodic velmi rychlo spozna kvalitu pneumatik. Je evidentne, ze si totalny zaciatocnik a amater a ja tu nie som preto, aby som Ta ucil, ako zaradit spiatocku... Alebo si jeden z tych fanatikov, ktory 10 rokov jazdia na nejakom hrdzavom srote a nemaju ambicie posunut sa dopredu. Spinave skla, ojazdene pneu, vzadu svokra a manzelka... A brzdia premavku svojou 80km rychlostou na dialnici. Co potvrdzuje aj Tvoj totalne mimo priklad, ze: mam "najazdit na Pirelli 150000km" a potom hovorit. (Upozornujem Ta, ze moderne pneu su skoro vsetky bezdusove a ze ked prederies plast, tak na dusi si uz nezajazdis, ako si to mozno robil na svojom velocipede:) Je zalostne, ze sa najdu ludia ako si Ty - ludia, ktory nemaju o automobilizme ani paru a diskusiami na internete si iba liecia komplex menejcennosti... Keby si vo svojom zivote mal moznost vyskusat len polovicu aut, s ktorymi som jazdil ja, bolo by Ti zo svojich reci a zo seba na vracanie. A naucil by si sa prijat nazor skusenejsieho. Howgh
0/0
12.6.2003 18:40

puberťák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Sorry vole,jestli si myslíš že když vystřídáš za 10 let 10 aut že jseš machr na všechno tak se krutě mýlíš.Mám Mazdu 323 1,8 rok výroby 2000.Čili nic starého.A vozím rodinu s dětmi a nepotřebuji si dokazovat jakej sem borec když mám každý rok jiný auťák.A jenom tak mezi řečí mi řelkni na co ti ta silná auta jsou.Na našich silnicích na nic.Příteli, jezdil jsem v Kanadě,USA a téměř v celé Evropě mimo Ruska, tak mě pouč jak poznám dobrou pneu.A jestli se považuješ za takovýho znalce, tak popravdě řečeno s tebou bych nejel asi ani kilometr.A ještě zkušenější.V čem jseš zkušenější?Prozraď mi to sladké tajemství.Jezdím v létě v zimě, na horách i u moře ,po dálnicích i šotolině.Plně mi vyhovují Pirelky.Jak na léto tak na zimu.Když mi dáš vědět  kde seženu špičkovou gumu za rozumnou cenu budu rád.Ale takovýhle blábolení, kdy vystřídáš spoustu gum snad během sezóny to nedává žádný smysl.To jseš fakt machr a měly bys si tě najmout pnematikářské firmy jako zkušebního jezdce, když jseš teda tak doubrou a okamžitě poznáš jestli je guma dobrá či nikoliv.Jestli považuješ za zkušenost že jedeš po dálnici 200 tak jseš česky řečeno vůl.Zdraví tě puberťák.
0/0
25.6.2003 13:58

Bad.Man

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Chlape, chlape .... To tady na netu je kazdej hned machr a majitel novyho auta a zkusenej jezdec .... Neco ti povim .... ten, kdo se chlubi tim jak a kde jezdi a kolik toho najezdil ..... ten u mne duveru nevzbuzuje .... Ja napriklad jsem za svou jezdeckou karieru vystridal pouhopouhe 2 auta ..... S120 a Opel Vectra .... ani jedno nebylo nove kdyz jsem ho kupoval ..... a nemyslim si ze ten, kdo ma nove auto je lepsi ridic .... to totiz z tveho prispevku vyplyva ..... A i presto, ze nemam nove auto, a nemyslim si ze bych byl dobry ridic, mam urcite zkusenosti s pneu .... a musim rici ze ja bych volil pouze koncern BRIDGESTONE / FIRESTONE a bud Potenza (RE040) a nebo Firehawk SZ40 (ty se uz nedodavaji .... tak nastupce) .... P.S.: Myslim, ze tahle diskuze mela byt spise o ojetinach a protektorech .... no doporucil bych NEBRAT .... i s nimi mam zkusenosti a vim, ze neni nad novou gumu ....
0/0
7.7.2003 9:07

puberťák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
no konečně rozumné slovo z tebe vypadlo.kámo jezdím už zhruba od 18 a je mi 47.Odhadem více než ten milonek jsem najel.A stačily mi k tomu 3 auta.Nejsem řidič profík.Ale tvrdím že sttarý škatule typu 120 nemaj na cestách co dělat.Většinou jsou to vraky.Mají je buď mladí nebo dědové v klobouku.Já 4 roky na na auto neměl.Naškudlil jsem a koupil nový.To jen tak pro informaci.To není žádný machrování.Soudě podle tvých příspěvků asi jsi nějakej závodník.A je jasný že když jezdím formuli tak jezdím na jińých pneu než obyč řidiřč.Když jezdím rally tak mám zase jiný gumy než normální řidič.Bridgestone jsou dobrý gumy ale pro našince drahý.Plný souhlas že protektory nebrat.Tak vidíš že jsme se nakonec shodli.A to si všichni ti mladí co nemaj na nový auto nebo dědové v klobouku neuvědomují.Že ohrožují hlavně sebe.Já v autě starém tři roky mám ´daleko větší šanci na přežití při srážce, než 20 letej machr na BMW z roku raz dva a s protektory.Doufám že se mnou souhlasíš.Zdraví tě puberťák.
0/0
7.7.2003 21:17

Pozorovatel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Ahoj puberťáku. Když tak čtu co jsi tady vyplodil, tak si myslím že jsi jezdil taky škodovkama a jestli jsi se třema autama najel přes milion kilometrů, tak to klobouk dolu. To museli mít nerezový kastle a zázračný motory?! A ještě si myslím, že při srážce bych raději seděl v BMW než v nějaké nové malé piksle, protože takové BMW je svou konstrukcí daleko bezpečnější než nějaká nová vozítka (a na pneumatikách při srážce vůbec nezáleží - leda bys je měl před sebou na volantu). Zdraví tě pozorovatel.
0/0
10.7.2003 9:57

puberťák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakou znacku
Zdravím.
Škodovku jsem měl jenom jednu a to 120.Bez generálky jsem na ní najezdil bezmála 200 000km.Pak byl novej motor a bez pár tisícovek taky 200 000km.Když jezdíš Bulharsko Rumunsko za Komančů tak se ti ty km nasbíraj.Potom následovalo Mitsubishi Carisma.A jelikož jsem jej používal i jako služební najeto téměř a tomu věř skoro 300 000km.Ale to už bylo do šrotu.A následovala Mazda 626 s 260 000km.Když máš příbuzný až na Sicilíi, tak je to taky nějaký ten km.A od roku 2000 Mazda 323 na který mám už téměř 105 000km.Suma sumárum téměř 1 100 000km.Mazdu už nepoužívám jako služební.Služební je Octavie.Co se týče kastlí, tak je faktem že na škodovkách byly měněny skoro všechny plechy.To máš recht.Ale zase to nebylo tak drahý.A Japonci?Tam jsem něměnil z plechů nic.A že při srážce nezáleží na brzdách?Jestli tě neválcuje kamión, tak snad ano.Myslím že brzdná dráha auta na dobrých gumách je snad krapánek kratší než na nějakých starých pneu.Nebo snad ne?Naštěstí jsem za ty roky neboural.Taky už jsem stařeček za volantem .Předpokládám že ABS má taky něco do sebe.Nebo ne?A to nemluvím o vodě sněhu a ledu.Chceš snad tvrdit že pneu nemaj žádnej vliv při srážce se starou 105 na starých pneu s vymakaným BMW?Tomu snad nevěříš.A co se týče počtu najetých km, jezdím od 18.Samozřejmě jsem hned nejezdil ročně 40 000km.Ale za posledních 12 let mám ročně kolem 56 000km.Jen loni jsem měl 32 000km.Nemoci se hlásí.Jezdím a řídím rád, a zatím bez nehod.Stačí?Nebo chceš popsat posledních 15 let, kdy mám  téměř přesnou evidenci o jízdách?Ale asi tyto stránky nejsou vhodné místo pro takovouhle diskuzi.Zdravím
0/0
10.7.2003 21:53

Jarda

Re:
Podivej se na www.e-pneu.cz . Je tam velke mnozstvi  srovnavacich testu, takze z toho lze leccos vyvodit.
0/0
11.11.2003 17:15

Thyronx

?
Tady v USA protektory nejsou.Ojete gumy se snad daji koupit za 10-15 USD podle velikosti...Pojem "Letni gumy" tu nikdo nezna. Cena gumy na meho Explorera je 80 USD malicke gumy jako ma Skodovka muzou stat 4 ks 100 USD(samozrejme nove). Na 4 gumy na meho Ford Explorera delam cely den (8hod)
0/0
23.5.2003 0:22

gordee

Re: ?
Na gumy na Fabii (Škoda) dělám 15dní
0/0
23.5.2003 9:20

snap

pneu
Prvni by se mel nekdo zamyslet, proc asi lidi kupuji ojete nebo protektorovane pneu. Protoze za ty ceny, ktere  v Cesku jsou, kolik stoji nove obuti na auto, tak potom at si nekdo nestezuje, ze to lidi kupuji, ty ojete pneu. Prvni je potreba udelat neco s cenama, tak aby si kazdy mohl dovolit koupit nove pneu. A to nepisi nic o zimnich gumach. Treba v usa stoji jedna pneu na me auto(215/35/18) od 100 do 150$ za gumu. Pirelli, Continental, GoodYear, Yokohama atd. V CR ty same se neda dostat pod hranici 9000Kc za pneu. Pocitat snad umi kazdy, aby si to prepocital.
0/0
19.5.2003 2:35

babča

Re: pneu
Tohle je ale ultra nesmysl!!!
zimní pneu Michelin, pirelli a podobne se daj sehnat i za 2000,-Kc. nove, nejete.
Mimochodem, cena prumerne pneumatiky se od roku 89 (barum, matador) zvedla o cca 80-90%. coz je nesrovnatelne min, nez ceny cehokoli jineho.
Vim o cem mluvim, delam v pneuservisu...
Takze z5 z hrusky na zem, mily ju es ej!
0/0
22.5.2003 15:22

Pepe

Re: Re: pneu
Osmnáctky za dvojku seženeš asi těžko.....
0/0
23.5.2003 14:16

karel

Re: Re: Re: pneu
Tak musíš jezdit v něčem menším, co uživíš ty  joudo!!! To je přesně ono. Uhrovatí machírci v starých silných BMW řady 5 a 7 za 100 tísíc Kč a 280.000 na tachometeru co berou devět čistého a nemají na to aby si pořídili základní výbavu na auta a neohrožovali sebe (to je jedno) ale hlavně ostatní
0/0
26.5.2003 15:08

snap

Re: Re: Re: Re: pneu
Ty joudo Karle, nevim, co by jsi chtel obut za gumy na audi S4 (2002), a ja nic nepsal o tom, ze na ne nemam. Ale jini lide na to nemaji. A nemusi to byt zrovna 18-tky. Proste gumy v CR jsou cenama nekde pekne nahore. A uhrovaty machirek teda nejsem, mozna muj syn. Prave spravne gumy, brzdy a podvozek delaji auto bezpecnejsi. Cus
0/0
27.5.2003 4:26

Michal

Re: Re: pneu
     ty jsi viděl gumy uvedeného rozměru za 2000 kč ?
0/0
30.5.2003 21:59

Rasto

otazka do plena
Neviem, ako u Vas v cechach, ale na Slovensku stoji protektor tolko ako v rakusku nova guma. A tie shity od Matador a.s. a aj Barum-conti stoja u nas 2 x tolko ako Pirellka alebo Dunlopka rovnakeho rozmeru v rakusku. Preto kupujem pneu zasadne vo WienerNeustadte, Wolfsthale apod. Co Vy na to? No nie je to nespravodlivost? Ozaj - k tym predoslym diskusiam o max. rychlosti felicii 1.6 - ja som ich viackrat stihal a tacho mi ukazalo 165km/h (Omega MV6)- potom uz nezrychlovali. Myslim, ze moje tacho moze mat pri tejto rychlosti odchylku tak +5km, takze tak. Inac-felicia 1,6 ma do takej 40km rychlosti presprintuje - paradox, ze? Auto so 75PS predbehne na semaforoch auto 210PS! Asi je to fuckt lahke auto.
0/0
17.5.2003 17:28

Pavel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.5.2003 17:22

muf

Re: Re: otazka do plena
Jeste, ze vsicni nejsme takovymi "osacniky " jako ty Pavle. Do Rakouska pro gumy sice nejezdim, ale par mych znamych ano. Tak zklidni....
0/0
19.5.2003 13:01

puberťák

protektory
Protektory?Nikdy.Nestojí to za to.Ročně najedu asi 40 000km.Letní, zimní Pirelli.Není problém.Někde jsem četl problém s P6000.Nevím jaký.Jezdím s Mazdou 323 1,8.V Německu na dálnici v pohodě 180, ale je to naprosto zbytečné takhle honit motor,160 bez absolutních problémů.Zimní pneu jsem zkusil i Michelin.Na Pirelli Winter sport nemaj.Na sněhu nemají tyhle gumy konkurenci.Minimálně 2x za zimu Alpy.Francie Switzerland.Bezkonkurenčně nej.To mi nikdo nevymluví.A to jezdíme 4 s rakví plnou lyží.Ne sice 160 ale kolem 80-100 v pohodě.Protektory nebrat.A v hyper a Super marketech vůbec.Bezpečnost a život je přednější než nějakejch uprděnejch pár stovek.A ti co maj 120 a105 ať se nezlobí ale těm bych mnohá auta okamžitě sešrotoval.Protože ti na čem jezdí to je mnohdy tragédie.A kvůli takovýmhle troubům pak vznikaj krizovky.Tyhle auta by už z principu měli zakázat.Stejn ětak nesmyslné dovozy z ciziny a poskládané bůhvíjak a bůhvíkým.Nemáš na lepší tak nejezdi a hlavně neohrožuj druhé.Bezpečnost má být na prvním místě.To mi nikdo nevymluví.A že se na STK podvádí je zcela evidentní.Takové vraky co tu jezdí nemohou STK projít.
0/0
16.5.2003 12:48

Mike

Re: protektory
Ne každý má, jako ty, na nové auto, takže jezdí i starou škodovkou. Velký podíl na bezpečnosrti má nesporně automobil, který je v dobrém technickém stavu, ale druhou neoddělitelnou částí bezpečné jízdy je kvalitní a zkušený řidič. Takže pokud sedí i ve špičkovém voze nějaký magor, je to mnohem horší, než dobrý řidič ve špatném autě.
0/0
22.5.2003 12:48

nebe

Re: Re: protektory
Každý by měl jezdit podle toho v čem sedí a na co má,ale také podle toho se i chovat.Když mi to nejede,je pro mne pravý pruh a při předjíždění oči v zrcátkách a hned zpátky.Mám staršího Taunuse a tak se držím vpravo a koukám stejně dozadu jako dopředu,když jedu 100 koňovým Transitem,je levý pruh pro mne,do té doby,než se mi v zrcátkách objeví někdo rychlejší,pak se klidím taky.Není to často,oktávkáři se diví,co jim na kufru dělá ten náklaďák,ale před audinou a BMW se prostě klidím.Když jsem tahal karavan,měl jsem pohledem propálená obě zrcátka.Ale říkejte důchodci v 105,že má zrcátka používat.Když dělal papíry,žádná nebyla a on už to nějak dožije.Jak dlouho?
0/0
23.5.2003 14:37

puberťák

Re: Re: protektory
Plně s tebou souhlasím.I v Jaguáru za 3 mil. může sedět blbec který si myslí že silnice patří jen jemu, jen proto že má pod kapotou 300 kobyl.Ale nezlob se na mě auto staré 15 a více let nemůže být po technické stránce v pořádku.Ledaže by jsi jej měl v garáži a ročně na něm najel 500km.Pak bych ti jako řidiči nevěřil vůbec.Při dnešním provozu.A že rozdíl v kvalitě pneu /nové,protektor jsou obrovské/to dosvědčí myslím většina řidičů.105 a 120 jsem uvedl jen jako příklad protože jich jezdí nejvíce.A před domem mi stojí hned 4.A vidím jaké to jsou vraky.A STK mají v pohodě.A žádný z těchto řidičů si neuvědomuje že ohrožuje hlavně sebe.Při srážce s autem 5-6 let starým nemá šanci.ABS,airbagy a řada jiných vymožeností má určitě svoje do sebe.Ale tyhle plechovky prostě nemaj na silnici co dělat.Taky jsem byl 2 roky bez auta.Našetřil jsem a jezdím.Ale abych kupoval BMW 12 let staré jen proto abych měl BMW?Na psychiatrii s ním.Podotýkám že s tebou naprosto souhlasím co jsi napsal.
 
0/0
26.5.2003 12:16

NoOne

Re: Re: Re: protektory
::105 a 120 jsem uvedl jen jako příklad protože jich jezdí nejvíce.A před domem mi stojí hned 4.A vidím jaké to jsou vraky.A STK mají v pohodě.A žádný z těchto řidičů si neuvědomuje že ohrožuje hlavně sebe.Při srážce s autem 5-6 let starým nemá šanci.ABS,airbagy a řada jiných vymožeností má určitě svoje do sebe.Ale tyhle plechovky prostě nemaj na silnici co dělat.Taky jsem byl 2 roky bez auta.Našetřil jsem a jezdím. ::
 
Jsi sobecký debil bez rozhledu, kterej nemá naprosto tušení o tom co se kolem něho děje..
 
 
0/0
6.7.2003 11:48

puberťák

Re: Re: Re: Re: protektory
Ano jsem sobeckej debil.Máš plnou pravdu.Jestli nejsi schopen pochopit že 105 stará bezmála 20 let na ojetých protektorech je na cestě neřízená střela tak je mi tě líto.Kdo tyhle stroje kupuje?mladí kteří nemaj na nové.Správně.Kdo jim dává za 500 kč známky z STK.Technici na STK.A ty se pak potkáš s takovým frajírkem kterej jede 100 auto se div nerozsype a když mu praskne protektor, kterej má jen proto aby ušetřil tak máš na malér zaděláno.Když nemám na dobrou ojetinu nejezdím.A znova a dokola.Schválně kdo přežije, když se srazí BMW nadupané kdečím a stará 105 při 100km/hod.Nedělej ze mě blbce.Jde mi o moje zdraví a moje děti.A jestli to ti technici na STK nechápou tak je zrušme.Není třeba STK.Ať si každý jezdí v čem chce ajak chce.Nechť platí zákon silnějšího.Ať žije anarchie nejen ve státě ale i na cestách.Že jo?
0/0
9.7.2003 10:15

Marel

Re: Re: Re: Re: Re: protektory
A BMW snad není dobrá ojetina ? Felicie je snad lepší ? Nebo Mazda ? Ty máš evidentně nějakej problém ...
0/0
11.7.2003 9:53

Michal

Re: protektory P 6000
 V Italii se o těchto gumách nemluví moc pekně zřejmě vliv nějakého testu  mzslím že to byly schopnosti na vodě.A ústně se to šířilo velmi rzchle jako hotová věc.
0/0
30.5.2003 22:10

puberťák

Re: Re: protektory P 6000
0/0
1.6.2003 10:13

puberťák

Re: Re: protektory P 6000
Tak nevím ,jezdím na nich druhou sezonu a žádný problém.Na vodě už vůbec ne.Ale díky za informaci.
0/0
1.6.2003 10:17

Honza

cenzura
Jo, vidim, že tu funguje cenzura, nenapsal jsem ani nic hrubého, ani neslušného, ani jsem sem nedával žádnou reklamu, jen vyslovil svůj názor na poměry, a to, v porovnání s ostatními, velmi slušnou formou. Milá redakce, v čem se lišíš od cenzorů minulého režimu ? Jen potvrzuješ to, co jsem napsal, dík.
0/0
16.5.2003 9:37

March

SUPERB
Superb lítá v pohodě 240
0/0
15.5.2003 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.