Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C2: pro maminku i závodníka

Nové "ošklivé kačátko" na sebe řádně upozornilo už na autosalonu v Ženevě. Představení ostré verze nového miniauta z produkce francouzské automobilky mělo především navnadit veřejnost na oficiální premiéru civilní verze Citroënu C2, která se chystá na letošní frankfurtský autosalon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Spořivější řidiče ...
pak potěší možnost přestavby na plyn ?
Hlavně si nenechte dát do kufru velkou nádrž.
0/0
12.7.2004 12:21

hi_speed

C2 VTR
Celkem se tesim na to VTR-ko, myslim, ze by to mohlo slusne litat a natrhavat to obstaroznim Peugeotum 205 GTi  .... Otazka je opravdu, kolik za nej budou chtit ...
0/0
16.5.2003 11:57

LaHa

Když citroen, tak
BERLINGO!!!
0/0
15.5.2003 23:30

Bobek

Re: Když citroen, tak
kdepak Berlingo, C5 :) A nebo rovnou připravovanou C6 :))
0/0
16.5.2003 20:25

2525

Základ za 11.000 EUR ?
To by bylo dražší, než C3 (od 299.000) !?
0/0
15.5.2003 15:24

Babel

akorat mě překvapuje,
že se v článku mluví o PÁTÝCH horizontálně dělených dvěří, když je o několik řádků nad tím uvedeno, že se bude vyrábět pouze TŘÍDVÉŘOVÁ verze...
0/0
15.5.2003 15:14

Kubosh

Zavodnik jiste oceni spoustu "asistentu" kecajicich do rizeni. :(
Super, parkovaci asistent, ABS, ESP, DDT, TNT... Uz cekam, kdy tam bude Wizard znamy z Windows XP "Otocili jste volantem, chcete opravdu zatocit?"
0/0
15.5.2003 12:37

Karel

Nákupní taška.
Z poněkud neobratně formulované věty mohlo vyplynout, že rozvor C3 je pouhých 2310 mm, stejně jako C2. C3 má rozvor 2460 mm, jako Fabie.
C2 nenahradí Saxo, zejména co se užitných vlastností týče, je to takové typické "druhé auto do rodiny"
0/0
15.5.2003 10:08

Re: Nákupní taška.
Ja si myslim, ze C2 nema za ucel nahradit Saxo, za Saxo je tu spis C3
0/0
15.5.2003 15:30

Radek

Xsara
Já vím, že ta diskuze je o C2, ale můžete mi někdo sdělit zkušenosti a postřehy s Xsarou 1.8 i - osmiventil ? Předem děkuji.
0/0
15.5.2003 10:06

george

pěkný, ale ta cena...
U Kolína by se mělo vyrábět za 8.ooo t euro. Asi to bude podobné C2. Tak proč základ u C2 11.ooo t ? Uvidíme.
Za 210-250 t. je to u nás prodejné.
Totéž platilo u Agily. Na začátku chtěli prodejci 300.t, teď je za 230. Myšleno základ.
C2 je pěkná krabička, ale prodá se jí zase jen pár stovek kousků za rok. Tak je to u všech zahraničních dovozců.
0/0
15.5.2003 9:53

OnLi

Céčková řada je skvělá!
Já mam C3
0/0
15.5.2003 9:22

Pecival

Re: Céčková řada je skvělá!
Vzdyt se ani zadna jina rada v osobakach v citroenu nevyrabi:-)))
0/0
15.5.2003 9:35

Dudu

Re: Re: Céčková řada je skvělá!
A co C5 ty chytrej.
0/0
15.5.2003 9:40

Pecival

Re: Re: Re: Céčková řada je skvělá!
no to je preci CECKOVA rada:-)))) Ty hloupej!!!!
0/0
15.5.2003 10:04

OnLi

Re: Re: Re: Re: Céčková řada je skvělá!
A ještě C8! A C15:-)? A co C4? Už jste viděli C4? Nemyslim tu výbušninu.
0/0
16.5.2003 8:21

zajíc

Re: Re: Re: Céčková řada je skvělá!
Dudu to je skoro jako Duda :)))
0/0
15.5.2003 16:40

Schmeichel

Re: Re: Céčková řada je skvělá!
A Xsara?
0/0
15.5.2003 20:25

dave

Re: Re: Re: Céčková řada je skvělá!
a sakra
0/0
20.5.2003 21:31

petka

C dvojka
teda to je auticko, to si asi koupim :)
0/0
15.5.2003 9:01

rob

Re: C dvojka
To už abyste pomalu začal šetřit. 11000 EUR je na malé auto trochu přehnané Pokud cena bude stejná i u nás, asi jich na silnicích moc nepotkáme .  
0/0
15.5.2003 9:21

kango

Re: Re: C dvojka
u nas bude cena jiste vyssi, tak 380 tis.
0/0
15.5.2003 9:41

Marek

Re: Re: Re: C dvojka
Pekne auticko , ale ked si 11.000 EUR preratam na SKK, tak z toho mam 473tis (43SKK/EUR) a za tu cenu uz bude super vybavena Fabia...
0/0
28.5.2003 17:03

Delfin

Re:
S Fabií se di bodnout
0/0
13.4.2004 7:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.