Děkujeme za pochopení.
Jirka Litvín
Taky mám starou corollu...
Je z 92 roku, liftback, model GTI s 1.6 motorem a pozor, má 85 kW - chápete to? S čím v té době jezdili němci, myslím nemecká auta jako golf atd... Ovsem nic proti nemcum ponevadz tu jsou jeste horsi francouzi, italové... korejci jsou ale prima - jsou proste roztomili. Ale panove, tu svoji kocicku bych nevymenil za nic na svete, at zije stare japonsko! (tzn. prelom 80/90 leta)Jimmi
Re:
Máš naprostou pravdu, v tý době u fau-vé (potažmo audi atd.) neznali víceventilové motory, proměnné časování ventilů a kvalitní podvozek u aut nižší střední třídy neznají dodnes. Cenově přitom vždycky byli výš... nechápu toJarda
Corola-Peugeot
Driver
Corolla vs. Focus
Sorry lidi, ale já myslim, že Focus je hezčí a jízdníma vlastnostma lepší než Corolla. Tím nechci říct, že je Corolla špatná, vždyť japonský auta jsou známý kvalitou, ale Focus (i podle statistik) je prostě na vrcholu žebříčku.Avalance
Nechápu...
Mam asi jinou Corollu nez pise autor... Je sice pravda,ze mam 3D ne sedan,ale podle mne rozdil je akorad v kufru. Jak muze autor rici, ze japonska auta maji spatne plasty, to teda asolutne nechapu, ve srovnani s cim??? At jsem jel jakymkoli japoncem Toyota,Honda nebo Nissan vzdy byla kvalita zpracovani na super urovni, naopak u evropskych aut vse rozonovalo - Fiat, Renault, Skoda... A podivejte se na kvalitu slicovani apod, podle mne na japonce nikdo ve zpracovani nema.Dale, co se tyce motoru. Ja osobne mam take motor 1,4 VVt-i a jsem s nim naprosto spokojen, ze zacatku mel spotrebu 6,7l/100km, po 10000km jezdim za 6,1l/100km a na delsi cesty 5,9l/100km, nechapu co porad ma autor s tou 1,8??? Kdo chce zavodit tak si koupi sportaka - treba Celicu nebo neco podobneho, ta 1,6VVTi ma vykon 81kW a podobny motor ma pouze Civic s VTEC II. Jinak Toyota Corolla s 1,4VVTi vsem ostatnim 1,4 bezproblemu ujede a s 1,6 ostatnich vyrobcu drzi spolehlive drzi krok. Ja jsem ujel zatim 16500km s timto motorem a vykon mi nikdy nechybel. Podle mne japonci (Toyota,Honda) maji v soucastne dobe benzinove motory nejlepsi.Kdo chce diesel tak tam uz je to asi spise pro evropany. Pak absolutne nesouhlasim, ze kvalita audia je spatna, ja mam 6repro (2jsem si dal navic) a zvuk je absolutne super, mohu rici ze jak z domaciho kina. Rikali mi to zatim vsichni kdo se mnou jeli. Ja dal za moji Corollu 379000kc a mam ABS,el okna,CD audio,4kotouc. brzdy a navic zaruku absolutni spolehlivosti,kdo chce auto na delsi dobu, mohu mu Corollu jen doporucit.Sasoň
Souhlasím s Jimmym.
.....moje slova. Nenapsal bych to líp. Japonský auta jsou fakt nejlepší, mám Mazdu 626, vím o čem mluvím. Na autě je nejdůležitější motor a podvozek. Když stojí za ho..., žádný elektronický hračičky to nevylepší, akorát prodraží. Nevím na co by měli nabízet 29 motorů a 40 výbav - je to jen tahání peněz z kapsy zákazníka. Celej koncern VW je fakt trapnej. Navíc je Mazda 1000x spolehlivější než sedlácký povozy z němec!!! Prostě jezdíš a o nic se nestaráš. Mimochodem jsem rok pracoval v Německu a od samotnejch Němců jsem X-krát slyšel, že "japányše autos sind gút!!!!Jimmi
Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
...jaký podvozek má současná oktávie (potažmo golf) a v čem je lepší než podvozek corolly modelu 93 (potažmo 87, který byl podobný), pominu-li naprosté zbytečnosti jako ESP apod., které normální auto snad nepotřebuje. Třeba se prostě mýlím, tak mě konečně opravte. Nejsem odborník na auta, klidně se přiznám, že jsem diletant (=poučený laik, pravý význam tohoto slova).Honza
Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
No od stolu se to asi dozvíš těžko. To, že je lepší tvrdíš pouze ty. Nicméně: ve Vysokém Mýtě je škola bezpečné jízdy HTC. Pokud máš možnost, vezmi si někoho ssebou (co má Oktávku a pod. s ABS, ESP atd.) a zajeďte tam. Uděláš pár vyhýbacích manévrů a garantuju ti, že takový bludy už nikdy neřekneš. Nemyslím to zle, sám jsem tam kurz absolvoval a ten rozdíl je opravdu neskutečnej.Pepa
asf
Nevíte někdo, proč srovnávají čtrnáctistovku s šestnáctistovkama? Oni jsou opravdu neponaučitelní. Stále nějaké auto podrážejí. Takhle to vypadá, jako když Toyota nemá větší obsah. Ale já asi vím proč, protože akceleruje na stovku za 10,2 s a to by pak němci dostali šišku.Jimmi
Re: asf
Protože iMladáfrontadnes má německé vlastníky... a znáš to: poněmčenec horší Němce Proto jsou italská auta nespolehlivá a japonská mají laciné plasty....Sasoň
Hm.
Pane bože!! Zas další pisálek, co má zřejmě firemní škodovku a z Bolky příslib za každej článek likvidující konkurenci zvýšení limitu na cécéesce. Nedá se to číst. Zas stále a pořád je na novým japonským autě něco zaostávající, nevyhovující, plasty samozřejmě ty nejlacinější. UŽ MĚ TO NEBAVí!!!!!!!pinguin
Re: Hm.
souhlas.. schazi trinact litru v kufru..pane redaktore jak dela kozicka ? cekal jsem objektivni zpravu,no asi bude muset nejdriv Toyota zaplatit vsimny obolus :((911GTLOVER
moc pěkný auto
nevíte jak na něj dosáhnout když mám 15000,-čistýho?Pitrs
Re: moc pěkný auto
Tak to je mi te lito,mel by si premyslet o jine praci nebo se nad sebou zamyslet, ze je neco spatne.Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...