Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Corolla sedan: spolehlivý pro evropského řidiče


hodnocení iDNES 3/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka Litvín

Taky mám starou corollu...
Je z 92 roku, liftback, model GTI s 1.6 motorem a pozor, má 85 kW - chápete to? S čím v té době jezdili němci, myslím nemecká auta jako golf atd... Ovsem nic proti nemcum ponevadz tu jsou jeste horsi francouzi, italové... korejci jsou ale prima - jsou proste roztomili. Ale panove, tu svoji kocicku bych nevymenil za nic na svete, at zije stare japonsko! (tzn. prelom 80/90 leta) 
0/0
28.7.2003 12:09

Jimmi

Re:
Máš naprostou pravdu, v tý době u fau-vé (potažmo audi atd.) neznali víceventilové motory, proměnné časování ventilů a kvalitní podvozek u aut nižší střední třídy neznají dodnes. Cenově přitom vždycky byli výš... nechápu to
0/0
30.9.2003 16:19

Jarda

Corola-Peugeot
KUPUJI COROLLU sedan 1,6,výbava Sol,Měnim za Peugeota 406 2,2 benzín,plná výbava-lepší než kupovaná Corolla,(6 CD,vyhř.sedadla,sedačky v elektrice ......atd.
Proč měním? Svezl jsem se-porovnal-a rozhodl jsem prodat Peugeota a koupit Corollu.
Důvody:ekonomika provozu,jízdní vlastností,ergonomie,užitná hodnota(až na ten kufr),4 roky záruka atd.S Peugeoty jsem jezdil cca 12 let,205,405,406l a ted konec a to zejména díky "FRANCOUZSKEMU SERVISU"!!!?
Doufám,že mě nová Corolla nezklame.
0/0
18.7.2003 6:42

Driver

Corolla vs. Focus
Sorry lidi, ale já myslim, že Focus je hezčí a jízdníma vlastnostma lepší než Corolla. Tím nechci říct, že je Corolla špatná, vždyť japonský auta jsou známý kvalitou, ale Focus (i podle statistik) je prostě na vrcholu žebříčku.
0/0
23.5.2003 19:10

Snail

Re: Corolla vs. Focus
ukaž mi ty statistiky??
0/0
26.5.2003 1:05

Avalance

Re: Corolla vs. Focus
Ne, to byla jedna vyjimecna statistika, jinak Toyoty jsou mnohem kvalitnejsi a daleko lepe zpracovana auta nez Ford a motory se Ford nemuze vubec merit-motory co ma dnes Ford mela Toyota tak pred 10lety, hlavne benzin. System VVTi (variabilni casovani ventilu) je opravdu super a motor 1,4Zetec (Ford) a 1,4VVti u Corolly jsou fakt nesrovnatelne, naopak jizdni vlastnosti jsou stejne.Srovnej si ceny a uvidis,ze Focus na Corollu fakt nema...
0/0
26.5.2003 17:56

Honza

Re: Re: Corolla vs. Focus
Hm, tak jsem dal na tvoji radu a srovnal jsem ceny. Corolla vs. Audi A3. A Corolla je o 50 000 levnější, ale míň vybavená. Co se týče auta jako takového, myslím, že srovnávat Toyotu s Audi je jako porovnávat Ferrari a Octavii RS.
0/0
27.5.2003 15:41

Jimmi

Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
Nechci ti do toho mluvit, ale audi A3 = škoda octavia = seat toledo = VW golf. Ledaže bych se spletl a byla to á-dvojka...? Už si to nepamatuju. Ale nedávno jsem se setkal s chlapem, který mi najisto tvrdil, že jeho VW bora je na stejném podvozku jako passat. Vzhledem k tomu, že to byl kamarád mé tchýně, jsem nemohl oponovat a přešel jsem jeho chvástání mlčením.... Jiný kamarád mé tchýně má fabii sedan a myslí si, že má největší a nejrychlejší auto na světě (a nejkrásnější). I to přecházím mlčením. A jsem rád, že má ojetá plečka má tak skvělý podvozek (ve výrobě už od osmdesátého sedmého), že se vůbec nenaklání v zatáčkách a perfektně sedí v každé situaci. A propos, která že z těch elektronických hraček vyrovnávává naklánění v zatáčkách...? Myslím, že to už by byla zcela jiná kategorie aut.... Držme se té tzv. nižší střední.... nesrovnávejme hned s ferári.....
P.S. Stále jsi mi nevysvětlil, jakou konstrukci zadní nápravy má oktávka.....
0/0
28.5.2003 8:23

Honza

Re: Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
Ahoj. Takže ta srandička se zove DRC a má ji Audi RS6. Měl jsem možnost se jím svést a musím říci, že funguje opravdu skvěle. Ale jak tě znám, tak je to zase další elektronická blbost, že .... No každopádně s tou nápravou ti asi neporadím. To opravdu nevím. Vím jen to, že pokud Audi používá stejnou podvozkovou platformu jako Škoda, znamená to pouze to, že má podobnej rozvor. Jinak Audi má jiný tlumiče, brzdy , naladění podvozku atd. atd. Je to celkem logický. A ještě k té A3 - v současnosti se tuším ještě doprodává starší model A3, kde je klima v ceně, tudíž je o 10 000 dražší než Corrola. A myslím že sám uznáš, že prostě Audi je nekde jinde než Toyota. Někdy zajdi do autosalonu a jen se posaď a podívej se kolem. Bude to stačit.
0/0
28.5.2003 10:38

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
Možná jiné naladění.... ale stejného podvozku. Platforma není jen rozvor. I ty brzdy jsou stejné, do dražší oktávky ti strčej ty samý co do tvýho A3 (předpokládám, že ho máš, prozradit nechceš). Jinak uznávám, že z celé této platformy je A3 nejhezčí. Ale má málo dveří a nikdy jsem v něm neseděl. Zato jsem seděl v oktávce a v poslední generaci golfa... a tady to je. Já jsem se tam prostě "necejtil". Není to můj předsudek, každý jsme jiný a každý vyžadujeme jinou ergonomii. Nečekal jsem až takový výsledek, myslel jsem, že to bude jiné. Takže stejně nezbývá, než si do toho auta sednout a zkusit. Uznávám, jedná se o čistě subjektivní dojem.
Audi není někde jinde než toyota. Je to prostě čistokrevný vokswagen jenom s jiným logem. A oproti VW je myslím jinde ta toyota. Jako celek. Srovnej si třeba lexus s phaetonem (jestli chceš mermomocí něco vyššího) nebo najdi protipól k dneska už legendárnímu landcruiseru. Benzínové motory má toyota podstatně lepší. Víceventilové motory používala toyota o patnáct let dřív než volkswagen! U dieselových si nejsem tak jist. A v nižší střední třídě (A3, corolla, golf, octavie) má suverénně nejlepší podvozky.
P.S. Mě se ta nová corolla taky moc nelíbí. Trochu zklamání co do designu. Čekal jsem víc, ale oni to prostě prodaj. Jako ten VW......
0/0
28.5.2003 11:55

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
V A3 skutečně jezdím. A prostě jsem zatím nenašel auto v jeho segmentu, který by se dalo srovnat. BMW compact jo, ale to je o 150 000 dražší a o třídu výš.  Nicméně jsem rád, protože by mě nas..., kdybych si sedl do Daewoo a mělo lepší interiér, podvozek atd. atd. Protože Audi je určitě dražší. A jsem prostě přesvědčen, že Audi A3 V6 3,2l s převodovkou DSG nemá ve své třídě konkurenci. Asi nikdy nejels s Quattro, protože bys nemohl říct, že nemá na Toyotu. A pokud jde o diesel, tak nikdo nemá 1,9l a 150 PS . Ani BMW, protože má o 0,1l větší objem.... To stejný hliník atd. atd. Ale nebudeme se hádat. Já prostě Audi nevyměním za Toyotu a ty nechceš Audi. To je celý. Konec konců - jsou to značky z jiných segmentů trhu tak nevím, proč se s tebou vlastně přu. Možná tak ohledně Oktávky a Corroly, ale i tak...
0/0
29.5.2003 13:29

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
Mě šlo fakt spíš o tu oktávku, protože to je hybrid z golfa. Ale jako je u fauvé audi, je u tojoty lexus. Já myslím, že to je srovnatelné. Přibližně. Nebudu se přít, pohyboval bych se na tenkém ledě.
Tak čus, zase někdy dáme řeč
0/0
29.5.2003 13:35

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
Díky a měj se. Těším se na při s inteligentním soupeřem .
0/0
29.5.2003 14:32

Fifo

Re: Re: Re: Corolla vs. Focus
nejsi trochu mimo? tady se srovnává Corola s Focusem ty troubo
0/0
8.7.2003 16:56

Avalance

Nechápu...
Mam asi jinou Corollu nez pise autor... Je sice pravda,ze mam 3D ne sedan,ale podle mne rozdil je akorad v kufru. Jak muze autor rici, ze japonska auta maji spatne plasty, to teda asolutne nechapu, ve srovnani s cim??? At jsem jel jakymkoli japoncem Toyota,Honda nebo Nissan vzdy byla kvalita zpracovani na super urovni, naopak u evropskych aut vse rozonovalo - Fiat, Renault, Skoda... A podivejte se na kvalitu slicovani apod, podle mne na japonce nikdo ve zpracovani nema.Dale, co se tyce motoru. Ja osobne mam take motor 1,4 VVt-i a jsem s nim naprosto spokojen, ze zacatku mel spotrebu 6,7l/100km, po 10000km jezdim za 6,1l/100km a na delsi cesty 5,9l/100km, nechapu co porad ma autor s tou 1,8??? Kdo chce zavodit tak si koupi sportaka - treba Celicu nebo neco podobneho, ta 1,6VVTi ma vykon 81kW a podobny motor ma pouze Civic s VTEC II. Jinak Toyota Corolla s 1,4VVTi vsem ostatnim 1,4 bezproblemu ujede a s 1,6 ostatnich vyrobcu drzi spolehlive drzi krok. Ja jsem ujel zatim 16500km s timto motorem a vykon mi nikdy nechybel. Podle mne japonci (Toyota,Honda) maji v soucastne dobe benzinove motory nejlepsi.Kdo chce diesel tak tam uz je to asi spise pro evropany. Pak absolutne nesouhlasim, ze kvalita audia je spatna, ja mam 6repro (2jsem si dal navic) a zvuk je absolutne super, mohu rici ze jak z domaciho kina. Rikali mi to zatim vsichni kdo se mnou jeli. Ja dal za moji Corollu 379000kc a mam ABS,el okna,CD audio,4kotouc. brzdy a navic zaruku absolutni spolehlivosti,kdo chce auto na delsi dobu, mohu mu Corollu jen doporucit.
0/0
23.5.2003 13:14

Sasoň

Souhlasím s Jimmym.
.....moje slova. Nenapsal bych to líp. Japonský auta jsou fakt nejlepší, mám Mazdu 626, vím o čem mluvím. Na autě je nejdůležitější motor a podvozek. Když stojí za ho..., žádný elektronický hračičky to nevylepší, akorát prodraží. Nevím na co by měli nabízet 29 motorů a 40 výbav - je to jen tahání peněz z kapsy zákazníka. Celej koncern VW je fakt trapnej. Navíc je Mazda 1000x spolehlivější než sedlácký povozy z němec!!!  Prostě jezdíš a o nic se nestaráš. Mimochodem jsem rok pracoval v Německu a od samotnejch Němců jsem X-krát slyšel, že "japányše autos sind gút!!!!
0/0
23.5.2003 9:26

navratp

Re: Souhlasím s Jimmym.
já sí sind gůt ábr nix kaufen.
0/0
23.5.2003 11:46

Jimmi

Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
...jaký podvozek má současná oktávie (potažmo golf) a v čem je lepší než podvozek corolly modelu 93 (potažmo 87, který byl podobný), pominu-li naprosté zbytečnosti jako ESP apod., které normální auto snad nepotřebuje. Třeba se prostě mýlím, tak mě konečně opravte. Nejsem odborník na auta, klidně se přiznám, že jsem diletant (=poučený laik, pravý význam tohoto slova).
0/0
21.5.2003 10:07

Honza

Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
No od stolu se to asi dozvíš těžko. To, že je lepší tvrdíš pouze ty.  Nicméně: ve Vysokém Mýtě je škola bezpečné jízdy HTC. Pokud máš možnost, vezmi si někoho ssebou  (co má Oktávku a pod. s ABS, ESP atd.) a zajeďte tam. Uděláš pár vyhýbacích manévrů a garantuju ti, že takový bludy už nikdy neřekneš.  Nemyslím to zle, sám jsem tam kurz absolvoval a ten rozdíl je opravdu neskutečnej.  
0/0
21.5.2003 12:55

Jimmi

Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Asi mě špatně chápeš. Já vůbec nediskutuju o účinnosti podobných zařízení, jako je ESP. Ale o kvalitě podvozku bez těchto fidlátek. Když si totiž kupuju 7 let starou ojetinu (můj případ), tak i když je poměrně zachovalá, potřebuji hlavně bezvadnou funkčnost s malými náklady na údržbu. Nedovedu si představit údržbu těchto věcí u takto starého auta. Raději si připlatím, aby tam něco podobného náhodou nebylo...  Navíc, žádné ESP ti neovlivní např. naklánění v zatáčkách. Na to je konstrukce se dvěma příčnými stabilizátory přeci jen lepší... u corolly nejméně od r. 87.
P.S. O kvalitě podvozků VW svědčí i případ Audi TT. Chtěli asi konkurovat Porschemu apod., ale podcenili své zkušenosti v oboru. Takže museli dodatečně montovat aktivní stabilizaci zadní nápravy. Prostě někdo umí udělat podvozek, jiný tam cpe elektroniku. Mám radši první případ. Jsem trochu konzervativní, pravda, ale do auta elektroniky moc nepatří...
0/0
21.5.2003 13:30

Honza

Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
No někdo má rád vdolky... Já jsem naopak "pokrokovej" a podobný vychytávečky obdivuji. Jsem rád, že o přínosu těchto se nemusíme přít, protože oba uznáme, že to prostě přínos je. Já osobně jsem měl možnost s TT jezdit (quattro a 225 PS) a to na letišti na mokru. Takže případy z Ameriky považuji za kachnu. Na vlastní kůži jsem si zažil, jakej ten podvozek je. Nejsem sice závodník, ale nedokázal jsem ho dohnat do konců.... . A pokud budeš trošku sledovat dění kolem a neskončíš jenom u výkřiků v novinách zjistíš, že ty nehody byly v rychlosti nad 200 km/h (zajímavý, že tam mají maximálku 80 km/h). Taky zjistíš, že následně probíhaly testy v Evropě a to za přítomnosti novinářů a dokonce ralye jezdců. Závěry byly ty, že TT je na stejné úrovni, jako ostatní auta daného segmentu. Ale kdo chce psa.... Co takhle: víš o tom, že před cca 3 měsícama Toyota stahovala auta do servisů kvůli poruše na ABS? Aha .
0/0
21.5.2003 13:52

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Vždyť to říkám, ABS do auta nepatří. Kdo to umí, ho nepotřebuje, kdo to neumí, má jezdit pomalu. Každá automobilka čas od času stahuje nějaký typ kvůli závadě. Kdybys měl nějakou technickou profesi nebo alespoň technické vzdělání, věděl bys, že to je normální.
V audi TT jsem nejel a nikdy nepojedu. Vím jen, že výrobce zdarma měnil zadní nápravu a přidával spoiler. Takže to asi nebude jen tak. U porsheho jsem o ničem podobném nikdy neslyšel. Jenže Ferdinand ty sporťáky dělá už pěkně dlouho. Tradici nikdy nenahradíš. A nevím, jak před novináři napodobit situaci, kdy při velké rychlosti nějak blbě otočím volantem... a auto najednou vypadne ze stability. To nenapodobíš. Btw. audi TT je pěkně hnusný. Disajn pro lidi bez vkusu. Brrrrr....
Pořád tvrdím, že corolla model 93 (potažmo model 87) má lepší jízdní vlastnosti (= kvalita podvozku) než současná oktávie. Je to ale dáno i tím, že corolla je podstatně nižší (ale nejenom) a oktávka je auto s velkým a těžkým kufrem na podvozku z golfa. Tečka.
0/0
21.5.2003 15:37

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Jsem rád, žes mi nahrál - v době , kdy Daimler - Benz dělal auta, toyota dělala šicí stroje . Takže plně souhlasím s tvrzením, že tradici ničím nenahradíš. Audi je spojení Horch, DKW, Wanderer... V jejich éře japonci jezdili na kolech....
0/0
21.5.2003 16:40

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Nojo, jenže corollu dělají od šestašedesátého. A vědomi si svých schopností jí dělají zdravě konzervativně... a dobře. Občas mají úlety v designu, ale ne v technice. Fauvé si prostě vyskočil na cosi, na co neměl (audi je po svém krachu stejně VW jako třeba škodovka). Ostatně, když japonci ještě ani kola neznali, v Čechách se taky dělaly auta. Stačilo pár let totality a šlo to všechno do pr....... Dneska se tu montují pouze verze folksvágnů a tatrovka skomírá před krachem.
Takže ještě jednou naposledy: corolla z roku 87 má lepší podvozek a jízdní vlastnosti než současný golf, potažmo octavie. Neporovnávám ani s MB, ani s BMW, tam je nadvláda jasná.
0/0
21.5.2003 17:26

Pepa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Pánové, nehádejte se.  Je jedno jak kdo dělá auta dlouho. Někomu na to stačí třicet let. A někdo se to nenaučí ani za sto let.
0/0
21.5.2003 20:21

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Pepo, máš naprostou pravdu. Už se nehádám.  
0/0
22.5.2003 7:34

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Audi v krachu . Seš doopravdy komik. Pokud sleduješ prodejní statistiky, má Audi rok od roku lepší prodeje. Ferrari bylo podle tebe taky v krachu a proto ho koupil Fiat? Jak vidno, nejenom že jsi demagog co se týče aut, ale ani ekonomie není tvoji silnou stránkou. Takže já končím konstatováním - máš Corrolu s lepším podvozkem než Octávia . Zavolám Dr. Chocholouškovi.......
0/0
22.5.2003 7:47

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Já mám starou plečku a nestydím se za to  ale na svých tvrzeních trvám. A pokud vím, tak audi kdysi prostě krachlo, a VW ho "zachránil"... ale to už je dávno, to asi nebudeš pamatovat... Ani to, jaké plečky kdysi spolu s fauvé v té době dělali...
0/0
22.5.2003 7:57

navratp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Já nevím kterou dobu myslíte ale v šedesátých letech bylo VW nejprodávanější i v Americe. Asi všichni zbožňovali plečky.
0/0
23.5.2003 11:57

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
V celý Americe. Severní i jižní. Brazílie fedrovala brouka ve velkém. Tenkrát faufé kromě prvního transportéra nic jinýho nedělal
0/0
23.5.2003 12:52

Vojtin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Komik jsi Ty! Prodejní statistiky dnes jsou Ti na nic. Před nějakou dobou (cca 30 let) měly Tebou vzpomínané firmy finanční problémy!
0/0
22.5.2003 14:00

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
No a? Taky Lamborghini mělo problémy. Přesto je to legenda, které nesahá žádná japonská značka ani po kotníky .
0/0
22.5.2003 17:35

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
To já ti přece neberu. Legendárních značek je spousta... co třeba Rolls-Royce, nedávno ho koupil po krachu volkswagen, aby ho pak s ostudou přenechal BMW, protože zapomněli přikoupit ochrannou známku...
Originálních nezkrachovalých legendárních značek je dneska velmi málo. Vítězí jednoznačně instantní auta od VW.
Takže ještě jednou otázka: jakou konstrukci zadní nápravy má tvoje škodovka?
0/0
23.5.2003 8:40

navratp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Rolls Royce nezkrachoval když ho koupil VW a BMW. To jen u nás tak je. Na západěkupují ti větší ty menší, víš?
0/0
23.5.2003 11:59

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Moc děkuju za ponaučení. Asi budu ekonomický analfabet. Takže co to je, když se automobilka zadluží tak, že už není schopna dluhy splácet i investicích do rozvoje nemluvě, jiného než krach? Jasně, pokud mám zvučnou ochrannou známku jako rols nebo rover nebo jaguár, koupí mě někdo dřív, než tem krach někdo vyhlásí. Teda... koupí hlavně tu známku, že. Viz nákupy BMW.....  
0/0
23.5.2003 12:57

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
S tím WV to asi opravdu po... . Nicméně: mám pocit, že máš skvělou strategii pro omluvení sama sebe, že prostě nemáš na nový, lepší auto. Nechápu asi názory typu "raději si připlatím abych tam neměl ESP, ABS, atd..". V tom případě jezdím v Audi protože: Ferrari moc žere, Porsche má těžkej kufr, Lambo má čtyřkolku a to je moc složitý, takže se to může polámat, RR je moc těžkej a proto je nebezpečnej na ledu.... Ale já se klidně přiznám, na taková auta prostě nemám a sotva kdy budu mít . A navíc jenom nečtu časopisy a občas se i v něčem svezu a vyzkouším v praxi. Potom nemůžu napsat takový blbosti, jako že ESP je naprd a že Quattro je jenom na led ....
0/0
26.5.2003 14:41

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Nikdy jsem netvrdil že kvatro je jen na led. Naopak, koupil bych si klidně postarší (na jiné nemám) jednoduché, robustní a spolehlivé subáru, kdyby to tolik nežralo (nemám na benzín). Tam ta čtyřkolka bude fungovat i po 200 tisících... Ostatně, než jsem koupil řízením osudu corollu, chtěl jsem kupovat alfu 33 sportwagon 4x4. Byla levnější, od kolegy (znal jsem tedy její historii), byla celkem na své kilometry dost zachovalá. Měla jenom moc malej kufr na malý dítě v kočárku, ale na hory super. Neměla žádný ESP, žádný EBR, žádný ABS, jenom super podvozek a super jízdní vlastnosti. Se současnou oktávkou naprosto nesrovnatelné, sám nechápu...
0/0
26.5.2003 15:27

navratp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Opravil bych to tak, název Corolla dělají od šestašedesátého.Jen VW dokázalo dělat JEDNO AUTO čtyřicet let.V poslední době se corollamění snad co 4 roky, takže to asi stále není ono.Na japoncích mi vadí fakt, že kdo si koupí motor 1,4 protože mu stačí nemá nárok na stropní airbagy ani za příplatek, to může jen ten kdo si koupí 1,6.A proč? Z boku do mě může narazit kdokoli ať sedím v čemkoli.
0/0
23.5.2003 11:54

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
1. Corolla se podstatně změnila naposledy v osmdesátém sedmém, potom až loni. Ostatní jsou běžné inovace a facelifty nemlich stejné jako u ostatních automobilek. Brouka fauvé neberu, ve svém segmentu super auto. Ten původní, ne ten nový s motorem vepředu.
2. Osobně víc důvěřuju autu se čtyřma hvězdičkama bez airbagů než autu s pěti hvězdičkama s dvanácti airbagama. Připlatil bych si, kdyby tam nic podobného nebylo. Tuhost karosérie nenahradíš. Uvítal bych srovnávací kreštesty s vypnutými airbagy, aby to bylo porovnatelné. Reálné havárie stejně vypadají většinou jinak... třeba když jsem viděl na D1 utržený dvounápravový vozík původně tažený dodávkou kterak sundal střechu staršímu renaultu. Tam by jim airbagy byly... no na to...
0/0
23.5.2003 13:05

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
To snad není možný. Takže ty si doopravdy myslíš, že tuhost karosérie ničím nenahradíš? Vždyť si sám protiřečíš. Před chvílí jsi napsal, že auto s 12 airbagama je bezpečnější. Nakonec se podívej na kteroukoli automobilku. Většina má ve standartu 4 airbagy. A prostě ten počet bude stoupat. Tomu se neubráníš.  Takže za 20 let budeš muset "připlácet" za 20 let starý auto, protože to bude jediný bez airbagů.... .
0/0
26.5.2003 14:31

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Neprotiřečím. Zkus si to pořádně přečíst. Vzal jsem jenom příklad čtyř a pěti hvězdiček, může to být i obráceně. Kreštesty probíhají za zjednodušených předem definovaných podmínek. Každá automobilka logicky hledá způsob, jak vyhovět právě těm zjednodušeným podmínkám, a přitom co nejvíc ušetřit. Dvanáct airbagů je reklamní trik a stojí to méně než pořádná kastle. V reálu ty bouračky vypadaj ale úúúúplně jinak....
0/0
26.5.2003 15:19

Honza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
27.5.2003 7:36

Jimmi

Re: příspěvek zrušen
Cos to tam psal za sprosťárny..?
0/0
27.5.2003 15:17

Honza

Re: Re: příspěvek zrušen
Právě o tom přemýšlím . Nemám potřebu na tebe chrlit nějaký trapný oplzlosti. Ale namůžu si za boha vzpomenout, co tam bylo. Asi jsem se někoho z redakce dotkl. Ani tam nenapsali, že příspěvek obsahuje nepřípustné výrazy .
0/0
27.5.2003 15:47

navratp

Re: Re: Re: Re: Re: Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil...
Jednou bych chtěl na vlastní oči vidět v akci toho kdo to umí. Tedy vlastní nohou nahradit ABS.
0/0
23.5.2003 11:50

Pepa

asf
Nevíte někdo, proč srovnávají čtrnáctistovku s šestnáctistovkama? Oni jsou opravdu neponaučitelní. Stále nějaké auto podrážejí. Takhle to vypadá, jako když Toyota nemá větší obsah. Ale já asi vím proč, protože akceleruje na stovku za 10,2 s a to by pak němci dostali šišku.
0/0
21.5.2003 9:40

Jimmi

Re: asf
Protože iMladáfrontadnes má německé vlastníky... a znáš to: poněmčenec horší Němce  Proto jsou italská auta nespolehlivá a japonská mají laciné plasty....
0/0
21.5.2003 10:11

brucewillis

Re: Re: asf
Driv jsem se docela vztekal nad tim, jak MF DNES / iDNES lidem tlaci skodovky a volkswageny, ted uz se tim celkem bavim. Hezky je i sledovat lidi ve fabiich 1.0l (nebo jakej to auto na klicek vlastne ma obsah), kteri si mysli, ze maji jaguara nebo porsche a chovaji se na silnici jako naprosti sebevrazi. Libi se mi jejich triumfalni vyrazy, kdyz se jim povede me v me primere predjet (nekdy si pripadam jako ve scene z filmu Vrchni, prchni, kde abrham ve velorexu predjizdi autobus... ).
 Bohuzel krivky popisujici rozlozeni inteligence v populaci plati i o dalsich vecech, jako treba o vkusu. Proto bude na silnicich vzdycky vic fabii nez aut. Kdo vyzkousel japonce, uz stezi prejde k "proslule kvalite" VW...  
 
0/0
23.5.2003 14:52

petr

Re: asf
Protoze by ctrnactistovky dostaly na zadek a to si prece nemuzou dovolit, aby nemecky auto dopadlo hur ;o)  Ale vazne, takhle ctrnactistovka si na 1,6 troufa, vykon ma vice mene podobny a spotrebu nizsi. Tak treba proto, ale neobhajuju je. Ale prijde mi logictejsi srovnavat srovnatelne.1,4 a 1,6 maj stejny povinny ruceni, takze srovnavaci kriterium vykon a cena mi prijde rozumny.
0/0
21.5.2003 13:11

Sasoň

Hm.
Pane bože!! Zas další pisálek, co má zřejmě firemní škodovku a z Bolky příslib za každej článek likvidující konkurenci zvýšení limitu na cécéesce. Nedá se to číst. Zas stále a pořád je na novým japonským autě něco zaostávající, nevyhovující, plasty samozřejmě ty nejlacinější. UŽ MĚ TO NEBAVí!!!!!!!
0/0
20.5.2003 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.