Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Punto mění tvář

Motoristická veřejnost s napětím očekává reakce zákazníků na faceliftovaný Fiat Punto. - Pomůže italské automobilce dostat se z problémů, nebo bude pouze dalším krokem, který krizi umocní? Sedmého června uvidíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

FIAT FAN CLUB
navstivte www.stilo.org uvidite nadherne tuningove ale i normalni verze fiatu stilo.ciao www.stilo.org
0/0
22.8.2003 19:08

stilo

fiat punto se mi moc libi,je hezci nez jeho predchudce,myslim ze facelift ho udelal sportovnejsim a taky dospelejsim,stupne vybav dokonale,motory jak by smet.Mam stilo 1,2 16v 80koni a opravdu zere kolem necelych 5l na 100km pri rychlosti 90 az 100km/h.
0/0
17.8.2003 10:25

David

Co na to říct? rostě Fiat!
...jinak řečeno pořád na dnešní dobu Trabant Evropy. Jasný důkaz prakticky nekonkurenceschopnosti Fiatu je ten, že i samotní Italové jezdí v Japonských, Německých, či Francouzských autech. Tedy možná u nás je ještě nějaký ten Fiat na venkově prodá, ale i u nás už má asi slávu tato značka za sebou. Jinak řečeno...v konkurenci Yarisu, Fabie, Micry, či třeba i Getze toto auto nemá šanci, snad jen v bezpečnosti, kde obsadil ve svém segmentu druhé místo za Yarisem.
0/0
29.5.2003 9:02

Duch

Re: Co na to říct? rostě Fiat!
Co to kecáš????? Kde žiješ ty cYpe?
0/0
13.6.2003 22:19

stilo

Re:
ty si asi v italii nikdy nebyl vid???Jasne ze jezdi i v jinych autech ale to je snad i u nas ne???Ale i nemci nepreferuji jen vw,bmw......Ja bych si napr.nikdy skodovku nekoupil je moc predrazena,vybava zadna a vsechny skodovky vypadaj strasne!a to samy je s vw!!!!Ty kdybys mel na konte par milionu tak urcite si nekoupis auto nasi vyroby ale pujdes po nejakem luxusu,ono zalezi na vkusu.Nekomu se libi italska auta nekomu francouzska nekomu japonska atd.
0/0
17.8.2003 10:31

george

je to vlastně jedno...
Je to vlastně jedno čím jeden jezdí. Každý má jiný vkus a jiný pořeby a jinak tlustou šrajtofel. Například u´škodovky se divím, kdzž je známá finanační solventnost vetšiny rodin, že dělají motory hlavně 1.4 a diesly 1.9 ? Na to dokázal fiat přece jenom zareagovat dřív. Diesel 1.3. Benzinové motory 1.2 - 8 a 16 ventilů... a interiér prostě v duchu středomořského národa. Bohužel i mentalita s dílama a navíc dealeři u nás... i když třeba v Humpolci jsou děsně ochotní a slušní. Sám mám Bravu 1.6. Ve městě dost  žere (9-10 l), a punto 1.2, ten zas bere jen 4.5-5 l. Těším se na fiat Gingo s 1.3 dieslem. Hlavně, aby cena nebyla nadsazená. To by fiat asi dost pohřbilo. Co se týká faceliftu punta taky se mi moc nelíbí. Ale takové dojížďáky dělají všechny automobilky. Ne vždy na 100%.Čao bambiny.
0/0
26.5.2003 22:14

Lib

Re: je to vlastně jedno...
To chces rict, ze ti ta 1.2ka zere ve meste 4.5-5? Pokud si myslel kombi nebo mimo mesto, tak nesrovnavej hrusky a jabka :) Btw kolik vazi Brava a Punto? na vaze zalezi ;) Tu energii na rozhybani proste odnekud vzit musis a taky jde o styl jizdy, 9-10l se mizda celkem dost, kdyz si vemu ze s Astrou po meste tak za 7.5-8
0/0
27.5.2003 7:20

Martin M

reakce importeru neni spatan jen u fiatu
Mohu Vas ujistit, ze podobne problematicka reakce je i u importeru daleko drazscih znacek. Konkretne mercedes, kde kdyz mas C tak je skoro nezajimas, nebo Renualtu (Laguna - spatne diagnostikovana oprava - 1 mesic cekani, vymena motoru - dalsi 2 mesice, chybna montaz - tyden).
hold socialisticke chovani u nas porad jeste nevymizelo.
0/0
26.5.2003 20:56

Offroader

spagetaci
all cars made in italy
0/0
26.5.2003 15:54

Viva Las Vegas, Baby!!!

Re: spagetaci
presne, treba Maserati, nebo fuuuj...Ferrari
0/0
27.5.2003 12:07

Jura

souhlas
Myslím,že máš pravdu.Fiat u tohoto vozítka v něčem nabízí více než jiní výrobci o kategorii výše.V motorech je jednička.Co se týče desigenu je třeba vůz vidět na vlastní oči.Mimochodem je celkemlogické předpokládat,že u každé značky je určité procento nespokojených a jinak frustrovaných lidiček a muže to být auto za milion nebo 5 x méně.Vše je v lidech.
0/0
26.5.2003 13:42

Jura

Re: souhlas
výše uvedený text je reakce na příspěvek - Punto III(rocky )
0/0
26.5.2003 13:56

Driver

Re: souhlas
"V motorech je jednička"  kam na ty blbosti chodíš. Ja  chcípnu smíchy
0/0
26.5.2003 18:05

STORM

Re: Re: souhlas
a jejej nemas ty nahodou v oblibe WV group? Co se techniky tyce ma ji fiat+alfa romeo+ferrarri myslim jednu z nejlepsich. Takze klidne chcipni a neztrapnuj se tady
0/0
26.5.2003 18:07

mil,

Re: Re: Re: souhlas
S tim Fiatem nevim nevim. Ja mam Alfu 156ku uz 4 roky, su s ni  max. spokojenej, ale kdyz sem zkousel jakejkoliv Fiat tak proste hruza, jako kdyby fiat/alfa ani nebyla rodina.
0/0
26.5.2003 21:32

Krtek

Re: Re: Re: souhlas
Naprosto souhlasím! Já měl na fiatu 200 tisíc a ten motor byl naprosto bezproblémovej, výkonnej a úspornej..vážně nevím, jaké kdo může mít výhrady k motorům fiat..to buď s tím nejezdil nebo to bylo nohama
0/0
26.5.2003 21:34

Lib

Re: Re: Re: Re: souhlas
Hm ja nevim, ale motory ktery nevydrzi 200t snad vymizely pred davnymi a davnymi lety, teda osobne - skoda od 90ho, oply, renaulty, pezoty ... ve vseckym sem jel a nekery mely to tachac nad 300t a podle spotreby a vykonu byl motor ok (ze to bylo shnily a olejnicka, to je jina vec), takze to je opravdu uspech ;)))) Btw takova perlicka - otcuv sluzebni karbecovej forman ma 510t a jeste je schopen uhanet 140 (spojku ani tlumice samo origos nema) :))) To je tak, kdyz se o to nestarate a kaslete na to :)
0/0
27.5.2003 7:27

Krtek

Re: Re: Re: Re: Re: souhlas
No, od devadesátého možná, ale já měl na mysli fiat 18 let zpátky, to jsem měl uvést..
0/0
27.5.2003 10:05

limach

Re: Re: Re: Re: souhlas
Prodával jsem Tipo 1.4 benzín s 235000 km a motor byl jak funglovka. Bez problémů a ani nežral žádný olej.
0/0
3.6.2003 9:36

Yaroukh

Re: Re: souhlas
souhlasim - slysim to taky poprvy ... IMHO nekdo ulitl a ted se to bude do krve snazit obhajovat ;o)
0/0
26.5.2003 18:26

myslivec

?
Nechápu to. Za tolik vložených peněz a vzhled horší než předtím.
0/0
26.5.2003 12:44

rocky_krysa

Punto III
Nikdo jej jeste nevidel na vlastni bulvy, ale uz kazdy vi, ze to je paskvil a ze nebude mit uspech. Fiat se zkousel od ostatnich aut designove odlisit a narazil, tak to zkousi autem s designem pro masy. Po shlednuti plakatu si ale myslim, ze to zadna tragedie neni, a ze vypada skvele. A nabidka motoru je perfektni. O takove nabidce motoru si muze treba Skoda s tema svojima 3- valcema jen nechat zdat.
0/0
26.5.2003 12:09

jarek

Re: Punto III
Zastávám názor, že dnes neexistují vyloženě špatná auta, v odpovídajících ¨skupinách. Rozhoduje vlastní vkus a ochota prodávajícího resp. importéra při řešení problému. To u FIATu v mém případě silně pohořelo. Ohledně nabídky motorů: připadá mi nabízet 3x diesel pro auto nižší třídy docela zbytečné, ale je to věc výrobce.
0/0
26.5.2003 12:23

rocky_krysa

Re: Re: Punto III
Ochota prodavajiciho resp. importera pri reseni problemu. Myslim si, ze ani tady nelze rict, ze importer Fiatu je nejhorsi, ze vsech. Ja Fiata mam, predtim jsem mel Skodu, a ani kdyz jsem 2 mesice cekal na predni a zadni naraznik kvuli vytopenemu skladu pri povodnich ( nebo vyhorenemu skladu, ted nevim ) jsem to celkem  chapal a nic nenamital, i kdyz jsem se duvod zpozdeni docetl mimodek v novinach. Duvod nedodani klimy tady muze vypadat jako lajdactvi od imortera, ale ve skutecnosti mohly byt duvody pragmaticke. Podivejte se do jakekoliv rubriky na i-netu pro jakekoliv auto a naleznete tolik problemu s novymi auty, s imortery, se servisy, ze to proste nejde rict: Fiat je nejhorsi. Nabidka 7 motoru pro tuto kategorii je skvela, u mne signalizuje kvalitu podvozku, ktery je schopen snest zachazeni od 150-210 km/h. Ostatne konkurence Fabie ma tusim 3 diesly a 5 benzinu.
0/0
26.5.2003 16:52

jarek

Re: Re: Re: Punto III
Samozřejmě jsem chápal objektivní potíže při dodávce vadného dílu i 7 týdnů jsem chápal, ale že to bylo bez omluvy a nějaké třeba drobné kompenzace (třeba flaška, pozvání na předváděčku nového modelu atd., atd.) to mi opravdu uniká. Je to prostě přístup hodný neschopných  komunistů a proto již nikdy FIAT i když Multipla je perfekní.
0/0
27.5.2003 7:47

jay

nepovedlo se...
Nevím jak na tom bude po technické stránce, ale ten facelift je tragédie - není to ani konzervativní vzhled, ani sportovní. Současné Punto je rozhodně líbivější a tohle je paskvil.
0/0
26.5.2003 11:14

Sasoň

špatný
Ta maska je teda hodně slabá, současná je mnohem lepší, skoro parádní. Tohle Fiatu prodeje nezvýší, podle mě vyhozený prachy za facelift.
0/0
26.5.2003 10:52

Dark

Maska jak od asiata
0/0
26.5.2003 9:45

xxxx

VZHLED
Vzhled je tragedie a krok dozadu. Další hřebíček do rakve.
0/0
26.5.2003 9:27

d

Podělali to!
Totálně.
0/0
26.5.2003 9:11

Geoffrey

oprava
Abych to upřesnil (vypadl mi numlock) 5. největšího prodejce Fiatu (4. Alfy). 
0/0
26.5.2003 8:16

Geoffrey

Přístup Fiatu
Dělal jsem ředitele  největšího prodejce v ČR, to co píše Jarek je jen a jen pravda, a nejen ve vztahu k zákazníkům....FIAT na to v ČR prostě sere...
0/0
26.5.2003 8:15

jarek

Fiat
Hlavně změnit přístup k zákazníkovi . Mám Multiplu - spokojenost, ale čekal jsem v garanci na výměnu chladiče klima 7 týdnů (v létě)!! Importer vcelku nezájem - prostě komunismus u českého importéra pokračuje!! Proto již žádný FIAT!!
0/0
26.5.2003 8:10

Offroader

Re: Fiat
mas recht fiaty su na prd!Toyota is No.1!!!!
0/0
26.5.2003 15:55

mAte recht OBA

Re: Re: Fiat
0/0
26.5.2003 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.