Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Superb 1.8T Comfort: cestujte první třídou

Nadprůměrný vnitřní prostor, bohatá výbava a především rozumná cena jsou hlavní lákadla české limuzíny. Otestovali jsme verzi s nejmenším objemem motoru v nabídce, přeplňovanou 1.8. Obstojí v silné konkurenci?
hodnocení iDNES 4/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

3676

superb nebo mondeo

ahoj.poradi mi nekdo? chci si koupit auto.rozhoduju se mezi skodou superb 1.9 tdi (96 kw) nebo ford mondeo 2.0 tdci kombi.oboje rok 2004.superb je predvadecka,mondeo ne,ale oba maji do 40000 km

0/0
11.4.2006 10:58

Hlína

Re: superb nebo mondeo

Kup si superba.

0/0
11.4.2006 14:30

káda

superb
Škoda superb se mi líbí proto protože má nadstandartní vnítřní prostor.Ale zase ta cena superb v plný výbavě stojí o kolo 1 300 000.Já bych si osobně koupil novou oktávku protože oktávka v  plný výbavě stojí okolo 1 000 000.Za novější typ platit méně já si mislím že pro mě je jasná volba oktavie.
0/0
14.5.2005 18:19

Arcus

Reakce na Baziliška
Promiň, že do tebe rejpu, ale srovnávat Superba a Accord je nesmysl. Oba jsou totiž úplně jiná kategorie. Accord je střední třída a Superb už tabulkově patří mezi luxusní vozy a limuzíny. Asi jiný typ člověka si koupí auto střední třídy se sportovním duchem a asi úplně někdo jiný si koupí limuzínu. A u limuzín se preferuje konzervativní vzhled. Podívej se na nové BMW,jaké má problémy. A srovnání s Octávií? Jedná se o image značky proto ten podobný vzhled. Opět srovnávám s BMW řady, 5,6 a 7. Každej kdo jednou jel v Octávii a pak v Superbu to nemůže srovnávat. Octávie je proti tomu plečka. A je jedno ať už se jedná o kvalitu nebo ten příšernej rachot co proniká dovnitř,ale opět to je jen rozdíl segmentu. Ačkoliv je Superb bezva, je fakt, že ho mám jen kvůli ceně, s konkurencí jako je Mercedes, BMW či Audi se to srovnávat nedá. Superb je totiž mnohem zastaralejší, ať už vnitřkem nebo motory. Jinak s tebou souhlasím, Accord je famózní.
0/0
19.8.2003 4:49

Lu2

Za ty prachy...
... to nemá konkurenci. Každej rozumně (a ekonomicky) uvažující člověk, kterej stráví třeba až polovinu svýho života za volantem mi musí dát za pravdu, že v čechách je blbost si kupovat jiný auto v týhle kategorii. Jenomže spousta přiblblejch čecháčskejch  "manažerů" nemůže mezi ty svý přijet ve škodovce, protože by se mu vysmáli do xichtu. Tak zblblý jsou, že si nechávaj říkat americkejma titulama, objevili CRM podle Boba a jezděj už ne v Mercedesech a BMW ale hlavně ve Volvech a Saabech, protože to frčí i u jejich nadřízenejch Toppies v Americe. Teď tam ti amíci začínaj jezdit hlavne v americkejch autech, ale to ti naši "manažeři" možná teprv až někdy pochopěj, že podporou Škodovky podpořej vlastní ekonomiku. Jenže do týdoby musí škodofka vydržet, nabizet Superba pořád a bejt trpělivá. Ono to ty růže jednou přinést musí.    
0/0
21.7.2003 11:32

bazilišek

Prodloužená oktávka
Škodovka se pořád diví, že jim Superby nejdou na odbyt. Přitom je to vzhledem k ceně docela slušný auto, obstála ve všemožných testech. Jenže má jednu obrovskou vadu: vypadá jak prodloužená a mohutnější oktávka. Design absolutně bez nápadu, s okoukanými prvky německé školy a tradičně škodovácky konzervativní. A přitom by stačilo si třeba jen trochu pohrát se světlomety nebo se zbavit děděného tvaru mřížky chladiče. Škodovce nepřeju nic zlého, ale Superba bych si hlavně kvůli designu určitě nekoupil. Jo, jak se vám zamlouvá nový Accord?
0/0
18.7.2003 21:49

Venca

6 let zaruka
Jdete se vycpat s 3 letou zarukou.Uz ste nekde slyseli, ze by davali 6 let na motory a podvozky, a 10 let na kastli????Maji tam co dohanet, v zemi ceske..... 5-6 let je dneske bezny standardpro vetsinu aut.Skoda s WW se muzoi jit opichat,....
0/0
15.7.2003 22:09

RO

MUZETE MI PORADIT?
Premyslim o koupi ojeteho auta (cena kolem 200.000 Kc). Nyni Skoda Felicia/1995 je uz mala pro moji rodinu. Pocitam rocni km: bud 12 tisic (budu jezdit do prace vlakem) nebo 44 tisic (dojizdim autem). Libi se mi: Skoda Octavia, Seat Toledo, Opel Astra, Opel Vectra, Ford Escort, Fiat Marea, Renault Megane,  - vse nejlepe 1,9-1,8-1,7 TDi!  nebo ... ??? A co znamena "ZE ODESLO TURBO" ?   ZA ROZUMNE ODPOVEDI DEKUJI.
0/0
24.6.2003 20:54

***

Re: MUZETE MI PORADIT?
Vyndal bych z toho Escorta, ten už tam kvůli stáří asi nepatří, a Mareu, na kterou jsem neslyšel žádné ódy. Z ostatních uvedených těžko něco upřednostnit, pokud budeš mít potřebné štěstí, měl bys být za 200 tisíc bez problémů. Ale vždycky si vzpomenu na dobrého známého, prodejce nových aut a soutěžního jezdce, takže zkušeností má bohatě, který říká - diesel je příjemnej, jak se ručičce palivoměru nechce dolů, ale potřebuje o dost větší péči než benzín.
0/0
25.6.2003 14:59

adi

Re: MUZETE MI PORADIT?
Z toho, co se ti líbí, soudím, že možná nemáš v oblibě Japonce, ale určitě by stáli za zvážení!!! Co takhle Nissan Almera r.v. 98,99 , 3D,4D,5D , špičková kvalita i jízdní vlastnosti.Pravda, diesely nic moc, ale benziňáky živý a relativně úsporný!
0/0
4.7.2003 11:11

Rozumbrada

Re: Pozor na Almeru vyrobenou v Evropě !
Asi mám smůlu, ale moje 2 roky stará Almera mne už jednou nechala na holičkách, když odešla elektronika a servis záhadu hledal 3 dny. Teď zase asi ve 40 tis. Km začala chlastat olej a naštěstí v záruce to servis vidí na výměnu motoru. Můj experiment s eurojaponským autem se moc nepovedl a asi se vrátím k Oplu.
0/0
19.7.2003 10:25

adi

Re:
Nová Almera je šunt! Nebo ne šunt, ale určitě to už není ten držák, co bývaly Almery do r. 99. Ta nová se vyrábí v Anglii a asi tam nejsou tak pečliví jak kluci japonští. Viz. nedávný test na 100 000km v Auto Tipu. Vůbec asi všichni Japonci vyrábění jinde než v Japonsku na tom nebudou s kvalitou tak dobře. Mám známýho v prodejně Nissanu a říkal, že i Primera už není co bejvávala.
0/0
4.9.2003 10:20

Pepe

Re: MUZETE MI PORADIT?
Mareu můžu vřele doporučit. Mám jí ve verzi Weekend a vše v pohodě!
0/0
15.7.2003 14:11

Bure

Re:
To, že odešlo turbo znamená, aby jsi si připravil pěkným pár peněz na opravu. řeším stejný problém jako ty a mám i stejně peněz, tak ti řeknu svůj názor na tebou jmenovaná auta. Skoda Octavia - starý dobrý ropák z produkce VW, všude mají servis a pokud jí nebudeš moc honit,tak ty servisy ani nebudeš potřebovat. Seat Toledo - horší než Octavia, i když mají stejné motory, ale trvanlivost je menší,ty starší modely jsou hrozný vraky.Opel Vectra - docela kvalitní diesely, hezký vzhled, ale interiér jako ve favoritu, prostě typický Opel,ale nezavrhoval bych ho. Opel Astra - to raději tu Vectru.Fiat Marea - utíkej jak nejdál můžeš, je to šrot, diesely se sypou a celý to je jak potěmkinova vesnice. Ford Escort - každej mechanik na západě ti řekne, že je to Zápodoněmecký Trabant, diesely na prd, kvalita taky,Ford měl v té době management,který preferoval kvantitu před kvalitou. Renault Megane - typický francouzský kočár, měkký,komfortní a líbivý, u nás jsme měli Scénica a kupodivu si nemohu stěžovat. Tak zatím ahoj a dobře vyber.
0/0
19.8.2003 4:58

M

Re:
kupte si octavii a nacpete do ni plin...  kratka octavia z r 98 se da v boleslavi sehnat za 180 000 plyn stoji 35000-45000... pokud bude mit najeto 150 000 tak si myslim ze minimalne 300 000 s ni najezdite s prstem v nose a bez investic (krome pravydelne udrzby)
0/0
19.8.2003 7:25

Sakota

Škodfka auto pro socky. Aspoň v Belgii si tím jezdí lidi pro podporu.
0/0
24.6.2003 10:52

RC

Re:
aha, to bude ono ....
0/0
27.6.2003 8:20

Kamil

Re:
To je slabota, to u nás jezděj cigoši meďourama.
0/0
14.7.2003 13:22

vlada

prvni trida?
hmm, zvlastni, u techhle recenzi na Superba se vzdycky opevuje komfort pro cestujici, ale to ze na pracovisti ridice je vinou sirokeho sloupku min mista v oblasti kolen nez treba ve favoritu, to uz nikde nevidim. A pritom bych predpokladal jako cilovou skupinu zakazniku nizsi a stredni manazery firem, kteri jiste nebudou mit sve ridice... Ovsem dira v sedacce spolujezdce a schranka na destnik je zminena vsude, to preci dela auto autem, ze... Takze az uvidite cloveka ktery bude vypadat jako kdyby prave slezl z kone (typicka zokejska chuze), mozna prave vylezl z posledniho vykriku ceske pobocky VW
0/0
17.6.2003 23:27

Petr

Re: prvni trida?
Ukažte mi auto střední třídy, které má úzký středový tunel ? Sedněte si do takového BMW 7 řady a zjistíte že u řidiče je na šířku ještě méně místa než v Superbu, neboť tunel má ještě širší........
0/0
20.6.2003 8:28

vLada

Re: Re: prvni trida?
Co jsem zati mel prilezitost otestovat, JAKEKOLIV auto stredni a vyssi stredni tridy ma vice mista pro nohy ridice. Co se tyka rady 7, nemel jsem prilezitost. Ale Fordy, Volva, MB, a rada dalsich je na tom lepe. Dokonce i Oktavka je v tomhle ohledu lepsi. prdpokladam tedy ze v dalsi "verzi" bude tohle upraveno, stejne jako neprakticky male viko kufru.
0/0
24.6.2003 21:24

Franta7

Re: Re: Re: prvni trida?
Oktávka, to nemyslíte vážně. V oktávce je míň místa než ve Felicii - opravdu mám to vyzkoušené. Zkuste posunout sedačku aby si vzdádu někdo mohl pohodlně sednout..... Chtěl jsem české auto, na superba nemám. Měřim 190cm. Pečlivě jsem to porovnal a koupil ojetou felicii combi. Můžu se s váma vsadit že ve felicii je víc místa na nohy než v oktávce. (Samozřejmě pokud si neposunete přední sedačku až těsně na zadní. )
0/0
27.6.2003 17:45

bojler

Re:
ses chudak. ceska pobocka... je mne te lito.
0/0
27.7.2003 17:52

Punisher

Vypadá jak Octavie s face-liftingem
0/0
15.6.2003 11:41

Elegán

Škodovka vypadá jako křupan a tudíž je to auto pro křupany.
0/0
6.6.2003 9:04

Onyx

Dnes vyšel zahraniční srovnávací test Cadillacu 3,2 V6, Mercedesu E 320 a Superba 2,8. Kdo vyhrál? Superb. Vyzdvihli cenu, komfort, ekologii. Rád si přečtu Vaše duchaplné příspěvky. Oray mail. noemax@seznam.cz
0/0
3.6.2003 13:54

mobilttl

Re:
ty si křupan !
0/0
12.6.2003 22:35

Jenik

Re: Ha, ha
prozrad prosim Te v kterem zahranici? to asi hovoris o somalsku kde nasli v superbu nakousnutej rohlik a proto vyhral nad mercedesem E
0/0
15.6.2003 22:40

navratp

Re: Re: Ha, ha
To zahraničí je Německo, časopis je čtrnáctidenník AutoZeitung, vyšel v květnu, číslo už přesně nevím, ale bylo to tam , je to pravda. Taky se říká že doma není nikdo prorokem.
0/0
25.6.2003 12:04

Jeff

Re: To jsou jine tridy!
Skoda, ze nesoutezila i Fabie. Porazila by je vsechny prave tou priznivou cenou.
0/0
24.6.2003 9:09

Bure

Re: Omyl!!!
Právě, že ne. Jsou to všechno stejná třída. Ale jen tabulkově,co se velikosti týče. Fakt je ten, že Superb vyhrál hlavně kvůli ceně.
0/0
19.8.2003 5:03

Otakáro

Slyšel jsem dobrej anglickej fórek na Škodovku. Angličan jede se svou Škodou a zastaví pěkný stopařce. Může na ní oči nechat a že jí vezme kam bude chtít, ale prý jestli ji nevadí, že má škodovku. A holka na to:" No jestli to není nakažlivý, tak je mně to jedno."
0/0
30.5.2003 13:05

starý pán

Re:
Já bych to ani tak nebral jako fórek na škodovku. Spíš jde o to, že proti škodovce jsou zamindrákováni lidé pouze u nás. Jinde ve světě ji berou (oprávněně) jako kvalitní a spolehlivé auto za slušnou cenu.
0/0
2.6.2003 10:56

Zed.

Re: Re:
Ale tohle asi fórek bude, ne? :-)))
0/0
3.6.2003 13:49

Otakáro

Re: Re:
No mě angličani moc zamindrákovaní nepříjdou. Je mezi sice pár mentálně slabších jedinců, ale to je v každým národě. No je sice hezky, že jsem hrdí na škodu, ale nedivte se, že když přejedete čáru, že budou všichni žasnout, čím jste to přijel. Venku se to bere jako normální auto, trošku podprůměrné - až na několik top verzí.
0/0
3.6.2003 13:58

Jenda

Nevím co se tady řeší. Škodovky jsou auta pro burany. Každej normální člověk si koupí auto a ne škodovku.
0/0
30.5.2003 13:00

M

Jendo,
jak Ty poznáš burana,Vlastíku??
0/0
30.5.2003 13:34

Pampéro

Re: Jen do ...
Podle tuningovaný Fobie 1,4 MPI s vejdechama i na dveřích ...
0/0
31.5.2003 15:47

Tomáš

Re: Re: Jen do ...
ja zas podle vydechlého řvoucího krámu, co gumuje na každých světlech... :-) duchaplný příspěvek pánové
0/0
2.6.2003 9:47

Ogar

Re: Re: Re: Jen do ...
No tvoje mrvtvá 1.4 to neumí, tak nezáviď.
0/0
3.6.2003 13:53

petr

Re: Re: Re: Jen do ...
nebo nečeho, co drží pohromadě silou vůle, přestože to má čerstvou technickou, tak servis ani STK to nevidělo a má to naleštěnou karoserii... a mladýho burana poznáš podle výše uvedeného, jen je to vylepšeno o černé sluneční folie.
0/0
5.6.2003 18:56

starý pán

Re:
Jsi zkrátka Jenda. Co takhle návštěva u psychologa (nebo že by psychiatra?). Jsou dobří a umí pomoci od různých komplexů. Snad jedině zvětšit přirození nejsou schopni........... A to je asi tvůj problém.
0/0
2.6.2003 10:58

<>

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.5.2003 8:49

Stojan Jakotyč

úroveň
Tedy to je úroveň...... Jeden tu hází špínu na druhého, jeden obhajuje Astru, druhý Octavii, třetí Superb, největší magor tu je ten Antipche, který má " svou skvělou Oktávku, co s ní najel 65000 km"..... Fakt bezva. Více tolerance by to chtělo, lidi. Každému se taky líbí jiná ženská, tak se tu nehádejte o kravinách a nesrovnávejte nesrovnatelné. Jednomu se líbí ženská s velkýma, jinému s malýma a tak je to i s autama. Někomu nevadí Octavie s málo prostorem vzadu, ale ocení její velký kufr a na image kašle, jinému (můj případ) vyhovuje design, kvalita zpracování a ekonomický provoz Passatu,byť za cenu menšího kufru a trochu vyšší ceny, někdo si zase libuje v Superbu a užívá si velkého prostoru pro spolujezdce.... Každému, co jeho jest. Pojďte se radši bavit o ženskejch, to je aspoň sranda.....
0/0
28.5.2003 22:26

Gazelle

Re: úroveň
Máš úplnou pravdu, jednomu se líbí s velkýma, druhému zas s malýma, ale řekněme si na rovinu. Když na to příjde, tak je úplně jedno, jak velké je má, že???:))))) Prostě ji vyzkoušíš:))))Tak je to i s auty. Většinu by jste jich rádi okusili....:)
0/0
29.5.2003 11:39

Janek

Re: Re: úroveň
Když já mám radši velký auta...... 
0/0
30.5.2003 8:10

ZAZA

Re: Re: Re: úroveň
Já mám zas velký péro...
0/0
30.5.2003 16:15

šutr

Re: Re: Re: Re: úroveň
a já zas vím kam schovali ten pětimetrovej žebřík
0/0
1.6.2003 21:53

Rasto

test
Dojalo ma to  porovnanie troch koncernovych aut s motorom 1,8T a opla s 2,2. Ludia, ved 2,2 v omege je najslabsi motor! A 1,8T v Superbe je niekde v strede - treba porovnavat s 2,6 a nie s 2,2! A vobec-tolko superlativov som naposledy pocul pri navsteve cerstvej mamicky v porodnici - ooo to je ale pekne dieta, ooo ten ma krasne vlasky. Toto nie je objektivny test! Pozrite si na PRO7 autorevue (neviem, kedy to chodi, mozem zistit), ako ma vyzerat nezavisly test - ludi nezaujima to, co je na aute dobre, ale to, co je potencialne zle - co moze sposobit problemy, co sa moze pokazit, ako sa auto sprava v extremnych podmienkach, kolko vydrzia brzdy, ako funguje ostrekovac pri vysokej rychlosti, ako sa odmlzia okna... Je toho vela, prosim doplnit info.
0/0
28.5.2003 19:00

jožo

ZARUKA
na jednu věc jste všici zapoměli,tedy pokud jsem se nepřehledl.a to je zaruka.pokud se nemylím ,tak všechny modely Skodovek mají poute DVA ROKY.ptám se proč?logicky si odpovídam,protože je nyní 2 roky ze zakona.jinak by měla škoda asi ještě dlouho 1 rok.proč např. Toyota davá myslím 4 ROKY.dokonce takove relativně"levné "vozy jako Suzuki,Hyunday mají 3 ROKY.asi proto že vyrobci jsou o kvalitě svych vozu přesvědčeni.narozdíl od Skodovek,ale i WV,ktery ma myslim take jen2 roky.
0/0
28.5.2003 16:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.