Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kulhánek: Škoda chce přilákat zpět české řidiče

Mladoboleslavská automobilka neprožívá své nejlepší období. Na domácím trhu v první čtvrtině roku klesl její podíl na trhu pod padesát procent, musí omezovat výrobu limuzíny Superb, která zatím nesplnila očekávání, a ani fabia není takovým hitem, jak firma očekávala. Na tuzemském trhu proto hodlá firma nasadit masivní reklamní a marketingovou podporu svých vozů. Začala kampaní "Já na to mám" a bude dál pokračovat. "Auta se sama neprodávají. Teď jsme se pustili do propagačních kampaní s větší vervou. Brzy se například objeví v televizi šot, kde bude naše vozy propagovat modelka Adriana Sklenaříková," říká šéf automobilky Vratislav Kulhánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

To je blazen.....
Firma ma nekolik Fabii v zakladnim modelu a musim rici, ze jsem HRDYM majitelem VW Pola, ktery byl za stejne penize jako Skodovka, ale je to naprosto neco jineho. Skodovku bych si koupil tak neco kolem 150tisic v zakladnim modelu.....
0/0
22.7.2003 10:31

stock

Podprůměr na nadprůměrnou cenu
Tyhle názory by si měli přečíst v Boleslavi a ve Volsburgu (tam ale asi neumět češsky). Politika cen a výbav je zarážející.  Opravdu u kvalitnějších značek je cena srovnatelná nejen v ceně vozu, ale už i v pojištění, hodinových sazbách v autoservisech atd.  V  Německu se stejný model škodovky prodává plně vybavený, u nás maximálně očesaný a vše je za příplatek. Po příplatkové výbavě se cenově dostanu u škodovky do  segmentu, kde jsou už auta o třídu výš.
Někdo z  přispěvovatelů doleji nechtěl srovnávat Swifta, Yarise a  Cinquecenta,  že  jsou  to  malá  auta.  A  Fabie  není?  Reklamní slogan, že se jedná o rodinný  vůz,  nemůže  snad brát nikdo vážně! Žádný zavazadelník, málo místa,  slabé  motory  (silnější  opět  za  tučný  příplatek). Za  hodně peněz  málo  muziky.  Ostatně,  jak  škodovka  "haurovala",  že  Kolín  pro  ni  nebude  žádnou  konkurencí, tak  dnes již připravuje  montáž konkurenčního vozu,  který  bude  určen  pro  typicky české,   nemajetné obyvatelstvo,  ten  póvl,  co je dobrý  tak  k  placení  daní, a  další  východní  státy.  Suprblb bude  končit, není odbyt, propouští se, zavírá se nebo omezuje výroba. Bude otázkou, co si VW představuje jako levný vůz - jestli to bude za 199 900 CZK  a  bude  to  tříkolka  a  bude  mít  místo  volantu  řidítka  z  nafukovacím  balónkem,   motor  2válec,  nárazníky  bez  laku  a  řadící  páku  na  stropě (zkrátka  kříženec  Velorexu  a  Trabanta) ...
Nevím, když škodovce  nejdou  na  odbyt  auta  v  sezoně,  co  bude  dělat  po  sezoně.  Vždyť  různé  kravíny,  zemědělské  usedlosti,  letiště  a  další  skladovací  areály  jsou  zaplněny  auty  vyráběnými  na  sklad. Tuto  výrobu  na  sklad  ovšem  škodovka  oficiálně  zamlčuje. Proč se v této republice již nesmí mluvit pravda? Buď se lže, nebo se zkrátka řekne, že se nesmí informace zveřejňovat. Když se za socialismu něco zamlčovalo z  důvodu strategického  významu,  bylo  to  špatné  a  dělal  se  převrat a omílalo se na to na Letenské pláni, v divadlech, na Melantrichu  atp. A teď to samé má být v pořádku.  Je mi z toho zase na bl..í!
0/0
27.6.2003 10:15

Walter

Souhlas
Škodovky jsou škaredý německý auta. Fabia i Oktávka mají slušné jízdní vlastnosti, ale dizajn příšerný a spotřeba taky není nic moc. A cena je taková, že za japonce o třídu výš dám stejně jako za škodovku a přitom mám pěkný auto, bez poruch a se spotřebou aspoň o litr nižší.
A u korejců je to ještě markantnější. Přitom dodavatelé hlavních dílů jsou shodní u Škody i u Hyundai, a spolehlivost jakbysmet.
Přes reklamu, která spoléhá na to, že většina čechů jiné auto než škodovku nezná bych byl  blbec, abych si kupovat škodovku!
 
0/0
23.6.2003 10:36

@

...
Ubohý design, veškerou výbavu za příplatek - no nekupte to za  ty prachy! Jen troubové se mohou nechat nalákat na psychologické vějičky škoda-dealerů. Taky jsem kupoval škodovky, než jsem prokouk a procit. Dnes se chytám za hlavu, co já blbec nacpal škodovce a jejím servisům za zbytečný prachy. Komu na penězích nezáleží, tak prosím... Mne kdyby na penězích nezáleželo, tak si ale koupím  nějaký pořádný auto. Takto se ale nedá nazvat produkce koncernu VW.
Nejsem tak bohatý,  abych si mohl kupovat "levné" věci  ze škody.
0/0
12.6.2003 15:20

šťoura

koho chce prilakat
kdyz verejne vyhlasi, ze pri nastupu noveho modelu se ten starej nezlevni, ale novej bude drazsi. To radsiutecu ke konkurenci, ktera je beztak levnejsi
0/0
9.6.2003 0:04

bart

cena je problém
Škoda má u nás špatnou prodejní (cenovou) politiku.Loni jsem si koupil novou octavii v Itálii a dali mi tady 10% slevu a ani jsem nemusel škemrat, k tomu daň dolů a auto vyšlo levněji než u nás.U nás vám prodejce dá max. 3% dolů aby vydělal.Je to jasný,Škoda má u nás lidi jistý
0/0
8.6.2003 11:52

Martin

Srovnaní
Zaráží mě docela, jak zde nekteří srovnávají Fabii se Swiftem, Yarisem, nebo dokonce Cinquecentem. Měli by jste si uvědomit pár věcí. Oba tyto vozy patří do kategorie minivozů, Swift je uz vývojově zastaralý a myslým, že se do Čech dovážel už za totáče, takže porovnat maximálně s Favoritem. Pro všechny bych rád doporučil Svět motorů, ve kterém právě probíhá test Fabie 1,2 HTP a jejími deseti konkurenty (viz. Clio, Punto, Corsa, Polo, 206, atd).Můsíte si ovšem sehnat tří předchozí čísla a poslední číslo ve kterém bude závěrečné hodnocení vyjde příští týden ve čtvrtek. Tam si můžete udělat dost dobrý přehled, a nemíchat hrušky a jablka. A nebo vyržte na autosalon a porvnejte si to sami.
0/0
7.6.2003 20:23

špunt

reklama
Nejlepsi reklamou pro Skodovku muze byt jedine cena, koupil jsem Renault Thalii za 300K a ve stejne vybave se slabsim motorem by Skoda vysla o 45k draz, nechapu proc auto domaci automobilky nemuze byt na domacim trhu levnejsi.
0/0
7.6.2003 10:06

Borek

Re: reklama
Milij Zlatij to si taky musíš aktualizovat informace,já si teď Fabii kupuji,srovnával jsem i z tou ošklivou Thalii is jejími konkurenty a vyšla mi Fabia combi 1.2 16V (47KW) ve velmi dobré výbavě za 305000kč.
0/0
8.6.2003 8:18

Medák

Kulhánek je fakt odborník
A asi na všechno,to o zdravotní pojišťovně Škoda je teda perla.Oni jsou ziskoví!!! Až budou mít většinu důchodců,kteří jsou furt nemocní a přitom stát na ně platí minimálku,tak moc ziskoví nebudou.
0/0
6.6.2003 22:10

Jimmi

Ještě k té kampani "Já na to mám":
Zaplatíte šedesát tisíc hotově, pak pět let splácíte po 3,5 tisících a nakonec doplatíte 70 tisíc. Připadá vám to málo za nějaký přitroublý tříválec...? Mě teda ne.......
0/0
6.6.2003 14:56

Prochy

pozor na daně
Bohužel příspěvky pan Kulhánek asi číst nebude, a tak všechny názory zde uvedené jsou pro marketingovou strategii ostatních firem velice podmětné. Všem, kteří zde vyjádřily svůj názor děkuji a těším se, že si budeme moci kupovat bez omezení a za slušné ceny výrobky konkurenčních firem. Pozor na špidlovy nové návrhy daně za neschopnost .....(Musím přiznat, že kampaň "Já na to mám" patří mezi perly, které škodovka vyprodukovala)
0/0
6.6.2003 11:11

Tom

Cenova politika SKODA AUTO
Myslim, ze pan Kulhanek nas v tomto clanku opiji rohlikama. V Nemecku,kde ma firma s bidou 2% podilu na trhu musi bojovat oz akaznika - takova OCTAVIA VCombi s TDI 96 kw v plne vybave je tam o cca 60-70 tis levnehsi a urcite je porad vyrabena i prodavana s dobrou marzi. Ceny jsou na serveru www.autoscout24.de  - jsou zde primo nabidky techto vozu.S otevrenim hranic s EU a bezcelnim  dovozem si cesti dealeri s vyplachnutym mozkem ze skoleni v Boleslavi muzou ty sve predrazene showroomy zavrit. 50 % podil na trhu v CR je uz opravdu jem patrioticka setrvacnost.
 
 
 
0/0
6.6.2003 7:52

Tomáš

Konkurence
Konkurenti škody nespí. Vemte si nejmenší Suzuki - celkem solidní design, 5 dveří, motor 1.0 a stojí cca 220K.  Dalším příkladem je Thalia. Kdo překousne vzhled Clia s kufrem, tak za cca 250K dostane auto s velkým kufrem, celkem slušnou základní výbavou a hlavně 12-ti letou záruku pro prorezatění kastle. A proč mají škodovky roční záruku, když ostatní firmy nabízejí většinou 3 roky nebo 100K km?
0/0
5.6.2003 15:51

Tomik

Re: Konkurence
Predne Skoda dava taktez 12 let na prorezaveni, dale 3 roky na vady laku a konecne 2 roky bezna zaruka ostatne tomu tak musi byt podle noveho zakona!
0/0
5.6.2003 21:06

2525

Re: Konkurence
Jastli tím Suzuki myslíš Swift, tak to je auto, které je současníkem Favorita, takže jeho cena je přiměřená, tomu co nabízí, ale fronty se na to nestojej. Dle mého názoru za ty peníze je lepší něco mírně jetého, ale modernějšího
0/0
6.6.2003 7:24

Pavel M

Škoda
50% podíl si mohla Škodovka udržet jen do té doby, kdy prodávala auto za takovou cenu a zároveň s takovou užitnou hodnotou jako byla Felicia. Teď , když už jsou všechny modely kvalitativně, ale i cenově minimálně srovnatelné s konkurencí, to je nesmysl. Spousta lidí si po Flelicii  ze setrvačnosti nebo z nějakého patriotismu koupí Fabii, která se samozřejmě někomu i líbí, ale už zmizela ta motivace nejlevnějšího vozu. Tím pádem je jasné, že takový podíl na trhu Škodovka už nikdy mít nebude. Přesto si nemyslím, že by byla její auta dražší nebo horší než auta ostatních zanček.
0/0
5.6.2003 13:22

John

Fiatek v Polsku
V roce 1998 jsem byl ve Varsave a mesto bylo plne malych Fiatu (myslim Cinquecento). V te dobe jsem si rikal, ze Skodovka v nejblizsi dobe vyvine neco podobneho pro normalni ceske pracujici lidi. Ja osobne bych si takove auto asi nekoupil, ale myslim si, ze by bylo v CR dobre prodejne.
0/0
5.6.2003 12:37

Viva Las Vegas, Baby!!!

škoda pro Čechy a čechy
odvodit z Felicie, motor 1.4 - 1.6 MPi, kotouče kol dokola, zlepšená antikorozní ochrana a 14ky kola, interiér a výbava srovnaná se současností. Cena do 230k. Pak se budeme bavit.
0/0
5.6.2003 12:27

Santa

Re: škoda pro Čechy a čechy
Ale právě 1,4 MPi se příliš nepovedl a mutace s větším objemem by byl nejspíš propadák.
0/0
7.6.2003 7:34

zbstr

50%?
Aby škodovka vyrábějící tři auta měla podíl na trhu jako zbytek světa je proti přírodě, navíc když je konkurence levnější a kvalitnější. 50ti procentní podíl je utopie. Tam už škodovka nikdy nebude, což je jasné i Vráťovi(viz rozhovor ve SM asi rok a půl zpátky).
0/0
5.6.2003 11:33

Pežoťák

ŠKODA ? NIKDY !
Předloni jsem kupoval nové auto, řekl jsem si že by mělo stát okolo 500 000 Kč, a to turbodiesel, kombík s klimatizací a metalízou, kouř. skla, el. okny a centrálem, jednoduchým rádiem, lyžinami na střeše. Stupidní Fábie by v tomhle stála přes 600 tis, Oktávka ještě o mnoho víc ! Tak jsem si koupil Peugeot 306 HDI a za 503 tis a jsem spokojenej - hodně prostoru, spotřeba 5,8 l nafty ! Výměny olejů po 20 tis. km ! Škodovku nikdy ! Je drahá, slabý design, v základní výbavě je tam jen plech a sedadlo !
0/0
5.6.2003 11:25

Zdrcený majitel šuntu Škoda

!?!?!?
Vedení podniku by tedy mělo raději podnikat v pojišťovnictví. Byl jsem velkým příznivcem automobilky až do té doby, než jsem zhistil, že je téměr nejdražší na trhu!!! A z vlastní zkušenosti vím, že je kvalita příšerná. Už nikdy!!! Co bych tedy chtěl? Dynamický malý automobil se čtyřválcovým motorem, spotřebou 5l benzínu na 100, variabilním interiérem. V ceně musí být ABS dva pytle a rádio s CD přehrávačem, minimálně jeden rok havárky v ceně a minimálně 3letou záruku. To vše s cenou do 270000CZk.  Nic z toho mně model Škoda Tančík Žebrák nenabízí, ale nabízí mě to Toyota Yaris. Pokud bych chtěl něco většího, volím Hondu Jazz s 5letou zárukou! Nezajímají mně problémy,ale výsledek! Ona ta volná soutěž je potvora, že? Pan Kulhánek má pravdu, že zlevňovat nemá smysl. Naopak v této situaci, bych všechny modely zdražil o 105% na českém trhu. Kdo si je totiž kupuje za současné ceny, si je určitě koupí i za dvojnásobek. Zlevnění nic nevyřeší, 99% odrazených potenciálních zákazníku se již nikdy nevrátí. Neviditelná ruka trhu to takto jednoduše vyřešila. Ještě štestí, že domácí trh není pro domácí automobilku zajímavý. Hodně štěstí soudruzi!
0/0
5.6.2003 11:08

Jimmi

Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
1. Škoda Fabia:
Drahé malé auto, sice ve své třídě s dobrým podvozkem, ale na naše poměry málo použitelné. Vhodné pouze pro malou skupinu pražáků, kteří chtějí po městě jezdit v něčem malém a na cenu tolik nehledí.
2. Škoda Fabia sedan:
Nic tak ošklivého jsem už dlouho neviděl.
3. Škoda Octavia:
Poměrně ošklivé auto s designem který si nedokáže vybrat mezi sportovním vzezřením a kufrem na kolečkách. Velmi bachratý dojem. Na předních sedačkách je to spíše pro větší postavy, na zadních musí i menší člověk skrčit kolena k bradě a hlavou se binká o rámeček okna. Interiér celkově nepůsobí vstřícně.
4. Škoda Felicia:
Tato velikostní kategorie škodovce chybí. Ale byl to krám bez stabilizátoru podvozku. A víte proč tak reznou zadní dveře? Naštvalo mě prohlášení někoho ze škodovky, že to je zanedbanou údržbou. Měl na mysli asi mytí. Pak musí být asi všichni majitelé felicií špindírové... Jenže nad tou plastovou lištou vzadu je kapsa (dveře jsou vařeny ze dvou dílů) ve které se dobře drží voda. Není to vytmelené, a navíc zevnitř nejsou dveře ani pořádně nalakované. Viděl jsem to na vlastní oči, hrůza. Nicméně rok po tomto místě vám začnou reznout lemy zadních blatníků a posléze vám "odrezne" celé zadní okno. To už je ale o materiálech a zpracování.
5. Škoda Superb:
Hezké auto. Asi i dobré. Ale designově příliš blízké passatu, čímž popírá účel - působit jako velká limuzína. A s čímž by mohla mít úspěch na východ od našich hranic, kde ještě dneska jasou pro některé obyvatele Němci fašisté a imperialisté... a kde by třeba rádi koupili cosi jako německou kvalitu v bývalém spřáteleném hávu.
6. Většina škodovkářů si stěžuje na kvalitu servisu, hlavně u těch velkých autorizovaných dealerů. A za vysokou cenu. Celkově jsou auta značky Škoda příliš drahé na službu, kterou vykonají. A designově příliš ve stínu svých německých vlastníků.... Chybí jednoznačně auto s praktickým variabilním uspořádáním za rozumné peníze, vhodné hlavně na víkendové cesty s rodinou. P.S. Škodovkářové, neroztrhejte mě.....
0/0
5.6.2003 10:48

Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Jsem škodovkář a rozhodně Vás trhat nemíním, neboť s Vámi skoro ve všem souhlasím. Výjimkou je bod 3, kde mi málo místa na zadních sedadlech nepřijde u rodinného auta až tak nesmyslné. Když si spočítám procentuální proběh Felicie se vzrostou osobou na zadním sedadle, tak to budou nejvýše procenta, ale spíš promile všech najetých kilometrů. Naopak k bodu jedna bych ještě přidal naprosto stupidní výběr motorů.
0/0
5.6.2003 12:10

Jimmi

Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
S tou vzrostlou osobou na zadním sedadle to zase tak malý problém není. Taky patřím mezi lidi, kteří jezdí většinou ve dvou s děckem na zadní sedačce. Jenže když to děcko bylo ještě velmi malé, musel vzadu sedět někdo dospělý s ním. Dnes už tam sedí samo v dětské auto sedačce, ale tato situace se může snadno opakovat po narození dalšího. Často také někam vozím svou maminku, takže opět potřebuji ještě místo vzadu. Takže pro naší rodinu by škoda oktávie byla opravdu obtížně využitelná. Jediný přínos je v tom velkém kufru. Ovšem parkovat ve městě bych s tím nechtěl.....
0/0
5.6.2003 12:28

Maxim

Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Nechci ani tak polemizovat se všemi body, ale přeci jenom pár postřehů z mých zkušeností:
K Superbu - to auto je bezpochyby neoriginální, ale technicky skvělé, prostě rozumem bych z velkých limuzín zvolil tohle.
Škodu Octavia Combi jsem kupoval minulý týden - 1.9 Tdi (66KW) s výbavou - Climatronic, vyhřívané sedačky, 2 airbagy, tažné zařízení, lyžiny, závěs, Construct, oplechování podvozku, rádio s CD + repro, barva, el. okna a zrcátka, povinná výbava, koberce, prostě komplet - 565000. To mi přijde jako bezkonkurenční cena. Velikost naprosto vyhovuje našim potřebám.
Do autorizovaného servisu jezdím dva roky a jsem maximálně spokojen, vstřícnost, rychlé termíny, ceny bez problémů a hlavně se mnou nikdo nediskutuje i po uběhnutí záruky se věci řeší bezplatně.
Co vidím jako problém jsou základní Fabie 1.4, kdy motor evidentně nestíhá - na jedné z našich se měnilo - ŘJ, servo a kabeláž, ložisko, lambda sonda, stabilizátory - je pravda, že všechno bezplatně, ale dojem z toho auta je šílený.
Naopak máme ještě Fabii 2.0 Combi a ta má nejeto  také 65 000 km a bez jediného problémku.
Ať si to každý přebere, podle mě je Škodovka, ale i Peugeot či Fiat normální spotřebák, kdy nějaký kus je dobrý, jiný horší, ale pokud mám ochotného prodejce a servis nemusím to nijak zvlášť řešit. A ceny jsou mi nabízeny vždy velmi dobré.
 
0/0
5.6.2003 12:53

Jimmi

Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Superb není velká limuzína. Jenom se tak měla tvářit. Je to jen větší auto střední třídy. A technicky taky nic moc...
Hodnocení oktávie kombi nechám na jiných, tu neznám.
0/0
5.6.2003 13:36

Martin

Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
No 565 000 za kombi, kde si vzadu poradne nesednu mi prijde poradna palba. A co se tyce Fabie 2.0, tenhle ukrutne zastaralej (nerikam spatnej) motor je neskutecne drahej. Podle me Fabii totalne pohrbi mizerna motorizace. Chybi ji nejaka slusna 1.6. Problem je v tom ze jakykoli aspon trochu lepsi motor krome dvou zakladnich trivalcu je pekelne drahej a treba 1.4 74kW je na nornalni jezdene hodne bidnej motor.
0/0
5.6.2003 13:41

2525

Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Motorizace - kolegové mají služební tříválec 1.2 HTP/40kw a oba to chválí, jak to drandí, takže asi ani ten čtyřventilový 47 kw taky asi nebude špatný, tím ale úspěchy končí. 1,9 TDI , teď i tříválec 1,4 TDI mi přijdou strašně drahé (1,4 Classic - 378.000), o 1,9 SDI se nemá cenu bavit, ten už je o dvě generace zpět. Pak je tu ještě 1.4 16V - 55 kw - výkonově slušný pro tuto velikost vozu, ale zase ta vyšší cena, no a 1.4 16V /74kw, ten papá Natural 98, takže taky asi ne. Dvoulitr jsem ve Fabii viděl snad jednou, to už je asi zbytečně moc. Takže asi by to chtělo nějakou 1.6 16V....
0/0
5.6.2003 14:22

Tom

Re:
Ani tak nejde o objem jako o výkon a tam to má škodovka docela dobře pokrytý. Kyž to srovnám třeba s Peugeotem 206, tak ten má i 1.6 -110 koní a to už zas tak velkej rozdíl proti stokoňový 1.4 od škody není. Pravda dvoulitr pokulhává, ale i Peuget ho montuje jen do verze GTI. Ale jinak 206 vypadá mnohem líp, ale to je už otázka vkusu.
0/0
22.7.2003 10:47

uizho

Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Kam jezdite do servisu ? Rad bych ram take zajel - zatim mam zcela opacnou zkusenost.
Pravdepoobne jsem chtl prave ten spatny kus - jedna porucha za druhou (Octavia TDI + 3 Fabie).
0/0
5.6.2003 14:18

Maxim

Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Do servisu jezdím do NH Caru na Prahu 9. Ale abyste si nesliboval kdoví co, vztahy se samozřejmě budují nejlépe klientskou věrností.
Superb je výrazně větší než Opel Omega, kterým jsem jezdil dost dlouho a to fakt není auto střední třídy.  
Fabia 2.0 je drahé auto, ale ve výbavě nemá chybu a pokud je v kombi v pohodě zastane praktické věci. Že je ten motor historickým úkazem nikdo nezpochybňuje - ale splňuje EURO 4, má překvapivě dobrou spotřebu, na můj vkus mnohem klidnější chod motoru než 16V malého obsahu a navíc krásně zabírá odspodu a nad 4.000 se znova probouzí. Prostě jako individualistická volba se mi moc líbí.
0/0
5.6.2003 16:34

Martin

Re: Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Ja kvalitu toho motoru nepopiram, ale vzhledem k veku a bidne motorizaci Fabie by cena mela byt lidovejsi.
0/0
5.6.2003 16:56

Maxim

Re: Re: Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Jenže to je problém jenom nejlevnějších verzí, kdy člověku připadá, že za 300000 je tam ve výbavě málo věcí. Ale je nesmysl to porovnávat s vozy typu Yaris, když jsou to vozy jiné třídy - 3775 mm v. 3998 Fabia. U dražších modelů s cenou žádný problém není a škodovky považuji za stejně kvalitní.
Já ty auta chápu uceleně - kolik stojí a jaké mi nabízí automobilka doplňky - sportovní, nosiče, závěsy ...
Co to je tabulkové ceny, když přijdu k dealerovi  a on mi do 10 minut najde na skladě auto cca v mojí představě a nabídne mi cenu o desítky tisíc nižší? Jak zhodnotit to, že i Superb Vám vyrobí zcela podle Vašich představ do 6 týdnů a na japonce čekáte měsíce? Jak vypadají finanční (leasingové) služby a pojištění? Kolik automobilek nabízí on-line prodej příslušenství na webu? Prostě auto není jenom to na dřevo vysázené v autosalónu, ale náklady za x let.
Takový poddotek - proč si lidé co najedou 10 000km za rok kupují nové auto za 300 a potom nadávají?  
Když někdo autem vydělává a najede 60tkm za rok nezajímá ho, že Fabia stojí půl milionu, protože když se pro ni rozhodne, bude s její výbavou a vlastnostmi celkově výrazně levnější než konkurence.
 
0/0
5.6.2003 17:18

Rasto

Re: Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
"Superb je výrazně větší než Opel Omega" - prepacte, ale to sa ma trosku dotklo. Jazdim s omegou caravan a nepoznam v tejto triede auto s vacsim priestorom - kdekolvek si zmyslite. Ci uz vpredu, na zadnych sedadlach alebo v "kufri". V Superbe som cestoval 800km (Bratislava-Kosice a spat), sedel som vzadu a hlavou som sa dotykal! strechy. Inak to bola komfortna jazda. Mam iba 185cm - nie som dlhan. Prosim Vas, o akom priestore to hovorite? Snad pod kapotou motora  Este pre uplnost: dlzka batozinoveho priestoru mojej omegy po sklopeni sedadiel je 210cm. Objem 1,8m3. Ale ak si zelate, otvorim navod a poskytnem aj ine miery.
0/0
5.6.2003 19:13

Maxim

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.6.2003 23:02

Maxim

Re: Re: Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Tedy  aby bylo jasno, mluvím o nádherné barokní kulaté Omeze B a ne o té hranaté šílenosti z posledních let, ta je asi o něco delší, ale tu neznám osobně.
0/0
5.6.2003 23:09

Rasto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest důvodů slabého obchodního úspěchu v ČR:
Jasne, ze Omega B. Prebudte sa uz konecne zo skodovackeho sna - a vobec - porovnavat Superb s Omegou - to je silna kava. Omega je auto, ktore vznikalo dlhe roky - je to auto s tradiciou. Superb je (tak, ako cela skoda) bez tradicie - vznikol pozliepanim nejakych suciastok. A to nie som nejaky obhajca Opla, mal som aj Mercedes, aj BMW a kazde to auto malo nieco do seba. Ano - mozno je chyba v tom, ze porovnavam Omegu Caravan so Superbom - no OK, ale preco neexistuje Superb kombi? Ale to je vedlajsie, mohol by som Vam menovat X veci v ktorych je Omega daleko daleko vpredu pred Superbom - jedine zaryty skodovak si pred tym zakryje oci. A priesor je prva vec. A este nieco - ten vnutorny priestor je obmedzeny hlavne razvorom - nie dlzkou auta...
0/0
6.6.2003 9:27

J. Vlček

Modelka auto neprodá
Co takhle místo nějaký modelky najmout inženýry od Peugeotu nebo Fordu, aby naučili škodovku závodit, co takhle vyrábět pěkné kupé nebo cabrio. Asi by to stálo víc fin. prostředků, ale taky se dosáhne většího efektu. Pokud si vzpomínáte na Citroen Xsara, tak ho na začátku výroby propagovala nějaká topmodelka, tuším že Claudia Schiffer a moc to nepomohlo. A nyní je o Citroenu mnohem víc slyšet díky projektu WRC. Kvalitní auto, kvalitní výsledky a na sportovních kanálech hodiny záběrů na červené ksary. Kdežto škodovky nemají ani desetinu času a to jen díky tomu, že nejezdí v popředí. A na akční modely by zákazníci slyšeli určitě víc než na vábení modelkou. Nevím jak ostatní, ale mě zajímá výbava, výkon a co mám v ceně a ne kdo mi to prodává.
0/0
5.6.2003 10:36

"český řidič"

už už
už tam běžím, když mi ty káry doporučí Adriana Karembeu - Sklenaříková ...
0/0
5.6.2003 10:34

Jeff

Uz jsem fakt prilakanej.....
Kulhanku, Kulhanku. Prestan expandovat na severni pol a chvastat se desetinou procenta v Nemecku a dej si do poradku servisni sit v Cechach. Mozna by jste taky mohli zacit vyrabet auta pro lidi v Cechach a okoli (tj. velky kufr, nizka cena) a ne pro Skotske hospodynky a Mexicke zelinare.
0/0
5.6.2003 10:15

uizho

Zkusenost
Behem 3 predchozich let jsem do firmy koupil 4 nove vozy Skoda. Bohuzel kvalitu i servis musim odnotit velmi negativne. Vzhledem k tomu ze mam na vozy pouze jednoletou zaruku, jdou opravy z me kapsy.
Skodovku si uz jentak nekoupim.
0/0
5.6.2003 10:01

Jirka 007

Re: Zkusenost
Nechápu co tady vykládáš za nesmysly. Během tří let nakoupíš 4 vozy a se všemi jsi nespokojený? Proč jsi je tedy všechny postupně kupoval?Nebyl jsi spokojený poprvé, ale pak jsi tam ještě třikrát běžel vysázet prachy za další nový auta? To spíš ukazuje co jsi za joudu, když se neumíš pořádně rozhodnout a pak jen pomlouváš.
Já mám Fabii a jsem naprosto spokojen. S 16" litými koly má jízdní vlastnosti nepřekonatelné a v zatáčkách si klidně vyšlápně na mnohem silnější vozy a v klidu se jich držím. Výkonu by mohla mít trochu víc, ale na bežné ježdění je to dostatečné.
0/0
5.6.2003 13:06

uizho

Re: Re: Zkusenost
Jak jsem uvedl, kupoval jsem je do firmy a da se rici ze najednou. Nekupuji jen auta pro sebe.
0/0
5.6.2003 14:20

Tomas

Re: Re: Re: Zkusenost
Kamarade, musis priznat, ze Te dostal a tvuj protiargument je celkem chabej.
0/0
6.6.2003 17:34

Kerim

Re: Re: Zkusenost
Co Ti na to mám, říct. Škodovky jsem měl k dispozici a už nechci, všecho firemní od novoty a už opravdu ne. Favorit - za 6 měsiců se prodřel blok motoru, dvě Felicie - kolega hlučné a obtížné řazení, reklamováno a nevyřešeno, druha felici únik chl. kap. do oleje - reklamováno nevyřešeno auto jsem raději prodal, hrát si nemám čas, stejně jako lítat po servisech. třetí Feldu má kolega v práci - problém s brzdami po ujetí cca 500 km se přidřou brzdy a auto prostě nejede a jsou hezky rozpalené disky - reklamováno výměnili brz. kapalinu a problém opět nevyřešen. Octavie, neměl jsem, myslel jsem, že to bude dobré auto, ALE kolega ji má od novoty a opět jel po dálnici a upadl za jízddy spodní kryt motoru, byl jsem  u toho. Ta stejná octavka má na palubovce inikaci závady na elektonice, kterou ani autorizovaný servis neopravil a neopraví - prý je to dobré. Mám si koupit Superb ??? Raději ne. Jsem běžný řidič za rok tak 25000 km jezdím slušně. Jako soukromé auto mám k dispozoci MAZDU už pátou. a na žádné se nic nedělalo. 323 sedan OK, prodal jsem ji a vyměmil za větší 626 jezdil jsem 3 roky najel 100tkm bez závad pak prodal a nahradil Mazdou Premacy 3 roky jsem jezdil najel 60tkm a prodal paralelně s 626 jsem kopil sportovně vypadající 323 F jen 1,5 po třech letech jsem ji předělal na LPG a jezdil další 2 roky bez závad 114 tkm. Prodal jsem ji. Premacy jsem nahradil MAZDOU 6 zatím najeto 6000km a je to paráááda. Tohle mluví o kvalitě. Jedinou starost jsem měl s předcůdcem 323F¨, kdy jsem jako druhé auto vybral 121, kde byl problém se sváry pod palubovkou, reklamováno uznáno, prosím pane vyberte si jiný vůz. Vybral jsem 323F. To jednání a  přístup. A jen tak naokraj samozřejmost je zapůjčení vozu po dobu opravy a pozor. MAZDU 6 jsem objednal v červnu a dodání byl až v březnu a  Premacy jsem dal na bazar v právě v červnu a po tu dobu 9 měsícu jsem dostal ZDARMA k dispozici vůz MAZDA 323 F. Až tohle Škoda zvládne až zákazník bude zákazník nejen naprodejně, ale i v servisu a kvalita bude viz. výše. Budu nakloněn a naslouchat, pro mě škoda v cenách, nyní představuje drahotu jak pořizovací tak provozní, a v těch cenách si raději vyberu levnější a spolehlivější a ověřený vůz jiného výrobce a ne experiment značky škoda. Opravdu to nevnímejte jako kritiku jsou určitě lidé, kterří jsou spokojení, beru i to, že škodovek se prodá víc, ale popsal jsem svou zkušenost. A pro mě není se očem bavit. Myslím, že Rockefeler to řekl dobře: nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat špatné věci.
0/0
12.6.2003 9:12

Kendy

Bez designu..!!!!!!!!!!!
Já osobně si myslím že návrháři nemají vůbec smysl pro harmonii, design a o nějakých oblých  křivkách interiéru ani nemluvě. Vždyť se na to podívejte, interiér narýsovaný jak podle pravítka, snad ani jediná křivka. Tím myslím Fabii, no i když Octavie, nebo Superb jsou to samé v bledě modrém jen nafouknuté do větších rozměrů. Pánové návrháři vemte mezi sebe už konečně mladé perspektivní lidi a vy už jděte do zasloužilého důchodu.
Já tedy jezdím ve Fordu Focusu a pár auty jsem již prošel ale co dokazuje škoda to je k pláči. Podívám se palubní desku svého auta a potom na palubku Fabie a chce se mi brečet že " zlaté české ručičky " neumějí udělat trochu a navrhnout trochu přitažlivější  přístrojovou desku.
O ceně "našich" Škodovech snad ani nebudu mluvit.
Říkám pouze můj osobní dojem.
0/0
5.6.2003 9:51

Jimmi

Re: Bez designu..!!!!!!!!!!!
Mě se palubovka fábie líbí podstatně víc než třeba u renaultu megane (předposledního) nebo toyoty yaris - podobné křivky máš asi na mysli..? Střídmá elegance.
Nic to nemění na faktu že fábie je drahé auto na nic.....
0/0
5.6.2003 10:33

Karel

Re: Bez designu..!!!!!!!!!!!
nerad bych vyvolal spor - proto to prosím berte také jako můj osobní názor - design Focusu je dobrý, mě osobně odradila právě ta přístrojová deska - na můj vkus je až moc extravagantní - každý má jiný vkus......
0/0
5.6.2003 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.