Diskuze

Mercedes 190: stále oblíbený

Úspěšný Mercedes-Benz 190 byl ve výrobním programu německé automobilky až do roku 1993, kdy jej nahradila nová modelová řada C. O kvalitách "stodevadesátky" hovoří i skvělé výsledky v závodech na okruzích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slana

3. 9. 2004 9:56
190ka nema chybu
Jestli si někdo myslí že jde o špatný vúz,tak ať si vezme 50 tisíc a jde si koupit auto.Určitě zjistí že pokud chce jezdit a ne se přibližovat tak je to jedna z možností.A ať si někdo vzpomene že mercedes měl tehdá slušné jméno a nedělal auto jako spotřební věc.Zeptejte se někoho co měl mercedes co by si pořídil za auto?
0 0
možnosti

MB190 - benz190@centrum.cz

13. 8. 2003 18:51
Jednu 190ku rad prodam :)
Sam mam 190ku, velmi peknou a zachovalou, ale za mesic budu mit auto nove, zatim je objednane, takze se ji musim zbavit. Je ve skvelem stavu, cerna se sibrem. Kdo by mel zajem, tak napiste na benz190@centrum.cz a urcite se dohodneme. Jezdim velmi casto Praha - Ostrava, takze predani je mozne temer kdekoliv.
0 0
možnosti

Franta

16. 7. 2003 0:41
Medvěd pro cikány
Ty budeš asi jejich bratranec, nějakej Dezider či co, žádnej Hawk. Tak až pudeš zítra do herny, řekni jim že velkou hvězdu mají jen dvoudvéřáky a ta je v masce chladiče.
0 0
možnosti

Hawk

6. 7. 2003 11:33
Mědvěd pro Cikány
Hlavně musí mít takovou tu velkou hvězdu na chladiči - jinak to není Mercedes. Říkal mi to Demeter s Horvathem tuhle před hernou... 
0 0
možnosti

hombre

7. 7. 2003 9:29
Re: Mědvěd pro Cikány
jseš obyčejnej rasista... mám stodevadesátku i vito a je to vášeň... už vím jak to lidé od mercedesu mysleli, když ve svém reklamním šotu mluvili o těšení se na každou jízdu... stodevadesátku jsem koupil jako ojetinu a myslím si že se jedná o silně podhodnocený vůz co se týče užitné hodnoty.
0 0
možnosti

mito

4. 7. 2003 9:48
Méďa je prosě Méďa
Tak teď taky názor nějaké ženské. Je pravda že merecedes se nedá srovnávat s felícií a bouhužel ani s Fábií. Já jí mám a jsem nešťastná. Jezdila jsem v mercedesu C kupé z roku 1995 2,2, prostě nádhera.Jezdila i s monohýma stejně silnýma i kvalitníma autama. Ale Mercedes je prostě mercedes. Když je dobře udržovanej, servisovanej a člověk ho nemrví, není nad spolehlivější auto. O pohodlí, luxusu a výbavě ani nemluvím.
0 0
možnosti

Šejk2,5-16

5. 7. 2003 16:11
Re: Méďa je prosě Méďa
K tomu není co dodat
0 0
možnosti

Tomas

2. 7. 2003 11:32
jen par kousku 190 tek namatkou z
http://www.autoscout24.de MERCEDES-BENZ 190 SL Hardtop 4/5-Türer schwarz EUR 290 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Grün 1984 238.000 km EUR 360 MERCEDES-BENZ 190 E 2.0 4/5-Türer Schwarz 1993 80.000 km EUR 499 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1985 220.000 km EUR 500 MERCEDES-BENZ 190 2,6 4/5-Türer Grau 1987 150.000 km EUR 500 MERCEDES-BENZ 190 W 201 / 190 E 4/5-Türer Schwarz 1986 194.000 km EUR 500 MERCEDES-BENZ 190 E Weiß 1984 269.000 km EUR 600 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Weiß 1984 269.000 km EUR 600 MERCEDES-BENZ 190 Grün 1983 278.000 km EUR 600 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1987 245.000 km EUR 600 MERCEDES-BENZ 190 E 2.6 4/5-Türer silberrauchgrau 1989 137.000 km EUR 680 MERCEDES-BENZ 190 silberblau 1983 315.000 km EUR 690 MERCEDES-BENZ 190 E 2.0 4/5-Türer ANTHRAZITGRAU MET. 1987 245.105 km EUR 700 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1984 185.000 km EUR 800 MERCEDES-BENZ 190 2,0 4/5-Türer Weiß 1988 220.000 km EUR 800 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1984 233.000 km EUR 850 MERCEDES-BENZ 190 Neu 4/5-Türer Schwarz 1990 200.000 km EUR 900 MERCEDES-BENZ 190 D 4/5-Türer Weiß 1985 149.000 km EUR 900 MERCEDES-BENZ 190 E Automatik 4/5-Türer Rot 1984 225.650 km EUR 950 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Grau 1988 163.000 km EUR 950 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Grau 1990 16.900 km EUR 950 MERCEDES-BENZ 190 SL 4/5-Türer EUR 990 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer 1985 351.000 km EUR 990 MERCEDES-BENZ 190 E 2.0 AIRBAG/SERVO/SITZHEIZUNG 4/5-Türer Weiß 1988 30.000 km EUR 995 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1987 215.000 km EUR 1.000 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Schwarz 1985 140.000 km EUR 1.000 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Blau 1988 260.000 km EUR 1.000 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Rot 1986 249.256 km EUR 1.000 MERCEDES-BENZ 190 E anthrazit 1988 115.000 km EUR 1.000 MERCEDES-BENZ 190 2,0 L Automatik 4/5-Türer Gold 1987 217.000 km EUR 1.050 MERCEDES-BENZ 190 Schwarz 1988 145.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 201 Automatik 4/5-Türer Champagner 1986 170.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Rot 1983 200.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Rauchsilber 1986 167.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Blau 1988 262.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 2,0E Braun 1983 175.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1985 247.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1984 164.000 km EUR 1.100 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1985 179.500 km EUR 1.150 MERCEDES-BENZ 190 190 E 4/5-Türer Weiß 1986 155.000 km EUR 1.150 MERCEDES-BENZ 190 2.0 4/5-Türer Weiß 1986 155.000 km EUR 1.150 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Schwarz 1988 175.000 km EUR 1.150 MERCEDES-BENZ 190 Diesel 4/5-Türer Weiß MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Gold 1986 220.000 km EUR 1.200 MERCEDES-BENZ 190 E 2.0 Automatik 4/5-Türer Blau 1986 123.098 km EUR 1.200 MERCEDES-BENZ 190 E 2,6 Neu 4/5-Türer Weiß 1987 175.000 km EUR 1.200 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer gruen 1984 200.000 km EUR 1.230 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weinrot 1991 178.000 km EUR 1.250 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Rot 1988 210.000 km EUR 1.250 MERCEDES-BENZ 190 190 D /201 4/5-Türer Rot 1988 471.000 km EUR 1.250 MERCEDES-BENZ 190 D 4/5-Türer Grau 1986 399.990 km EUR 1.250 MERCEDES-BENZ 190 E Silber 1987 140.000 km EUR 1.250 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1985 170.000 km EUR 1.300 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1987 238.000 km EUR 1.300 MERCEDES-BENZ 190 Silbergrau 1987 278.500 km EUR 1.300 MERCEDES-BENZ 190 Blau 1988 176.000 km EUR 1.300 MERCEDES-BENZ 190 E 2.6 4/5-Türer braun 1987 250.000 km EUR 1.300 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer Weiß 1987 188.000 km EUR 1.350 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1988 222.000 km EUR 1.350 MERCEDES-BENZ 190 Diesel 4/5-Türer grün 1986 300.000 km EUR 1.390 MERCEDES-BENZ 190 Limousine 4/5-Türer anthrazit 1987 124.000 km EUR 1.400 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Schwarz 1986 170.000 km EUR 1.400 MERCEDES-BENZ 190 190 E 2,6 l 4/5-Türer Schwarz 1988 224.000 km EUR 1.400 MERCEDES-BENZ 190 Weiß 1986 270.000 km EUR 1.400 MERCEDES-BENZ 190 2,0l G-Kat 4/5-Türer Weiß 1989 200.000 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 D Grün 1984 290.000 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 1.8 Neu 4/5-Türer Grau 1989 202.000 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 4/5-Türer RAUCHSILBER MET 1988 171.612 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 E Neu 4/5-Türer Blau 1989 195.000 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 D 4/5-Türer Rot 1986 200.000 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 D 4/5-Türer PUEBLOBEIGE 1987 226.800 km EUR 1.450 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Blauschwarz 1989 220.000 km EUR 1.455 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer grau 1987 153.400 km EUR 1.480 MERCEDES-BENZ 190 E G Kat.Servo.AHK.RC. Neu 4/5-Türer silber 1986 198.700 km EUR 1.490 MERCEDES-BENZ 190 Sonstiges weiß 1986 222.000 km EUR 1.490 MERCEDES-BENZ 190 E 4/5-Türer Silber 1989 210.000 km EUR 1.490 MERCEDES-BENZ 190 E 2.6 4/5-Türer F
0 0
možnosti

www.maňa.cz

2. 7. 2003 12:53
Re: jen par kousku 190 tek namatkou z
Jenže pekáč z roku 85 jen tak nepřihlásíš. Leda koupit papíry a vyjde Tě to na to, za co se tady prodávaj.
0 0
možnosti

Jarin

30. 6. 2003 16:53
No když jetýho Medvěda za rozumný peníze, tak doporučuji minimálně céčko první generace. Dělalo se po týhle 190 a je to obrovskej skok dopředu. Jak jízdní vlastnosti, tak výbava a i bezpečnost. Sice i 190 vám poskytne pořád lepší komfort než třeba fábie, ale to je tak asi všechno. Budete s tím mít akorát starosti a sehnat na to díly za rozumný peníze je docela umění.
0 0
možnosti

Šejk2,5-16

30. 6. 2003 17:16
Re:
No to moc nesouhlasím. ND není moc velkej problém sehnat. Ať už poslouží vrakoviště nebo nový díly jak od MB, tak druhovýroba. Navíc rozdíl mezi cenou 190ky a C-klasse (W202) je dost velkej (ceny větší až o 100.000,- a výš dle motoru a výbavy). To nejde srovnávat. To jako bych srovnával ceny jetý feldy a octávky. 190ka je pořád hodně vyspělí auto a silnější verze - ono totiž MB není jen o 2.0D - jezdí pořád hodně dobře a ani nepotřebují tuning motoru, aby to jelo jako ty nový rádoby sporťáky!
0 0
možnosti

OFF

26. 6. 2003 9:57
Majitel W201 - 190E
V první řadě zdravím Šejka2 a R-T-ho. Osobně si myslím, že není o čem diskutovat, ale musím chtě-nechtě napsat o MEDVĚDOVI. Mám svého teprve rok, byl jsem majitelem mnoha samohybů, ale toto je moje první auto. Vlastnil jsem Škodovky, Renault, Ford, Mitsubishi...všechno se nedá ani srovnat. Můj méďa je v kůži, elektrice (u Mercedesu to znamená vyhřívání sedaček, předehřev ostřikovačů, okna, el. seřiditelné sedačky včetně opěrek, rozmr. oken, zrcátka......), ve dřevě, hydraulický centrál a světla,alarm - na pohyb+čidla poloh...,dřevěný volant, kapsle v pásech, posilovač, nejnovější LPG s nádrží místo rezervy, litá kola 15/205/55, hudba SonyCD 2x50, el.šíbr, metalíza - mimochdem 8 nátěrů, je bez koroze a sedí na cestě jako přibitý. To pohodlí, ticho kde je nejhlasitější zvuk šustot Michelinek. Na dálnici bez problému 200 km/h.  Nebudu mluvit o crash testech, aerodynamice ve své době nejlepší ve své třídě, podvozku a ostatních tech. záležitostech. Bylo toho napsáno již spousty. Všem, jenž se rozhodují co koupit - vřele doporučuji. Je to prostě bezpečné,rychlé, u mě dokonce i úsporné 1.5,-Kč/km, pohodlné, spolehlivé, nenáročné a díky politice MB pořád pěkné auto. Hvězdě zdar !!!!!! OFF PS: pokud budu někdy kupovat jiné auto, bude to zase Mercedes. To píšu proto, aby si majitelé ostatních aut udělali představu o pohodlí cestování v takovém autě. Nechápu někoho kdo se nikdy v medvědovi nesvezl a bude jej kritizovat.
0 0
možnosti

Šejk2,5-16

26. 6. 2003 17:36
Re: Majitel W201 - 190E
OFF, nazdar :) Už si všechno napsal, tažke dál to nemusím rozebírat. Ať si každej udělá obrázek sám.
0 0
možnosti

Zdenek

25. 6. 2003 14:45
stodevadesatka
Ja jsem koupil pouzitou 190E 2.3L(1984),mela 180.000 km pred tremi lety. Dnes na ni je 250.000 km. Je to spolehlivy vuz, ale ne bez mensich problemu. Musel jsem vymenit tesneni pod hlavou, retez na vacku (povazuji to jako udrzbu). Jizda, hlavne ve vyssich rychlostech je vynikajici, a ta 5-ti stupnova prevodovka je super. Po skoro dvaceti letech muzete zavrit dvere s takovym "klapnutim", jako s novym vozem. Kazdy vuz je jen tak dobry, jak ho jeho majitel udrzuje. Co se tyce spolehlivosti, mel jsem do lonskeho roku Peugeotku 504 2.0L (1975), zatim zadny vuz nemuze pobit pohodli a kvalitu.
0 0
možnosti

Tonda Sedloň

25. 6. 2003 10:58
Ať žije Škoda 105-120! A říkeje si co chcete!
Nejlepší nenáročej auťák na trhu! Škoda,že už ho nevyráběj.Byl to náš poslední pořádnej auťák-Favorit-to nebylo vono!
0 0
možnosti