Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové legacy - Evropa si počká

Dlouho očekávané nové Subaru Legacy startuje. Od tohoto týdne se na něj mohou těšit japonští zákazníci, na trhy starého kontinentu dorazí v lehce poupravené "evropštější" podobě až poté, co si odbude svých pět minut slávy na autosalonu ve Frankfurtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nobody

Nejkrasnejsi Subaru
Mam Subaru Impreza MY 2002 a take Subaru SVX 1996, ktere je i pres sve problemy nejkrasnejsim Subaru s jedinecnim designem. Nove Legacy vypada super, zvlaste se tesim (asi jako vsichni fandove) na to 3 litrove 350k twin turbo.
0/0
10.7.2003 17:24

analytik

Subaru - zkušenosti
Podle mne je to vhodná inovace Legacy, u kterého na evropském trhu chyběla turba a tudíž se nedaly využít vlastnosti pohonu a podvozku, který měl až  na 200 kW. Mohla by to být taková větší Impreza turbo na dlouhé cesty s větším místem a komfortem pro posádku. Záleží ale na tom, jak nastaví cenu na českém trhu.
0/0
9.7.2003 20:59

Radziv Sinha a Lajosz Bacz

Peka kara
Ale vypada to jako faceliftovana Honda Accord z poloviny 90tych let
0/0
9.7.2003 18:18

anonym

tocivy moment
Kroutící moment slyším prvně. ROTF
0/0
1.7.2003 17:49

R

Re: tocivy moment
Blbe, tento termín je naštěstí starší než ty.
0/0
1.7.2003 18:46

Coudy

Re: tocivy moment
To si z nám všech děláš legraci. Co? Chlape? :-)
0/0
1.7.2003 20:47

JM

Re: tocivy moment
Vysvetlete mu nekdo co je kroutak, ja na to nemam nervy ...
0/0
1.7.2003 21:03

Hermínka

Subaru a konzervatismus
Subaru se mi vždy líbilo protože jeho inovace byly uvážené. Koupil jsem si outbacka protože je to jiný auto, vynikající na suchu, ještě lepší na vodě a nejlepší na sněhu. K tomu přidejte jednoduchý a 100% funkční interiér. Bohužel se mi zdá, že představované nové legacy se blíží spotřebním octávkám a passatům, láká a podbízí se. 
0/0
1.7.2003 16:45

Lib

Krasa
Jeste sem v tom nikdy nejel, takze se tu nebudu rozepisovat jak to suprove jezdi, ale co muzu posoudit je design, opravdu se mi libi, jako vsechna ostatni subarka, konecne naky novy auto, ktery vypada obstojne, zatim sem se zastavil tak v druhe pulce 90. let, vsecko ostatni mi pripada jako takovy kulaty vosklivy fujtajxly (a co vic - zacal s tim i muj designovy favorit BMW, to je primo podpasovka)
0/0
1.7.2003 13:27

Honza z Prahy

Re: Krasa ??????????????
V nazoru na novou radu 5 a 7  od BMW si budeme rozumet, v nazoru na Subaru: Ocekaval bych trochu vice napadu, ale trh proste neoceni vystrelky v teto kategorii. Od toho je tady VW Beatle a Mini Cooper. Tech opravdu hezkych karosarskych linii nejak ubyva.
0/0
1.7.2003 14:05

Honza

Re: Re: Krasa ??????????????
Souhlasím s tebou. Tak jak se mi líbí trojka a stará pětka, tak ta nová je fakt děsně korejsko-japonská. Brrrrrrrrrr
0/0
1.7.2003 14:34

Vendula

nevím nevím
Subaru se mi vždy líbilo mimojiné i proto, že ti nebyla úplná konfekce. Někomu se design nelíbi, někomu zase ano. Vzhled vozu lidi polarizoval, a tak to má být. Teď mi to přijde, že subaru začíná vypadat jeko kterékoliv "auto" a klidně by mohlo mít bar-code na dveřích. Proč angažovali zrovna Zapatinase, kterej, v mých očích, ještě nic hezkého nepostavil musí vědět Subaru...
0/0
1.7.2003 10:33

Jirka Luháček

jenom poznamku
vykon dobry, design dobry, kvalita dobry. ale jen by mohl byt ten kroutak o neco vyssi...
0/0
1.7.2003 10:27

Jimmi

Na ten volant...
...na pravé straně bych si asi zvykal těžko  ale jinak mírně konzervativní design... super auto! Ale psát o něm jako o "opravdovém závoďáku"....  (cituji autora článku) - takhle jsme se o autech bavili s klukama ve školce....
0/0
1.7.2003 10:26

Imprezak

Subaru
Ja mam GT turbo (r.v.2000) 5yladenou na 260k (jako STI-cko), ale vidim tady standart 206kW...to je nejakych 280koniku....fakt dobry, akorat to asi bude moc tezke, takze si pockam na tech slibenych 350kW (podle me se sekli a jde o 350k - motor z coupe 11B snizeny o 50koni), ale i tak dobrych, ti novinari totiz nemaji o tecnice ani poneti, mnozi neumi ani psat (a to je jejich remeslo)...jinak zdravim vsechny subaraky
0/0
1.7.2003 8:20

Fanda

Re: Subaru
V případě toho přeplňovaného dvoulitru jde o současnou verzi motoru pro STi, ovšem prodávanou v Japonsku a USA. V Evropě je výkon snížen kvůli emisím. Myslím, že máš pravdu o tom silnějším motoru (H6 twinturbo), někteří novináři při opisování nepřemýšlejí.  
0/0
1.7.2003 9:20

Vendula

Re: Re: Subaru
tak to je něco nového... Zatím bylo skutečností, že právě americké verze měly kvůli emisím ve srovnání s Evropou nižší výkony  (skoro u VŠECH aut - nejen Subaru)... Uniká mi něco? Je nová evropská norma přísnější než např. kalifornská? Pochybuji
0/0
1.7.2003 10:24

ace@senior.cz

Re: Re: Re: Subaru
Ne e, i v USA federální emise jsou přísnější než evropské. No a kalifornský jejich aktuální ULEV je fakt  někde jinde než cokoliv v Evropě...
0/0
1.7.2003 12:21

Honza

Re: Re: Re: Re: Subaru
No a přesto je USA největší producent skleníkových plynů v přepočtu na obyvatele na světě .
0/0
1.7.2003 16:13

RS

Re: Subaru
Je to tak tyden co jsem potkal Subaru na dalnici-Boleslav-Praha...byla to dobra jizda...hodne "sportovni", ale korektni...jen nevim co to bylo za motor, byla to Impreza, ale neco slabsiho...mam Octavii RS 132kW..a vykon jsme meli zhruba stejny...??
0/0
1.7.2003 10:06

Tomáš

Re: Re: Subaru
Ve svým civicu type-R mám o něco co víc než "slavná" Oktávka RS, ale i tak bych si to vůbec netroufl srovnávta se subaru nebo lancerem. To je úplně jiná liga, možná tak na dalnici by se s nima dal držet krok, ale na okresce budou ostatní auta v řiti. 4x4 je prostě 4x4, s tím nic neudělá ani tuningovaný bávo se čtyřlitrem.
0/0
1.7.2003 11:05

RS

Re: Re: Re: Subaru
Naprosto s Tebou souhlasim, jen nevim, kde se bere ta zakomplexovanost ke skodovkam...."slavna"
0/0
1.7.2003 12:11

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Subaru
Spíš mám pocit, že komplex mají řidiči Oktávek. Někdy z nich mám pocit, jako kdyby řídili Jaguár nebo Rolls, ale přitom je to obyčejnej golf. A ze všeho nejhorší jsou Ti co mají na kufru TDI. To je dobrej motor, ale většina si myslí, že už nic lepšího snad ani nemůže být . Minulý týden jsem jednoho předjel u Litoměřic. Ovšem za dvě minuty jsem ho měl na kufru a když jsme v obci dojeli karavan, tak začal předjíždět, samo že to nestihl a začal se cpát mezi nás. Ve stoupáku se z toho začalo šíleně kouřit, odpich to trochu mělo, ale na kopci jsem byl dřív, jenom přece tomu došel trochu dech a z kopce přes plnou čáru zase přede mě. Tak jsem ubral, fakt cvok. No a asi po půl hodině ho vidím jak stojí na dálnici v odstavným pruhu a nechává čůrat dítě!!! No blázen, parkoviště na každým rohu a on musí takhle riskovat život dítěte. No a ještě k těm RS, zajímavý je, že když je to tak dobrý auto, že se prosazuje v rally. V N3 (seriová auta do dvou litrů) s tím nikdo pravidelně nejezdí, natož aby bodoval. Takže to asi zas tak dobrý auto nebude.
0/0
2.7.2003 8:25

RS

Re: Re: Re: Re: Re: Subaru
No jo ridici jsou takovy jaky jsou, s tim nic nenadelas....auta podle toho neposuzuju. Hodnotit RS podle N3 je kratkozraky...je vic parametru pro srovnani..ne jen rychlost a umisteni v N3.
Co mas za motor v ty honde...??
0/0
2.7.2003 9:46

analytik

Re: Re: Re: Re: Re: Subaru
S řidiči Oktávek a Pasátů s výrazným TDI  na kufru mám většinou bohužel stejně špatné zkušenosti. Když je člověk v prudkém nebo táhlém kopci lehce předjede, vyvede je to tak z míry, že jsou schopni i přejíždět plnou čáru a jet jako blázni i přes vesnice. Lepší je jim zmizet za obzorem a mít od nich pak pokoj. A to jsem teprve zvědav, co budou vyvádět řidiči Fabií TDI ("RS"), když je zblbne reklama na "adrenalin" v podobě dieslu.
0/0
9.7.2003 21:40

laxa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Subaru
No, dnes mi vjel před čumák nějakej máčo se Superbem (firemní kára CONTACTELu, nějakej diesel - nevím co do Superbů cpou - a pěkně jetej, čoudilo se z toho jak z komína). Bylo to před Prahou hned za benzínkou v Průhonicích, jel v prostředním pruhu a i když před ním bylo prázdno, tak to fouknul přede mě do levého a myslel si jak si mě povodí, bohužel mě nesetřásl, takže se na přípojce od Opatova vrátil zase zpátky doprostřed. Mám Hondu 1.7 CTDi, jeli jsme +/- 190.
0/0
11.7.2003 14:36

Q

Re: Re: Subaru
No, nevim, jak jsi srovnaval vykon. Ale je fakt, ze mam jako sekundarni starsi imprezu GL - je to 2.0, 92kW a na dalnici je z oktavek jen RS je souper, vetsine ostatnich tuhnou motory a podvozek uz pri 180 (a je radost je pozorovat, jak se houpou v zatacce, kdyz ti auto jeste parfektne drzi stopu). Je to spis o maximalce toho motoru a auta. Kdyzbys potkal GT nebo novejsi STi, tak bys asi mel co delat. Mam to GT, ale nejezdim v tom dalky, protoze to je straslive uzrany. Maji 160 a 200kW a maximalku na 250, tak s oktavkou nevim nevim. Tu verzi poznas podle toho, ze ma na predni kapote kapsu pro nasavani vzduchu do mezichladice, i kdyz nektery ftipalci si ji davaji i na ne-turbo verzi. Na dalnici sou vetsino auta s obsahama mezi 1.8 a 2.5 (s turbem i bez) vyrovnany, protoze maximalka lezi zhruba ve stejnym pasmu. Teprve na okreskach a v zatackach se pozna kvalita auta a ridice.
0/0
1.7.2003 14:57

RS

Re: Subaru
jinak co se zatacek tyce, Subaru sedelo jak prikovany...neni co resit..Subaru je Subaru..ESP se mi mohlo vyblikat..:-)..ale svezeni to bylo dobry:-)
0/0
1.7.2003 10:13

Jirka Luháček

Re: Re: Subaru
teda, srovnavat subaru s oktavkou....
leda tak se saabem...
0/0
1.7.2003 10:24

JM

Re: Subaru
Souhlasim s tebou, taky myslim, ze se sekli. Aby toho docili, muselo by to mit dve turba. Neco jako S6 u audi (jezdi neuveritelne, jeste vylepsit 4x4 :-))  Ale kdyz bych si mel vybrat, vzal bych imprezu. Abych mel plnohodnotny wrc,tak staci vymenit tlumice a hura :-))
0/0
1.7.2003 21:07

jarod Versailles

Re: Re: Subaru
Tak prodej S6  a za tou cenu si koupis 2 imprezy ponevac ta nedrahsi stoji "jenom"40 000eur co je trochu malo na taky delo jak tady pisete.Pritom klesnes z360na 265 koniku,ale to je zanedbatelnej rozdil.
0/0
1.7.2003 22:15

Karel

To je nějakého machrování s motory, 1,8T u koncernu VW = 110 KW! A nebo 132 KW, pak se teprve mluví o závoďáku!!!
0/0
1.7.2003 7:53

A.

Re:
Ty jseš fakt chudák, je mi Tě líto... Motorům nerozumíš, tak si laskavě najdi jinou diskuzi a nezacláněj tady.
0/0
1.7.2003 8:24

jiricek

Re:
Ty vůbec nevíš, vo čem subaru je, podvozek a zavěšení - 1, motor a převod síly - 1, 4x4 - to auto takřka nelze na silnici v zatáčce utrhnou, to dělá sportivní jízdu sportovní jízdou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.7.2003 9:04

Jimmi

Re:
Máš na mysli to turbo s pěti ventilama na válec...? No to tedy musí být hybrid....
0/0
1.7.2003 10:24

Sasoň

Re:
No to jsem přesně čekal, ještě než jsem otevřel diskusi tak jsem VĚDĚL, že se sem přihrabe nějakej takovejhle Karel s oktáviema a passatama, kterej je ale úplně mimo mísu. Já to věděl!
0/0
1.7.2003 10:56

Q

Re:
Spravne a 2.0T u subaru je 200kW ;) Tak strc favorita do srotu a kup si auto :)
0/0
1.7.2003 15:01

jarod Versailles

Re: Karel
Ja mam z toho koncernu VW Audi TT 1,8T quattro 165KW a Ti poviem ,ze s tym autickom sa da dobre povozit .Ak ty pises o 132KW ze je zavodak tak potom ten moj je formula 1.Vacsina tu pisucich jazdi 250km/h,ale v realite si ani nespominam ze by niekto na ceskej dialnici medzi Rozvadovom a Bratislavou prekrocil 220km/h.Prepacte ,raz ano ale to bolo jiny kafe MB ML 55, ja som isiel 250km/h(na tachometri) a on podla rychlosti tych 260-270KM/h,ale bol to nemec.Takze cau zavodnici.
0/0
1.7.2003 18:27

Q

Re: Re: Karel
Hmmm, jenze Audi 1,8T je uplne ten samej motor, kterej se dava do oktavek, tak si neco o VW alespon precti, ty zavodniku :))) Takze si myslim, ze ve svy skodovce 120 si muzes nechat o takovy rychlosti zdat :) Krom toho 250 si muzes dovolit asi tak na 10km nerovnomerne rozprostrenejch po dalnici, jinde te to smete at mas co mas, ty koleje ssou fakt nesmlouvavy :) Nazdar :)
0/0
1.7.2003 20:25

jarod Versailles

Re: Re: Re: Karel
S tymi kolejemi mas pravdu .odteraz budem jazdit  cez Rakusko .Tadial je to rychlejsie a pohodlnejsie.Aj tak by som tu moju skodovku za Subaru nevymenil.
0/0
1.7.2003 20:56

Radziv Sinha a Lajosz Bacz

Re: Re: Re: Re: Karel
Uz se tesim jak skoncis u Rakusaku v base s flastrem 5tisic euro.  Nic jinyho si ty magore hazartdersky ani nezaslouzis (pokus se driv nezbijes).
0/0
9.7.2003 18:25

Rolf

Re:
Mě přijde,že většina lidí si myslí,že sportovní jízda obnáší především plnej plyn někde na rovné dálnici. To ale umí každý čerstvý absolvent autoškoly. Popravdě Octavii RS ujede bez problému i 15 let starý Subaru Leone se 72kW pokud je to na hodně zatáčkovité trati někde v horách a řidič ví jak se správně ovládá 4x4 a kde je největší síla motoru boxer...
0/0
3.7.2003 9:07

Honza

No konečně
Tak konečně začíná Subaru vypadat jako auto. Je vidět, ža Zapatinas byl dobrým tahem od Subaru. Sice do jeho skvostů jako Fiat Barchetta a Coupé, nebo Alfa 147 a 156 má ještě daleko, ale taková hrůza jako starý Legacy to už snad nikdy nebude. Držím palce.
0/0
1.7.2003 7:10

Jimmi

Re: No konečně
Zapatinas dělal 156ku, nejkrásnější auto na světě...? Před tímto pánem prosím všichni klobouk dolů......
Ale starý legacy se mi taky líbilo, takovej správnej velkej krám..... je to prostě věc vkusu.
0/0
1.7.2003 10:31

Honza

Re: Re: No konečně
Aha. Asiu proto je Alfa několikrát autem roku, že?  Viz 147 a 156. Tak se raději běž zblit a neobtěžuj chytrýma kecama, troubo.
0/0
3.7.2003 10:57

Hahahahihihi

jdi se vycpat s italem
To si potom stejný d..., který si myslí, že Oskar za film znamená, že film, který ho dostal je světová špička. Ceny nic neznamenají a jestli si se někdy setkal s termínem lobbing nebo ovlivnování novinářů atd, něco by ti došlo. 6e auto vypadá výstředně ještě neznamená, že je to výborný design. Podívej se do materiálů designerských soutěží a přehlídek. Nikde tam ty krámy od Alfy z devadesátých let nenajdeš, maximálně ještě v 80.letech. A co se týče techniky a úrovně motorů, to se o "italech" nemá cenu ani bavit, kromě ferrari a maximálně lamborgini - ale ti už mají motory z audi:-))) prostě bež se vycpat s odporným italem. ( Jo Lancia Delta HF Integrale byla krása, ale italská poslední, ale ten motor......)
0/0
3.7.2003 13:10

Hahahahihihi

Re: Re: Re: No konečně
ty pytlíčku...autem roku byly i tkové skvosty jako Uno, Tipo, Clio a Scénic, opravdu velice průkazná anketa co se týče vyjímečnosti a kvality
0/0
8.7.2003 21:27

ju

Re: Re: Re: Re: No konečně
Ve svý době výborný auta, třeba i P405 nebo Golf III, nebo Nissan Micra. Taky auta roku. A že se po Scéniku všichni opičí, co?
0/0
9.7.2003 13:06

Jarda

hm
Nádherný autíčko
0/0
1.7.2003 0:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.