Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Mazda 3 - golfe třes se!

V posledních červnových dnech zahájila Mazda výrobu nového vozu. Nový model se na japonském trhu bude jmenovat „Axela“ a v Evropě „Mazda3“. Japonská automobilka bude na evropských trzích s novou "trojkou" konkurovat především vozům typu VW Golf, Renault Mégane, či Fiat Stilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PAVEL

12. 7. 2003 0:02
GUTEN TÁG
ICH TŘESU SE SCHON!
0 0
možnosti

Akademik dr. Čeněk Nádoba

10. 7. 2003 11:46
No nevím jestli tady někdo z Vás byl ve Francii, ale jak tdy někdo psal, že se Golfů prodává víc než Megánů, Nevím ,a le na každým rohu buď Megáne nebo 307, ale o Golfa tam moc nezavadíš. A ve švýcarsku, který můžem považovat za neutrální je to tak půl na půl, ale řekl bych že bohužel francouzi začínaj převládat. No je fakt, že Golf je v poslední době čímdálnudnější. Nebo Touran. Čekal jsem něco bombovního a je to strohý jak oktávka.
0 0
možnosti

jarod Versailles

10. 7. 2003 20:02
Re:
To nepsal nekdo ale to psal Jarod.Viem co som pisal a mam pravdu.Neviem ake modeli aut jazdia vo Francii ,ale v Parizi vela Megane 2 nejazdi a ak by si napisal Peugeot a nie iba 307tak by som sa tiez s tebou nehadal.A vies podla coho to viem ,lebo uz 10 rokov jazdim do prace tu sa to vola peripherique to mas ako dialnicu ma 3az 4 jazdne pruhy ale iba max 80 km/h.Na nej stravim rano v bouchons(zacpy) asi 1hod 30mim a popoludni 2 hod.Tam mas dostatok casu nato aby si si vsimol ake modeli tu jazdia.Alen v Parizskom regione mas 1/3 aut celej Francie.Aj tak som napocital viac Golfov ako 307 alebo Megane II
0 0
možnosti

Vlkysh

9. 7. 2003 22:34
Zkusenost s Mazdami
Mazdy 323 sedan mám od roku 1994. První jsem prodal po 5 letech bez jediné i malé závady, druhou jezdím též bez jediné vady a v zimě jí bude 5 let.. Jen jsem ted spolu s kapalinou vyměnil brzdové destičky.  Jezdím z 90 procent  ve městě (ČB), avšak každodenně v zimě i létě ... samé studené starty a zastavit sotva se motor zahřeje. Proto používám syntetický olej Mobil 1 a  měním cca po 18 měsících.  Baterie Panasonic vydržela již 5 zim a i letos motor startoval na první otočení. Mám jen motor 1500 ccm, ale na pár delších cestách- Rotterdam,  Udine - nebyl problém s rychlostí ani zrychlením plně naloženého auta, pokud mi stačí 160 km/h. Jízdní vlastnosti velmi dobré, zkoušel jsem mnoho nových aut téže třídy. Podobné měl jen Focus, Mazdu jsem opět zvolil kvůli spolehlivosti.
 
0 0
možnosti

Duch

12. 7. 2003 19:02
Re: Zkusenost s Mazdami
Je to tak........mam ty same zkusenosti.
0 0
možnosti

Achjo

9. 7. 2003 21:17
Golf
Golf k vidění tamtéž.....
0 0
možnosti

P.Adamec

9. 7. 2003 16:57
Kde lze vidět nového golfa?
Vzhledem k diskusi o novém golfu si dovoluji požádat, zda někdo neví, kde lze nového golga na internetu vidět. Díky
0 0
možnosti

martin

10. 7. 2003 23:54
Re: Kde lze vidět nového golfa?
Rad bych ti poradil ale muj prispevek ze vcerejska pani redaktori radeji smazli ... skoda. byl tam link na konkurencni server... tak snad nam idnes brzo ukaze novýho golfa V
0 0
možnosti

Martin

9. 7. 2003 16:00
Fascinujou me
ty prispevky ctenaru. Na to, ze polovina znich nema vubec auto a zbytek auto starsi 10ti let, to docela jde. No, ale na pobaveni je to vazne dost dobry ........
0 0
možnosti

Guma

9. 7. 2003 14:55
chrocht
peknej prumer, ale proc to srovnavate s golfem? Mysli si snad nekdo ze se naka guma z posilovny bude rozmeslet mezi golfem a mazdou?
0 0
možnosti

repasovany

9. 7. 2003 14:22
Drahota, drahota
Všechny západní auťáky (dnes už včetně Škody) a u Mazdy je to síla na entou jsou příšerně drahé a navíc naschval konstruované tak, aby za 10 let provozu musel dát člověk do údržby ještě jednou cenu nového auťáku, nic si neudělal sám apod. Lituju chudáky, co tyto fígly západních automobilek ještě neprokoukli a kupujou to, to východní auta byla více přívětivá. Když jsem kupoval v r. 93 zbrusu nové fáro značky ZAZ Tavria, stálo 103 tis. Kč, už i ty favority byly tenkrát dražší. Za 10 let provozu a 140 tis. Km se 14x měnil olej a filtr (ten nejlevnější 3 litry a jednoduše doma - náklady na 1 výměnu dnes 216 Kč), 1 baterie 890Kč, 4x pneu po 720, výfuk 850 Kč, destičky doma 2x76 Kč,  4 žárovky po cca 50Kč, toť vše. A to jsem celých deset let jezdil slušným bourákem mladším než průměrné auto. Jak uvidím 120ku, trabant, warburg, občas fávo, okamžitě jim to natřu a udělám na ně parohy. Teď se to dá prodat v pohodě za 18. Chtěl bych vidět západní křáp, který nový po 10 letech ztratí ze své hodnoty jen 85 tis Kč!! Sečteno a podtrženo náklady na pořízení a údržbu auta byly 0,68 Kč / km!! U západních aut je to nejméně 6x více!!! Za to, co jsem ušetřil si jdu na podzim koupit zbrusu novou dáčku solenzu s klimatizací to už je superluxusní bourák, to se budou všichni fabiatici divit jak je trhnu a udělám parohy.  A za 10 let si opět spočítáme náklady. Že jsem párkrát přijel o 5 min později? Pořád lepší než mít deprese z prázdné peněženky po návštěvě servisu.
0 0
možnosti

LUK

9. 7. 2003 14:30
Re: Drahota, drahota
Takhle jsem se uz dlouho nezasmal...super, diky...
blahopreju k superluxusnimu bouraku s klimatizaci...a hodne uspechu pri trhani fabii, trabantu a warburgu..
0 0
možnosti

Extreme

9. 7. 2003 14:19
Hezká
Japonci vedou podle mě v designu, nový Nissany, Toyoty, Mazdy a Hondy se mi zdají úchvatný a Renault vedle toho vypadá jako hračka  pro děti. Co se týká spolehlivosti, patří japonci ke špičce (kam se hrabe VW, Audi, Renault atd.). Uvidíme jaká bude cena nový Mazdy, ale myslím si, že má velký ambice. Mě osobně se moc líbí, jak zvenku tak i interiér. 
0 0
možnosti

chufu

9. 7. 2003 13:21
golf neni zadna mrtvola, ale dobra kara.I kdyz vim i o lepsich.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...