Diskuze
Vývoj pneumatik je v režii počítačů
Děkujeme za pochopení.
šumachr
problémy s gumama
ahoj kluci, mám taky nějaký problémy s gumama, moje vydržej tak 100 km, ale zato mám docela rychlej a ochotnej pneuservis...:-)george Key
Byznys je byznys
Všechno je to jenom byznys. Na 100000 km potřebuješ cca dvě sady zimních a dvě sady letních. A jezdit musíš. Jen se podívjte kolik osobáků venku jezdí. Jedno průměrný obotí (ne protektor ) na 15" kola vyjde cca 2500,- Kč (BARUM) na sadu to je 10000. Obuvníci kupujou gumu o 700 kč levněji, kolik má výrobce popřípadě ještě distributor? Je to byznys jak blázen.Tak proč dělat gumu na 100000 km?culeto
Re:
Cartman
Ohledně životnosti pneu...
Nevím čím to může být způsobeno, ale v USA mají zřejmě opravdu kvalitnější "gumy" než v Evropě. Když jsem si kupoval 4 úplně nový univerzály (dal jsem za ně i za výměnu-jak jinak - 220$!) na svýho Cadillaca Fleetwooda, byla garantovaná minimální životnost 40 000 mil a to nebyly žádný Good Year nebo Firestone. Auto mělo najeto, když jsem ho kupoval, 120 tis. mil a myslím, že ty gumy tam byly původní (zadní už trochu sjetý, ale pořád ještě v pohodě). U stejného typu pneumatik, ale renomovaných značek, bych samozřejmě zaplatil mnohem víc, ale také tam byla garantovaná životnost v rozmezí 80-100 tisíc mil! Prostě asi kvalita pneumatik je za velkou louží trochu jinde než v evropě. Bude to zřejmě dáno tím, že se tam v průměru jezdí delší "štreky" než v Evropě a firmy jsou tlačený k co nejdelší životnosti, protože tam funguje víc konkurence, možná je v Evropě zájem víc "točit" gumy, aby se vydělávalo, protože se míň jezdí, a proto je záměrně nižší životnost...Je to na delší diskuzi, ale věřím tomu, že tam (ve státech) vydrží pneu kolem 100 tis. km i více.Luda
Re:
No jo USA, kam se hrabou balici z Evropy. To v USA maji lejna co nesmrdi, spinu co nespini, a zadnice maji pozlacene, aby se neuspinili, kdyz do nich lezou ;-) Jo a abych nezapomel, v USA vyrabi ty prave pneumatiky, zatim co v Evrope delaji "schvalne" jenom smejdy. Jen bych upozornil, ze udelat pneu s vyskou zivotnosti zase takovy problem neni, staci ji udelat hodne tvrdou, sice pak nebude tak kvalitni do jizdnich vlastnosti a bezpecnosti, ale zato vydrzi hooodne dlouho.FABIA RS
Nějaká stará diskuze?
Je to divné, já mám na svém autě všechny systémy stability a protiprokluzů co jdou a první pneu Michelin pilot 205/45/R16 83 W (max 270 km/h) mně vydrželi 10500 km (přední). Čím to bude?JTR
Re:
No to je ale složitá otázka, čím by to asi mohlo být??? Není nutno svolat parlamentní komisy, aby to objasnila??? Pro nás prostáčky je to jednoduché - jezdiš jako dobytek: brzda - plyn (není to myšleno jako urážka)!!!Martin
Pneu na 150 000 km!
Můj strejda v Kanadě má na původních pneumatikách na osobáku najeto 150 000 km a ještě zbývá 2,5 mm vzorku. Kdybych neviděl - neuvěřím. Výrobce GENERAL TIRE corp. Martinlibor
ten kdo najede na pneumatice 100 000 v osobáku
tak ten je pořádný blb, aspoň pro zatím dokud se nedostane ta životnost pneu do mezí udaných panem redaktorem. Každý kdo jezdí pomalu zdžuje a šetří je vždy alespoň z části blb.gogo
Re:
ale jo, na zadku vydr´žela Good Year 100000 na dodávce,ale je to dost tvrdá gumaZdenal
životnost
Don
Re: životnost
Pri setrnem zachazeni (styl jizdy, udrzba, technicky stav vozu) muze pneumatika pro osobni vozy vydrzet i tech zminovanych 100.000 km nemluve o pneumatikach pro nakladni auta kde je zivotnost kostry pneumatiky jeste o rad vyssi !!Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 1+1, Luštěnice
Luštěnice - Zelená, okres Mladá Boleslav
2 240 000 Kč