Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Touran: motor láká, cena odrazuje


Volkswagen představil jako jeden z posledních rodinný velkoprostorový van nižší střední třídy. Stejně jako několik dalších konkurentů i touran může mít v kabině sedm sedadel.

hodnocení iDNES 4/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Usama

Lopaty!
Sednete do tech svejch Plecek "120" a mate mlhu pred ocima.potom i u  Vasi 500  mhz nevite co placate....Lopaty pokakany,Vy tak do vlaku hahahahaha
0/0
13.11.2003 6:50

flow

není to špatny auto, ale...
v německu se dělá někde v dřívějším NDR kde postavili továrnu jako projekt podpory nezaměstnanosti a auto tvoří lidi i zcela mimo obor jen zaškolení. Určitě to ale mají vychytaný soudruzi s NDR. Jinak auto je to víc než fajn, jenom ta cena je někde jinde. Jezdil jsem chvilku s 1.6 FSI - docela lenoch, 2.0 Tdi bude jistě lepší. Co se jim moc povedlo je myslím podvozek.
0/0
26.7.2003 10:10

Santa

Solidní auto,
ale obligátní motor 1,9 TDi PD není moje volba, nechápu, proč se autor nezmiňuje novinkovém 1,6 16V FSI s přímým vstřikováním benzínu, to by byla pecka: 85 kW, šestikvalt, slušná spotřeba a pořád ještě o 40.000,- levnější, nehledě na výhodnější sazbu povinného ručení.
0/0
20.7.2003 19:14

Vedoucí

JE TO ŠKAREDA ŠKUTALA STEJNĚ JAKO VŠE OD VW
Co si to tady člověče mumláte!?
0/0
12.9.2003 9:43

xX

No to je ostuda, auto za 3/4 melounu a nema to ani klimosku. A ma to alespon elektricky okna, nebo se toci na klicku jako ve 120ce?
0/0
15.7.2003 15:38

Karel

Re:
Koukni na ceník, kromě klimy to má všechno
0/0
12.9.2003 8:25

Macon

Premacy
A ja bych doplnil, ze standardni zaruka na Mazdy je uz mnoho let 3 roky po Evrope a 3 hvezdicky za ochranu chodcu pri narazu ma uz nekolik let ...
0/0
15.7.2003 14:35

limach

Je to krasavec
Další "designerský skvost" z dílny té nej nej nej značky. Měli by odečíst tak 100 000,-Kč za to že je někdo ochoten jezdit v takévém hnusu. Sorry, chtěl jsem ten výraz nějak zjemnit, ale prostě to nejde. Omlouvám se.
0/0
15.7.2003 8:32

Kubas

ach jo...
Nevim, proc do srovnavaci tabulky davate tak irelevantvni auto jako je 307 combi... A proc tam naopak neni Fiat Multipla, ktery za 680 tisic nabizi svezeni pro sest lidi, kufr pres 400l, automatickou klimatizaci, ABS a motor 1.9 JTD (115 PS).... A navic - napadity design (ikyz nekomu se libit nemusi...) !!!!
0/0
14.7.2003 22:30

Driver

Re: ach jo...
Víš, ono je to o autech, ne o italský pomstě!
0/0
15.7.2003 10:38

Tom (Ford Focus)

Re: Re: ach jo...
VW je někdy mnohem větší pomsta než dva fiaty dohromady. Ale jinak bych to spíš srovnával s Piccasem, Corollou verso atd.
0/0
15.7.2003 12:46

Či-ua-ua tým

Bezva vozy
títmo autem jezdíme a musím říct, kdyby mi ho někdo nabízel, nepohrdnu.... jen ty peníze mi nějak scházejí. Ale příjemný a dle mého názoru dobrý vůz
0/0
14.7.2003 14:41

dax

PAN ODBORNÍK ?
Vážený pane redaktore, Vámi testovaný vůz vlastníme a nechci diskutovat o dojmech, ale doporučuji Vám se blíže seznámit s technickými daty a ceníkem .... Climatic je v základu a model 1.6 75 kw nebude později ale je jako akční nabídka
0/0
14.7.2003 13:29

Bromik

Re: PAN ODBORNÍK ?
S tech. daty by ses měl seznámit ty. Climatic je sice v základu, ale až u verze Highline. A ta samozřejmě nestojí uváděných cca. 700 000, ale 850 000 Kč.
0/0
14.7.2003 22:17

Jimmi

Nemáte někdo ponětí...
...co to vlastně říká ten chlápek v tý evidentně německý reklamě na todle německý auto, poté, co nasedne i s lízátkama, a rozdává je spolucestujícím...? Já mu prostě nerozumím... něco tam drmolí.....
0/0
14.7.2003 13:11

jarod Versailles

Re: Nemáte někdo ponětí...
Preco sa v Cechach alebo na Slovensku predava s 1,9TDi  ked tu vo Francii je s motorom 2,0 TDi ako nove audi A3.
0/0
14.7.2003 21:37

navratp

Re: Re: Nemáte někdo ponětí...
Protože je tu k mání jako 1,9tdi i jako2,0tdi, prostě podle peněz, jinde v Evropě taky.
0/0
15.7.2003 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.