Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taky máte doma "šunku"?

Chudí američtí majitelé automobilů značky Dodge se ode dneška mohou oprávněně vyvyšovat nad zazobané finančníky, kteří se vozí v drahých mercedesech. Německá auta se totiž ukázala být proti levným americkým vozům co do kvality a spolehlivosti učiněnými "šunkami".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ferda

Že se jsou skopčácký kraksny nespolehlivý se ví. Jedná se totiž o tanky z druhé světové kterým sundali pásy a uřízli hlaveň.
0/0
23.7.2003 14:25

XXW

PRD
......
0/0
21.7.2003 13:31

Milan

Mám doma šunku, zaparkovanou v lednici! Haha, pozor, humři na hrad!
0/0
18.7.2003 13:21

Je hotovo

k tomu MB s hvězdou
Začátkem roku 1990 jsem vezl své známé do německa na návštěvu s R 16 (to byl pohodlný vcelku komfortní Renault). Navštívená rodina měla dům  a MB 300D, nevím jaké řady. Pochopitelně veškeré jízdy se odehrávali s MB, no to teda byla plečka.  Po prvním dnu jsem hostitele svezl pro změnu zase já. Byli trochu mírně v šoku co poskytuje R16 za pohodlnou a tichou jízdu. Divili se, co je to za auto. (Co chcete taky od bavoráků. Původně mysleli, že to, s čím jsem přijel vyráběl východ. Musel jsem jim vysvětlit co je anketa auto roku a podobně. Při příští návštěvě měli Micku Pajero.
0/0
17.7.2003 21:59

JS

Re:
R16 ovšem pořádně předběhl dobu - co do součtu všech vlastností (nejen pohodlí a praktičnosti) je plně konkurenceschopný  - pokud už né dnes, tak v 90. letech zcela jistě - a to se bavíme o "autě roku 1965".
0/0
21.7.2003 14:09

Daněk

Němci a američané se po válce v Iráku rozhodně nesblížili :-)) odtud vítr vane
Jinak jenom malá připomínka:
J.R. jezdil v Mercedesu
Boby..Mercedes kabrio
Miss Ali..VW Golf kabrio
Pamela...Porsche 911
Clif....BMW
Členové kartelu..Jaguar, Mercedes
Přítel Miss Ali... Rols Royce
 
Tolik náhod najedou :-))
0/0
17.7.2003 12:49

Speedy

Re:
Co to má jako bejt? A jak to souvisí s Irákem? Fakt netuším a prosím o vysvětlení!!!
0/0
18.7.2003 8:05

Daněk

Re:
Vzájemný bojkot výrobků z důvodu opačného názoru na invazi do Iráku!
To co jsem popsal je vozový park milionářů ze seriálu Dallas, proč drtivá většina z nich měla Německé, Evropské limuzíny a sporťáky a ne ta kvalitní americká auta??? :-))
0/0
18.7.2003 14:26

Speedy

Re:
Aha, seriál, tak to jo. Nevěř všemu co je v bedně a ještě ke všemu nějaký telenovele o milionářích. Ale jinak máš fakt přehled, to jo.
0/0
21.7.2003 10:45

zitor

Re:
Daněk,to sou tví sousedi, nebo co? Tak vedle takovýho špiona bych bydlet nechtěl, aby věděl, kdo parkuje na mým pozemku.
0/0
18.7.2003 10:40

Pavel

Jen reklama
To je boj konkurence o thy
0/0
17.7.2003 7:09

puberťák

Vo co de?
Takhle se řehoním když to tady čtu.Pánové jste jak malý děti.Kdo má hezčí a větší kyblíček na písečku.Kupuju to na co mám.Mám na auťák za dva melouny tak si jej koupím.Ale popichovat se že tenhle meďour je takovej a tohle BMW nesahá zase jinýmu auťáku ani po výfuk, vždyť je to sranda.Hlavně   ať to není krám starej 15 let, nalakovanej takovou vrstvou že není vidět jak je rezavej a hlavně ať v něm sedí rozumnej člověk kterej je schopnej to ukočírovat.Vždyť pánové o nic nejde.Jde jen o to jak psal tady někde Fernet přemístit se z bodu A do bodu B bezpečně.A to je to hlavní.Jestli je to Audi, Chrysler,Dodge,BMW nebo MB to je úplně fuk.
0/0
16.7.2003 20:56

R-T z MBCC

věc přístupu
Prokousal sem se téměř všemi příspěvky a z posledních mám pocit jako by se tu hladalo nejlepší auto světa. Takové neexistuje, každý má jiné požadavky a jinou fin. situaci. Pokud hledáte pro sebe perfektní auto, statistiky jsou ošemetná věc, lidé kteří například kupují v německu levného japonce, trpí lehkým nacionálním komplexem před majiteli německých vozů a kompenzují to "úžasnou" spokojeností s tím svým levným a neforemným autem. Pokud vám mohu trochu poradit alespoň okolo MB tak v těchto případech neuděláte chybu:
W201 (190) - od r. 1984 vše kromě 2.0 karburátor a 2.6 (šestiválec), u dieslů neuděláte nikdy chybu, nejlepší je ovšem 2.5 turbo s pětikvaltem
W124 - opět nedoporučuju 2.6, zhruba od 91r. přichází 4ventily/válec což sou skvělé, úsporné a spolehlivé motory, starší motory jsou pouze trochu žíznivější než u 4v/válec, jinak se jim nedá nic vytknout, diesel v jakémkoli motoru (zcela ideální 300TD) je opět bez rizika
W140 -  (mamut) nedoporučuju do r. v. 93, nejlepší volba je 500 SE (L), 400 (420) SE, popřípadě 300 (320) SE, 350 (300) TD je na dvoutunu líný, ale když chce někdo naftu, je to dobrý motor (zpočátku jen 2v/válec!). V žádném případě neradím 600 SE
Samozřejmě u nás člověk musí dobře hledat, ale koupit vůz z ambasády, nebo od 1. majitele se serisem není tak strašný problém (aspoň po roce 1990).
Nepíšu to zde abych se do někoho navážel, protože správný fanda neignoruje jinou značku. Sám mám MB 124, ale stejně tak chápu nadšení pro BMW, VW nebo jiná auta co mají duši. Asi to má každý v genech, takže proč se navzájem přesvědčovat, když už má asi každý vyhráno :-) Hodně šťastných kilometrů nejen pro majitele MB, ale pro všechny správné motoristy a fandy pěkných aut.
podívejte se k nám na www.mercedes-classic.cz
0/0
16.7.2003 19:47

Přemek Stejskal Forrest W123/2

Kdo si dovolil hanit hvezdu !!!!???!!!!
Cela nase rodina jezdi pres 15 let jedine v mercedesech, ten kdo na nej nema at si dal jezdi "stodvacitkou" nebo "fackem" mercedes je zarukou kvality . http://www.mercedes-classic.cz mluvi za vsechno . Citim se hluboce urazen a ne jenom ja a plnne doufam, ze takovy to clanek se uz nikdy nebude opakovat Chudaci pani  Daimler a Benz se nyni obraceji v hrobe a automobilka podava zalobu.
Premek Stejskal (mercedes123@centrum.cz)
0/0
16.7.2003 19:39

Chachacha

Re: Kdo si dovolil hanit hvezdu !!!!???!!!!
Tak si v těch ocucanejch hašlerkách  jezděte dál a neotravujte tady! Automobilka určitě více rozumu a soudnosti než ty a tak žalobu nepodá, ale zamyslí se nad tím proč takový článek vzniknul.
0/0
17.7.2003 10:30

puberťák

Re:
běž se bodnout kámo
0/0
17.7.2003 21:02

Marek Malík

Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
Hodně cestuji po světě a můžu napsat s klidným svědomím, že bohatí lidé všude na světě s výjimkou Severní Ameriky jezdí většinou v těchto značkách:
Mercedes, BMW, Audi, Jaguar,Rols a Bentley,Lexus,Range Rover
Boháč v USA běžně sedlá Německou limuzínu, v EU však drtivá většina nesedlá Americkou.
Stejné je to v Japonsku, zde mimo domácí produkce uvidíte Mercedes, BMW či Audi, jen málokdy Cadilac či Lincoln.
 
Proč asi?
0/0
16.7.2003 13:52

Karel Plíha

Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
Naprosto souhlasím, je to nesrovnatelné a já osobně to považuji za hloupý žert nabubřelých američanů.
0/0
16.7.2003 14:02

hammerhead

Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
To není věc racionálního rozhodnutí, ale společenské prestiže. Majitelé okázale demonstrují, kam patří. Mercedes si pečlivě budoval svoji image ješte v době, kdy američané jezdili na koni a honili indiány. To nezlomí ani zakolísání v kvalitě.
0/0
16.7.2003 14:51

Standa Růžička

Re: Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
Nedávno jsem byl kupovat vrtačku, prodavač mi řekl, kupte si Hilti je to Mercedes mezi vrtačkami.
Co myslíte, že mi naznačoval?
Mluvil dle vás o kvalitě, nebo o nóble image a luxusu???
0/0
16.7.2003 16:51

jarod Versailles

Re: Re: Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
To mal pravdu ,Hilti su jedne z najlepsich ,ja robim iba s  touto znackou.
0/0
16.7.2003 20:40

dudlik

Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
Maliku muzem my napsat kde je ta Severni America. A ktera je ta Nemecka limuzina. Jenom Ti mohu napsat ze pises blaboly.A muzes my napsat v cem jsou lepsi, Nemecke auta.
0/0
17.7.2003 0:48

Malík

Re: Re: Srovnávat lux. Německý a US auta nelze, protože N. jsou prostě mnohem lepší
USA a Kanada, ale tos asi nemyslel vážně, že? :-))
Německá limuzína: Mercedes třídy S, Audi řady8,VW Phaeton, BMW řady 7 - a jejich prodloužené varianty od úpravců z Německa, Švýcarska a USA, stačí :-)
V čem jsou lepší, inu ve všem..
Benzínové motory N aut jsou úspornější, výkonější, o TDi nemluvě ty američané vůbec neumí a mají s nimi problém i jinak výborní Japonci.
Konkrétní příklad Porsche Cayene z 0 na 100 za 5,5, 740 koní, které americké auto v této kategorii to doká dokáže??
Podvozek např. u BMW7 fantastická přilnavost, Cadilac a Lincoln se naklání katastrofálně !
Životnost motoru.. zase jeden př.  v roce 1999 si přivezl můj známí z Mnichova dieselový Mercedes, taxík starý 9 roků, na ukazately bylo 974 000 km, kouřil, na výkonu to bylo znát, ale jezdí tady v Brně dodnes!!
0/0
17.7.2003 12:39

ace@senior.cz

Re:
hmm třeba Lincoln LS byl vyhlášen za lepší než BMW 5xx a to se bavíme o V8 verzích, takže ono to zase až tak žhavé nebude. Jistě po TownCaru asi nikdo neočekává a ani nechce sportovní výkony.... zase je pohodlím někde jinde než BMW. Já ti nevím, ale i když zažitý mýstus o žravosti amerických motorů je v Eu velmi silný opak je pravdou. Třeba 2t TownCar s V8, který má hodně přes 5metrů (a to je to neprodloužená limuzína) s rámovou konstrukcí jezdí na dálnici za 9 litrů a po městě pod 13l to se mi nezdá jako nějak extrémně žravé. I když srovnám běžnou spotřebku jako jsou Chrysler a jeho i uná s velmi známe Eagly, Intrepidy, New Yorkery/LHS s 3.5 V6 a mají spotřebu po dálnici kolem 8 po městě kolem 12 při výkonu 210 koní. To já s Omegou 3.0 V6 (r.v. 2000) jsem se v životě pod 12 nedostal. O životnosti motorů to máš taky nějak popletené. Americká V8 když má olej a vodu (ani tu vodu už Cadillac ani nepotřebuje) tak funguje pořád a věčně.  To že jsou německá auta lepší ze vším bych ti odpustil za tvou neznalost. Například jsem našel na www.cadillac.cz v sekci "zajimavosti" článek který se jmenuje "přinost Cadillaca světu" nebo tak nějak. Myslím že po přečtení své názory poupravíš. No a co se týče 7xx BMW, to je tak úspěšné a dokonalé auto, že na podzim/zima bude nový předělaný model. Jiný design a jiné ovládání. Takže asi bych nečetl jen ty reklamní brožurky...
0/0
17.7.2003 18:02

dudlik

Re:
Lepsi bych to nenapsal taky se my zdalo  ze je to moc reklamni . Muj znamy si dovezl do Cech Cadillac Seville rok vyroby 1984 a zatim na nem menil jen vodni pumpu a pneumatiky a samozrejme olej.Je to klasicke americke auto V8 5,0l Jen bych se chtel zeptat Malika kolik aut v te dobe melo vybaveni jak Cadillac nebo Lincoln a to v cene vozu ,treba klimatizace .elektricke vyhrivani a posunovani sedacek ,zrcatek ,ukazovatel teploty venku a ve vnitr vozu ,katalyzator.a dalsi.Tak ze Maliku opravdu nedivej se jen na reklamu.A kdyz si budu chtit za zavodit tak si koupim Pontiac Transam z motorem 7.2l a muzem jit zavodit z BMW.a usetrim dost penez.  
0/0
18.7.2003 1:38

Vaculík

Re:
Co to člověče kecáš????
Já vlastním "městskýho Lincolna" a ubezpečuju tě, že ve městě si veme kolem 18l a na dálnici kolem 13, když to neženu, když jo tak 20 bez mrknutí oka!!!
Jinak jsem velmi spokojenej a nedám na něj dopustit, ale to že ameriky papají o dost víc než Evropský limuzíny, na to vem jed!
0/0
21.7.2003 10:34

Ondra

Budu to tvdit neustále... spolehlivost německých vozů je mýtus
Prostě je to tak, hlavně neustále vynášený Volkswagen je děs a hrůza. Na druhou stranu cokoliv ze strany VW je dokonalý marketingový tah a mýtus o spolehlivosti a solidnosti jejich vozů se jim daří dobře udržet a rovněž obhájit vyšší cenu. Auta to jsou prostě uživatelsky příjemná, design spíš konzervativní, používají kvalitní materiály a tak působí solidním dojmem. Velkou výhodu na evropském trhu má nabídka úsporných a poměrně výkoných dieselů. Amerika je dost velký rozdíl... mimochodem Passat si tam ani nevrzne...
Článek je opět mimořádně špatně napsaný, neuvádí téměř žádné informace o tom, jaký to byl vlastně test, je příliš obecný. Volkswagen v USA prodává ta Golfa v Cabriu a Beetla... a ty jsou vyráběny vážně v Mexiku. Navíc mám dojem že test J.D. Power není čistě o spolehlivosti, ale o celkové spokojenosti zákazníka s vozem, což je něco jiného. Probíhá i v Anglii a výsledky jsou v něm pozoruhodné leč pochopitelné.... např. vítězem seg. nižší střední třída se stala minulý rok Śkoda Octavia .... takže spolehlivost je evidentně jen jedna z částí hodnocení, další jsou úrověn dealerů, cena vs. užitná hodnota apod. pak bych se nedivil kdyby třeba Dodge v USA porazil M-B nebo VW
0/0
16.7.2003 9:16

navratp

Re: Budu to tvdit neustále... spolehlivost německých vozů je mýtus
Proč myslíte, že passat v Americe si ani nevrzne, realita je jiná.
0/0
16.7.2003 11:27

Ondra

Re: Re: Budu to tvdit neustále... spolehlivost německých vozů je mýtus
Protože nemá pro amíka smysl... Passat není E-klasse ani 5tkový BMW u nich hraje velkou roli prestiž a vědomí, že má zákazník skutečně drahé auto a to evropská auta v USA rozhodně jsou. Passat neodpovídá svým pojetím představám o vozu střední třídy, motory TDi jakkoliv jsou v Evropě oblíbené nemají v USA smysl. Passat tam bude vždy výrazně dražší než am. vůz a majitel nemá nejmenší důvod šetřit na provozních nákladech. V benzinových motorech by je mohl oslovit tak max. 2.8 nebo W8. U BMW a M-B tomu je podobně, v USA se prostě diesely nebo motory do 2.5 příliš neprodávají.
0/0
16.7.2003 16:58

Karel Hron

Re: Budu to tvdit neustále... spolehlivost německých vozů je mýtus
Jenom k těm Passatům, poměrně často obchodně navštěvuji Taiwan a Hong Kong, zde samozřejmě převažují Japonští a Korejští výrobci, Passat je zde poměrně drahý vůz  má však  pověst velmi kvalitního auta.
Mezi lidmi s vyššími příjmy vede Lexus, potom Mercedes a Audi.
Obecně Německá auta zde platí za naprostou špičku a jsou znakem úspěchu, naopak americké vozy - vyskytující se zde zřídka mají pověst nákladných a poruchových aut.
0/0
16.7.2003 13:40

Carlsson

M
Tomu nevěřím. Mám v garáží 3 medvídky a jsou v pohodě...
0/0
16.7.2003 8:02

puberťák

Re:
Moje holky ač už velký mají na gauči 5 medvídků.
0/0
18.7.2003 11:57

grrr

hheh
zajimavy clanek ... polovinu sice zabere smesna pararela s Al Bundym , ale to , ze se jedna o anketu se clovek docte jakoby mimochodem. Anketu,  ve ktere bezny american srovnava jabka s hruskami ( tezko si predstavit rednecka z Ohia jak zaskrtne v kolonce spolehlivost  Mercedes pred Dodgem ... ) , bych hledal pretistenou spis v Blesku, ale budiz. Neco jineho je seriozni test srovnatelnych modelu - zde je nejdal  Auto-bild, nebo i americky Motor Trend .... a zde jsou vysledky kvality i spolehlivosti samozrejme uplne nekde jinde. Samozrejme je dulezite zminit puvod auta - v americe (z velke casti v te stredni ... zejmena mexiko) vyrabeni evropani jsou neco jineho , nez ti co sjizdi z puvodnich linek...  Jinak souhlasim s tim, ze Mercedes (cca od doby kdy sfuzoval s Chryslerem ) ztraci na BMW cim dal vic
0/0
16.7.2003 3:15

vita

a tak koukám
že domek z papundeklu a v garáži KOREJEC TAK CHUTNÁ AMERIKA.
0/0
15.7.2003 23:58

Dan

spolehlivost...
ankety jsou tendencni... Ale vite o tom, ze 75 procent ze vsech Land Roveru, co KDY byly vyrobeny, je stale v provozu? Kdyz tohle neni ukazatel kvality, tak co uz???
0/0
15.7.2003 23:56

hoky

Re: spolehlivost...
ankety jsou tendenčni je slabe slovo; pokud se vyptávají obyč. lidí, tak jim těžko řeknou, že jsou spokojeni s M-B; a kolik lidí z dotazovaného množství vlastní v USA drahé německé značky a kolik místní vozy???? a pokud pisatel považuje off road třídy M za sportovní auto, tak nechápu, že takovou frašku mohla ČTK převzít - inu letní "okurková sezóna" nutí redakce i k zoufalým činům.....
0/0
16.7.2003 8:20

Bart

Re: spolehlivost...
ale to se tyka asi i V3S a nakladnich tatrovek :-)
0/0
16.7.2003 8:41

PEPA

tak to asi ne,spi FOUND OFF ROAD DEAD
NEJLEPSI JE OKTAFKA....ZIJI CAS OD CASU V AMERICE....TOYOTA A LEXUS..TO JE MOJE
0/0
15.7.2003 23:19

Přemek Stejskal Forrest W123/2

Re: tak to asi ne,spi FOUND OFF ROAD DEAD
neni jina cesta nez ta s tou dobrou stribrnou hvezdou co nechava okridleny zeleny sip vzadu
0/0
16.7.2003 19:48

Brabus

Ford?
Znam to i jinak : Found on road dead. - To auto mi nesmi do baraku!
0/0
15.7.2003 22:39

Brabus

Chybi mi zasadni informace
Sice jsem zil v US jen 2 roky ale to je dost na to abych vedel ze evropska auta v US jsou uplne neco jineho nez ty vyrobene napr. v Nemecku. Skoda ze nerekli co to testovali zda MB vyrobene mexikancem ci neco z Evropy.  
0/0
15.7.2003 22:36

xenax

Ford?
FORD - Fix Or Replace Daily. Ani nahodou
0/0
15.7.2003 22:33

Venca

Dodga se potaci...
v problemech poslednich 20 let.Bylo vysvobozenim, ze mercedes je vzal i s Chryslerem "pod ruku".Bohuzel, modelova rada a kvalita vozu se zlepsila az kolem roku 2000.Nikomu nepreji vlastnit jakykoliv produkt teto znacky vyrobeny drive.Majitele jiste vi, o cem mluvi. Z dodge vypadla skrin po 70 tis.nemluve o nikdy nekoncici rade problemu mene zavaznych.Byl to drive mrzak, dnes je to snad lepsi.diky mercedesu.
0/0
15.7.2003 21:50

dudlik

Re: Dodga se potaci...
Venco davam Ti plne za pravdu, vlastnil jsem Dodge Durango a toto auto bych nepral ani nepriteli. 30000 mil automaticka prevodovka v haji hruza problemu. Co bylo platne ze udelali dobry motor ale spatne ho seridili z prevodovkou.To same ted co je platne ze novy truck Dodge Ram ma 5,7l a ma zase stejne potize.Vzhledove vypadaji pekne ale co s toho.Vlastnim truck GMC Sierra V8 5.7l a jsem plne spokojen a vim ze kdyz pujdu zase pro novy truck tak to urcite nebude Dodge. Statistiky a skutecnost je neco jineho.
0/0
16.7.2003 5:01

peterk

fff
fff
0/0
15.7.2003 20:27

Thyronx

Muj Ford Explorer
Ja najezdil za 5 let na mem Exploreru 183,000 mil (270,000km) pravda bez vetsich zavad,ale postupne zacalo vsechno odchazet.Je to stavene levne. Jsou to prkotiny ale jezdim denne 180 km trasu do prace a z prace po dalnici ktera donedavna byla neco jako povrch na Marsu.Ty otresy odrovnaly treba radio,zamky dveri,mel jsem radu nehod na ledu snehu nebo vode a tak karoserie i po opravach  vrze,otevrena okna drnci, je to proste lacine ale jinak jiste dobre auto.Budu kupovat dalsi a samozrejme jako zamestnanec Forda to bude asi ted Escape.Je to malicky ale docela povedeny SUV.Normalni osobak nemuzu,musim jezdit v zime kolikrat az po napravy ve snehu a nebo na vode.Presto olej to nezere,a nikdy me to nenechalo na silnici.Stalo to nejakych 24000 USD a nevim proc bych mel platit 35-40,000 za neco co mi udela stejnou sluzbu.Navic mam Forda lacineji na podnikovou slevu.
0/0
15.7.2003 19:40

Thyronx

Souhlasim s "Critique"
zrejme je tu v USA.Vidi to presne tak jak to je.
0/0
15.7.2003 19:31

Thyronx

Mohu porovnavat...
Ziju v USA skoro 20 let a jsem v Cechach a Nemecku kazdy rok.Pracuji radu let ve Fordu. Kvalita aut se zvysuje prudce zaroven s produktivitou ve vsech americkych automobilkach.V Nemecku jak rikaji statistikykvalita klesla a poklesla i v Japonskych znackach jako je Honda a Toyota.Presto jsou to naproste spicky v kvalite a Toyota je vzorem pro vsechny svetove vyrobce. Pokud se nezvysi kvalita ve VW a Mercedesu, nemusely by znamenat za par let to co znamenaji jeste dnes.Jen Nissan prichazi behem par let s 60ti novymi modely a jak byl pred bankrotem a nikdo ho nechtel koupit,dnes ma obrovske zisky a dycha na zada Honde i Toyote. Ford prijde behem 5ti let na trh s 57 novymi modely.Pochybuju ze Nemci budou tomuto tempu stacit.Nemecke znacky jsou vesmes dobre ale cenove hodne nadhodnocene.Ceni se tu Audi. Pokud Amik ma hodne penez,koupi Lexuse.Na toho totiz Merka vubec nema ve hruba stejne cene. Kdyz automobilka prestane mit zisk ( v zavislosti na kvalite) nema pak penize na modernizaci a vyvoj a to je KONEC! Kvalita je VZDY ABSOLUTNE CISLO 1! Myslim ze jen malokdo ma dnes predstavu o novych americkych autech a ten kdo je ma,vidi jak jde cena dolu,kvalita a produktivita nahoru.Mame tu totiz silnou konkurenci a zahranicni automobilky tu vyrabi desetitisice aut denne. V USA vyrabi Toyota,Honda,Nissan,Mercedes,BMW,a mnoho dalsich. Na nova auta jsou bezurocne pujcky na 5 let samozrejme.Vyrabi se jich totiz podstatne vic,nez je mozne prodat.A v te konkurenci stale ohromnou vetsinu americkeho trhu maji 3 americke automobilky GM,Ford a Daimler Chrysler.
0/0
15.7.2003 19:22

Critique

medved hadr
E 500 je horsi nez nase oktavka. Sice ma o dost vetsi zrychleni ale je to prtous. Je velice mala. Dynastie Mercedesu na chvili zmizela. To co predvedli i s S radou a CLK je upadek. Nevim. Medved byl vzdy symbol mocenstvi a velikosti. Nevim jestli diky tomu ze Maybach vyrabi nejprepichovejsi Mercedes ale myslim ze BMW diky nove 5 a brzy opet 6 rade navrati trochu BMW a Nemcum jmeno zpet. BMW v USA je velice oblibene ale u spousta aut jsou problemy jako u novych medouru a Jaguaru. Myslim ze Japonci maji vymakana auto ktera maji rating ve vsem vyborny. At je to Lexus a jeho 430 ci 470 ci nizsi rada Tak i Acura ci Nissan. Nissan se vratil mezi nejoblibenejsi auto stredni tridy, kde nahradil dlouho dobu sedici Toyotu Camry, ktera je vecna. Musim rict ze s timto autem mam najeto nejaky 100 000 a jedina zavada byla prazdna guma ci diravy vyfuk. Automatika tohoto auta je neskutecne. Je to trochu linejsi ale v Amer. provozu si stejne nezazavodite. Myslim ze Toyota a Honda drzi trumf a to jak s Lexusem ci Acurou ale i pak Avalonem ci Camry ci Civicem. Americka auto jsou dobra ale furt vypadaji jako pojizde domaci spotrebice. Jsou pohodlne, no nekdy az moc ale i oni maji sve problemy. Vetsinou prevodovky, startery a problemy se vstrikovanim.  To co jsem slysel tady na Skodu tak je mi lito ze Skoda nevyvazi do USA. Myslim ze by zlikvidovala nektere firmy jako je KIA ci Hyundai nebo Daewoo
0/0
15.7.2003 19:02

redwasp

styl
ja se tomu ani nedivim, protoze americky auta jsou opravdu jednoduchy a staveny na dlouho vydrz. Vyrobci nejsou tlaceni snizovat spotrebu motoru nebo plnit nejake prisne emise jako v Evrope. Motory jsou tam oproti Evrope jednoduchy vsazejici na lety proverenou koncepci, ostatne stejne jako automaticke prevodovky. Pak se divte ze jsou min poruchovy... Ale zaroven si myslim ze je podstatny rozdil mezi US autem ktery si koupite v Evrope a tam - prave proto ze pro Evropu je dulezita spotreba paliva a emise motoru. Osobne bych si rypnul, ze americka auta maji motor jak z tanku a vykon babety... , ale nechci spoustet flamewar...
0/0
15.7.2003 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.