Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj Peugeotu 206CC a Fordu StreetKa!


K létu neodmyslitelně patří kabriolety a lidé po nich stále víc touží. Automobilky se trendu přizpůsobují a "zbavují" střechy kdejaký svůj model. Z poslední doby zaujala studie na bázi minifordu Ka pojmenovaná streetka. Srovnali jsme ji s elegantním kupé-kabrioletem Peugeotu 206.

Peugeot 206CC podle iDNES 3,9/5
Ford StreetKa podle iDNES   4,1/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
Můj osobní názor je,že je mít lepší,silnější a kvalitnější auto,pravda že i tím pádem dražší než mít nějakou vytuněnou Felicii. A proč? Zkuste někde bezpečně předjíždět s Felicií 1,3 motor, pravda dá se zněj vytuněním vytáhnout až 180 koní,ale lidi kteří mají takhle vytuněný auta znám jenom dva a sami říkají,že motor vydrží maximálně 50000 tisíc kilometrů a pak bude na odpis....tak si představte,že předjíždí nějakej idiot,kterej si myslí,že když má vytuněnou nějakou starou plečku,že je pánem světa a nikdo na něj nemá...posere se mu motor a co potom vznikne?? Zaviní nehodu jako jich je denně nespočetně...... ne oprvadu si myslím,že je lepší koupit si když už chce někdo silnější auto tak novější a pokuď na něj nemá tak ať si jezdí třeba ve škodovce ale nemyslí si,že je pánem silnic.Tím nechci říct,že by majitelé silnějších aut byli pány silnic,ale uznejte,že je přeci jenom bezpečnější předjíždět v sériovém pětkovém BMW 530d, než ve vytuněném,vytahaném dvoulitru třeba od BMW ale z roku 1990 a starších,protože z mých zkušeností vím v jakém bývají tyhle auta stavu.
0/0
20.8.2003 7:48

kafy

Re: Re: na všechny vaše dohady a přiblblé odpovědi
Meleš. Záleží na řidiči. Pokud bude mít silný dobrý auto, porád to může být větší kokůtek než dobrej řidič pádící po silnici na pokraji sil ufuněné feldy.
Já si to trajdám po silnicích s babičkou stopětkou, a právě ti impotentní chudáčci v silných autech si na mě léčí své mindráky. A mimo město, kde si jedu svejch devadesát na mě zběsile troubí, abych nepřekážel.
0/0
16.9.2003 12:14

Robert

Co to vsichni blbnete?
, CCcko 2.0 mam rok, najeto v nem 45.000 a projety kus Evropy. Ten velice spatne napsany clanek prebiji snad jen jeste hloupejsi reakce na nej (zavist ci nepochopeni...). Kdyz srovnavate auta, jak si muzete vubec dovolit srovnovat zakladni verze? To auto ma samozrejme chyby (vecne mi piskaj brzdy...), ale psat tak vylozene hlouposti... jako ze operovat se strechou muzu jen kdyz stoji rovne (!!!), nebo ze zadni sedadla jsou symbolicka (kdyz bezne jezdime ve ctyrech (po meste, na delsi cesty to neni), nebo autor clanku zrejme nepochopil funkci tlacitka na stahovani strechy - on musi na onen "ukon" stahnout jedno sklo, druhe sklo, pak buhvico jeste... me na to staci odjistit strechu a na 20 sekund drzet jedno tlacitko... Kdybyste radsi psali o urode brambor, melo by to vetsi hodnotu...
0/0
16.8.2003 19:31

karel

Re:
Souhlasím plně s tebou. Autor snad o autech neví vůbec nic. Mám CCcko taky rok, najeto tedy min nez ty, ale paradoxne uplne stejny problem. Ty brzdy mi taky hvizdaj a dost me to s*re. V servisu mi to opravovali 2x a vysledek stejny. Presne, kufr sice neni velky, ale pokud nestehuju lednicku a postel, coz na dovolenou zpravidla neberu, tak pro 2 lidi staci. Dozadu si nouzove mensi clovek sedne, dite v pohode. A stazeni strechy spociva v odjisteni a stisknuti JEDNOHO tlacitka. Ale je to bohuzel francie. Uz mi to vevnitr zacina vrzat  A to ma najeto asi jen 25 tis.
0/0
22.8.2003 12:43

Robert

Re:
, S tema brzdama jsem to ja uz vzdal - v servisu mi po (zarucnich) vymenach kotoucu a desticek rekli, ze to je proste vlastnost brzd CCcka. Vevnitr mi (zatim) ale nevrze vubec nic - ? Nicmene ten pocit z jizdy vic nez vynahradi tahle (a urcite i dalsi) negativa - coz clovek co nikdy v cabriu nesedel tezko muze pochopit... Dost vazne premyslim o 307CC, ale nevim, jestli bych sel znova do Peugeota - ale nic lepsiho tu zatim neni, tak uvidime co bude za rok - dva.
0/0
22.8.2003 15:09

marda

Re: piskani brzd
az opotrebujete stavajici kotouce a desticky, pouzijte dily jine znacky (napr. ferodo). musi se jednat o komplementy (tj. i kotouce + desky od jednoho vyrobce). pouziju-li kotouce bendix, tak tam nedam desky od girlingu, ponevadz to bude piskat jako blazen :o)
0/0
7.10.2003 16:44

JEDEN

206CC
To srovnání se mi tedy vůbec nelíbí. Jsem možná jediný vozíčkář v republice který má CéCéčko a tak třeba na dovču zavazadel mám požehnaně a stejně při troše šikovnosti kufr a právě prostor zvaný zadní sedala využiji tak, že mohu jet i se sundanou střechou (a na dovču jezdívám s přítelkyní). Sundavání střechy je popsané šíleně složitě!!! Pokud máte okýnka zavřená ta se Vám sama stáhnou při sundavání střechy a roletka v kufru je bezpečnostní prvek aby se něco nepřihodilo pokud by byl kufr plný. Čili stačí odjistit a pak držet tlačítko :o)
0/0
15.8.2003 13:28

Jura

Neobjektivní test
1.kufr má 206CC s nataženou střechou 2x větší než StreetKa, ale ziskal o celé 2 body míň!, navíc na nouzová sedadla se vejde dalších pár věcí navíc oproti Ka 2.bezpečnost - 206CC má o bod míň i když je výrazně těžší - víc vyztužená karoserie, s nataženou pevnou střechou navíc bude bezpečnost a tuhost ještě podstatně lepší 3.jízdní vlastnosti - 206CC má o 2 body míň, což je vzhledem k subjektivnímu hodnocení jízdních vlastností docela velký rozdíl 4.volba motoru - stejný počet bodů, i když 206CC má motor silnější a úspornější 5.poměr cena/užitečnost - nezařazeno, tady by Ka proletěla na celé čáře, 206CC lze v pohodě používat celoročně, StreetKa jen v létě. Tento test není ani zdaleka objektivní, je jasně vidět odkud vítr fouká.
0/0
14.8.2003 11:37

Vendula

zÁSADNĚ NEBRAT NĚMECKÝ AUTA, KVALITA NA ŠTÍRU. BČERA JSEM VIDĚLA U TESCA PANA S NOVOU SEDMIČKOU OD BMW, JAK S NÁVODEM STÁL U ZADNÍCH DVĚŘÍ, NĚCO MU TAM ZLOBILO A NEMOHL ODJET. ZA TŘI MEGA FAKT KVALITNÍ VŮZ, ŽE? NO PROSTĚ NĚMCI ŠPATNÝ, ZVLÁŠŤ VW, TO JE NAPROSTÝ ŠUNT NA ÚROVNI KOREJCŮ.
0/0
11.8.2003 8:08

tibor

Re: omyl
No Vendulo zase neprehanej.Nemecky auta jsou co se tyce zpracovania techniky na velmi vysoke urovni,vim to protoze mam citrouse xsaru vtr a kamos jezdi golfem,to dilensky zpracovani je znat.To ze nekomu nekde klekne auto a muze byt i novy neznamena ze to je ksunt,vzdyt dnes skoro vsechno ridi elektronika a ta ma sve mouchy..treba se nahraje jiny software a bude to jezdit bez problemu.Podle me jsi prilis radikalni a nezkusena,ale nejdriv to chce se trochu projet
0/0
11.8.2003 17:36

Kámo

Re:
Hele Xsara se v top verzi označuje VTS a ne VTR. Takže Ti nevěřím, že nějakou Xsaru máš, jinak by jsi nemohl napsat, že zpracování má Golf lepší. pokud mohu já porovnávat, ani v jednom autě nic nepraští, všechno správně lícuje a subjektivně se mi Xsara líbí mnohem víc než VW.
0/0
12.8.2003 7:48

Honza

Re:
Přesto přezevšechno je prostě VW líp zpracovanej, než Citroen. Ať je tvůj pocit jakejkoliv, je to tak. Pokud budeš někdy sledovat testy aut ve stejný třídě zjistíš, že prostě Golf je etalonem ve své třídě. Teda teď už moc ne, ale ten nastupující to napraví.... Navíc porovnávat Xsaru a Golf . Tak Golf a Astru, 147, Megane atd. Ale Xsara....
0/0
12.8.2003 15:03

Kámo

Re:
Hahaha. Porovnávat Golfa s meganem nebo Alfou. Jednak to jsou oproti golfu krasny auta a taky o dost novejsi. Takze Golf se k ty Xsare hodi, ikdyz Citron je citron, tomu nesaha VW ani po predni rafky. Muzes nesouhlasit, muzes protestovat, ale to je tak vsechno co s tim muzes delat.
0/0
13.8.2003 8:30

Honza

Re:
Aha. A já jsem si pořát říkal, proč si ty lidi víc kupujou Golfa, než Xaru. Asi proto, že ta Xara je lepší a ty lidi jsou pitomci. Jenom ty vidíš, jak je ta xara lepší. Hergot, to musí být k naštvání. A neslyšíš taky občas nějaký hlasy?
0/0
14.8.2003 14:29

tibor

Re: golf je kvalitnejsi?!
No ja souhlasim golfik je lip zpracovanej nez xsara,ale co se tyce pocitu z jizdy mam lepsi pocit v citrousi,jsem vic aktivnejsi a nejak in.Mam vtr-ko 1,6 16v a slape a je oproti golfiku prostornejsi,ale kvalita potahu,plastu,prevodovky,licovani,laku je u golfika lepsi az se nekdy divim...muzu porovnat kamos ma golfika ja xsaru!Citrouse si ale priste nekoupim hlavne kvuli drahymu servisu a nahradnim dilum,ktery se spatne shaneji
0/0
14.8.2003 18:42

Honza

Re: souhlas
A o tom to je. Někdo raději prostor a někdo kvalitku.  Já to druhý.
0/0
15.8.2003 8:11

MATO

... že ten etalon tak často v těch testech prohrává ...
0/0
16.8.2003 18:45

mysak

Re: coze
HM,KDE TYHLE ROZUMY VENDULKO BERES? JEJ,NEMECKY AUTA SUNTY?
TO NEJLEPSI,CO SE NA SVETE VYRABI JSOU PRAVE NEMECKA AUTA.
A ZROVNA BMW? JEJICH MOTORY JSOU ABSOLUTNI SVETOVA SPICKA,ALE TO JE OBECNE ZNAMA A PROKAZANA SKUTECNOST.
TY SES TAKOVA NAIVNI BLONCKA,CO JI JEJI STAREJ REKNE,ZE TOHLE JE KRAP,PROTOZE NA TO NEMA A TY SE CHYTNES,CO?
0/0
19.8.2003 18:25

Arw

206 CC
Kdybych si mel vybrat mezi 206 a streetKa. Tak 100% 206CC. Priznam se (ne jako nekdo kdo pise do fora a ma kazdej tyden jiny a jeste lepsi a lepsi auto nez ten prednim,ONI vi o kom mluvim) koupil bych si ho mit tolik penez tak se tady projizdim v cabriu a kdyz zahlednu nejakej mrak tak hodim strechu. Peugeot 206CC
0/0
5.8.2003 17:25

tibor

hrozna cena
pekny auta,ale ta cena?!holt auta tzv. pro poteseni se unas prave kvuli ty cene nechyti,bohuzel
0/0
4.8.2003 16:33

Persona simplex

.. shit
.. buďto si to bohatý buchty kupujou jako doplněk, nebo si kupujou teplí bratři výraz drsnosti - oba důvody jsou povrchní a jalový - auto je od toho, aby jezdilo a ukázalo svoje hrany. Tyhle auta mají příšerný jízdní vlastnosti - stejně dostupná je například mx-5, která vyhrává co se týče vlastností a "zážitku za volantem" jednu soutěž za druhou ....
0/0
1.8.2003 18:15

Honza

Re: závist
Typickej názor někoho, kdo na to nemá a musí si to nějak odůvodnit. TT je pro modelky, Ferrari pro snoby atd. atd. Já se vám, závistivý ubožáčci, chechtám. Kolikrát si jel s 206 CC? Ani jednou, že? Ale ve Speedu psali...
0/0
3.8.2003 13:32

Persona Simplex

Re:
 .... klidne si s tebou dam sraz nekde za Prahou s tim, "na co mam" ja .... dam Ti moznost se predvist ... klidne formou sazky - levnejsi a nudnejsi auto propada tomu druhymu -  - cekam na prijmuti sazky ....
0/0
4.8.2003 8:47

Honza

Re:
Problém je v tom, že já si nekupuju auto na to abych se předvedl a někomu to nandával . Pubertu už mám za sebou.  Takže si zajdi za kamošama do hospody a tam zřejmě najdeš někoho, kdo s tebou bude soupeřit. Samozřejmě za polovinu ceny StreetKa koupíš 15 let starej BMW se kterým ho vyklepeš. Ale to není o závodění.  Možná se toho jednou dožiješ a změníš názor.
0/0
5.8.2003 15:55

Persona Simplex

Re:
... kámo, tys něco kydal o závistivejch pohnutkách vedoucích k určitejm stanoviskům .... buďto neumíš číst, nebos měl momentálně vyhrabáno - o žádným závodění nebyla řeč (řeč byla o hodnotě a jízdních vlastnostech) - nabídka byla směřovaná k tomu, jestli se dokážeš vyprostit z ulity anonymního kecala, kterej má ke všemu klišé závěr (mimochodem ani netušíš jak mimo mísu) ... nebo na to skutečně má.... Zřejmě máš ale chápací problém, protože právě pitomce, který si to kupujou jenom kvůli předvádění jsem ve svým názoru zavrh ... já si hračky kupuju podle toho, co mi dají ... takže jestli nejsi s.r.á.č. - stůj si za svým, a já ti dám vybrat možnou výhru ze tří možností podle obsahu - 2,2 .... 3,7 .... a 5,5 ....
0/0
6.8.2003 8:49

Honza

Re:
Takže pane chytrý: myslím, že ty se svým nickem jsi podstatně víc v anonymitě, než já.  2, pro méně chápavé (Zemanovy slovy řečeno) - opakuji ještě jednou: Ferrari je super sporťák, TT se mi ze srdce líbí a Peugeot 206 CC bych taky zvládl. Tolik moje odepsání na tvůj světáckej názor, co je auto pro baby a co ne. A poku si to myslíš ty tak to ještě neznamená, že je to pravda. Tak se nauč žít s tím, že nejseš jedinej na světě a závoď si dál. Já nemám komplex "malýho p...", takže se nepotřebuju před někým předvádět v autech.
0/0
7.8.2003 15:28

Honza

Re:
A ještě na závěr: pokud prohlásíš, že 206 cc si koupí jenom teplouš, seš pro mě netolerantní pitomec a v podstatě ztrácím čas. S tebou si nemám co říct.
0/0
7.8.2003 15:42

Persona Simplex

Re:
...  dlouho jsem přemejšlel, jestli stojí za to reagovat, ale budiž ... fakt musíš bejt dobrej pacient - skoč za psychologem s akutním syndromem vnitřní ubohosti .... jestli sis nevšim, tak tohle byl chat o autech, kterým jsem já naprosto propad a mám to štěstí, že si můžu tohle hobby dovolit v plný míře .... pro duševní chudáčky tvýho typu je to ale automaticky měření vlastního ega a přirození ... a ty chceš někoho nazývat netolerantním pitomcem??  ... mimochodem, z toho co jsi napsal je vidět, že se ti věci líbí napovrch (viz TT) a to ti stačí ..... takže pokud nejsi ženská, tak bukvice určitě .....
0/0
12.8.2003 10:21

Honza

Re:
Tak ty seš ještě psycholog?  Klobouk dolů. A ještě na závěr - kolik teď stojí PlayStation a jak se jmenuje ta hra, ve které máš ty auta? Možná si ji taky koupím a budeme společně soupeřit, kdo si zvolí lepší auto, jo?
0/0
12.8.2003 15:14

Persona Simplex

Re:
.... kecy dycinky zůstanou jenom kecama .... kdybys někdy náhodou vyrost(la) a začal(a) mít ánung o tom, v čem je skutečná výjimečnost, třeba se sejdeme v Mostě na okruhu nebo v Rumunsku na expedici .... jenomže v obou případech jsou tétéčkový nadšenci za kokůtky .... měj se a pozdravuj hošánky, howgh
0/0
12.8.2003 16:05

Honza

Re:
Aha. A já si vždycky myslel, že za kokůtky jsou borci s 15 let starým, zatmaveným, vytuněným BMW. TAk asi ve tvé společnosti jsou kokůtci  lidi, kteří si dokáží vydělat na auto za 1,5 mil. Kolik vás tam v Chanově je?
0/0
13.8.2003 7:11

Persona Simplex

Re:
.. máš to nějaký pokřivený, fakt jsi pacient - ani já si nedovolím ponižovat někoho, kdo je fanda a "tůní" to, co mu peněženka dovolí - není nic špatnýho na manících, který vytáhnou feldu nebo starýho bavora z šedi standartu - ale mám za jelito blbečka, kterej vyplázne půldruhýho míče za slabou TT dvoukolku místo zajetýho  vybroušenýho STIčka .... (pokud jste se ve vaření učily co to je) .... fakt už končím - zřejmě jsi holka a jmenuješ se jana, co????
0/0
13.8.2003 9:33

Honza

Re:
Zase špatně  Holka opravdu nejsu. Počkej podívám se....je to tam. Takže nejsu. Takže vidím, že jsem se trefil do černýho. Myslím, že ti s vytuněnýma Feldama jezdí podstatně víc jako hovada a ohrožují sebe a okolí. A o tom to je. Já prostě ze svým autem nikoho neohrožuju na životě. Nemá o 3 rozměry větší kol, který mi upadnou, nemám tmavý okna takže tu paní s kočárkem za šera vidím atd. atd. A to, že někdo nemá na lepší - to není argument. Nebo tě bude zajímat, až nějakýmu kreténovi na 20 let staré 120 upadně kolo a rozmlátí ti auto na hadr a tebe pomlátí, že neměl na lepší auto? Mě ne!
0/0
14.8.2003 14:36

Honza

Re:
A ještě k tomu TTčku - za dvojkolku dáš 1,2. ZA 1,5 je 3,2 l 6 vál s DSG převodovkou. Ale to stejně nevíš co je, takže dál. Co se týče Subaru - ubožejší design snad nemá ani Lada. Ale má zlatý kola, že?
0/0
14.8.2003 14:39

zilvar z chudobince

Re:
teds mu to nandal  je videt ze ma pravdu kdyz rika ze ses povrchni picka  jel jsi nekdy v subaru a ve ctyrkolce vubec?? kdyztak jenom v anglicaku - tebe ale vlastne zajimaj jenom zlaty kola - uz te vidim jak bys za zadnou cenu nevymenil toho svyho vyfesakovanyho golfika za nejakou evo plecku ...
0/0
14.8.2003 15:23

Honza

Re: Zilvare, Zilvare
Co to používáš za slova - picka? Jako od slova píce? No, nevím, nevím jestli jsem píce. Každopádně s Quattrem mám víc najeto, než ty s autem celkově . Ale pravda je, že angličák Subaru jezdí sqvěle. Poď si zazávodit. Prosím, prosím.
0/0
15.8.2003 8:15

kafy

Re:
Seš sráč :)
0/0
16.9.2003 13:11

Matej K.

Francouzky auta
Je to fakt je to prysernej odpad.  Citroeny a vubec ty auta z francie, kdyt to tam vyrabej Vetnamci !!!   Fakt sracky.   Kdyz se vam to nedej boze prihodi (nakup fr.auta) tak honem, ale honem bud do AAA (tam se na plecky soustredej) nebo do sberny, tezko rict kde vam daj vic ...
0/0
1.8.2003 17:07

šikmooký

Re:
VW a dokonce i Mercedesy vyrábějí Turci, to je snad ještě horší.
0/0
13.8.2003 13:42

Jarda

FRANTICI a AUTA oops...
Tak ja nevim panove,  neco je na tom frantickim aute  206 asi divny , kdyz vyrobce dava na elektroniku zaruku jen jeden mesic  ... to trosku zavani SMEJDEM !!!   Stejne bych si franticky auto nikdy neporidil , jsou to priserny ale PRISERNY PLECKY !!!  Vejfuk vam upadne v prvni ostry zatacce...  Nemluvim ani o spojce tam zaradite rychlost asi 150 x a hotovo  = francouzka "kvalita".
0/0
1.8.2003 17:04

Arw

KAcko no fuj...
Trosku tady chybi zminka o Kacku ze te "skvela" platena strecha se uklizi dosti blbe a muze se poskrabat lak a..... (test ve SM) oproti 206CC elektrika celokovova skvela strecha.
0/0
1.8.2003 15:03

Hmm

Re:
Redaktori z SM jsou asi d.e.m.e.n.t.i, protoze slozit strechu u Kacka trva asi 20sec, vcetne vystoupeni a nastoupeni z5 do auta. A kdyz je nekdo schopnej u toho to auto i poskrabat, tak  bych mu rovnou vzal ridicak, protoze ten clovek musi byt nesvepravny.
0/0
1.8.2003 15:14

Gabby

Český test vs.italský
Shodou okolností se mi dnes do ruky dostala italská mutace Auto tipu (Auto oggi) č.19/2003 (květen), kde je identický test. Výsledek je však naprosto opačný. 206-ka dosáhla 64 bodů ze 100, streetka jen 61. Tak komu zas ty naši novináři lezou do .... 
0/0
1.8.2003 12:52

Yaroukh

Re:
kristepane ... proc by nekomu lezi do)( ? co je divneho na tom, ze maji jiny nazor ?
0/0
1.8.2003 13:51

Hmm

Re:
No, 3pp by se dalo prat jeste jako chyba mereni :-)
 
Me se libi, jak tady vsichni nadavaj na tu 1.6 8V a pritom v tom 99% z Vas nejelo :-/ Ja tim jel, a libilo se mi to. Zavodak to neni, ale to ani nikdo netvrdi.
0/0
1.8.2003 13:57

radio

to je len opisane z ineho casopisu
To je len opis, presne takyto clanok bol v inom motoristickom casopise a presne porovnavali tieto dva automobily, takze nabuduce vymyslite nieco ine a nie iba odpisat z ineho casaku
0/0
1.8.2003 12:39

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Vážený pane,
toto je test provedený redakcí iDNES. Než někoho napadnete, laskavě si ověřte fakta.
Milan Jirouš, auto.idnes.cz
0/0
1.8.2003 17:57

Novák

Myslím, že redaktoři nikdy ta auta neviděli ani z jedoucího vlaku.....
0/0
1.8.2003 12:09

Hilfinger

Re: nevideli
V kabrioletech jezdej jenom obarveny blondyny a bukvice....
0/0
1.8.2003 12:12

pepa

Re:
leda by  v redakci taky byli blonďác
0/0
1.8.2003 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.