Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rover Streetwise - volání divočiny silnic

Novým segmentem automobilů, který automobilky vymyslely, aby přitáhly pozornost a především peníze svých zákazníků, je třída skoro-SUVček. Automobilů odvozených od malých modelů, avšak řádně vyzbrojených k boji v ulicích a uličkách měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P&M

rover
Mate nekdo zkusenost se znackou Rover(naprr.620)?Uvazuji o koupi z nemecka, ale mam obavy z vysoke ceny nahradnich dilu pripadne velke spotreby.
0/0
5.8.2003 14:50

P&M

rover
AAA povazuji za jeden z nejvetsích podvodu. Na place nenajdete prakticky auto s vice nez 120 tis km , napr u 10 let starych mercedesu je to k pousmání. Kdyz chcete prodat napr felicii a priznate po telefonu temer 200 tis km, reknou, ze neberou, ale pos tocení tacho uz se rozplyvají blahem nad ceným kouskem.
0/0
5.8.2003 14:47

oriol@centrum.cz

Boj???????
Nevím o jakém boji a divočině v ulicích měst pan redaktor hovoří. Jistě se jedná o nadsázku, ale pokud budou páni novináři užívat takovýchto rádoby vtipných přirovnání,  pak budou jenom přílívat do ohně stavu na našich silnicích. V naši zemi si zvykáme na boj a divočinu na silnicích jako na něco normálního, co tam asi patří - viz článek o tom, jak se pokusil redaktor MF Dnes jet trasu Praha-Brno a zpět podle předpisů a co při tom zažil.  I dnešní  výstižný popis nového auta k onomu katastrofálnímu stavu  - byť jen malým dílkem - přispěl. Je to hanba a ostuda nás všech.
0/0
16.7.2003 7:47

Rozumbrada

Re: Boj???????
Co to meleš ??!!!  
0/0
16.7.2003 11:07

Dan

Z posledniho
No to je vazne hruza. Vzdyt je to porad ta sama dekadu stara Honda. Jak chteji privest k zivotu novou znacku kdyz jen vytloukaji ze starych modelu co se da. Des - Bes. Alespon tu palubovku mohli trochu zmodernizovat! U BMW vedeli kdy to vzdat.
0/0
16.7.2003 1:21

Tomas

Re: Z posledniho
Dane, pletes se. Honda Accord byla podkladem Roveru 600, z Civica udelali radu 400. Nebyly to spatny auta, mel jsem 620 diesel, 420 diesel i 414 benzinaka. Motory byly original Rover, ten vetsi diesel dokonce kupovala Honda do Accordu, coz byl dost pruser, protoze byl dvouventilovej a mel jen 105 koni. Navic byla sestistovka diky dieselu vpredu tezka  a ja s ni nekolikrat na normalni silnici prastil o asfalt. Oproti tomu je rada 200, dnes zvana 25, vlastni vyvoj Roveru z obdobi mezi vlivem Hondy a prechodem pod BMW, kdy vznikla rada 75. Ale uvedomte si ze je Rover jediny evropsky vyrobce ktery nepatri do zadneho koncernu, nema penize a nezbyva mu nez facelifting, tak jako ta silena rada limuzin pod znackou MG. Myslim, ze management firmy jen ceka kdo je koupi a vysvobodi, pricemz jedine co ma hodnotu jsou ty znacky, Rover a MG. Off-roady jmena Rover uz patri Fordovi a ty osobaky jsou proste prekonane... 
0/0
16.7.2003 11:22

Sumi

Re: Re: Z posledniho
Prosim Tě, jak je to se spolehlivostí Roverů? Docela se mi zamlouvá 25 a na bazaru se dá sehnat za solidní cenu. Předem díky.
0/0
16.7.2003 11:34

tomas

Re: spolehlivost
Zacnu tim ze bydlim v Rakousku, takze ty auta jsou malounko jiny nez v CZ, jako vsechno. Vyborny diesel 420 z roku 95, ujel jsem na nem 260 tisic a za celou dobu mi jednou upadl napinak ozubeneho remenu. Okamzite svitily vsechny kontrolky, po oprave bez problemu. Auto skoncilo nezavinenou nehodou, vrak koupil nejaky cisnik z Nitry a jezdi s nim. Volal mi protoze chtel vedet kdy jsem menil rozvodovy remen. Potom 600 diesel, luxusni ale tezky na nos. Technicky ok,  rozbil jsem ho na kluzke dalnici. Pak jsem mel benzinovou 414, tam odesel motor po 80.000. Ale strasne, dira v pistu a tak. Ten motor byl puvodni anglicky kram pouzivany predtim jeste v Metru a Montegu. No a zena, dnes dcera, jezdi s 214, a nema problemy. Takzte si na spolehlivost nemohu stezovat. Z vyroby byly problemy s klapkami topeni prvni 420, byl 2x v servisu nez to chodilo jak ma, a dvakrat jsem na silnici musel upevnovat hadici turba, byla moc kratka a padala z priruby. To pak Rover vylepsil. 600 byla ok, koupil jsem posledni kus v Rakousku, cerny, byla to parada. Ty dve 1400 byly obe ojetiny, dobre vychytane. Takze ja si nestezuju. Ale dnes bych novy nekoupil, protoze neverim te dnesni firme!!! Rozmysli si, Marenko. Jezsim s Lagunou a zena s Meganem, vis... Ojetej Megane je poklad. Ten diesel jezdi fakt i po meste pod 5 litru nafty!!!
0/0
21.7.2003 18:05

Mr.modena

Re: Z posledniho
V roce 1994 koupilo BMW Rover (Rover, MG, Mini, Land Rover). Rover 200 byl představen na podzim roku 1995 a byl nástupcem stejně označovaného modelu (licence Hondy Concerto). Nový R 200 převzal jen podlahovou plošinu od Concerta a i tak byl podvozek přepacován (viz. zadní náprava). Na začátku roku 2000 byl představen Rover 25 na kterém byl proveden facelift a technická revize plně pod vedením BMW. V roce 2000 BMW prodalo Rover (+MG) konsorciu Phoenix, Mini si nechalo a Landrover šel k Fordu.
0/0
16.7.2003 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.