Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeň - Praha za 20 minut? Žádný problém.

Slavné osobnosti často porušují předpisy a bourají. Myslí si, že jim všechno projde, říkají experti. Jsou slavní a bohatí. A podle toho také řídí svá auta. Mají silné vozy i sebevědomí. Pokut se nebojí, peněz mají dost. Navíc si myslí, že jim všechno projde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nedůležité

"demokracie" po 89." - neuložilo se opět celé
Takže  na  potřetí  -  dokončení:
heslo  "kdo  nejde  s  námi,  jde  proto nám"  je  již  opět  aktuální!  Pro  X  letech  po  revoluci ...  Ale  podle  toho  ta naše  republika  vypadá,  tak  jak  vypadá ...
...  vraťte  se,  vše  odpuštěno. 
Neberte  to  jako  propagaci  komunismu,  mít  jiný  názor  je  v  rámci  dnešní demokracie  opět  trestné!  -  viz  nedávný  příspěvek  na  jedné  nejmenované  TV  (či  rádiu:  Nesouhlas  dotyčného  s  nynějším  stavem  demokracie  v  Čechách  vede  k  trestnímu  stíhání.  Jiný  politický  názor  je  tu  opět  stíhán,  ovšem  s  mnohem  větší  razancí ...!
0/0
31.7.2003 11:31

§

Re:
je to vážně smutné, že lež a nenávist zvítězila nad láskou a pravdou. jak dlouho opět budeme čekat, až si tu budou  všichni aspoň trochu rovni  (aspoň  z  hlediska  práva  a  dodržování platných zákonů)? zatím mi to tu připadá, jako když se koukám na filmy o ještěrech v pravěku:  boj na život a na smrt o kus žvance. tak je to i u nás na silnicích. jen aby někdo mocný dokázal, že je ještě mocnější. a tak jdou všechna pravidla slušného chování (neřknu-li zákony) stranou a kdo jezdí podle předpisů, je označován za blázna  (viz  jiný  článek  na  této  motoristické  stránce). smečka "takyřidičů"  slušňáka vyštvává na  okraj  (vozovky  -  jinak  v  ostatním  životě  taky  na  okraj  -   společnosti).
0/0
1.8.2003 7:10

nedůležité

"demokracie" po 89." - neuložilo se celé
No škoda, neuložilo  se  to  celé.  2000  znaků,  není  to  trochu  málo?  Dříve se  tam  dalo  napsat  více!  Nechtělo  by  to,  web  mastere,  nějaké  počítadlo  již  napsaných  znaků.  Či  nějakou  zarážku,  abychom  neplodili  zbytečně  a  toto  zjistili až  po  uložení  jen  části  příspěvku??
Jen  závěr:  pokud  tady  bude  taková  "demokracie",  jaká  je  nám  tu  po  r.  89  předváděna,  asi  se  těžko  do  Evropy  dostaneme,  i  když  tam  papírově  budem.  Klondajk,  Balkkán  a  já  nevím,  co  ještě  -  tu  bude.  Jen  ne  ta civilizace  a  Evropa.
Ještě  poprosím  ty  zastánce  demokracie,  co  nesnesou  jiný  názor  než  ten,  který  hlásá  pravice,  aby  si  nechali    od  cesty případné urážky,  protože  jim  tento  názor  zkrátka nejde  pod  nos.  Jestli  o   tom  nevíte, tak principem  demokracie  by  mělo  být,  že  každý  si  může  říci,  co  chce.  ODS  si  to  sice  vykládá  jako  že  si  každý  může  dělat,  co  chce,  ale  to  je opravdu  trochu  něco  jiného.  Káží  vodu,  sami  pijí  víno!  A  také  se  přesvědčuji,  že  heslo  "kdo  nejde  s  námi, 
0/0
31.7.2003 11:20

nedůležité

"demokracie" po 89.
To je demokracie, co? Jsem slavný, bohatý, mohu si dělat, co chci ...  Tak jsme to chtěli?  Vzpomínám  si, že na Letenské pláni či na Václaváku jsem slyšel úst s. Havla, Klause či jiných dobrodruhů,  co že si to všichni ti komunisti dovolovali a že  OF /"očekávám funkci"/ "nejsou jako oni".  Nemohu si však vzpomenout na to,  že by slibovali,   že půjdeme do Evropy  přes  Balkán,  že  někteří  vyvolení  budou  moci  ještě  více  porušovat  zákony,  které  ovšem byly  časem  pozměněny  tak,  že  byla legalizována  činnost,  která  se  před  89.  nazývala  jako  trestná.  Že  policajti  se  budou  bát  dát  pokutu  či  nechat  odtáhnout  vůz  nějakého  mocného.  Že  plán  pokut  budou  muset  plnit  na  chudácích  ve  120kách,  žigulících  a favoritech,  protože  jejich  majitelé  zkrátka  z  běžného  platu  na  modernější  nemohou  ušetřit.  Že  u  běžných  občanů  nebudou  dodržována  základní  lidská  práva.  Atd.
K  přestupkům  mocných  uváděných  v  tomto  článku:  Pokuty  by  měly  být  placeny  hlavně  těmi,  co  na  ně  mají.  Jestli  mám  na  auto  za  miliony,  a  jsem  taková  držgrešle,  že  nabízím  CD  se  svými  výtvory  místo  zaplacení  pokuty,  styděl  bych  se  pravdě  a  spravedlnosti  pohlédnout  do  očí.  A  co  naše  "neúplatnost"  policie?  Ale 
0/0
31.7.2003 10:59

řidič

no, jestli...
... udělal Plzeň Praha za 19 minut, tak to pořád ještě rekord nepřekonal :-) Musí se víc snažit:-)
0/0
28.7.2003 15:24

Novo

Re:
Ty ho mas asi hodne malyho, kdyz si takhle honis komplex, vid?
0/0
29.7.2003 13:58

Tom

prostý slovník, prostá duše
Proč se u nás nejezdí 160 po dálnici a 120 ve městě? Ulice jsou na to široký dost a po dálnici je taky přece vidět až za kopec, ne?!?! Auta už na to máme přeci taky dost silná, ne?!?! Jesli máte všichni vy zrychlený motoristi pocit, že je to normální rychlost? Proč jste si to ještě neprosadili do parlamentu, abyste se nemuseli bát pokut? Protože raději píšete urážlivé řeči o všech šnecích, kteří vás ohrožují a blokují plynulou dopravu ve 130 km/h. Sprostá slova jsou nejlepšími argumenty jak zdůvodnit a omluvit vaší bezohlednou jízdu. Jsou to přece tak přesvědčivé argumenty, které všem ukážou, že vy jste ti jediní správní a nejlepší řidiči. Všichni ostatní vlastně ohrožují na životě vás!!!!!
Je vidět, že když docházejí argumenty, přijdou na řadu sprostá slova.
0/0
22.7.2003 17:32

Praha - Plzeň 19:03

Re:
No v parlamentu už to jednou bylo a vzhledem k tomu že naši páni poslanci požívají modrých majáčků bylo jim celkem putna kolik může obyčejnej člověk jezdit po dálnici. Nevím proč se tu tak sáhodlouze hádat o tom kdo koho ohrožuje, prostě když vidím jak se za mnou rychle blíží světla uhnu ... ono totiž netrvá ani 5sec. než se kolem mě prožene a já se v klidu můžu šinou levím pruhem.
0/0
23.7.2003 8:41

Petr

Re:
někdy stačí i 3 sekundy ale ti dědci s klobouky jsou prostě líní otočit volantem :-) Je to také o slušnosti, uhnout se rychleji jedoucímu vozidlu.
0/0
24.7.2003 1:59

Marcela

Re:
Slušnost by měla být oboustranná. Včera jsem večer jela na letiště do Ruzyně , jela jsem v pravém pruhu a v přípojovacím pruhu jela dvě auta, chtěla jsem jim uhnout do prostředního pruhu, blikla jsem blinkrem a předpokládala, že závodník v prostředním pruhu uhne do krajního levého pruhu, ani náhodou , proč by ? Nic se nestalo, jen auta v připojovacím pruhu musela téměř zastavit  .  
0/0
24.7.2003 14:17

aaa

Re:
sasku
0/0
23.7.2003 11:18

Zylvar z chudobince

Re:
... asi skutečnej kus diletanta .... ani jedna z těch tvých několika vět nedává pořádnej smysl - spíš je to snůška zamindrákovanejch frází ...
0/0
24.7.2003 10:15

Lukas

Re:
Jde spíš o to, že mnoho řidičů nemá ponětí o bezpečnosti. Předjíždění zleva, předjíždění v 70 kmh, když se za mnou řítí auto 140 khm, nesledování provozu, špatný odhad apod.
0/0
25.7.2003 9:48

Driver

Re:
Kdyz uz jsme u bezohlednosti, tak ja rikam, ze bezohledni jsou ridici, co jezdi pomalu. Na nasich preplnenych silnicich je nutno udrzovat vysoky rychlostni prumer a stanovil bych, ze pod 120 nikdo nesmi jet (pokud neni omezeno cedulema). Skodovky a veci starsi roku 1990 bych nahazel bez milosti do srotu. Jestli se me nekdo zepta "A cim budu jezdit, kdyz na lepsi nemam?" - odpovidam - NEBUDES jezdit vubec! Na dalnici mi nevadi rychly auta, nevadi mi ani pomaly, ale kdyz jedu 180 a do cesty mi vlitne dedek s favoritem, co jede 110, aniz by se podival do levyho pruhu, tak to me fakt vytoci .. a pak kdo je bezohlednej, he?! Ze PCR prosazovala zvyseni rychlosti na dalnici na 150 km/h, to uz se nikde nedovime.
0/0
28.7.2003 0:23

RT

Re:
Blahopřeji, patříte potenciálně mezi budoucí viníky nehod. Proč ? Protože vycházíte z jednoznačného přesvědčení, že silnější, výkonnější, rychlejší je vždy v právu, ti ostatní mají smůlu. Vážený pane, není to vůbec o výkonnosti automobilu, ale o míře ohleduplnosti, potažmo morální úrovni a slušnosti účasníka silničního provozu. To mimochodem platí pro všechny oblasti lidského konání. A že právě v tomto ohledu je úroveň české společnosti "down", je nabíledni. Příčiny tohoto morálního úpadku si každý musí rozebrat sám, já snad jen dodám, že to není jen čtyřiceti lety socialismu, ale celým vývojem od Bílé Hory. Hlavní příčiny ? Pragmatismus, atheismus, zbabělost a z ní vyplývající absence hrdosti atd...       
0/0
31.7.2003 8:30

puberťák

Re:
Souhlas se škodovkami.I s tím že když na lepší nemám tak nejezdím.Ale jednomu nerozumím.Proč potřebuješ jet 180?To nechápu , 200 km dálnice z Prahy do Bna mi to proti 130 dělá časový rozdíl asi 20minut.Nerozumím ti kolego řidiči.
0/0
5.8.2003 13:59

Gorwitz

Re:
No, 120 pres obec je samosebou kravina, ale 160 po dalnici - z vlastni zkusenosti - (samozrejme pri idealnich podminkach) je tak akorat. Ale to bysme museli bejt jinde nez v Cechach: ad 1) nasi ridici opravdu jezdi bezohledne, stale jeste neuhybaji rychlejsim vozum a svym casto laxnim rizenim opravdu brzdi provoz, coz je na dalnici riskantni. Ad 2) bohuzel nase radobydalnice casto neodpovidaji svou kvalitou, spatne klopeni, velka prevyseni, vyjete koleje atd. Ad 3) Uzakonit vyssi povolenou rychlost u nas ovsem taky nelze, protoze se automaticky zacne jezdit zas o tech 20-30 km/hod. rychleji, protoze je to preci v toleranci A to je taky takove ceske.  Jezdime opravdu nebezpecne. Proc v Nemecku neni vetsinou na dalnicich limit? Protoze Nemci umi jezdit a chovat se za volantem. Takze jenom o te rychlosti to vazne neni
0/0
30.7.2003 16:16

Vladko

Nejen rychlost
Jak se říká, na každém šprochu pravdy trochu. Ale není to jen rychlost (a nemluvím vůbec o známých lidech, ale o řidičích "hovadech"). Mě vůbec nevadí, když někdo jede po dálnici 200, ale ať jezdí tam, kde nikoho neohrožuje. Já se například taky rád svezu rychleji, ale pouze tam, kde vidím, že je bezpečno. Pravda stát se může cokoliv, ale to se může stát i při padesátce. Ale jak píši v úvodu, není to jenom rychlost. Hrozně mě vadí předjíždění přes plné čáry, přes odbočovací pruhy, přes "zebry" atd. Nedávno byl na nově v TN příspěvek o obci, která nemá přechod a v tom příspěvku předjížděla dodávka s vozíkem na plné čáře, přes odbočovací pruh a v zatáčce. Toto já považuji za největší hazard s vlastním i cizím životem.
0/0
22.7.2003 15:36

Tony

zlodejina
Ze Vietnamci okradli nas stat o stovky miliard korun je rasisticky motivovany prispevek, ktery mi nebyl umoznen odeslat. Diky Vam  za svobodu projevu kerou mi umoznujete v tkzv. demokratickem state.Ze Klausovi nesmrdeli spinave penize to bylo zase urazeni politika naseho statu  Moc se toho jak koukam nezmenilo,jenom par lumpu si nakradlo,par devek se nechalo  nahatejch vyfotit,par slusnejch lidi jelo na Malorku, aby se zadluzilo na 10 let a travilo opet dovolenou na Machove jezere jako za totace. JInak se mi chce zvracet..........
0/0
22.7.2003 15:09

Novo

Re:
Clapce, co takhle zajit na psychiatrii, tam se o tebe postaraji.
0/0
29.7.2003 14:06

dawda

Jediné řešení jsou pořádné represe ze strany policie, ale ne buzerace.
Až budeme platit za překročení rychlosti v obci, přejetí plné čáry, předjíždění, tak že ohrozím minimálně pět aut pokuty v řádech kolem 10.000,- a papíry na rok k tomu, tak se to snad zlepší. Jiná cesta není. Taková hovada, co jezdí u nás jsem nikde jinde neviděl.
0/0
22.7.2003 9:55

honza kresta

Rychle jezdí nejen bohatí a známí, ale také totálně chudí a totálně neznámí, to mi věřte!
0/0
21.7.2003 17:28

Obzor

Re: plně souhlasím. Každý si léčí nějaký mindrák, nějakým způsobem.
0/0
30.7.2003 20:17

Pavel

Opět článek úplně o ničem
Redakci je asi horko a tak píše nesmysly podobné tomuto článku. Opět a zase brnkají na strunu typicky české závisti... bohatí a slavní ... Je úplně jedno jestli jsou bohatí a slavní, hlavně jsou tupí a hovada a odrážejí stav české společnosti. Článek by měl opodstatnění, kdyby se zaměřil na problém nedodržování předpisů jako takových, přístupem policie atd. Psal jsem to už několikrát, důležité je aby prvotním cílem policie bylo podobným činům předcházet a ne jen vybírat a kydž už dojde závažnému porušení předpisů, měla by postupovat podle jasně stanovených pravidel. pokutu stanovit podle celk. hm. vozidla a rychlosti. Prostě zákl sazba překročení nad 15km 500kč dále x koeficient hmotnosti x koeficient rychlosti. Pro všechny stejné rovné podmínky mezi možnosti něco smlouvat, každé měření dokladováno fotografií vozidla.
0/0
21.7.2003 15:47

Yaroukh

Re:
jsi mimo - zavist a pocit, ze pravidla by mela platt pro vsechny, jsou dve ruzny veci ... jestli pro tebe splyvaj v jedno, vypovida to spis neco o tobe (mel by ses spis snazit, aby to tak nervalo a mlcet)
0/0
22.7.2003 8:30

Pavel

Re:
Celý tento hloupý článek je napsaný tak aby "přastil" do očí zavistívé ubožáky, kterých je tu víc než dost..... a co se možnosti aspoň částečné nápravy týče, jedinou cestou je stanovit jasná pravidla pro všechny.
0/0
22.7.2003 9:49

Yaroukh

Re:
s tim, jak jsi zhodnotil "ladeni" clanku, souhlasim ... ale k tem pravidlum bych dodl, ze jasne stanovena jsou; rezervy jsou v jejich vymahani
0/0
22.7.2003 15:30

Praha - Plzeň 19:03

To jsou časy! :)))
Ne jen to neměřím z centra do centra :) ... měřených je 72km.
Co by jsi potom říkal na Praha - Brno za 49:50 ... a opravdu se to dá zajet. :) 
0/0
21.7.2003 11:35

matesaja

prumerna rychlost315km/h
trosku me prekvapuje - 100km za 19min - nemohu si pomoci, ale jak pocitam, tak pocitam - prumerna rychlost 315km/h. ale kdyz ten sykora jel az 280km/h - tak to tedy ma asi "pomalejsi" hodinky...
0/0
21.7.2003 11:12

Daňový soumar

Re:
Tak to asi nebude 100km, ale méně.
0/0
21.7.2003 11:35

Pavel M

Re:
On pokud si to dobře pamatuju závodil jen od cedule k ceduli, to zamená prakticky jen po dálnici, což je něco kolem 75 km, takže by mu stačilo jet něco ke 240 km/h.
0/0
21.7.2003 11:51

Praha - Plzeň 19:03, Praha - B

To jsou časy! :)))
Je až s podivem kolik lidí se zaklíná dopravními předpisy, a možná s větším podivem by bylo zjištění kolik z nich vlastně zmíněné předpisy opravdu zná?!
Bohužel nikdo si asi neuvědomuje že mladíka, který si zvládne ve 20ti letech z vlastních peněz koupit auto za 1-2mil.Kč asi nějakých pár tisíc nerozhodí. Potažmo kdo ho zastaví? Nejsem si jist kterému policistovi by se chtělo vcházet do cesty 2tunové kopě železa řítící se rychlostí přes 250km/h. A představu zátarasů myslím policisté nechali tvůrcům Hollywoodských "trháků".
Jestli ono by spíše než zvyšování represí nestálo za úvahu pozměnit systém výuky v autoškolách. Domnívám se že většinu dopravních nehod nezpůsobila ani tak rychlá jízda, jako spíše celková bezohlednost a sebestřednost řidičů na silnicích. Ti co si myslí že jezdí podle předpisů za každou cenu chtějí přinutit všechny ostatní k jejich respektování a pro floutka za volantem silnějšího auta je to přesně ten spouštěcí impuls ke "hře". Jak mohou takovéto "hry" končit asi všichni víme.
Nedávno jsem sledoval dodávku co předjížděla kamion přes plnou čáru asi kilometr naproti ní jela felicie. Ten kdo si myslí že řidič ve felicii dodávce uhnul do odstavného pruhu asi žije v jiném světě! On přeci měl na svůj pruh právo! A tak to s hrdostí sobě vlastní napasoval pod dodávku. Možná když by ti co chtějí jezdit podle předpisů tak jezdili a ti co chtějí jezdit rychle se nejdříve naučili řídit auto bylo by na silnicích bezpečněji.
Dovolím si zakončit odpovědí mého otce když jsem se při učení řídit osobní auto nacpal před kamion prostě proto že jsem byl na hlavní ... "Víš co je nejhorší, umřít s předností v jízdě!"
0/0
21.7.2003 10:27

Jíra

Re: to jsou časy
Je samozřejmá pravda,ža nejlepší je defenzivní způsob jízdy.Nevím jak dnes,ale těm dříve narozeným řidičům se to vtloukalo na všech možných školeních do hlavy.Zaráží mě ten fakt,že se dnes diskutuje o jasných věcech.Ale to je asi symptomatické pro všechny obory lidské činnosti v naší republice.Jak pravil kdysi Zápotocký,po staru se žít nedá a toto heslo je mottem dneška.Plácáme se ode zdi ke zdi,mnozí nahradili skutečnost virtualitou z akčních filmů.Je naprostá pravda,že bláznovi v protisměru je třeba uhnout,je se obávám  aby  toto nabylo pravidlem a z jízdy na chatu se nestala počítačová hra.
 
0/0
24.7.2003 7:54

Gorwitz

To je presny
0/0
30.7.2003 16:31

Pavel M

rychlost
Podle mě není problém to, že někdo jede rychle, když je volná silnice a nikoho neohrozí, protože rychlost je relativní. Hodně záleží na kvalitě auta. Horší už jsou ale takoví řidičí, co si  vytvářejí další pruhy, kolony objíždějí po kolejích nebo po odstavných pruzích, a když se na začátku fronty, kterou vy čtvrt hodiny vystojíte snaží zařadit a vy je nepustíte, ještě na vás koukají jako na šmejda a pak taková ta prasata, co kličkují mezi dvěma pruhy a narvou se do každé mezery. No a opačným extrémem jsou vyplašení víkendoví jezdci.
0/0
21.7.2003 9:42

pavel

Re:
presne tak. nejde o vysokou rychlost nebo auto. jde o kombinaci DEBIL + SILNY AUTO, ktera je bohuzel u nas silne rozsirena.
0/0
21.7.2003 15:22

Yaroukh

Re:
IMHO je rozsirenejsi kombinace DEBIL + SLABE AUTO, jenze tam to tolik nebije do oci
0/0
22.7.2003 8:36

pavel

Re:
Konečně správný reakce,ale pěkný svinstvo jsou taky dědové v kloubouku co vyjedou 2-3x do roka
0/0
22.7.2003 14:37

RP

Re:
a mají sklopená vnější zrcátka, neb před nějakou dobou projeli myčkou ...
0/0
30.7.2003 14:28

mirek

rychlá jízda je bezohledná
řidiči, kteří jezdí po dálni enormně rychle, se chovají bezohledně a na úkor řidičů, kteří jezdí podle předpisů. Pokud chci jet po dálnici 130 km, musím jim nutně pořád uhybat do pravého pruhu a jet třeba 90 za kamionem, a opačně, pokud chci kamion předjet, musím buď dlouho čekat, nebo porušit předpisy - tj.  jet rychleji než 130 nebo někoho "omezit v rozletu". Provoz v žádném případě není plynulý. Zkuste se projet po dálnici v Rakousku, pokud pojedete 130 - 140, nebudete mít prakticky problém se dostat do levého pruhu. Na české dálnici toto říct nelze. Řidič, který jede 180 (tj. porušuje jeden předpis), a přitom si troubením, blikáním a  posunkama vynucuje , abych já předpis okamžitě dodržel a  okamžitě mu ve 135 km/h uhnul mezi dva kamiony, a jasně demostruje svoji nadřazenost a prostě nemůže mít moje sympatie.
0/0
21.7.2003 9:24

Tichux

Re:
Pokud se po dálnici pohybujete rychlostí 135 km/h, dívejte se do zpětného zrcátka!Přijde mi rozumnější uhnout, nebo tročku přidat,než tupě dodržovat předepsanou rychlost a nechat se v levém pruhu sestřelit od někoho, kdo se mi k zadku blíží dvoustovkou... 
0/0
21.7.2003 9:40

mirek

Re:
pokud jste četl můj příspěvek, tak přesně to dělám...
0/0
21.7.2003 10:50

ples

Re:
Jo..souhlas. Rozčilovat se nad tím, že někdo jede podle předpisů...hmm..jak to nazvat?
0/0
21.7.2003 9:43

sims

Re:
V Rakousku se bezne jede po dalnici i 160km/h - specialne na dalnici do Salzburgu kde jezdim nejcasteji. S uhybanim do praveho pruhu je dle meho nazoru nejvetsi nesvar ceskych silnic. Proste se neda rici ze nekdo kdo jede 130 km/h ma pravo urcovat a vynucovat zakon. Jedu-li 150km/h v levem pruhu pak nevidim duvod proc by me mel blokovat nekdo ve 130km/h. Pokutu za rychlou jizdu budu platit ja a ne ten druhy. Samozrejme je blbost vynucovat uhnuti tam kde to toho druheho omezi, treba mala vzdalenost mezi dvema kamiony apod. Osobne mam pocit ze by mela byt maximalni rychlost na dalnici generalne neomezena a omezovat ji na nebezpecnych usecich. Ono se totiz da vcelku bezbecne, tedy kdyz se clovek plne venuje rizeni a netelofunuje apod, jet do Brna okolo 150km/h, do Plzne, Lovosic 160km/h a nejlepe asi z Plzne do Rozvadova kde si myslim ze rychlost bezpecna rychlost je az 170km/h. Na druhou stranu, na Strakonicke silnici nepojedu vic jak 140, a  stejne na useku dalnice do Karlovych Varu.
Opravdu jde o to jak se clovek venuje rizeni a jede-li zodpovedne k sobe i ostatnim.
0/0
21.7.2003 10:30

Mačka

Re:
Jo hlapče jenže ty tou svou 150-160, neohrožuješ jen svou peněženku, ale i sebe, ale hlavně všechny nás ostatní  co jedeme dle předpisů víš? 
0/0
21.7.2003 12:18

Pavel M

Re:
Není to až tak pravda, protože spousta aut je v těchto rychlostech stabilnější a bezpečnější, než 120ka nebo Favorit ve 120 km/h a v dnešních nových autech jsou rychlosti kolem 150 absolutně bez problémů a není to žádný hazard ani se svými, ani z cizími životy.
0/0
21.7.2003 13:08

DX

Re:
tenot blud se stále a stále opakuje
0/0
21.7.2003 16:41

DX

Re:
oprava: tento
0/0
21.7.2003 16:43

pavel

Re:
aaa... majitel favorita promluvil.
0/0
21.7.2003 17:46

DX

Re:
aaa... hloupy a neznaly clovek promluvil
0/0
21.7.2003 18:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.