Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Civic Sport sedí na silnici jako motokára!


hodnocení iDNES 5/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek

Co je RS?
Fabii RS porovnávejte s konkurencí stejneho označení _RS_ Tahle Fabie nemá se sportovním autem nic společného!
0/0
12.5.2004 12:16

King

Par zavaznych vytek k testu
V prvni rade se omlouvam, ze obcas pisi z a y obracene, mam inglis klavesnici. Musim priznat, ze patrim k velkym priznivcum Hondy, ale tenhle test me fakt dostal. V prvnim odstavci se pise, ze ma Sport tvrdsi perovani nez CTR , pak zase ze je komfortni . Autor by take mel vedet z vlastni zkusenosti, zda je ci neni podvozek stejny a nevymlouvat se, ze mu nekdo neco rekl spatne (technickz je, vyladenim ne). To znamena, ze hlavni roydil je hlavne v naladeni sasi, motoru a prevodovce, nikoli pouze v motoru . Predni sedadlo vsak JE  treba bohuzel ynovu seridit, nema pamet u sklonu operadla. Take vubec poprve (a to ctu kdeco od USA pres EU az po CR a SR) ctu, ye ma volant tenky venec . Nerekl bych take, ze se Sport minimalne naklani, na neco co se jmenuje Sport se naklani dost a take bzch se nezminoval o strmem rizeni, to si predstavuji ponekud jinak. Chapu, ze autor byl z auta nadseny, do reality ma vsak test celkem daleko .
0/0
6.1.2004 15:12

King

Re:
O vyberu konkurentu uz vubec nemluve, to je nevidany slendrian. Ale  fotky jsou OK , to se musi nechat
0/0
6.1.2004 15:15

Avalance

Konkurence??
Clanek je pomerne dobre napsan,foto je take slusne, jen jsem absolutne nepochopil proc autor bere jako konkurenci Fabii-o tridu mensi auto navic s dieselem a Focuse RS,ktery je konkurentem Civicu Type,naopak konkurence se primo nabizi - napr. Toyota Corolla 3D 1,6 (stejne parametry), Megane II 3D 1,6 nebo treba Peugeout 307 3D 1,6 - podle meho by jako konkurence meli byt vozy stejne tridy se stejnym motorem (1,6 benzin bez turba) a podobne ceny, nebo se pletu??
0/0
21.8.2003 15:34

Michal H.

Re:
Nevím, kde tam vidíte Focuse RS...
0/0
29.1.2004 11:34

Honza

Fabie RS je uspesnejsi..........
(Ropny Slimak )-a zanechava ponekud vice smradu a slizu
0/0
17.8.2003 1:01

ZL

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !
0/0
14.8.2003 15:48

brebta

Auto
No vidite, ja mam Civic EX a jsem spokojeny. Taky mam motor 1.6 L, 127 k a jede me to pres 210, takze to staci, ne? Vsechno je na elektriku, vcetne zrcatek, oken, dveri a oteviraci strechy. A taky mam kazetak a CD. Co potrebuju vic?
0/0
31.7.2003 22:44

P-Ruda

ŽENY K PLOTNĚ!!!
No jo zase duchaplný příspěvek nějaké (nemůžu být vulgární), která ví o autech úplné .... Názory zakomplexované namakeupované pětatřicítky, která jezdí v litrové Corse a nechavá se vydržovat borečkem, který svou 50-letou nevkusnou zadnici vozí v neméněnevkusným Hyundaiem..., ty miluju!!! Pak si přečte značky 4 aut a pod anonymitou na netu hraje haura!!! ŽENY K PLOTNĚ!!!
0/0
31.7.2003 10:18

martina

Re:
přečti si to ještě jednou borečku. není tam nic z toho co popisuješ. není řeč o autech, ale o Vaší neuvěřitelné blbosti a zakomplexovanosti. :-))
0/0
31.7.2003 10:26

martina

jste směšný pánové, nebo možná ještě hoši s ksichtíkem od beďarů. žádnej z vás neseděl v těch třech autech. nevyzná se ani v tabulkových hodnotách. ale každej už nejlíp ví, jak co jezdí a co je nejlepší a co špatný. jděte leštit svoje 15 let starý baworáky a škody 105. pouze lidé se starou šunkou mohou mít názory jako vy!!!! kdybyste měli slušný auto a byli s ním spokojení, napíšete svůj názor, ale nebudete se tu prát a nadávat si jako debílci. no jasně, teď každý napíše že má doma nějaké to BMW řady 7, Porsche, Ferrari či Lexuse. To znám. Ještě že vám anonymita internetu dává prostor si hrát na boháče a závodníky. podle vašich IP je většina z vás zaměstnanci nějakých státních úřadů. tak koukejte makat a třeba si na nějaký auto vyděláte. ( inteligentním lidem co píšou rozumné příspěvky se omlouvám, na ně to směrováno není )
0/0
30.7.2003 13:30

martin

Re:
můj mail je: fabiolan@seznam.cz pro případné rekce.
0/0
30.7.2003 13:33

xxx

Re:
fakt by me zajimalo kde si vzala ty ip.
0/0
5.8.2003 7:40

minipegy

Re:
blafuje a sam bez tak sedí někde na radnici nebo na berňáku
0/0
22.10.2003 10:38

Rdss

Točák?!?!
Měl bych jednu připomínku k recenzi motoru a jeho jízdních vlastností. Nasat o motoru, který má 152 Nm točivý moment - cituji: "Výsledkem je extrémní zátah motoru", je velice odvážné... Já sám se vozím v Civicu 1,6 VTi, který má výkon 160 PS bez turba, točák něco přes 160 Nm, ale tohle bych nikdy nemohl vyslovit. Je pravda, že Honda má velice výkonné motory (PS), (na úkor síly - Nm), které využívají svůj potenciál až ve vyšších otáčkách. 1,6 VTi disponuje svým nejvyšším výkonem při 7600 ot, točák při 7200 ot., motor se dá vytočit na 8500 ot., což dává pocit rychlého nástupu rychlosti, né ovšem zátahu!!! Měl jsem možnost si vyzkoušet benzínový motor s točákem 550 Nm, dieselový s točákem 750!!! Nm, u těchto motorů se dalo bavit o extrémním zátahu!!!  
0/0
28.7.2003 9:16

Jarda

Sport vs TypeR
Pokud si autor mysli, ze rozdil mezi Sport a TypeR je pouze v pneumatikach a motoru, tak bude lepsi kdyz te "prace" necha. :( Podvozek u CTR je naprosto jiny, jina charakteristika tlumicu a per, jine stabilizatory, vystuhy karoserie, tuzsi gumy pro ulozeni ramen ...
Fakt se divim, kdo dnes muze psat clanky. MF Dnes by se meli zamyslet, nad tim koho zamestnavaji, treba ve stredu vydali kratky clanek s predstavenim roadsteru a u Hondy S2000 napsali, ze ma vynikajici preplnovany motor. :)) To uz je fakt sila! Stydte se!  
0/0
22.7.2003 9:45

Ondra

Re:
Je to tak, jsou to jednoduše... míń než amatéři, protože i amatér si přečte pár článků v časopisech, veme Autokatalog, mrkne na web... motoristický novinář by tomu měl ještě navíc aspoń trošičku rozumět a nepast takové bludy.
0/0
22.7.2003 10:36

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Vážený pane,
podvozek Hondy Civic Sport a verze Type-R je naprosto shodný! Věřte nebo ne, tento fakt jsem osobně ověřoval u dovozce.
Milan Jirouš - auto.idnes.cz
0/0
22.7.2003 16:22

Ondra

Re:
0/0
23.7.2003 17:26

Ondra

Re:
Vážený pane Jirouši,
nepovažuji se za odborníka, který by měl odvahu nebo schopnosti psát články o automobilech, nicméně mi to nedá.... myslím že Jarda má pravdu, protože kdyby podvozek byl naprosto shodný nebyl by rozdíl v rozchodu kol... nebo ano... ?? Pokud považujete za naprosto shodný podvozek zavěšení vpředu McPherson a vzadu dvojité lichoběžníky, dá se s vámi souhlasit.... Každopádně vaše tvrzení není doloženo údaji v článku. Myslím, že by bylo někdy lepší a vám to ušetřilo spoustu trápení, natvrdo opsat článek např. z Automobilu nebo si jej nechat na zakázku napsat od skutečných novinářů a znalců automobilů. Toto berte jako doporučení, které bohužel platí obecně pro vše, co vy a vaši kolegové na iDnes napíšete a je v vašich studovaných hlav.
0/0
23.7.2003 17:25

karkulka

Re:
A neni to čistě náhodou tak, že Type-R má menší rozchod zadních kol protože ná širší pneumatiky? Kromě toho mám pocit, že jiná šíře nápravy neznamená konstrukční změnu podvozku a o tom to je. A především: proč sem lezeš když se ti to nelíbí? Myslím, že by bylo lepší, a tobě to ušetřilo trápení, kdyby si rozumoval někde jinde.
0/0
28.7.2003 22:02

Integra

Re:
To je s prominutim nesmysl, podvozek Civicu Type-R je naprosto jiny nez podvozek u Civicu 1.6 Sport. Zajimalo by me kdo vam tu informaci o shodnem podvozku poskytl :))
0/0
14.8.2003 8:35

Milan Jirouš - iDNES

Re:
V první verzi článku jsme chybně uvedli, že se podvozky Civicu Sport a Civicu Type-R neliší. Vycházeli jsme z informací, které nám poskytla Honda ČR. Později však Honda ČR tyto informace opravila. Omlouváme se.
Milan Jirouš - iDNES
0/0
29.8.2003 18:16

Vlkysh

Hm, ten interier
opravdu tohle auto znehodnocuje........ podobne problemy mely donedavna Mazdy, a hle:  uz jim to doslo,  viz  Mazda 6 i 3 ...  I ti  korejci se zacinaji lepsit. Hondy  horsit...
0/0
21.7.2003 20:28

ahmed

sport vs. diesel
Sportovní auto musí splňovat určitá kritéria a ty prostě diesel nemůže mít. Zejména je to pružnost, zrychlení, schopnost viset na plynu zejména v zatáčkovitých pasážích. To diesel prostě nedokáže. Tudíž já se dívám na Fabii RS jako na rychlý a úsporný vůz nikoliv jako na sporťák. Sporťák je pro mně vysokootáčkový benzín jako CIVIC Type-R, CLIO 2.0 SPORT a pod. ale to je už jiná kategorie která se nedá s Fábií srovnávat vždyť rozdíl ve zrychlení 2,3-2,8s při zrychlení z 0-100 hovoří jasně. Ale ještě podstatnější je pocit v zatáčkách kdy ten podřazený benzín doslova cítíte na plynovém pedálu. Prostě diesel na to není stavěný a to je to co mi u RS chybí. Nicméně je to pokud odhlédnu od faktu že Fábie není moje krevní skupina super autíčko. Ale Fábie s 1,8 Turbo to by bylo jiné kafe to by bylo opravdové RS jak si zaslouží.
0/0
21.7.2003 19:32

xray

Re:
podle toho co píšeš si nikdy s fabií RS nejel. a motor hodnotíš pouze z toho hlediska že je naftový ale nemáš s ním zkušenosti. doporučuji se s tím svést, protože přesně to co kritizuješ tento motor má. jo a ještě, nikdo netvrdí že je to sporťák. nepatříš snad k těm motoristům co se fabii snaží srovnávat s např. porsche.
0/0
30.7.2003 13:17

ahmed

Re:
Ne ve fabii RS jsem nejel ale jel jsem s vw 1.9 TDI s 6-ti stupňovou převodovkou a opravdu to není sportovní motor. Já vám neberu že to má zátah ale je to typické dálniční auto šlápneš na plyn a jede jako s elektromotorem. Prostě sporťák to není a nikdy nebude a nezlob se na mně max výkony při 4000 a max krouťák při cca 2000 otáčkách jsou parametry motoru který je všechno jenom ne sportovně pružný. Kdo nezažil vysokootáčkový benzín neví o čem mluvím. A opravdu já nesrovnávám Fabii s porsche ale naopak např s Clio sport 2.0 benzín čtyřválec Type-R 2.0 benzín čtyřválec obojí bez turba a to jsou opravdové sportovní motory vč jízdních vlastností. Pro mně je měřítko ne max rychlost  ale chování v zatáčkách pružnost a pod. S prominutím rychle na dálnici umí jezdit každé tele s čerstvýma papírama. Bohužel jiní lidé zde vč. Škody Auto se mi snaží namluvit že Fabia RS je sportovní auto ale ono prostě není.
0/0
31.7.2003 10:33

Jan

RS - Ropny Slimak
dlouho jsem se tak nenasmal
0/0
21.7.2003 16:43

Ondra

To je zase článek... od chudáků pro chudáky
Redakce by si měla dát něco studeného, uklidnit se, vzít si k ruce třeba Autokatalog a pak napsat aspoň průměrný článek. Zase porovnává hrušky s jabkama. Srovnání Civicu s Fabí a k tomu Focus ST170, jsem vázně nepochopil. Proč nesrovnat Civic, Superb a Landcruiser?? Pokud je kriteriem cena pak tam nemá co dělat Focus, poku motor tak Focus a Fabie, ... snad jen počet dveří sedí.. a taky ta auta mají volant a tak... Co se Civicu týče... pro mě je to nechutný Japonec, interiér děs a hrůza (ta řadička vypadá jak hračka pro vypatlanou blondýnu) uječená 1.6. zvuk jak z motorové pily. Ale dobře je to červený a má označení Sport. Nevím proč se tak navážíte do Fabie RS, chápu...škodivka na ropu jenže má 96kw jezdí za 5l nafty a dynamika je srovnatelná, navíc 96kw lze lehce čipnout takže 110 je úplně v pohodě.
0/0
21.7.2003 16:04

ereso

Re:
chip nic nevyřeší, to je akorát na tahání peněz z peněženky. Max. se dá upravit o pět procent, ale že by jste si nastavil, že chcete 110 kW, to dost dobře nejde. Spíš se tím podělá celej motor.
0/0
21.7.2003 16:22

Ondra

Re:
.... no nevím nedávno jsem viděl inzerát GX Tunning a před 3 lety mi něco podobného nabídli v rámci programu Audi Individual, u motoru TDi. Určitě je tu víc lidí co mají zkušenosti s "tuningem" motorů TDi. ...
0/0
21.7.2003 16:29

Petr

Re:
Motor se podělá jenom ze špatně udělaného tunningu. Jinak 96 kW se čipuje na 118 kW a cca 370 nm točáku. U těchti hodnot bych rozhodně neměl při dobře odvedené práci tunera strach o motor, ten vydrží mnohem více.
Hlavně po dojezdu s plným plynem vřele doporučuji cca 1 min nechat běžet motor na volnoběžné otáčky. Jinak se s Vámi po určitě době turbo rozloučí....
0/0
22.7.2003 16:53

Jimmi

Re:
Auto který je vyšší než širší (škoda fabie) nemůže být nikdy "sporťák", ani kdybys mu motor přečipoval na dva megawatty....!
0/0
21.7.2003 16:30

XX

Re:
4140 1695 1440 4002 1646 1441 4178 1702 1481
udaje z článku Civic, Fabie, Focus (d,š,v)
Fabie nemá větší výšku než šířku. Nejvyšší je Focus... tzn. že ST 170, S nejsou sportovní auta a Ford Focus WC je koloběžka?? Jimmi, sluníčko ti připaluje hlavinku.
 
0/0
21.7.2003 16:50

Jimmi

Re:
Tak se na tu fabku podívej zezadu a řekni mi, jestli působí sportovním dojmem.......
0/0
21.7.2003 17:02

XX

Re:
Za to Civic ano?? Fabie prostě není širší než vyšší. Nejvyšší je testovaných vozů Focus. Civic vypadá ... hlavně vevnitř jak z Koree. Kde jsou ty časy starých Civiců
0/0
21.7.2003 17:24

Jimmi

Re:
Fíkus je taky největší, tak to sem furt nepleť. Civic vevnitř je poněkud divnej, přiznávám, ale soudím jen podle fotek. Ale zvenku je to dost dobrá designerská práce (viděl jsem už v reálu), na rozdíl od fabie, která je prostě hnusná. A když si jí někdo ještě polepí spoilerama.... fuj. Tím nepopírám její funkci jako běžného, kvalitního malého auta.
0/0
21.7.2003 17:51

Pavel M

Re:
Nevnucuj nám pořád svůj názor. Mě se Civic nelíbí ani trochu, přitom předchozí generace byla moc hezká, to už je lepší i ta Fabia.
0/0
22.7.2003 13:57

onyx

Re:
áá jimmy. proslulý čecháček, který na auto prostě nemá a možná je ještě v pubertě a tak haní a haní bez udání důvodů.
0/0
30.7.2003 13:20

Honzik

Re:
Nerikej mi ze Fabie nema vetsi vysku nez sirku, podivvej se na ni ze zadu - je to jako kdyz koukas na kredenc z boku -  - strcit do toho dyzl a prohlasit to sportovnim autem muze pouze nekdo s hodne prebujelou fantazii a pokud to jeste nekdo sezere, tak je s prominutim hovado
0/0
22.7.2003 0:04

karkulka

Re:
Myslim, že je tu jasný záměr redakce vybrat mezi konkurenty automobily, které lze označit jako "rádoby sporťáky". Vždyť sportovní Focus není ST170, ale RS, stejně jako sportovní Civic je Type-R a ne Sport. Totéž Škodovka: Fabia RS si na sporťák hraje, Octavia RS k němu má daleko blíž.
PS: Evidentně si v Civicu nikdy ani neseděl, jinak by jsi takové blbosti nepsal. Nebo že by nějaký komplex??? Takovejm jako ty se akorát .
0/0
21.7.2003 16:34

Ondra

Re:
V Civicu jsem evidentně seděl a marně přemýšlím proč jste z něho tak oddělaný. Ale je to můj názor a to že se mi ... a nejen mě, zdá Civic nechutný není komplex ale  jednoduché líbí vs. nelíbí. Neškodilo by mít trochu nadhled.... nebo pokud se někomu něco nelíbí musí mít hned nějaký komlex??
0/0
21.7.2003 16:44

karkulka

Re:
Nemusí, ale právě podle tvého prvního příspěvku jsem usoudil, že nemáš nadhled.
Já to vidim takhle (v ST170 sem nejel, ve Fabii RS a Civicu Sport ano): ST170 má výhodu v prostornosti a výkonu, ale je tam dost vysoká cena a myslím, že ani spotřeba nebude to ono. Fabia RS (sorry,ale ropa do sporťáku opravdu nepatří) má výhodu ve spotřebě, což je poměrně důležitý fakt pro spoustu lidí, ale sporťák to nikdy nebude. Civic Sport je fajn auto pro dynamickou jízdu (v rámci možností 1.6 VTEC) s výbornym podvozkem, ale nenabídne spotřebu Fabie ani prostor ST170. 
0/0
21.7.2003 16:55

meda

Re:
Panove vsechno moc hezky, ale jestli neco muze byt nazvano motokara tak snad mini cooper. Je to mega husty, ale dal jak 100 km bych s tim jet nechtel. 
0/0
21.7.2003 17:10

xX

Re:
To je fakt - at zije interier ve tanku (teda ve Fabii). Mimochodem - mel jsem tu cest ridit bavora s 2.5TD (sestivalec) - a ackoli to tahlo docela dost, tak to zavodak nebyl (motoricky). I ve svy trapny 1.5 rozjedu auto na 2ku na 100km/h, na 3ku pak na 140 - v tom TD jsem pri najizdeni na dalnici mel pak diky omezovaci ksicht na skle pri 80km/h (2ka) - byl to pro me docela sok a malem se mi to nevyplatilo - argument ze jsem tam mel mit trojku neberu, jelikoz jsem najizdel od horomeric na slanskou dalnici - tam se clovek hodne casto musi i zastavit jak na stopce. Proste dieselovej motor neni na zavodeni - maximalne tak na zavody kdo pojede rychlejs s nejmensi spotrebou. A co ja vim, lidi si sportaky nekupujou proto, aby usetrili za palivo, ale aby se vyblbli, takze je jim vetsinou to ze to zere malo vice-mene jedno.
0/0
21.7.2003 17:01

Honzik

Nafovej sportak RS
dalsi bude sneznej pluh v uprave cabrio. Blahopreji, ta banda komiku ve vedeni automobilky je skutecne mimoradne exoticka.
0/0
21.7.2003 15:35

Jimmi

Kde jsou ty doby, co jsme se jako kluci...
...chodili dívat na Rallye Teplice (hlavní pořadatel Rudé právo, soutěž z mistrovství republiky). Jako první vždycky přijela jedno až dvě "západní" vozidla našich špičkových jezdců, pak spousta "eRek" stotřicítek, nějaké nadupané stovky a stodesítky, taky tam machři jezdili s moskvičem, na kapotě měli nápis "Peklo team". No, a úplně na závěr se vždycky vyřítila taková ta skvadra těch nejnadupanějších trabantů. Ty vypadaly opravdu směšně, nejlevnější auto v nejdražším tuningu.....
A úplně stejně směšně na mě působí, když si někdo koupí takové malé, praktické, městské vozítko, jako je škoda fabia, které je vyšší než širší, a za drahé peníze na něj nakoupí široká kola, spoilery atd..... Naprosto nechápu smysl tohoto snažení. Pokud bych však nějak majiteli dal najevo, že jeho vozítko vypadá směšně, určitě by mi nejspíš vytkl, že mu ho snad závidím, či co....
 
Honda civic vypadá alespoň jako auto a ve své kategorii moc konkurentů mít nebude. U škodovky určitě ne.
 
0/0
21.7.2003 15:29

Trabantista

Re:
HELE, NESER SE MI DO TRABANTA, JO!? náhodou, kam se na něj hrabou ňáký stodvacky a škodofky vůbec.. .
ovšem ta honda je asi přecejenom lepší..:-))
0/0
21.7.2003 15:48

Jimmi

Re:
Hele, já se Ti do Tvýho trabanta netento...! Teda předpokládám, že tam nemáš litý kola, xenony a spoilery za 300 klacků..... jako někteří bláhoví majitelé fóbií....  Trabant je super vozidlo a ve svém segmentu nemá konkurenci
0/0
21.7.2003 16:01

krles

Re:
hele a proc byl o fabii wrc v nemecku takovej zajem a vyhlaseno za nejhezci auto rally ??? btw precti si rozmery a pak rikej jestli je vyssi nez sirsi ...
0/0
1.8.2003 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.