Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Britský Cityrover přijíždí z Indie

Tytam jsou doby, kdy asijští výrobci koupili evropský automobil, do šroubku jej rozebrali a okopírovali. Dnešní vývoj jde přesně opačným směrem. Průkopníkem z nejodvážnějších je se svým novým přibližovadlem do města pojmenovaným Cityrover britský Rover.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sasoň

22. 7. 2003 16:21
...aus Deutschland
co to fidět? ja koukala das nofa konkurenz fír unsere znacka ist zér bilig! to musela hnedka udělát nofá maska na pólo a potom být zas fšéchno gút! 
0 0
možnosti

libor

22. 7. 2003 15:58
na male auta je treba sra...t
ja jsem si koupil 30 let stary fiatek 127 za 5500 a on jezdi jak za mlada  [110 je max - ma male kolecka a moturek] nebojim se s nim jet na pole ani do lesa. A kdyz se rozpadne tak ho dam do srotu a koupim si druhy . Ale debaty kolem malych aut stejne neskonci tak jako neskonci debaty kolem nakupu z bazaru. Ty by skoncili az ubude blbcu kteri se tak trepou na karu ze jim ujde i to ze to nejede.
0 0
možnosti

Ondra

22. 7. 2003 13:22
Mezera na českém trhu
Hendicapem Cityroveru je jednoznačně ono pravostrané řízení, jinak by mohl být velmi zajímavou alternativou i pro český trh, zejména pro zákazníky, kterí jsou ochotni koupit Matize nebo Suzuku Swift. Myslím, že stále nejsme a dlouho nebudeme natolik vyspělou zemí, aby pro nás jednoduché a levné vozy byly nezajímavé. Spousta lidí by uvítala vůz podobných vlastností jako měla Felicie Combi, hlavně živnostníků. Fabie je sice auto povedené, ale zbytečně drahé a komplikované. Paralelní výroba Felicie třeba jen ve verzi Combi by podle mě měla smysl.... I když alternativy existují, ne vždy je dovozci z nepochopitelného důvodu nevyužívají.. napadá mě např. Palio Weekend, auto měřitelné s Felicií, za docela zajímavou cenu je téměř neznámé... napadá mě jestli se vůbec dováží?? Podívám se, místo to propagují Stillo a dováží verzi Abarth, proč, Palia Weekend by se možná dalo prodat daleko víc.
0 0
možnosti

drak

22. 7. 2003 13:41
Re:
Palio Weekend se do ČR dováží, ale opradu není moc zajímavá. Skutečně je to něco mezi Swiftem a Fabkou,  cena je srovnatelna s Fabií Kombi, ale podle me její kvalit (design, zpracování) nedosahuje. Jinak musím říci že malý kombi (300-350 tisíc korun ) tu na trhu moc není(Fabka a Weekwnd+Peugot 206 uz je trochu dražší).
0 0
možnosti

Santa

22. 7. 2003 11:21
Pravostranné řízení je brzdou pokroku
automobilismu v UK. Pokud si konečně v referendu neodhlasují přechod na pravou stranu silnice a na levou stranu v autě, budou si muset kupovat všechny auta předražené a vyhledávat nejrůznější šunky. Není náhodou, že Škoda a Lada byly v GB donedávna dost rozšířené, byť posmívané. Auta jsou tam totiž nejdražší z celé EU a dokud se výrobci budou moci vymlouvat na pravostranné řízení, tak to lepší nebude, i když nechápu, na co se vymlouvají Japonci.
0 0
možnosti

cmixy

22. 7. 2003 9:52
pojistky - jističe
Dobrý den,
sice tento příspěvek sem moc nepatři, ale už se s kámarádama dohadujeme 4dny. Může mi prosím někdo vysvětlit proč jsou v autech pojistky a nejsou tam jističe? Děkuji
0 0
možnosti

Josif

22. 7. 2003 9:54
Re:
Jistice byly z bakelitu a trabant nejezdil na 3 faze.
0 0
možnosti

Hans

22. 7. 2003 9:09
PROC SKODO STYD SE? CO JE TO ZA NESMYSL ?
Navrhuji autorovi clanku aby se podival nez placne nesmysl na http://www.skoda-auto.co.uk" target="_blank" rel="nofollow">http://www.skoda-auto.co.uk . Zjistil by ze fabia ma v zakladni vybave pro anglii:ciry svetla, zvedaci sedacku ridice, serizovaci volant, DVA AIRBAGY, RADIO s kazetou a 4 repro, imobilizer, barevny narazniky a mnoho dalsiho, to vse za cenu 7150Liber s nejslabsim motorem.Za tuto cenu si clovek koupi kvalitni a bezpecny auto, kterymu mozna chybi ty deleny sedacky ale jinak ma vse a jeste vybavu navic oproti indickemu vozitku.Jak je v clanku zmineno anlicani se s tim boji na jinej trh nez anglie,anglie je specificka,budou to nabizet matkam samozivitelkam, studentum z vesnic a rodinam na hranici bidy.
 
0 0
možnosti

Hammy

22. 7. 2003 11:21
Re:
Kdyby ses podival, co Škoda nabízela ve Fábii v základu před lety a teď / samozřejmě v ČR /, tak bys nad rčením "škodo styď se" ani nemrk. Nerozumím tomu - ostatní automobilky, když prodávají auto cca 3-4 roky, přijdou s faceliftem, přidaj na výbavě a cenu nechají stejnou. Škodovka nechá cenu stejnou, ale z výbavy / nenápadně / ubere. A to jim u nás klesají prodeje. No nešéfujou tomu magoři? Já bych si třeba škodu koupil, jsou to asi dobrý auta, ale už kvůli tomu, že vím jaký jsou to židi, budu jezdit třeba v Cityroveru.
0 0
možnosti

DiscoStu

22. 7. 2003 9:05
Go West
To teď jako Citroen začne vyrábět Oltcity, Renault Dacie a Škodovka.......co kdybychom rozjeli výrobu nějakých inovovaných 105ek(samozřejmě v inovované verzi)
Já se chci taky jako nejširší vrstva postavit na kola
0 0
možnosti

k

22. 7. 2003 7:56
To jako že "nejširší vrstvy" v GB na kolech ještě nejsou?
0 0
možnosti

Josif

22. 7. 2003 8:28
Re:
V GB jezdi autem kazdy, kdo ma ruce a nohy. Idnes zrejme tvroi sve zpravy nekde v tichu kancelare.
0 0
možnosti

Jancouver

22. 7. 2003 5:42
Kdo si to koupi?
Jenom nejakej velkej jouda si muze koupit takovej kus srotu.
0 0
možnosti

Onofrey

22. 7. 2003 7:51
Re:
Nevypadá to tak úplně beznadějně. Zadek jako od Punta, maska kombinace evropského a orientálního designu. Zůstává otázka spolehlivosti a kvality provedení. Indy bych nepodceňoval, kromě krav mají i vlastní kosmický a jaderný program. Ovšem stejně jsou to vyhozený peníze, ať koupíte jakékoliv nové auto.
0 0
možnosti

Jeni

22. 7. 2003 0:29
Konec Ropneho Slimaka se blizi
Fabie RS (ropnoj slimak) zapeje labuti pisen az se sportaky indickeho puvodu zacnou prohanet po Vaclavaku a prilehlych oblastech. Sledujte to .
0 0
možnosti

Honza

22. 7. 2003 7:49
Re:
To tě ale namusí trápit, ne? Nebo na to máš?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.