Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britský Cityrover přijíždí z Indie

Tytam jsou doby, kdy asijští výrobci koupili evropský automobil, do šroubku jej rozebrali a okopírovali. Dnešní vývoj jde přesně opačným směrem. Průkopníkem z nejodvážnějších je se svým novým přibližovadlem do města pojmenovaným Cityrover britský Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sasoň

...aus Deutschland
co to fidět? ja koukala das nofa konkurenz fír unsere znacka ist zér bilig! to musela hnedka udělát nofá maska na pólo a potom být zas fšéchno gút! 
0/0
22.7.2003 16:21

libor

na male auta je treba sra...t
ja jsem si koupil 30 let stary fiatek 127 za 5500 a on jezdi jak za mlada  [110 je max - ma male kolecka a moturek] nebojim se s nim jet na pole ani do lesa. A kdyz se rozpadne tak ho dam do srotu a koupim si druhy . Ale debaty kolem malych aut stejne neskonci tak jako neskonci debaty kolem nakupu z bazaru. Ty by skoncili az ubude blbcu kteri se tak trepou na karu ze jim ujde i to ze to nejede.
0/0
22.7.2003 15:58

Ondra

Mezera na českém trhu
Hendicapem Cityroveru je jednoznačně ono pravostrané řízení, jinak by mohl být velmi zajímavou alternativou i pro český trh, zejména pro zákazníky, kterí jsou ochotni koupit Matize nebo Suzuku Swift. Myslím, že stále nejsme a dlouho nebudeme natolik vyspělou zemí, aby pro nás jednoduché a levné vozy byly nezajímavé. Spousta lidí by uvítala vůz podobných vlastností jako měla Felicie Combi, hlavně živnostníků. Fabie je sice auto povedené, ale zbytečně drahé a komplikované. Paralelní výroba Felicie třeba jen ve verzi Combi by podle mě měla smysl.... I když alternativy existují, ne vždy je dovozci z nepochopitelného důvodu nevyužívají.. napadá mě např. Palio Weekend, auto měřitelné s Felicií, za docela zajímavou cenu je téměř neznámé... napadá mě jestli se vůbec dováží?? Podívám se, místo to propagují Stillo a dováží verzi Abarth, proč, Palia Weekend by se možná dalo prodat daleko víc.
0/0
22.7.2003 13:22

drak

Re:
Palio Weekend se do ČR dováží, ale opradu není moc zajímavá. Skutečně je to něco mezi Swiftem a Fabkou,  cena je srovnatelna s Fabií Kombi, ale podle me její kvalit (design, zpracování) nedosahuje. Jinak musím říci že malý kombi (300-350 tisíc korun ) tu na trhu moc není(Fabka a Weekwnd+Peugot 206 uz je trochu dražší).
0/0
22.7.2003 13:41

Ondra

Re:
Máte pravdu podíval jsem se na stránky Fiatu.... cena mě docela překvapila protože např. v Polsku ho prodávají levněji než Fabii. pokud by Fiat nabídl cenu cca o 30tis. níž myslím, že by se z Palia stala velmi zajímavá nabídka. Rovněž souhlasím s tím, že nedosahuje kvalit Fabie Combi... mám jen obavu že jízdní vlastnosti, kvalita zpracování nejsou pro segment, který mám na mysli až tak zásadní. tam převládá důraz na užitnou hodnotu a cenu.
0/0
22.7.2003 13:47

Kamil

Re:
Já zas myslím, že paralelní výroba Felicie by žádný smysl neměla. Fabie je robustní auto s vynikající korozní odolností a perfektními jízdními vlastnostmi. Proboha vzpomeňte, kolik stály Felicie Combi před náběhem Fabií. Rozdíl cca 10 až 15 000 Kč. A za to je to již auto dobře jezdící s dlouhou trvanlivostí a perfektně odhlučněné. Každá sranda něco stojí. Ani auta z Kolína nebudou nijak levná a budou to miniatury za 300 000,-. Indické Taty už se tu zkoušely etablovat někdy před 8 lety a tiše sa vytratily pro nedostatek zákazníků. Ani do Cityrovera by moc lidí nešlo, když i renomovaná japonská firma Daihatsu musela pro nedostatak zájmu zkončit.
0/0
22.7.2003 15:12

Lib

Re:
Aha a jak si prisel na tu vynikajici antikorozi? Ona se prodava tak dlouho? Tohle bych se odvazil rict tak az budou existovat 15let stare fabie a vetsina z nich bude nerezavych. I ta moje nepozinkovana astra zacala reznout az po 9-10 letech a to nema az tak dobrou antikorozni upravu.  A co se tyce Tater (asi se mluvi o nakladnich?) tak ty jsou na dalnem vychode velmi ceneny, zvlaste kvuli chlazeni vzduchem a jednoduchosti konstrukce ...
0/0
23.7.2003 8:44

Ondra

Re:
... Kamil mluvil o vozech TATA ne Tatra, indická značka, která u nás pokoušela prodávat lehké užitkové vozy pick-up, myslím že požívala některé díly z M-B, nevím jak motory, ale i tam si myslím že byl použit 200D.
0/0
23.7.2003 8:52

Lib

Re:
Aha - tak to sem prehledl, omluva
0/0
23.7.2003 9:34

Ondra

Re:
Felicie Combi by měla smysl, to mi nevymluvíte, neí pochyb o tom, že Fabie je kvalitnější, bezpečnější, auto, lepší jízdní vlastnosti... ale to vše je vykoupeno horšími užitnými vlastnostmi, navíc na podvozku Felicie byl postaven Pick-up a Felicie Combi Van, zde se užitková verze Fabie nechytá. Prostě Felicie byla jednoduchým autem, sice s omezenou životností, ale pro náš nenáročný trh byla a je vhodná.
0/0
23.7.2003 9:02

Santa

Pravostranné řízení je brzdou pokroku
automobilismu v UK. Pokud si konečně v referendu neodhlasují přechod na pravou stranu silnice a na levou stranu v autě, budou si muset kupovat všechny auta předražené a vyhledávat nejrůznější šunky. Není náhodou, že Škoda a Lada byly v GB donedávna dost rozšířené, byť posmívané. Auta jsou tam totiž nejdražší z celé EU a dokud se výrobci budou moci vymlouvat na pravostranné řízení, tak to lepší nebude, i když nechápu, na co se vymlouvají Japonci.
0/0
22.7.2003 11:21

cmixy

pojistky - jističe
Dobrý den,
sice tento příspěvek sem moc nepatři, ale už se s kámarádama dohadujeme 4dny. Může mi prosím někdo vysvětlit proč jsou v autech pojistky a nejsou tam jističe? Děkuji
0/0
22.7.2003 9:52

Josif

Re:
Jistice byly z bakelitu a trabant nejezdil na 3 faze.
0/0
22.7.2003 9:54

Eraser

Re:
Jističe jsou moc velký a asi by se ten jejich mechanismus brzo za jízdy vyklepal a nefungoval nebo fungoval kdy nemá. Ale to nemám potvrzený, to je jen můj názor.
0/0
22.7.2003 10:32

Martin2

Re:
Jistič je konstrukčně poměrně složitý a tudíž i drahý a větší. Pojistka je za pár korun, rychlá a spolehlivá, malá. Výměna za vyšší hodnotu nedělá žádný problém. Pokud se něco nestane, tak se vyměňovat nikdy nemusí. Výhoda jističe je v tom, že pokud si dáš něco blbého do zásuvky, tak vylítne jistič, ty to vyndáš a znovu nahodíš. U auta se napřed musí najít, co za to může. Pojistek je v nových autech docela dost, jističe by to docela podražily a navíc zabírají víc místa.
0/0
22.7.2003 10:47

cmixy

Re: Poděkování
Děkuji vám všem za odpověd.
0/0
22.7.2003 12:32

Hans

PROC SKODO STYD SE? CO JE TO ZA NESMYSL ?
Navrhuji autorovi clanku aby se podival nez placne nesmysl na www.skoda-auto.co.uk . Zjistil by ze fabia ma v zakladni vybave pro anglii:ciry svetla, zvedaci sedacku ridice, serizovaci volant, DVA AIRBAGY, RADIO s kazetou a 4 repro, imobilizer, barevny narazniky a mnoho dalsiho, to vse za cenu 7150Liber s nejslabsim motorem.Za tuto cenu si clovek koupi kvalitni a bezpecny auto, kterymu mozna chybi ty deleny sedacky ale jinak ma vse a jeste vybavu navic oproti indickemu vozitku.Jak je v clanku zmineno anlicani se s tim boji na jinej trh nez anglie,anglie je specificka,budou to nabizet matkam samozivitelkam, studentum z vesnic a rodinam na hranici bidy.
 
0/0
22.7.2003 9:09

Hammy

Re:
Kdyby ses podival, co Škoda nabízela ve Fábii v základu před lety a teď / samozřejmě v ČR /, tak bys nad rčením "škodo styď se" ani nemrk. Nerozumím tomu - ostatní automobilky, když prodávají auto cca 3-4 roky, přijdou s faceliftem, přidaj na výbavě a cenu nechají stejnou. Škodovka nechá cenu stejnou, ale z výbavy / nenápadně / ubere. A to jim u nás klesají prodeje. No nešéfujou tomu magoři? Já bych si třeba škodu koupil, jsou to asi dobrý auta, ale už kvůli tomu, že vím jaký jsou to židi, budu jezdit třeba v Cityroveru.
0/0
22.7.2003 11:21

Doktor Zvěd

Re:
nejsou to židi, ale němci... :-)))
0/0
22.7.2003 12:32

Kamil

Re:
Nejsem škodofil, ale prodeje Fabií od zavedení do výroby stále stoupají. Oktávky se taky dobře prodávají. Tak asi ta blbá strategie přece jen něco do sebe má.
0/0
22.7.2003 14:45

Eraser

Re:
Prej má Fabia tak vysoký prodeje díky leasingu "já na to mám". Sice to má vysoký doplatek (50 000), ale očividně je to jediný způsob, jak si socky můžou pořídit fungl nový auto. Výbava a motorizace je jim jedno, oni potřebujou auto a chtěj ho nový...
0/0
22.7.2003 17:44

DiscoStu

Go West
To teď jako Citroen začne vyrábět Oltcity, Renault Dacie a Škodovka.......co kdybychom rozjeli výrobu nějakých inovovaných 105ek(samozřejmě v inovované verzi)
Já se chci taky jako nejširší vrstva postavit na kola
0/0
22.7.2003 9:05

k

To jako že "nejširší vrstvy" v GB na kolech ještě nejsou?
0/0
22.7.2003 7:56

Josif

Re:
V GB jezdi autem kazdy, kdo ma ruce a nohy. Idnes zrejme tvroi sve zpravy nekde v tichu kancelare.
0/0
22.7.2003 8:28

Jancouver

Kdo si to koupi?
Jenom nejakej velkej jouda si muze koupit takovej kus srotu.
0/0
22.7.2003 5:42

Onofrey

Re:
Nevypadá to tak úplně beznadějně. Zadek jako od Punta, maska kombinace evropského a orientálního designu. Zůstává otázka spolehlivosti a kvality provedení. Indy bych nepodceňoval, kromě krav mají i vlastní kosmický a jaderný program. Ovšem stejně jsou to vyhozený peníze, ať koupíte jakékoliv nové auto.
0/0
22.7.2003 7:51

Josif

Re:
Kde kupujes Ty? Platis sejdirum v bazarech za poslepovana auta?
0/0
22.7.2003 8:30

Bobek

Re:
Možná to zní neuvěřitelně, ale i v bazarech se dá koupit dobré auto, stačí si ho před tím dostatečně prohlédnout a přečíst si kupní smlouvu. Ale to přece všichni dělají, nebo ne? :))
Takhle jsem objevil jednu opravdu krásnou Xantii Combi 2.0HDi z roku '00, plná výbava, rovněž za necelých 300.000,- stejně jako tato půvabná indická plechovka. Jen škoda že je stejně nemám :)))
0/0
22.7.2003 20:45

Jeni

Konec Ropneho Slimaka se blizi
Fabie RS (ropnoj slimak) zapeje labuti pisen az se sportaky indickeho puvodu zacnou prohanet po Vaclavaku a prilehlych oblastech. Sledujte to .
0/0
22.7.2003 0:29

Honza

Re:
To tě ale namusí trápit, ne? Nebo na to máš?
0/0
22.7.2003 7:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.