Diskuze
Hyundai Accent - za ty peníze ...
hodnocení iDNES | 2/5 |
Děkujeme za pochopení.
Banjo
Hodnocení
V Accentu i jiných vozech jsem už párkrát jel. Přečetl jsem si hodnocení Š120LS, Hyundai Accent a Dacie Solenza. Tak manipulativní hodnocení jsem opravdu nečekal.le-on
vymenit Accent za Getz???
chtel bych videt rodinu, ktera by si radeji poridila "mensiho, ale modernejsiho getze...". sice kufr 320 litru u accentu neni zadny zazrak, ale porad lepsi nez u getze. a ta zakladni vybava je skvela... zvlaste kdyz maji ted akci na model "portugal" - tezko hledat v teto cenove hladine konkurenci...Luďa
Další názor
Taky jsem si koupil nového Accenta 1,3 a zatím jsem s ním maximálně spokojený. Předtím jsem měl starší Corollu 1,3i a mohu tedy trochu srovnávat. Pokud je auto určeno k normálnímu používání, není výraznějšího rozdílu (leda v ceně). Pokud však český člověk jezdí stylem brzda-plyn, pak Corolla vyhrává, pokud preferují pohodlí, je lepší Accent (zejména pérování). Faktem však je, že při jízdě po dálnicí cca těch 130-140, většina předjíždějících a hrdě se tvářících řidičů (s plynem zaraženým do podlahy) třímá v ruce volant od Fabie nebo Feldy. A spor česká auta versus asijská ? Musím po pravdě konstatovat, že prakticky ve většině zemí EU je na silnicích poměr škodovka : asijská produkce přesně opačný než v ČR, přičemž oba druhy aut se tam musí dovážet. Asi evropský spotřebitel lépe cítí pojem užitná hodnota.Jarda
mám ho doma
pokud mohu něco přispět do diskuse tak chci říct,že vlastním předposlední Accent s 1.5crdi a mohu s klidným svědomím napsat,že jízdí vlastnosti jsou opravdu slabší,ale na druhou stranu jsem auto nekupoval na závodění.Co se týká celkově auta nemám větší výhrady vše je založeno na vkusu člověka.Takže některé ty popsané neřesti v testu beru s nadhledem.Mimochodem ta hlučnost je podle mého názoru na srovnatelné úrovni s konkurencí a s motorem jsem spokojený.Tom
Re:
Jasně, když chci sportovní auto, koupím nějakou verzi GTI, ale řidič fabie 1.2 HTP potřebuje vše ve sportovní úpravě, zvlášť z kopce. Jednou jsem se s takový závodníkem předjížděl po D1 z Průhonic až do Velkýho Meziříčí. Já jel Ducatem a závodník měl Fabku 1,4. Z kopce to vždycky rozpumpoval a předjel mě, na kopci jsem ho vždycky dojel a předjel, pilot Fabie trochu trpěl, ale z kopce to vždycky rozpálil co to šlo. Já si držel svejch 140 a byl na pohodu, ale Fábie byla vyřízená že jí v klidu bere dodávka.Pavel
accent
jaky rozdíl je mezi accentem 1,3/55kW a 13/62kW myslím v motoru mám 1,3/55kw 97r a chtěl bych ho předělat na silnější porádte dikPupik
Re:
albatros
re - test Accent
Pepa
Accent 2, Dacia 3,4 ?????????
To si asi děláte srandu? Kolik stoji bod do hodnoceni?Ajdiot
Re:
Jak vidíš asi ta Dacia nebude tak špatná jak si všichni myslí nejenže dostala více bodů ale taky je víc jak o 100000,- levnější, takže vše mluví pro Dacii.Honza
Asijský auta
Chci si pořídit starší Accent, tak z r.98, přemýšlím i o Lanosu nebo Nexii ze stejnýho roku; co říkáte konkrétně na tyhle modely a obecně na nákup jetých asijců? (5let by neměl bejt takovej problém, né?)tibor
Re: staryho korejce ne!
Tak takhle staryho korejce urcite ne!Pokud teda nejsi velkym priznivcem servisu...co se tyce poruchovosti jsou na tom korejci nad tremi lety hodne blbe,za ty prachy bych si radsi vzal o neco starsiho nemce,japonce treba corollu nebo accord z nemcu treba golfika,passata apod.ale staryho korejce to fakt ne!!! Ale ty asi design neuprednostnujes tak francouze ani italy brat nemusis.mej se.kolda
spotřeba
Možná tomu nerozumím - ve srovnávací tabulce má nejnižší spotřebu proti 3 konkurentům - a přesto má v grafice o něco výše spotřebu hodnocenu jako katastrofální. Něco tady vážená redakce nehraje ...Martas
Re: spotreba
Precti si to poradne a doctes se,ze ve skutecnosti je o dva litry vetsi, nez v tabulce a to je opravdu v tecto zprisnenych normach moc- Korejec je KorejecKarel Veverka
Jízdní vlastnost
Ve všech testech je to samé: pokud má auto pérování vhodné pro běžného uživatele, t.j. aspoň trochu měkčí než trakař, tak je poplivají. Mezi svými známými neznám nikoho, kdo by si nestěžoval na tvrdé pérování dnešních aut. Jen autoři testů si chtějí hrát na závodníky .... KarelAutoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...