Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hyundai Accent - za ty peníze ...

Faceliftovaný accent si dělá ambice stát se "štikou" na tuzemském trhu. S konkurencí bojuje především velmi zajímavou cenou (- v "základu" méně než 300 tisíc) a bohatou výbavou. Největší změny se udály zvnějšku vozu. Nový "okatější" předek automobilu učinil vůz, který pošilhává po nižší střední třídě, výraznější a modernější. Zklamáním jsou velmi nejisté jízdní vlastnosti a "žravý" motor. Více pozornosti při faceliftu by býval zasloužil i interiér.

hodnocení iDNES 2/5

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Banjo

10. 3. 2005 12:13
Hodnocení
V Accentu i jiných vozech jsem už párkrát jel. Přečetl jsem si hodnocení Š120LS, Hyundai Accent a Dacie Solenza. Tak manipulativní hodnocení jsem opravdu nečekal.
0 0
možnosti

le-on

5. 5. 2004 10:05
vymenit Accent za Getz???
chtel bych videt rodinu, ktera by si radeji poridila "mensiho, ale modernejsiho getze...". sice kufr 320 litru u accentu neni zadny zazrak, ale porad lepsi nez u getze. a ta zakladni vybava je skvela... zvlaste kdyz maji ted akci na model "portugal" - tezko hledat v teto cenove hladine konkurenci...
0 0
možnosti

Luďa

3. 10. 2003 14:22
Další názor
Taky jsem si koupil nového Accenta 1,3 a zatím jsem s ním maximálně spokojený. Předtím jsem měl starší Corollu 1,3i a mohu tedy trochu srovnávat. Pokud je auto určeno k normálnímu používání, není výraznějšího rozdílu (leda v ceně). Pokud však český člověk jezdí stylem brzda-plyn, pak Corolla vyhrává, pokud preferují pohodlí, je lepší Accent (zejména pérování). Faktem však je, že při jízdě po dálnicí cca těch 130-140, většina předjíždějících a hrdě se tvářících řidičů (s plynem zaraženým do podlahy) třímá v ruce volant od Fabie nebo Feldy. A spor česká auta versus asijská ? Musím po pravdě konstatovat, že prakticky ve většině zemí EU je na silnicích poměr škodovka : asijská produkce přesně opačný než v ČR, přičemž oba druhy aut se tam musí dovážet. Asi evropský spotřebitel lépe cítí pojem užitná hodnota.
0 0
možnosti

Jarda

2. 10. 2003 11:45
mám ho doma
pokud mohu něco přispět do diskuse tak chci říct,že vlastním předposlední Accent s 1.5crdi a mohu s klidným svědomím napsat,že jízdí vlastnosti jsou opravdu slabší,ale na druhou stranu jsem auto nekupoval na závodění.Co se týká celkově auta nemám větší výhrady vše je založeno na vkusu člověka.Takže některé ty popsané neřesti v testu beru s nadhledem.Mimochodem ta hlučnost je podle mého názoru na srovnatelné úrovni s konkurencí a s motorem jsem spokojený.
0 0
možnosti

Tom

10. 2. 2004 15:24
Re:
Jasně, když chci sportovní auto, koupím nějakou verzi GTI, ale řidič fabie 1.2 HTP potřebuje vše ve sportovní úpravě, zvlášť z kopce. Jednou jsem se s takový závodníkem předjížděl po D1 z Průhonic až do Velkýho Meziříčí. Já jel Ducatem a závodník měl Fabku 1,4. Z kopce to vždycky rozpumpoval a předjel mě, na kopci jsem ho vždycky dojel a předjel, pilot Fabie trochu trpěl, ale z kopce to vždycky rozpálil co to šlo. Já si držel svejch 140 a byl na pohodu, ale Fábie byla vyřízená že jí v klidu bere dodávka.
0 0
možnosti

Pavel

28. 8. 2003 9:46
accent
jaky rozdíl je mezi accentem 1,3/55kW a 13/62kW myslím v motoru mám 1,3/55kw 97r a chtěl bych ho předělat na silnější porádte dik
0 0
možnosti

Pupik

30. 8. 2003 14:34
Re:
To asi jen tak nepředěláš. Rozdíl bych videl v modernější konstrukci (8 ventil - 12 ventil) a tak. Leda snad nový motor, nebo auto.
BTW může se někdo z pánů testovačů pochlubit, jak dosáhli tak skvjelé spotřeby. Já měl nejvíc 6,8 loni v létě, když to auto bylo úplně nový, nezajetý, plně obsazený a se zapnutou klimatizací. Teď mám těsně nad 6l/100km a to jezdím Praha/mimo tak 50:50
0 0
možnosti

albatros

25. 8. 2003 17:44
re - test Accent
Schválně jsem čekal kdy bude uveřejněn nějaký test na Accenta a dočkal jsem a byl jsem překvapen.Mám sice Accenta z r. 2002 tedy rok a Facelit je to tak napůl nicméně nezdá se mi,že by nastalo ve voze tolik změn k horšímu.Nemyslí si,že by toto auto bylo nejlepší,dost času strávím v služebně ve fabii a myslím,že mohu trochu srovnávat,ale asi by jsme tu byli dlouho např. vím,že fabie je mnohem měkčí,co se týče např. spotřeby asi náš testující jezdil jak .... nedovedu si jinak vysvělit popsanou spotřebu (sleduji si to) a jezdím okolo 6 litrů dokonce mne teď auto mile  překvapilo když jsem na dovolené měl spotřebu jen 6,3l (W- poweru) a musím podotknout,že na dánici jsme jeli s dětmi plně naloženi průměrně určitě více než 150km/h.Mám jediné vysvětlení asi by si testující příště nechal zakrýt značku a neviděl co testuje když má takové antypatie nebo je v tom jiný zájem.Určitě není přinejmenším objektivní.
 
0 0
možnosti

Pepa

23. 8. 2003 9:59
Accent 2, Dacia 3,4 ?????????
To si asi děláte srandu? Kolik stoji bod do hodnoceni?
0 0
možnosti

Ajdiot

29. 8. 2003 15:57
Re:
Jak vidíš asi ta Dacia nebude tak špatná jak si všichni myslí nejenže dostala více bodů ale taky je víc jak o 100000,- levnější, takže vše mluví pro Dacii.
0 0
možnosti

Honza

19. 8. 2003 11:00
Asijský auta
Chci si pořídit starší Accent, tak z r.98, přemýšlím i o Lanosu nebo Nexii ze stejnýho roku; co říkáte konkrétně na tyhle modely a obecně na nákup jetých asijců? (5let by neměl bejt takovej problém, né?)
0 0
možnosti

tibor

20. 8. 2003 18:16
Re: staryho korejce ne!
Tak takhle staryho korejce urcite ne!Pokud teda nejsi velkym priznivcem servisu...co se tyce poruchovosti jsou na tom korejci nad tremi lety hodne blbe,za ty prachy bych si radsi vzal o neco starsiho nemce,japonce treba corollu nebo accord z nemcu treba golfika,passata apod.ale staryho korejce to fakt ne!!! Ale ty asi design neuprednostnujes tak francouze ani italy brat nemusis.mej se.
0 0
možnosti

kolda

6. 8. 2003 12:22
spotřeba
Možná tomu nerozumím - ve srovnávací tabulce má nejnižší spotřebu proti 3 konkurentům - a přesto má v grafice o něco výše spotřebu hodnocenu jako katastrofální. Něco tady vážená redakce nehraje ...
0 0
možnosti

Martas

11. 8. 2003 6:12
Re: spotreba
Precti si to poradne a doctes se,ze ve skutecnosti je o dva litry vetsi, nez v tabulce a to je opravdu v tecto zprisnenych normach moc- Korejec je Korejec
0 0
možnosti

Karel Veverka

1. 8. 2003 14:05
Jízdní vlastnost
Ve všech testech je to samé: pokud má auto pérování vhodné pro běžného uživatele, t.j. aspoň trochu měkčí než trakař, tak je poplivají. Mezi svými známými neznám nikoho, kdo by si nestěžoval na tvrdé pérování dnešních aut. Jen autoři testů si chtějí hrát na závodníky .... Karel
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...