Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia WRC: soutěžní premiéra na kvalitní obuvi

Fanoušci se konečně dočkali premiérového startu soutěžního speciálu fabia WRC na německé rally, která odstartovala ve čtvrtek. Fabia svůj křest absolvuje na pneumatikách firmy Michelin, která je dlouholetým partnerem týmu Škoda Motorsport.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

agent.xp3

valící kameny
Byly jste na Rolling Stonnes? To jsou lepší "gumy" a gdyž to rozjedou, tak je nic nezastaví.
0/0
30.7.2003 21:19

Vykuk

Cheche gumy
Kdyby ve Škodovce natáhli na Fabii gumy z F1, bude to zase jen Fabia na gumách pro F1. Jezdím několika automobily a jezdím dost. 4000 km za měsíc v průměru plus to co njezdím svým autem. Jeljsem kde čím a i v Octavii a Fabii. Můj názor? No taky to jezdí. To je vše.
0/0
30.7.2003 9:27

Australan

http://acka.nazory.cz
http://acka.nazory.cz
0/0
25.7.2003 12:43

Vít Paroulek

mou zkušenost s AAA čtěte na http://acka.nazory.cz
pravda o AAA http://acka.nazory.cz
0/0
25.7.2003 12:41

Jirka

bavím se:-)
S velkým pobavením jsem pročítal poslední příspěvky. Přidám taky jeden. Ani tak se netýká pneumatik na Fabii WRC, na jejíž vystoupení v seriálu MS se moc těším, jako posuzování některých lidí vs. česká auta. Jsem 1,5 roku majitelem Fabie a musím říci že velmi spokojeným majitelem. S haněním všeho českého se taky setkávám dost často. Zvláštní je, že na ošklivost, kvalitu, špatný motor a interiér, úplně ubohé jízdní vlastnosti, nadávají nejvíce lidi, kteří si do Fabie nikdy ani nesedli, natož aby ji zkusili prohnat po silnici. Jiní ubožáci porovnávají hrušky a jablka, auto tohoto typu pochopitelně nemůže soutěžit se sportovními vozy Mercedesu či BMW. Tyhle auta na druhou stranu nekoupíte nová za 350 000.- :-). Kámoš má Mondeo. Ojeté. Nové auto by si nikdy nekoupil. Vyhazování peněz. Každou chvíli ho má na špalkách, tu mění chladič, tlumiče, vrtá se v elektrice, ruce zasviněné od oleje. jo dělá to doma a z bazarových dílů. jet do servisu a koupit nové originály, kupuje si moji Fabii každé dva roky. Jenže já mám nekvalitní krám a nový auto je vyhazování peněz... Taky porovnávání služebních aut je blbost. Znám pár takových, chovají se k autům jek dobytkové, vždyť je to firmy! A když se někdo k autu chová jako prase, nemůže od něj čekat, že mu vydrží do důchodu a je úplně jedno, jestli jezdí v rudém ďáblu z Itálie nebo hnědém vozítku z Ruska... Jsou lidi, co mají starou stovku a vypadá jek vyjetá z fabriky a nedají na ní dopustit a jsou lidi, co nový auto zrušej za rok. A vo tom to je, přátelé...
0/0
25.7.2003 12:31

koleno

Re:
presne tak, take jsem se jednou poradne v autobazaru spalil a po propoctu financi vynalozenych za ojetinu a dobu jeji zivotnosti a koupeni levneho noveho auto me "osvitilo"..koupil jsem levne punto a nedam na nej dopustit..samozrejme s tim, ze kdyby bylo erarni, tak ho clovek za rok dva kompletne zrusi..ale to kdyz chce zrusi kazde auto.
0/0
25.7.2003 12:46

Havirov Devils ! ! !

Re:
pridam taky jeden k dobru :  jeden nas obchodni partner (klient) nam vypravel, jak kdyz dovazel podobnej zavodni special z nemecka, ze mu celnici nemohli uverit ze ma cenu 20 mega i kdyz to mel cerny na bilim
0/0
25.7.2003 14:23

xmag

Re:
za 20 mega má u nás WRC akorát Pech a ten je má přímo z anglie. Na hranicích nechtěli věřit kalnému, ale toho stál jeho kit asi 8 meno 9 mega.
0/0
30.7.2003 11:40

Honza

Re:
Tak to zalezi jak si to auto vyberes. koupil jsem ojete mondeo rok 98, plnou vybavu, malo jete, moc pekne auto. Vedle fabie uplne jina trida, bezpecnejsi, pohodlnejsi. Ne ze by se mi fabie nelibila, je to pekne ale drahe male auto. Za fabii se srovnatelnou vybavu a motorem bych dal nejmene 450tis. Mondeo jsem koupil za 200tis, uz jsem ujel pres 10tis km a zatim jsem do nej nedal ani korunu na nic jineho nez na bezin. A jsem maximalne spokojeny.
A jeste poznamku. Proc iDNES publikuje reklamu na pneumatiky jako clanek o WRC? Opravdu me zacinaji stvat...
0/0
29.7.2003 9:34

Honza

?
Dovolil bych si ke všem, co tu píšou jednu malou, opravdu malinkou nesmělou otázečku, předem se za ní moc omlouvám: Co má to všechno společného s michelinkama na Fabii we er ce ?
0/0
25.7.2003 11:15

ap

Re:
To všechno má společného jmenovatele - Fabia je ČESKÁ. Sice už naštěstí nemusíme mít Tuzexy a podobné vymoženosti, přesto v určité části národa přetrvává intenzivní nutkání hanět všechno, co je české a chválit bezhlavě vše zahraniční.
Jenom by si tito kritici všeho českého měli uvědomit, že Škoda Auto už naštěstí není česká, ale německá, a být jí vděčni za to, že je tahounem našeho hospodářství. Kdyby nebylo škodovky a jí podobných prosperujících firem a měli jsme se spoléhat na socialistické experimenty naší vlády, tak už jsme dávno v ... Argentině.
0/0
25.7.2003 11:21

Honza

Re:
Já jsem tou svou velmi nesmělou otázečkou mířil na průběh této diskuze
0/0
25.7.2003 12:11

Kritik

Re: Už jsem to jednou psal
Tak na tomhle autě jsou opravdu dobré jen pneumatiky!
0/0
25.7.2003 11:30

Tichux

Re:
Jasně! Už jsi ve fabii WRC v rámci testu odjezdil dvacet soutěží, doma máš Subaru Impreza WRX STi a dalších deset kočárů, včetně VWII GTD se zavařenými pátými /třetími dveřmi a pekelně tmavejma foliemea... Mám ve fábce najeto hodně, včetně základních 1,4MPi.To auto je naprosto v pohodě a jako soutěžní speciál to bude určitě hoooooodně slušný brčko.
0/0
25.7.2003 12:03

Kritik

Re:
Jedině pneumatiky
0/0
25.7.2003 12:11

vodič

Re:
to tě teda lituji jezdit v takové křapce - jsi křupan a socka
0/0
25.7.2003 12:14

Tichux

Re:
A čímpak jezdíš Ty? Š 120? Honem rychle si něco vymysli, ať mi to tu nandáš!Jsi přeci machr, ne?!
0/0
25.7.2003 12:46

vodič

Re:
to je taky křapka a navíc pro cigoše
0/0
25.7.2003 12:59

Tichux

Re:
Křapka? Kam na ty výrazy chodíš? Takhle se teď mluví u Vás v Zastrkově? Navrhoval bych tošku více komplikovaný přístup na internet,  aby se sem křapky  Tvého formátu nedostaly...
0/0
25.7.2003 13:03

vodič

Re:
zrovna včera jsem viděl jednoho cajzla co napálil svou F1.4MPI do sloupu jak brečí,že z auta má "křapku" tak se mi to líbilo-všechno. Tak se cajzle nerozčiluj.
0/0
25.7.2003 13:40

Tom

Re: Novinka?
Me to zase neprijde jako takova pecka, kdyz byly pouzity uz v roce 98..... ???
0/0
30.7.2003 7:54

Vít Paroulek

dokončení příběhu 2
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnostm auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnějš představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat. Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun! (nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Taktomu říkám byznys! Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse-nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
0/0
25.7.2003 11:09

Vít Paroulek

dokončení příběhu
. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední vychytralý odstavec, ve kterém se praví,že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ...a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména, motoru, převodovky" ... "kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvalit
0/0
25.7.2003 11:08

Havirov Devils ! ! !

Re:
jo dobry ale presne tenhle samej pribeh tu uz byl zhruba pred 2 lety (nebo tak nejak), takze je to uz trapny
0/0
25.7.2003 11:13

Vít Paroulek

Pravdivý příběh
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopravák automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl... Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům! Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsán titěrným písmem.Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA. Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu". Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám. A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble.Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha o kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný). Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam,kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných a podeps
0/0
25.7.2003 11:01

Tom

dete taky na stouny? ja se na ně valím
0/0
25.7.2003 11:01

Udaj a Kusaj

Re:
Na ty senilní smažky? Děkujeme nechceme, již jseme zvraceli!
0/0
25.7.2003 11:10

Dan

z www.mazda.cz ;)
2) Varovný systém úniku brzdové kapaliny u vozů Mazda6. Vzhledem k tomu, že se objevilo několik případů u vozů Mazda6, kdy nefungovala varovná kontrolka nízké hladiny brzdové kapaliny, bude z preventivních důvodů provedena kontrola tohoto systému. Tato trvá cca 15 minut a bude majitelům vozů provedena na počkání a samozřejmě zdarma. V případě závady na tomto systému však v žádném případě není ovlivněna funkce brzdové soustavy! Pokud se vás jeden z výše uvedených bodů týká, neváhejte se obrátit na svého dealera vozů Mazda. Popř. můžete počkat na dopis, kterým vás Mazda osloví. Děkujeme za pochopení a za zachování přízně naší značce, vedení Auto Palace Praha, k.s.
0/0
25.7.2003 10:16

onyx

je docela sranda ( možná je to spíš smutný ) kolik zakomplexovaných jedinců se vyskytuje v těchto diskuzích. ale proč nevyužít anonymitu internetu. pokud by ste totiž měli to své vysněné a spolehlivé auto, tak jak píšete - neměli by ste potřebu hanit vůz někomu jinému. každý z vás má v geráži aspoň 6 aut. mezi nima nějaký to porsche, ferrari, mercedes. ale ve skutečnosti 99% z vás jezdí ve starej šunkách nebo v MHD. jinak byste neměli potřebu psát sem takovéto zvratky. občas uvažuju jestli jsem píšou dospělý lidi nebo puberťáci. protože jestli je tohle obraz inteligence obyvatel. tak to teda........je síla.
0/0
25.7.2003 9:58

Udaj a Kusaj

Re:
IQ 70% populace je na hranici deb*lity, patříš k té většině, chlape!
0/0
25.7.2003 10:12

Re:
a to jako proč?
0/0
25.7.2003 11:14

hahahaha

Všechno plečky
Hezká diskuze, jediný pořádný auto je však co??? No, no tak honem, no vzpomeň si, no!!! Tak honem!!! No přece S U B A R U!!!!! /jakákoliv varianta imprezi, legacy, forestera a ted nového justy/
0/0
25.7.2003 9:31

janik

Re:
Subaru?To je co?To prodávají vietnamci na tržnici vedle supr rádia first a botek adidos ne?
0/0
25.7.2003 11:07

Rolf

Re:
Subaru forever. Nejlepší auta na světě!!!
0/0
25.7.2003 11:24

Honza

Re:
To jsou ty auta, co mají hezčí design po crashtestu, než před ním? Aspoň to nikdo neukradne.....
0/0
27.7.2003 16:21

ap

Mazda 6
Tak ještě jednou Mazda 6:
Má jí otec, měl jsem možnost s ní jezdit.
Kvalita zpracování je smutná.
Plasty nelícují, jsou mizerně lisované (třeba na A-sloupku přímo před očima ošklivé švy, týká se to i jiných dílů), při zavírání dveří se mi v ruce kroutí madlo, hýbe se při tom celá výplň dveří, úzké sedačky, nevejdu se na ně ramenama. Nejsem sice žádný třasořitka, ale v oktávce tenhle problém nemám. Hlavové opěry nejsou podélně nastavitelné. Laciné provedení plastů náchylné na poškrábání (střední konzola má jakési divné stříbřitočerné lakování, které je po měsíci používání znatelně poškrábané. Po týdnu vožení dětského kočárku v kufru je zdrápaná podlážka v kufru, jako kdybych tam vozil cihly. Plasty začínají povrzávat.
Jediná výhoda je celkem bohatá standardní výbava. Otázkou je, zda bude rozdíl v ceně/výbavě znatelný i po třech letech, až bude chtít majitel auto prodat, pokud bude degradace interiéru pokračovat takovýmto způsobem.
0/0
25.7.2003 9:24

Carlos

Re:
no ja mam MAzdu 6 taky, mam i Octavii a Fabii a i jine vozy, ale MAzda je z nich opravdu nejlepsi. Temer o 2 tridy lepsi nez nejaka Octavie. Je mi te lito hochu auta nejsou vzdy jen o plastech.
0/0
25.7.2003 9:38

xray

Re:
podle počtu aut budeš nejspíš ten legendární šejk z bahrajnu. ale to nic, každej na téhle dikuzi má v geráži nějaký to porsche nebo ferrari.
0/0
25.7.2003 9:49

Carlos

to xray
ted to nechapu, nemam duvod lhat, proste se mi dari. Co je na tom? Kazdy muze podnikat.
U OCtavie jsme ted menili ridici jednotku. Je dva roky stara  a ma najeto 50 tis. km, samozrejme po zaruce, ale skodovka zaplatila 70 % opravy, takze to stalo jenom asi 16 000,-. No trosku bych cekal lepsi spolehlivost v aute za 600 000,- a to nemliüvim o tom jak je rozhrkana a jak vsude neco skripe a drnci. Zase ale na druhou stranu ktere auto na ceskych silnicich vydrzi bez pazvuku, ja takove neznam. Ceske silnice proste auto znici dokonale. Jo a jeste je super ze ta Octavka malo zere - TDI, zase moc nejede, ale to nevadi.
 
0/0
25.7.2003 10:36

janik

Re:
Na český silnice je nejlepší Lada..Ta se nerozhrká a nic drnčet nezačne.....Tam to totiž drnčí už od začátku
0/0
25.7.2003 10:52

TeameXtreme

Re:
rad bych videl tve danove priznani vsadim se ze si uz 10 let ve ztrate
0/0
25.7.2003 17:28

ap

Re:
Taky nechci srovnávat M6 s Octávií, je to jiná třída auta. Spíš jsem v tom smazaném příspěvku narážel na to, že to je právě vyšší třída, kde by člověk takové zbytečné nedostatky. Zbytečné, protože jsou způsobené nepečlivostí při vývoji, výrobě nebo montáži. Jak si jinak vysvětlit, že vývojáři mazdy při testech nepřišli na to, že když jim sklouznou např. klíče po střední konzoli, že jí poškrábou? Nebo je to tak, že se v autě vyšší kategorie nesmím ani uprdnout, abych nezneuctil interiér? :-)))
Je pravda, že auto není jenom o plastech. Pokud jde o jízdní vlastnosti nebo motorizace, je současná oktávka auto koncepčně staré řádově 8 let, od začátku vývoje, kdežto M6 je nově vyvinuté auto vyšší třídy, takže musí být zákonitě někde jinde. Nesrovnávejme tedy nesrovnatelné a nechme se překvapit následníkem Octavie.
A to jsem si při tom zneuctění Mazdy 6 dosud odpustil hodnocení divných zadních světel, který vypadají jako překrytý laciným plexisklem. :-)))
 
0/0
25.7.2003 9:54

janik

Re:
Přesně tak..v lepších autech se nesmí prdět Ještě by se ti mohl inicializovat airbag
0/0
25.7.2003 11:04

ap

Re:
taky by se mohly zanést roury vyhřívání sedadel
0/0
25.7.2003 11:10

Tau

Re:
Už Mazdy 323 jsou lépe provedené než Koktavky a už vůbec nemluvím o velikosti vnitřního prostoru např. zadní sedadla opravdu auto není jen o plastech jsi nešťastník
0/0
25.7.2003 9:53

ap

Re:
Hodnocení Octavie a zpracování mazdy viz reakce na Carlose. Jinak pokud jde o 323, měl jí kamarád a bylo to stejné provedení jako M6. Když během roku prošlapal třetí originální kobereček pod pedálama, tak to na základě třetí reklamace vrátil a teď jezdí Octávií 4x4.  Kromě jinýho si třeba mohl elektrický zrcátka seřizovat ručně, protože věčně nešly, měl problémy s motorem...
0/0
25.7.2003 10:00

řidič

Re:
Služebně jezdím Oktavkou a nemůžu ji nijak chválit, věčně mám špinavé nohavice od těch vyboulených prahů-to snad vymyslel idiot a vrzání od interiéru je taky hodně slyšet, provedení je typicky levné snad jen zavazadlový prostor ujde, sedět vzadu je jen pro malé osůbky, pokud se něco pokazí a to je dost často tak mě vždy šokují ceny náhradních dílů. Doma mám Mazdu 323 a nemůžu si stěžovat absolutně na nic.  
0/0
25.7.2003 10:20

ap

CENZURA
Redakce iDnes,
reagoval jsem zde na příspěvek Kerima tím, že jsem popsal své zkušenosti s Mazdou 6, které nebyly z hlediska kvality zpracování příliš lichotivé.
Jste placení Mazdou, nebo proč jste ho smazali?
 
0/0
25.7.2003 9:08

Kritik

Fabie?
Tak na tomhle autě jsou opravdu dobré jen pneumatiky! 
0/0
25.7.2003 8:51

Lib

Prispevek :(((
Taaaaaaakovejhle dlouhej prispevek sem napsal, pochavlil sem i pohanil skodovku, vylozene startovak na dalsich 10 prispevku a ja vu_l sem pouzil slovo ku*va a mam po hehe :((
Tak aspon tu prihodu co se nam stala ve firme - u nove fabie SDI (to je naprosto hroznej motor) sme mysleli, ze nam nedolehaj zadni dvere. Servisak nam ukazal tu spravnou silou kterou je nutno vynalozit na spravne zavreni 5tych dveri - pry je to normalni (chudak nase sekretarky, ta to asi se svyma 50kg neda :)). A ja se tedy ptam - proc proboha musim zavirat paty dvere tak, ze cely auto poskoci a vyda zvuk havarovaneho nakladaku? Navic mam nekdy strach ze si do toho silenyho zpusobu zavirani (smycka z kozenky zevnitr) zamotam ruku a bude mi dverma amputovana. Silenost ...
0/0
25.7.2003 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.