Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Bedeme jezdit na GTL?

V polovině července se v Londýně dostal do zkušebního provozu autobus, který spaluje nové "čisté" palivo. V následujících měsících budou ověřovány provozní vlastnosti této pohonné látky v kloubovém autobusu linky číslo 507, která vede od stanice Waterloo do stanice Victoria.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ferry

25. 8. 2003 18:05
Kremik
Videl jsem porad o vyuziti kremiku jako kapalneho paliva a doufam, ze se to dotahne do zdarneho konce. To by totiz byla bomba.
0 0
možnosti

hekk

3. 8. 2003 20:59
vodík je možná lepší
Mám dojem že těch spec.autobusů ve světě testujou víc.Vždycky informujou o začátku ale o tom jak to dopadlo už moc ne..:( To mám na mysli třeba testování pohonu na vodík, kdy se vodík(H) smísí s kyslíkem(O) a vznikne H2O- takže žádný zplodiny..
0 0
možnosti

Plaz

3. 8. 2003 22:28
Re:
Lepší vodík - jak se to vezme, chci tě vidět až s takovým autem na vodík nabouráš, umíš lítat?  Řidiči budou asi povinně řídit s připnutým padákem :)
0 0
možnosti

;)

3. 8. 2003 18:55
.
konečně něco ekologičtějšího
0 0
možnosti

rad

3. 8. 2003 17:14
GTL
Misto ropy byt zavisly na zemnim plynu ? Misto Arabu Rusove ? Pekne dekuji, nechci. Jedine ekologicke vozidlo je kun. Pry je u nas 41 000 koni !
0 0
možnosti

JFM

3. 8. 2003 18:56
Re:
Jo. A jeden z nich jsi ty ;-)
0 0
možnosti

ROFL

3. 8. 2003 15:26
Z bláta do louže
Já to vidím úplně jinak. Sice nebudeme závislí na ropě arabského světa, ale budeme závislí na plynu jiných vlastníků (jestli arabové nevlastní i ty). Tady je krásně vidět, jak se dá vymyslet nové alternativní palivo, ale ejhle, zase to je vyčerpatelný zdroj lokálně závislý na nerostných nalezištích. Mám takový dojem, že jenom kvůli obrovskému kapitálu těžebních společností už dvacet let nejezdíme na nějaký obnovitelný,všude snadno přístupný zdroj energie !!
0 0
možnosti

Marek

3. 8. 2003 20:28
Re:
Jo, presne tak. Nebyt nenazranych kapitalistu na kterych jsme vsichni donuceni byt zavisli, tak bychom meli blahobyt na zemi.  Vsechno by bylo snadno dostupne a zadarmo.  A i Milous by se toho dozil.
0 0
možnosti

joy

3. 8. 2003 14:12
...
..
0 0
možnosti

joy

3. 8. 2003 14:11
...
konecne, cely arabsky svet pujde srat. uz nebudene zavisli na jejich rope. tim padem jim budou chybet penizky na podporu terorismu.
0 0
možnosti

Petr

6. 8. 2003 8:29
Re:
Ne, nebudeme závislí na arabské ropě, budeme závislí na arabském plynu.Mám dojem, že ložiska ropy a zemního plynu nemusí, ale většinou jsou ve stejných naležištích. Myslím si, že kdyby nebylo velkých nadnárodních ropných společností, které uměle drží vývoj, ale hlavně výrobu alternativních a ekologických zdrojů pro pohon, už dávno bysme jezdili daleko ekologičtěji.
0 0
možnosti

Tomáš Fuk

3. 8. 2003 12:57
nebezpečná alternativa
V současném tržním systému je tato novinka pouze alternativou pohonu. Zlevnění provozu nehrozí. Maximálně se změní poměr ceny ropy a plynu. Každé zlevnění se dá kompenzovat výší spotřební daně.  Spíše to může znamenat nebezpečí vojenského konfliktu - změna poměru strategických surovin
 
0 0
možnosti

***

3. 8. 2003 14:05
Re:
Toviš že jo
0 0
možnosti

krf

3. 8. 2003 11:05
palivo
Stejně se to neprosadí... Na naftu a benzin se bude jezdit tak dlouho, než se nevysaje všechna ropa za země a pak budem chodit pěšky...
0 0
možnosti

Luther

3. 8. 2003 20:12
Re:
Jen ten prevít superman bude lítat....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč