Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes F400 Carving - zatáčky jsou můj živel

Jednou z opravdových lahůdek letošního autosalonu v Brně byl i netradiční sporťák ze Stuttgartu. I když tato studie nepatří k nejčerstvějším stylistickým a technickým výstřelkům, mohli tento stříbrný šíp tuzemští návštěvníci spatřit na našem území vůbec poprvé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rallye Pilot

drahá rakvička
Hezký žihadýlko,ale s tou spolehlivostí bych měl taky velké obavy.Čím víc elektroniky,tím víc problémů.Když se nám seknou Windowsy,tak si zanadáváme a přežijem to,když se ale seknou nebo zblbnou čidla ve volantu,brzdách,ap.,tak budeme i se svejma prachama namaděru....Zlatý pravidlo-dobrá a kvalitní mechanika podporovaná chytrou elektronikou!
0/0
4.8.2003 19:17

kacenka z Prahy

Paaaniiii!!!!!
Tak timhle bych chtela jet na svatebni cestu!!!!!!
0/0
4.8.2003 13:08

David

Re:
no.........ale jo, je to tvuj nazor......
ja osobne bych jel na svatbu pouze Amerikou za sedesatych let........
 
0/0
5.8.2003 15:24

Danny

Cidla
...no  a co se stane, kdyz selhou ty cidla, co maj snimat pohyb toho volantu?
0/0
4.8.2003 9:47

Honza

Re:
Pak to dopadne jako pri predvadecce Airbusu A300 (tusim) kdyz pilot chtel predvest letme pristani. Letadlo klesalo, pilot chtel letadlo zvednout, nicmene pocitac rozhodnul ze se bude v pristavani pokracovat. Bohuzel uz tam nebyla draha, ale les. Polovina posadky neprezila...
0/0
4.8.2003 11:20

Iceman

Re:
Trochu presnosti. Slo o A320-111 a bylo to v roce 1988. Zemrely "pouze" 3 osoby ze 136. Pocitac se nerozhodnul, ze bude pristavat. Problem byl v tom, ze kdyz chtel pilot zvysit tah motoru tak ty nereagovaly a tak  letadlo neustale pomalu klesalo az skoncilo v lese. Viz.: http://www.airdisaster.com/cgi_bin/view_details.cgi?date=06261988&reg=F-GFKC&airline=Air+France
0/0
8.8.2003 19:39

hoky

Re:
veškerá elektronická zařízení jsou zdvojená či ztrojená a vždy existuje tzv. záloha (např. v zásobníku tlaku) se kterou je možné vozidlo bezpečně zastavit
0/0
5.8.2003 8:38

hujer

A kolik to jede?
Kolik koní je pod kapotou? Jakou má hmotnost? A co obsah motoru, převodovka, způsob řazení,...? Taky byste mohli napsat pár technických údajů.
0/0
4.8.2003 8:36

Vendula

Re:
128 koní, 685 kg, 1200 turbodiesel, poloautomat - řadí se stiskem věnce volantu
0/0
4.8.2003 10:07

motýl Emanuel

Re:
Se ale neptal na tvojí škodovku s invalidní úpravou!
0/0
4.8.2003 16:04

hujer

A proč třetí světlo?
Problém známý ze skútrů. Natočím řídítka do zatáčky a ono to svítí rovně. Jednodušší řešení jsou naklápěcí přední světla podle polohy volantu.
0/0
4.8.2003 8:31

Re: 3svetlo
Pretoze j eto lacnejsie , staci snimac (bocneho) zrychlenia jedno svetlo navyse s vyosenym zvazkom paraboly... ) Bezne k dostaniu ako pridavny reflektor Dynaview - pozri www.hella.com konkretne http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/Internet_en/ProductsServices/ForDriversAccessories/dynaview/dynaview.jsp
0/0
4.8.2003 9:00

hoky

Re:
světla, která se natáčí s pohybem volantu se mohou dle norem EU používat až od letošního roku - do letoška se toto řešilo přídavnými světlomety; u F 400 je ještě ta specialitka, že v karosérii není v místě světel prostor na tradiční světelnou aparaturu a proto se k projektorům, které osvětlují silnici vede světlo optickými kabely od xenonů, které jsou pod kapotou u motoru
0/0
5.8.2003 8:44

Peirre

Stará věc
Tento automobil vyvíjí Mercedes už min.  10 let. Je to po technické stránce unikátní řešení, ale zatím tak drahé, že si ho nemohou dovolit (s trochou nadsázky) ani bohatí. Firma Pireli pro tento vůz vyvíjela speciální pneumatiky, které musí mít vlastnosti pneumatik motocyklových a zároveň automobilových. Už tento fakt prodražuje "přezutí" vozu neslýchaným způsobem. Dle názorů v motoristických časopisech, které jsem měl možnost číst, skončí tento vůz v muzeu technických lahůdek.
0/0
4.8.2003 8:04

Mlékař Dan

Re:
Rek bych ze existuje na svete dost lidi, ktery nemaj problem dat za pekny auticko vcetne nezbytneho servisu 2 miliony EUR :-)))
0/0
4.8.2003 9:03

Peirre

Re:
Jo, to je fakt. Ale tento vůz má jeden zásadní problém. Spolehlivost. A ta není dořešena a jak to vypadá, hned tak neude. A ani ten nejbohatší nebude akceptovat to, že se do zatáčky nakloní a pak nakloněnej dojede do servisu. Je tam prostě mnoho nedostatků. A myšlenka této koncepce je stará min. 70 let. Už od roku tuším 1933 s ní experimentuje.
0/0
4.8.2003 9:29

Vykuk

Bomba
Konečně článek o něčem jiném než o blbounech v politice a sexuchtivých jedincích.
0/0
4.8.2003 6:46

alpha

wow Nr. 1
0/0
4.8.2003 3:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.