Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Německa jen obutý

Sednete-li si v Německu za volant ve "vietnamkách" nebo dřevácích, mějte vždy po ruce peněženku. Nebudete-li mít štěstí a budete přistižen, dostanete pokutu. V zemi totiž od roku 1988 platí zákon, který zakazuje nošení bot, které nejsou dostatečně "uzpůsobené" pro řízení, připomněl řidičům expert na dopravu berlínské policie Detlef Thiele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x

???
Proboha, lidi to nemáte na práci něco rozumnějšího, že se zabejváte takovejma píčovinama???
0/0
21.8.2003 14:37

Duke Nukem

Nechapu, proc nekteri vyrobci aut davaji pedaly tak blizko sebe, treba Fordy nebo Citroeny mi z pohledu pohodli na nohy pripadaji projektovane spis pro trpasliky. Ve VW, Fiatu nebo Skode zase nevidim s prostorem na nohy problem.
0/0
19.8.2003 17:46

kretýno

hmmm
pamatuju si, že jsem jel na pohřeb a měl jsem tedy takové "božíhodové" boty -  vůbec se s nima nedalo jet - a považte - nebyly to ani vitenamky, ani pantofle, ani nic, co je zakázanýho - když mě začaly po pár kilometrech bolet nohy, tak jsem se nas.al a zul jsem se (a propos můj tatík mne učil jezdit v autě bos, abych poznal, kdy auto zabírá ) pak už se jelo v pohodě (až na pár debílků, který si musejí dokazovat, že předjedou starou škodárnu  
zkrátka si myslím, že si každej může jezdit v čem chce, ale musí mu to vy hovovat a nesmí mu ty boty i "boty" bránit v bezpečné jízdě
0/0
19.8.2003 7:37

Pro ne na boso?
Chápu výhrady proti řízení v nevhodné obuvi (lyžáky, vietnamky, asi i "kanady" atp.). Nechápu ale co je špatného na řízení na boso. Musím přiznat, že zejména na delších trasách si měkdy boty zuji (jen když jedu sám a mohu větrat) a řídí se mi mnohem lépe než v botech - lepší cit pro pedál. Považuji to spíše za bezpečnější než nebezpečné. Máte někdo vysvětlení s reálným základem proč neřídit na boso?
0/0
18.8.2003 18:03

ALFA

Je úplně jedno jestly řídím na boso nebo v botech. Pro vlastní pohodlí nejraději , ale na boso a je jedno jestly jedu 50 - 200 km/h páčko. S patama to nemá co dělat.
0/0
18.8.2003 11:45

carina

Re:
Neni to jedno! Je dokazano a vy zkouseno,ze je rozdil,kdyz musis brzdit ,,na boso,,nebo v pevnych botach.V pripade nehody muzes dostat v Nemecku problemy s pojistovnou.
0/0
22.8.2003 20:40

ART09

Lýko, lyže, pelyněk, příliž...
0/0
17.8.2003 7:45

amik

to jsou ale blbosti
odedavna je ve vetsine zemi vcetne Statu ze se nesmi jezdit bosy.
Sandaly ale s pevnou podrazkou i kdyz bez paty nejsou problem.
Vietnamky, ta ceska exclusivni obuv( showershoes) jsou problem jelikoz drzi jen za kousek gumy a klouzou.
Ale slusni lidi v showershoes moc venku nechodi,krome u bazenu a na plazi.
A pro toho co ma cit pro spojku bosej,no mozna s tim prditkem 100 koni, az to zkusi s    AUTEM ktere nama automatiku na 300+ koni, pak muze vykladat.
Mozna by moh naznacit jaky si mysli je rozdil mezi takovou Fabii a Viperem :-)))))
 
0/0
16.8.2003 23:07

tojejedno

Re:
Wow, seš prostě drsnej. Tady v těch uprděnejch Čechách ti prostě nešaháme ani po paty. Uč náš a všchno nám vysvětluj, prosím.
0/0
17.8.2003 16:50

amik

Re: mas pravdu uprdenej
v tom tvym trabantu si spojku vychutnavej jak se ti zlibi
0/0
17.8.2003 18:12

Petr

Re:
Klid, amici by razeni a pouzivani spojky ani nepochopili...
A to, ze vietnamky by slusny clovek nevzal na nohy jinam nez do bazenu nebo do sprchy... no, ja teda nevim, ale ten chudacek asi nevidel posledni modni trendy - za "vietnamky" musez ve znackovem obchode vysolit poradny prachy (pri nedavnych cestach po Evrope si ma draha polovicka chtela jedny exklusivni poridit za 20 Euro).
jo, Amerika, zeme neomezenych moznosti... o lidech to ovsem rict nemuzeme...
0/0
18.8.2003 11:22

Martin V.

Hlouposti
Nechci se tu nejak dohadovat, ale mam "plnej" ridicak a jsem si na 100% jist, ze pasaz o vhodne obuvi je i v nasi vyhlasce. Jen ze v CR ji 90% ridicu vubec nezna. Coz je jasne videt i v nasem prvenstvi v poctu dopravnich nehod a na blbych clancich, ktery tuto neznalost jen podtrhuji.
0/0
16.8.2003 20:29

jara

dalsi blbost v podani idnes
Pokud nahodou mate nekdo z idnes ridicak, tak by jste meli vedet, ze i v nasem zakone je jasne napsano: Pri rizeni motoroveho vozidla je ridic povinen mit VHODNOU OBUV!!
Je to tam od roku 1960. Delam na inspektoratu 15 let a vazne uz z te blbosti ridicu v CR zacinam tect!
0/0
16.8.2003 20:22

Petras

Re:
Je to tak, taky nevim kde to idnes vystouralo. Takova kravina.
0/0
16.8.2003 22:59

Janča

na boso
Já řídím dost aktivně a spousta lidí se mě ptá proč řídím bez bot...odpověď je jednoduchá: mnohem lepší cit pro spojku a zbytek/kdysi jsem se to tak naučila a drží se mě to-btw: reakce typu ženská nepatří za volant a podobné neberu/....auto se lépe ovládá...samozřejmě nemluvím o firemní filcce, která je celá rozviklaná. Pochopím, že vadí plandající sandály na noze, ale proč někomu vadí řízení na boso to nepochopím....
0/0
16.8.2003 10:15

Janča

0/0
16.8.2003 10:10

Jan

Je řízení auta v německu jiné než na Floridě ???
Jsou to blbci, celé jaro, léto a podzim chodím v kraťasech a polobotky se k nim opravdu nehodí. Nosím sandály a řídím v nich úplně normálně. Jak si němci myslí, že jezdí řidiči na Floridě ??? Zase jen buzerace, která se skrze EU může objevit i v ČR.
NESOUHLASÍM.
Jan
0/0
16.8.2003 0:09

JohnS

Re: Rizeni na Floride
Podle vlastni zkusenosti muzu potvrdit, ze se tu na Floride opravdu hodne jezdi jen v sandalech (napr. ja uz asi dubna a nevidim v tom zadny problem) a navic je tu hodne rozsireny i rizeni jen tak "na boso", coz uz je i na me moc. Proste. At si kazdy jezdi tak, jak mu vyhovuje nejvic.
0/0
16.8.2003 0:52

mex

Re:
v nemecku se jezdi daleko rychleji nez na Floride, tou 50 po dalnici co jezdite se da jezdit i bosy, ach ta americka demokracie
0/0
16.8.2003 8:56

Dan

Re:
Zajimalo by mne, jaky je rozdil¨rizeni v sandalech na boso pri 50mph a treba 180kmh. Vazne mne nic nenapada, ale ty mi asi reknes, ne?
0/0
16.8.2003 13:07

lama

Re:
Sandaly nejsou problem, pokud jsou pevne a maji pevnou patu, tzn nejsou to jednoduche nazouvaky aka drevaky ... A si piste, ze rizeni automobilu v Nemecku je jine - uz jen i proto, ze ridicak tam nedostane kazdy nouma ...
0/0
16.8.2003 9:41

dech

Re:
rozdil? v americe maji automaty..
0/0
16.8.2003 19:17

kaja

Re:
Na Floride se jezdi na boso, nebo v sandalech. Ale mistni specialita je rizeni 90-ti a vice letych, kteri poradne ani nevidi, chodi o berlich, ale ma poradneho trucka.
0/0
18.8.2003 18:13

Jan

Re:
Ale jo, věř tomu, já mám tyto informace od tiráků již z dob kdy jsem do němec jezdil. Cca 7 roků tomu zpět.
Jan
0/0
16.8.2003 0:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.